home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2464 2465 [2466] 2467 2468 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172145 gange)
darkalf
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36975: 02 Aug 2012, 10:04 »

Er du sikker på at det er Audi og ikke Auri der holder messe?

Jeg finder selv ud...
haha funny funny funny klasse kommentar.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36976: 02 Aug 2012, 11:27 »

Er du sikker på at det er Audi og ikke Auri der holder messe?

Jeg finder selv ud...
Hehe, jamen det ville da være klasse med Auris fjæs midt på trøjen!
- Nu er er min hjerne dog kommet lidt i tvivl om, hvordan en såkaldt Auri-messe finder sted crazy

Enzo
Manager

« Svar #36977: 02 Aug 2012, 11:33 »

Uanset hvilket hvem og hvad, så vil det være dejligt med en hovedsponsor. Og hvis det så bliver Audi, så mener jeg ikke vi kan klage.
Men lad os nu se, indtil vi skyder den bjørn.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36978: 02 Aug 2012, 11:52 »

Jeg skyder bestemt ingen bjørn endnu. Det var min mor der skrev inden fra arbejdet, at hun havde set bussen holde ude foran Bella Centeret.
Nu prøver jeg bare at skabe lidt rygter, og håbe på at lave en 'I hørte det fra mig først' Wink

Enzo
Manager

« Svar #36979: 02 Aug 2012, 11:54 »

Haha, det er også iorden Wink
Det er jo temmelig dejligt hvis det så er rigtigt .

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #36980: 02 Aug 2012, 12:36 »

Det er korrekt at Audi pt. har aktiviteter i Bella centeret, og skal da ikke kunne sige om i har gang i en kontrakt forhandling med dem, men jeg tvivler igen på at Audi ser værdi i at sponsere jer pt. Tror helt sikkert at de sigter højere, hvis de skulle gå ind i fodbold.

Ved ikke om de overhovedet sponsere nogle individuelle hold overhovedet nogle steder. Jeg er ret sikker på at hvis det er et bilmærke, så skal i forvente at det er et af de bilfirmaer, som normalt sponsere en del. Kia er stadig et godt bud... selvom jeg så skal ud og sælge min bil Peace

Men igen, man kan jo tage fejl, og det er ikke for at spolere jeres jubeloptimisme, for det er da fedt at se jeres positive responser til det Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36981: 02 Aug 2012, 13:39 »

Det er korrekt at Audi pt. har aktiviteter i Bella centeret, og skal da ikke kunne sige om i har gang i en kontrakt forhandling med dem, men jeg tvivler igen på at Audi ser værdi i at sponsere jer pt. Tror helt sikkert at de sigter højere, hvis de skulle gå ind i fodbold.

Ved ikke om de overhovedet sponsere nogle individuelle hold overhovedet nogle steder. Jeg er ret sikker på at hvis det er et bilmærke, så skal i forvente at det er et af de bilfirmaer, som normalt sponsere en del. Kia er stadig et godt bud... selvom jeg så skal ud og sælge min bil Peace

Men igen, man kan jo tage fejl, og det er ikke for at spolere jeres jubeloptimisme, for det er da fedt at se jeres positive responser til det Peace

Audi sponsorere skam massere af fodbold hold, så de er på det marked.. de sponsoere bla. Real Madrid, FC Barcelona, Milan og specielt FC Bayern Munchen.
Efter som de også er sponsor i Ingolstadt 04, kunne jeg godt se de ville ind på det danske marked via Brøndby. Det er stadig et godt produkt og efter Bjerregaards exit fra formandsposten, er der åbnet mange døre..

Jeg tror nu heller ikke Audi kommer til, jeg tror det er en "sammenholds" tur de er ude på, men hvem ved... måske. Ledelsen har været ude og sige der kommer til at ske ting og sager i den nærmeste fremtid.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #36982: 02 Aug 2012, 15:58 »

Audi sponsorere skam massere af fodbold hold, så de er på det marked.. de sponsoere bla. Real Madrid, FC Barcelona, Milan og specielt FC Bayern Munchen.
Efter som de også er sponsor i Ingolstadt 04, kunne jeg godt se de ville ind på det danske marked via Brøndby. Det er stadig et godt produkt og efter Bjerregaards exit fra formandsposten, er der åbnet mange døre..

Jeg tror nu heller ikke Audi kommer til, jeg tror det er en "sammenholds" tur de er ude på, men hvem ved... måske. Ledelsen har været ude og sige der kommer til at ske ting og sager i den nærmeste fremtid.

Nu tænker jeg hovedsponsorater Smiley - Der kan det så være de har ingolstadt 04 - skal jeg ikke kunne sige Smiley Men det er trods alt en tysk bilproducent, så det er image point i at sponsere tyske klubber Smiley

Mener du Audi er på sammenholdstur eller Brøndby? Det er jo ikke sikkert at truppen er med, bare fordi Brøndby bussen holder der? Hvis du mener Audi, så er det ikke en sammenholdstur, men et showroom af Audibilerne, der har tidligere holdt en hel del Audi'er derude og så er der en masse, som får nogle prøveture i dem, så de kan se dem. Så de er ude og gafle købere Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36983: 02 Aug 2012, 16:10 »

Hvad fanden?! Forklar lige den?! Vi er godt på vej, vi sønderbankede f.eks. lige Silkeborg hjemme! Nu venter Aarhus og der bliver det en jordskredssejr - den er helt sikker. Bliver 1-0!!!!!1!!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #36984: 02 Aug 2012, 16:13 »

Hvad fanden?! Forklar lige den?! Vi er godt på vej, vi sønderbankede f.eks. lige Silkeborg hjemme! Nu venter Aarhus og der bliver det en jordskredssejr - den er helt sikker. Bliver 1-0!!!!!1!!

Jamen er det ikke tydeligt ?

I er jo et storthold på toppen af ligaen, Audi ser større værdi i at sponsere et bundhold, som kommer i medierne fordi de spiller dårligt og har internt splid og taber de tætte kampe... Var det til at forstå? !!!!!!1!!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36985: 02 Aug 2012, 17:02 »

Nu tænker jeg hovedsponsorater Smiley - Der kan det så være de har ingolstadt 04 - skal jeg ikke kunne sige Smiley Men det er trods alt en tysk bilproducent, så det er image point i at sponsere tyske klubber Smiley

Mener du Audi er på sammenholdstur eller Brøndby? Det er jo ikke sikkert at truppen er med, bare fordi Brøndby bussen holder der? Hvis du mener Audi, så er det ikke en sammenholdstur, men et showroom af Audibilerne, der har tidligere holdt en hel del Audi'er derude og så er der en masse, som får nogle prøveture i dem, så de kan se dem. Så de er ude og gafle købere Smiley

Er godt klar over Audi ikke er på sammenholds tur, Wink Tænker på BIF for at styrke sammenholdet... Efter Auri er kommet til har der været ture hvor de har været ude og ro, paintball og ja hvorfor ikke en tur ud og kigge på biler?
Alt tæller for en klub i genoprejsning.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36986: 02 Aug 2012, 17:06 »

Jamen er det ikke tydeligt ?

I er jo et storthold på toppen af ligaen, Audi ser større værdi i at sponsere et bundhold, som kommer i medierne fordi de spiller dårligt og har internt splid og taber de tætte kampe... Var det til at forstå? !!!!!!1!!

What the fuck...

Anyways - jeg tror ikke på Audi som sponsor, da jeg ikke kan se hvad de kan få ud af en aftale med os eller for den sags skyld - et andet dansk hold.

Jeg tror og håber på, at vores næste sponsor bliver Skanlog.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36987: 02 Aug 2012, 17:08 »

Nu skal det siges, Brøndby bussen bliver brugt til mere end at køre første holdet rundt omkring.
Jeg har selv kørt i den på vej hjem fra et stævne i Kalundborg. Og så kender jeg en der blev kørt i den til sin konfirmation osv.
Så det behøves ikke at være førsteholdet der er der ovre Smiley

Og Oli, hvad tid så din mor bussen? For jeg så sådan omkring halvdelen af holdet i dag ude ved stadion omkring ved en 2-tiden Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36988: 02 Aug 2012, 17:13 »

Tidligt i morges zupras, tror allerede det var ved en 7-tiden Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36989: 03 Aug 2012, 15:10 »

Av - en spiller jeg godt havde set i vores centerforsvar (eller alternativt som venstre back - ser ham dog helst i midterforsvaret):
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/michael-jakobsen-paa-vej-til-fck

At han så er Brøndbyfan gør endnu mere ondt. Men ambitioner kan man ikke brokke sig over.

Mest oplagte destination var vel FCN.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2464 2465 [2466] 2467 2468 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010