home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2468 2469 [2470] 2471 2472 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171914 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37035: 06 Aug 2012, 14:49 »

Fint han er væk. Er næsten sikker på at han nok skal få succes i Vejle.

Han har troet i denne sæson at han kunne det hele, det hele skulle være med hæl og tå - og det kunne han slet ikke finde ud af!

Held og lykke til ham :-)

blomvikings
Manager

« Svar #37036: 06 Aug 2012, 14:59 »

Fint han er væk. Er næsten sikker på at han nok skal få succes i Vejle.

Han har troet i denne sæson at han kunne det hele, det hele skulle være med hæl og tå - og det kunne han slet ikke finde ud af!

Held og lykke til ham :-)

Præcis Smiley

I øvrigt er jeg kamphamrende træt af Auris udtalelser efter kampene, det er rystende hvor ubegavet han af og til lyder.

patrick J
Manager

« Svar #37037: 06 Aug 2012, 15:03 »

Smider 1000 kr på Agger bliver topscorer i 1 division.. Når vi så møder dem, scorer Agger mindst et mål imod os. Spillerne er altid bedre, når de kommer væk fra Brøndby......

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DeBuur
Manager

« Svar #37038: 06 Aug 2012, 15:36 »

Agger har IMO ikke slået til, Brøndby har angiveligt fået en lille sum penge og sparrer lønnen - fint hvis i alligevel ikke tror på ham..... men det forstærker jo ikke vores trup at sælge en spiller og lad se næste år er vi måske overhalet af netop Vejle..lad det ikke ske  Huh

YNWA

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37039: 06 Aug 2012, 16:58 »

At vi har brugt Agger en del det seneste stykke tid i Brøndby og at han nu skifter til Vejle som spiller i 1 division, siger en hel del om Brøndby holdet.

Der var åbenbart ikke engang en SAS liga klub der ville have manden.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

HansenLFC
Gæst

« Svar #37040: 06 Aug 2012, 17:34 »

En noget blandet holdning som er til N. Agger stort set over hele internettet.

Jeg må så tilstå at jeg som Vejle fan, glæder mig enormt over denne tilgang. En mand som fighter for sit hold, er noget jeg kan li. Om han kommer til at bombe løs, skal jeg lade være usagt. Men jeg tror ikke han kommer til at toppe topscorelisten i klubben. Da jeg tror at Saag napper den.

Har han været meget skadet, eller er det de manglende mål som har gjort han ikke kan komme i betragtning til en plads i jeres trup? Så ringe synes jeg nemlig ikke, at han har været når jeg har set Brøndby. Uanset hvad, er det jo også et niveau under det han spiller på i Brøndby, så chancerne for at slå igennem, er en del større.   

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37041: 06 Aug 2012, 18:16 »

Har han været meget skadet, eller er det de manglende mål som har gjort han ikke kan komme i betragtning til en plads i jeres trup? Så ringe synes jeg nemlig ikke, at han har været når jeg har set Brøndby. Uanset hvad, er det jo også et niveau under det han spiller på i Brøndby, så chancerne for at slå igennem, er en del større.   

NAgger var meget skadesplaget i alderen 18-21 år. Men han har ikke været slemt ude i snart 2 år, vil jeg skyde på. Jeg tror at han kan få succes i 1. division. Et niveau han kan være med på og muligvis blomstre op. Tror meget handler om selvtillid. Det kunne man også se sidste års forår, hvor han fik gang i netmaskerne.
Så må vi se om han kan udvikle sig som superligaspiller. Jeg synes han er en fin breddespiller i et bundhold.

At vi så ligger som et bundhold og spiller som et bundhold er noget andet Opstemt Men NAgger og Brøndby er ikke et match. Håber manden får succes Smiley

Savner Vejle i Superligaen, så op med dem. Så skal vi bare lige have Hvidovre også.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #37042: 06 Aug 2012, 20:56 »

Vanvittig away til Aarhus.
Igen igen bliver tingene totalt blæst op af medierne.. Ved det ene minuts stilhed havde nogle fra vores hårde kerne svært ved at holde kæft ja, men medierne får det til at fremstå som om det var en stor del. Det var det ikke. Der var også folk fra GF' tribunen som råbte noget, og der blev tysset kraftigt på dem som sagde noget..

Efter kampen da dommeren fløjter af og spillerne kommer ud og takker os for en i mine øjne fuldkommen sublim og hjertevarm støtte, så forcerer mange fans deriblandt mig hegnet, for at komme ind til spillerne.. Medierne skriver at de var hadske Brøndby fans som ville ind og svine dem og som havde mord i øjnene.. Sikke noget bullshit. ALLE jeg hørte derinde løb ind og krammede spillerne, gav dem trøstende og motiverende ord og et klap på skulderen. Flere spillere stod og snakkede ganske fredligt med vores fans, deriblandt mig selv..
Endte i hvert fald med at stå inde på banen og føre en længere samtale med Makienok Grin Hyggelig fyr som jeg synes ganske fint om, og vi var da også ganske enige om den generelle situation i Brøndby, med at vi spiller godt, men mangler skarphed og held i felterne. Han virkede dog meget optimistisk... Men nej selvfølgelig må vi ikke forcere hegnet, og teknisk set skulle hele vores tribune have karantæne og en bøde.. Fatter bare ikke hvordan medierne gang på gang kan ramme så meget forbi  i deres bedømmelse af fans motiv.

Men vi deriblandt mig selv, er i en fase nu hvor vi accepterer at vi kommer til at tabe mange kampe og har så travlt med at give udtryk for vores spillere hvor meget vi tror på dem og hvor meget støtte vi er villige til at give dem..

Var også ude og se dem træne i dag bla med Zone og Hamza herfra, og der var fint humør på. Spillerne virker stadig optimistiske og glade for hinanden. Tørnes er i øvrigt en vanvittig sympatisk fyr, som også gav sig tid til at tage en snak med vores lille gruppe omkring hvordan han ser vores sæson so far. Han ville dog ikke give mig hans handsker  Skuffet

Alt i alt er jeg sgu ikke sur.. Vi spiller som jeg ser det igen en rigtig god kamp, skaber chancerne, får igen et latterligt mål annulleret på grotesk vis. Modstanderne er bare så latterligt kyniske for tiden, vi kan jo ikke give dem en finger så tager de armen  Skuffet.. Vi skal bare fortsætte det gode spil og så skal vi nok få vundet nok kampe til at blive oppe.

ELSKER VESTEGNEN  !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #37043: 06 Aug 2012, 21:03 »

Men hvad er truppen nede på? 13 og så de unge spillere som er kommet til?

15, samt 8 A+-spillere.
Held og lykke til Agger i Vejle, må han få mere ud af sit talent der, end det var tilfældet hos os.

VK rammer Århus turen på en prik. Fed tur, resultatet til trods.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HansenLFC
Gæst

« Svar #37044: 06 Aug 2012, 21:03 »

Hvorfor skulle medierne ikke skrive det? I burde jo ha haft en bøde på 10.000 alle mand og karantæne. Reglerne burde fandme være ens for os alle!

Det med at nogen af jeres fans ikke kan holde kæft under 1 minuts stilhed, er jo standard. Utrolig som man skal fører sig frem!

verdenskrig
Manager

« Svar #37045: 06 Aug 2012, 21:12 »

Hvorfor skulle medierne ikke skrive det? I burde jo ha haft en bøde på 10.000 alle mand og karantæne. Reglerne burde fandme være ens for os alle!

Det med at nogen af jeres fans ikke kan holde kæft under 1 minuts stilhed, er jo standard. Utrolig som man skal fører sig frem!

Fordi de fremstiller det forkert? Ja selvfølgelig skulle vi det, det siger jo sig selv når stadion reglementet siger sådan.. Men at skrive at vi var voldelige, truede spillere og vagter er jo totalt useriøst. Det var der ingen der gjorde der hvor jeg løb hen, og jeg stod midt i det. Gjorde journalisten også det?

Det vi viste i går var intet mindre end ren kærlighed til klub og spillere, og jeg er så stolt over at have været en del af den tribune, som ikke bare knuste AGF verbalt, men som også viste tro på spillerne i en svær tid. Og så enda med et 3-1 nederlag på lystavlen..
Stik den suckers !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #37046: 06 Aug 2012, 21:13 »

Igen igen bliver tingene totalt blæst op af medierne.. Ved det ene minuts stilhed havde nogle fra vores hårde kerne svært ved at holde kæft ja, men medierne får det til at fremstå som om det var en stor del. Det var det ikke. Der var også folk fra GF' tribunen som råbte noget, og der blev tysset kraftigt på dem som sagde noget..

Efter kampen da dommeren fløjter af og spillerne kommer ud og takker os for en i mine øjne fuldkommen sublim og hjertevarm støtte, så forcerer mange fans deriblandt mig hegnet, for at komme ind til spillerne.. Medierne skriver at de var hadske Brøndby fans som ville ind og svine dem og som havde mord i øjnene.. Sikke noget bullshit. ALLE jeg hørte derinde løb ind og krammede spillerne, gav dem trøstende og motiverende ord og et klap på skulderen. Flere spillere stod og snakkede ganske fredligt med vores fans, deriblandt mig selv..
Endte i hvert fald med at stå inde på banen og føre en længere samtale med Makienok Grin Hyggelig fyr som jeg synes ganske fint om, og vi var da også ganske enige om den generelle situation i Brøndby, med at vi spiller godt, men mangler skarphed og held i felterne. Han virkede dog meget optimistisk... Men nej selvfølgelig må vi ikke forcere hegnet, og teknisk set skulle hele vores tribune have karantæne og en bøde.. Fatter bare ikke hvordan medierne gang på gang kan ramme så meget forbi  i deres bedømmelse af fans motiv.

Men vi deriblandt mig selv, er i en fase nu hvor vi accepterer at vi kommer til at tabe mange kampe og har så travlt med at give udtryk for vores spillere hvor meget vi tror på dem og hvor meget støtte vi er villige til at give dem..

Var også ude og se dem træne i dag bla med Zone og Hamza herfra, og der var fint humør på. Spillerne virker stadig optimistiske og glade for hinanden. Tørnes er i øvrigt en vanvittig sympatisk fyr, som også gav sig tid til at tage en snak med vores lille gruppe omkring hvordan han ser vores sæson so far. Han ville dog ikke give mig hans handsker  Skuffet

Alt i alt er jeg sgu ikke sur.. Vi spiller som jeg ser det igen en rigtig god kamp, skaber chancerne, får igen et latterligt mål annulleret på grotesk vis. Modstanderne er bare så latterligt kyniske for tiden, vi kan jo ikke give dem en finger så tager de armen  Skuffet.. Vi skal bare fortsætte det gode spil og så skal vi nok få vundet nok kampe til at blive oppe.

ELSKER VESTEGNEN  !

Medierne har ingen interesse i at skildre det du beskriver - de er interesserede i at få jer til at ligne de mest rabiate Lazio fan... og tro mig dem har jeg mødt idet de jagtede undertegnede igennem Roms gader..bare fordi jeg "kom" til at nævne lidt omkring min sympati for Roma og Mit Idol Klaus Berggren....

I er naturligvis nogle være bisser sådan at forcere et hegn og ville vold kramme de stakkels spillere... var jeg klogere så ville jeg tro det aviserne skrev for det lyder sgu utroligt og uforståeligt.. men jeg har bekendte og venner i Århus og de fortæller sgu sjovt nok det samme som VK  Peace

Brøndby er ikke bedre og denne sæson kommer til at gøre ondt.... vi vil miste point ude men skal håbe på at hjemmebanen igen bliver et sted hvor spillerne finder tillid og får opbakning... det er vejen frem.. PER B er væk nu handler det om fodbold og om at få præcis så mange point at vi kan overleve i Superligaen.

YNWA

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #37047: 06 Aug 2012, 21:14 »

ELSKER VESTEGNEN  !

Enig knappen trykket helt i bund de skruer fuldstændig situationen op der var på ingen måde en hadsk stemning ... dog deler jeg ikke helt din optimisme med hensyn til vi var vanvittige på tribunen, følte virkelig der var mange der ikke skrålede med Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #37048: 06 Aug 2012, 21:18 »

Folk der står bagi siger ikke altid noget nej, sådan er det altid på aways. Men i lange perioder var hele tribunen med og stort set aller sange var med godt knald på. Også de meldinger jeg har fået fra folk som så den i tv.

Synes i hvert fald det er fantastisk at vi bare kværner videre, selvom vi er bagud 3-0.. Vis mig en klub i DK der havde præsteret bare det halve af hva vi gjorde ved sådan et resultat Wink

Så kunne man måske tro at vi er ligeglade med resultatet. Det er jeg ikke, og det smerter sgu mens man står der, men det nytter jo ikke noget at stå og surmule. For kan godt være vi taber på banen, men vi skal fandme ikke også tabe på tribunen Smiley..

Cool

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #37049: 06 Aug 2012, 21:19 »

Medierne er ALTID på Aros's side, og det kan man ikke lave om på. Snakkede med en af jeres drenge som fortalte det gik galt i første omgang, da en brøndby fan skulle have fået et iltbefindende, også fik de lov til at lægge personen ud på løbebanen, men det var alle vagterne åbenbart ikke enige i, og gik lige lovlig hårdt til dem, om det er en dårlig undskyldning, ellers rigtigt, skal jeg ikke kunne sige. Men vil ikke overraske mig at Aros skulle have fucket op.

Dog er I godt nok blevet få, I plejer at være en del flere i Århus, og Aalborg for den sagsskyld.
Men det er da tydligt at I har fået sorteret fyldet fra, for jeres stemning fejler sgu ikke noget. Flot, og altid en fornøjelse når der er gang i den i byen og på lægterne.

EDIT: Også fik jeg lige set video fra jeres afsnit.

<a href="http://www.youtube.com/v/Wiqm1O-VxbU" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Wiqm1O-VxbU</a>

Respekt!
« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 21:31 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 2468 2469 [2470] 2471 2472 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010