home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2465 2466 [2467] 2468 2469 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172033 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36990: 03 Aug 2012, 15:12 »

Av - en spiller jeg godt havde set i vores centerforsvar:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/michael-jakobsen-paa-vej-til-fck

At han så er Brøndbyfan gør endnu mere ondt. Men ambitioner kan man ikke brokke sig over.

Mest oplagte destination var vel FCN.

Jeg synes simpelthen at det er så trist at FCK nærmest tvinger mig til at hade spillere som jeg egentlig godt kan lide.  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #36991: 03 Aug 2012, 15:12 »

Typisk københavnerklub!!  ticked off  ticked off

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Zone 43
Manager

« Svar #36992: 04 Aug 2012, 18:35 »

Hvis han skifter dertil viser det bare, hvor meget hjerte han har. Han har jo også spillet i Ålborg..

Nå, Århus away i morgen. Jeg glæder mig som et barn gør til juleaften. Jeg kan efterhånden dårligt huske, hvordan jeg sidst har haft følelsen af at tre point ikke er umuligt, at hente med hjem. Jeg så noget af deres kamp i sidste weekend mod Randers, og jeg skal love for, at deres defensiv var alt end sikker og solid, noget jeg kan forstå har været tilfældet indtil videre i sæsonen - lad os nu udnytte det! Jeg vil gerne se Akpoveta og Romme på kanterne, for de har speeden til at være seriøse trusler for deres forsvar, i den 4-3-3-ligende formation vi har praktiseret i sæsonen. Og så skal Makienok tage en masse slåskampe med Håland og Pasanen i feltet.
Generelt skal vi 'bare' fortsætte de gode takter vi har vist i perioder mod Odense, Ålborg og Silkeborg.

Vi må for alt i verden ikke tabe kampen, et enkelt point vil være fint nok, uden at sælge kampen på forhånden. Alle mand afsted!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #36993: 04 Aug 2012, 18:54 »

Hvis han skifter dertil viser det bare, hvor meget hjerte han har. Han har jo også spillet i Ålborg..

Nå, Århus away i morgen. Jeg glæder mig som et barn gør til juleaften. Jeg kan efterhånden dårligt huske, hvordan jeg sidst har haft følelsen af at tre point ikke er umuligt, at hente med hjem. Jeg så noget af deres kamp i sidste weekend mod Randers, og jeg skal love for, at deres defensiv var alt end sikker og solid, noget jeg kan forstå har været tilfældet indtil videre i sæsonen - lad os nu udnytte det! Jeg vil gerne se Akpoveta og Romme på kanterne, for de har speeden til at være seriøse trusler for deres forsvar, i den 4-3-3-ligende formation vi har praktiseret i sæsonen. Og så skal Makienok tage en masse slåskampe med Håland og Pasanen i feltet.
Generelt skal vi 'bare' fortsætte de gode takter vi har vist i perioder mod Odense, Ålborg og Silkeborg.

Vi må for alt i verden ikke tabe kampen, et enkelt point vil være fint nok, uden at sælge kampen på forhånden. Alle mand afsted!
Hvad viser det om ham siger du?

welbz is dat guy

Zone 43
Manager

« Svar #36994: 04 Aug 2012, 19:09 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ptrN
Manager

« Svar #36995: 04 Aug 2012, 19:12 »

Nåee på den måde. Troede du mente han "svinede" AaB ved et eventuelt skifte til FCK :-)

welbz is dat guy

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #36996: 04 Aug 2012, 20:20 »

« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 13:34 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36997: 05 Aug 2012, 10:59 »

Spillere på druk torsdag (3 dage før kamp) er en skændsel i disse tider - fans der sladrer, er endnu værre Rullende Øjne

Håber der bliver snakket med de pågældende spillere, for at finde ud af det der er hundrede procent hold i historien.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36998: 05 Aug 2012, 12:31 »

Det værste er at det er en jeg kender en smule, og han har nu valgt at slette sin Facebook-profil, da han var blevet bombarderet af beskeder fra vrede fans Tunge

Desuden burde man nok kunne komme sig på 3 dage.

Enzo
Manager

« Svar #36999: 05 Aug 2012, 12:36 »

Hvilken episode snakker I om?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37000: 05 Aug 2012, 12:41 »

mfsjovhat's link, som ekstrabladet nu dog har fjernet.
Det var en fyr der havde mødt nogle af Brøndby-spillerne på en bar, hvor at specielt Krohn-Dehli og Rommedahl havde været stive. I et interview kritiserede han spillerne, da han ikke synes det var godt nok af spillerne at gå i byen og drikke sig stive, så tæt på en vigtig kamp (det skal siges at det var Torsdag aften...)

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37001: 05 Aug 2012, 13:01 »

Torsdag og de havde fri.

Men holdets krise i mente så synes jeg bare at sådanne ting burde beherskes.
De skulle jo eftersigende have drukket godt igennem...

Billede af Krohn og Romme kan stadig findes ved googlesøgning.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #37002: 05 Aug 2012, 19:37 »

Så er Tørnes tilbage. Hold kæft det er ufortjent !

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37003: 05 Aug 2012, 19:47 »

Tja.. godt eksempel på hvor nemt det altid er for vores modstandere at score imod os, 1 chance 1 mål..

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #37004: 05 Aug 2012, 19:52 »

Ikke overraskende at vi er bagud desværre. Selvom det overhovedet ikke har været fortjent, men det kan vi ikke rigtig bruge til noget. Tror billedet vil være nogenlunde det samme i anden halvleg, vi skaber chancerne og så scorer AGF til 2-0 på et random mål i løbet af halvlegen.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 2465 2466 [2467] 2468 2469 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010