home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2462 2463 [2464] 2465 2466 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172224 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36945: 30 Jul 2012, 21:51 »

Jeg vil sige at de første 10 minutter af kampen var noget nær det bedste jeg har set i flere år, fra Brøndby. Men derfra er det rystende at de falder så let sammen. Vi må bare sige at det er ALT for let at score på os. det mål de får er jo ikke engang en halv chance! Men for at tænke positivt, så viser de første 10 minutter alt det vi har manglet i så lang tid. Den der frigjorthed, bevægelighed og vilje er noget der har manglet i lang tid. Specilet omkring 1-0 målet synes jeg at det var en lettelse at se Semou tage sådan et løb. Det har den centrale midtbane ikke fået lov til at gøre før under Auri, så det var godt at se. Men derfra: uhyggeligt så lidt der skal til at ryste dem. De falder jo næsten helt sammen! Hvis nogen kan fortælle mig hvordan man kan smide kontrollen så hurtigt vil jeg meget gerne høre det!

Og så lige til diskussionen om Oke. I det mindste fik jeg et godt grin. Det er vidst det bedste jeg kan sige om det emne. Hold da op nogen store bevægelser. Manden falder jo som en sæk kartofler!  Grin Men vi har ikke set ham i afslutterens rolle endnu, men hvis han mestrer det, så er jeg bedøvende ligeglad med om han kan drible  Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #36946: 30 Jul 2012, 21:53 »

Det skal jo lige sige, at selv den bedste fodboldspiller kan komme til at sparke ned i jorden Wink det var forhåbentlig en enlig svale! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #36947: 30 Jul 2012, 21:58 »

Fantatisk aften på Sydsiden, og endnu en fin, velspillende kamp fra vores sidste i sæsonen. Der er fremgang at spore. Det eneste minusser, jeg mener der reelt er, at give, er, at vi giver dem et dumt mål + straffe, ligesom vi ikke formår at lukke dem ned i de sidste minutter, hvorfor de kommer frem til et par halvfarlige afslutninger. Det må der gerne trænes lidt på de kommende dage.
3 point, godt spil, solide indsatser over hele linien - der er ikke meget at klage over.

#GuldetKommerHjem!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #36948: 30 Jul 2012, 22:03 »

Fantatisk aften på Sydsiden, og endnu en fin, velspillende kamp fra vores sidste i sæsonen. Der er fremgang at spore. Det eneste minusser, jeg mener der reelt er, at give, er, at vi giver dem et dumt mål + straffe, ligesom vi ikke formår at lukke dem ned i de sidste minutter, hvorfor de kommer frem til et par halvfarlige afslutninger. Det må der gerne trænes lidt på de kommende dage.
3 point, godt spil, solide indsatser over hele linien - der er ikke meget at klage over.

#GuldetKommerHjem!

Jeg må sige at jeg er lidt ked af ikke at være på stadion i aften. Det er lang tid siden jeg har oplevet sådan en stemning på Sydsiden. Selv hjemme i sofaen brager i igennem. Flot arbejde  Thumbs Up

Men tilgændgæld ses vi om to uger mod SE. Forhåbentlig holder de niveauet hele kampen, for så bliver fest!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

blomvikings
Manager

« Svar #36949: 30 Jul 2012, 22:21 »

Dejligt med en sejr, og dejligt med en god stemning.
Oke holder bare konstant L2 inde og fyrer analogen rundt Wink

Randrup var igen klart dårligste mand. Stenderup havde heller ikke nogen god kamp, og Makienok var også ofte en joke.

Derimod stod Tørnes helt fantastisk, mere af det !!!
Både Semou, JSL og Thyge, da han kom ind, spillede rigtig fint.

De 3 point varmer helt fantastisk meget, men det varer ikke længe før mit første hjertestop kommer på VP. Puuuuha....

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36950: 30 Jul 2012, 22:28 »

Dejligt med en sejr!
Har godt nok savnet den følelse! Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36951: 30 Jul 2012, 22:53 »

Dejligt med en sejr, og dejligt med en god stemning.
Oke holder bare konstant L2 inde og fyrer analogen rundt Wink

Randrup var igen klart dårligste mand. Stenderup havde heller ikke nogen god kamp, og Makienok var også ofte en joke.

Derimod stod Tørnes helt fantastisk, mere af det !!!
Både Semou, JSL og Thyge, da han kom ind, spillede rigtig fint.

De 3 point varmer helt fantastisk meget, men det varer ikke længe før mit første hjertestop kommer på VP. Puuuuha....
So true.

Det skal også lige tilføjes at Krohn-Dehli spillede fantastisk! Han er virkelg et niveau over resten af truppen. Thygesen synes jeg dog gjorde et rimelig anonymt indhop. Han må hellere til at smide håret igen - han var meget bedre skaldet Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #36952: 30 Jul 2012, 23:45 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA SÅ REND MIG DOG !!!!!!!!!!!! Opstemt Opstemt Opstemt

Hold kæft en forløsning.. Det er simpelthen en af de bedste dage på stadion jeg har haft meget længe. Fantastisk indsats over hele linien, stor fight, og til tider rigtig god fodboldspil.

Vi starter ud som lyn og torden, masser af bevægelse fantastisk aggressivitet og mange med i feltet. Det var Silkeborg slet ikke klar på og de første 15 min udspiller vi dem som et juniorhold på glatis Opstemt..
Fuldt fortjente scoringer, og hjernedød jubel ved begge mål specielt ved det første hvor undertegnede ryger noget som svarer til 4 rækker ned Grin Opstemt

Herefter går vi desværre lidt i stå, og Silkeborg overtager. De får reduceret på en tilfældighed og så vidste alle på sydsiden at der ventede os en lang kamp. Så sker det værst tænkelige at de får et straffe..

vk trækker trøjen over hovedet, tager den af hovedet igen, kigger på Holst som går til bolden med total vished om at de ville score.. og to sekunder vælter man rundt i den vilde jubel fordi vores KLASSEKEEPER er helt ude og pille sparket. Et af de vildeste jubelbrøl jeg længe har kunne huske på Brøndby Stadion, det var simpelthen noget af det mest ubeskriveligt vigtigste der kunne ske på daværende tidspunkt. Opstemt Shockeret

Anden halvleg var forfærdelig.. Vi spiller i perioder fint men tiden snegler sig afsted. Silkeborg overtager igen kampen med 20 min igen og presser os helt i bund i lang tid. De har talrige chancer, skud som Tørnes piller i krogen, dødbolde. indlæg og meget andet.. Det fire minutters ekstratid føltes som år, og var simpelthen ved at gøre det i bukserne flere gange mens man naturligvis gav den gas samtidigt Grin

Da dommeren fløjter af var forløsningen total og det var godt nok en af de mest fantastiske følelser, specielt fordi det var så tæt og vi havde kæmpet så herorisk for det Opstemt

Derudover fantastisk stemning i dag.. Folk var fantastisk gearet, og specielt efter at Tørnes havde pillet straffesparket, og anden halvleg var solidt tribunearbejde med høj volume og visuel opbakning. Fantastisk at være del af en samlet tændt tribune, og er sgu en stolt Brøndby fan i dag..

ELSKER FODBOLD  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #36953: 30 Jul 2012, 23:52 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA SÅ REND MIG DOG !!!!!!!!!!!! Opstemt Opstemt Opstemt

Hold kæft en forløsning.. Det er simpelthen en af de bedste dage på stadion jeg har haft meget længe. Fantastisk indsats over hele linien, stor fight, og til tider rigtig god fodboldspil.

Vi starter ud som lyn og torden, masser af bevægelse fantastisk aggressivitet og mange med i feltet. Det var Silkeborg slet ikke klar på og de første 15 min udspiller vi dem som et juniorhold på glatis Opstemt..
Fuldt fortjente scoringer, og hjernedød jubel ved begge mål specielt ved det første hvor undertegnede ryger noget som svarer til 4 rækker ned Grin Opstemt

Herefter går vi desværre lidt i stå, og Silkeborg overtager. De får reduceret på en tilfældighed og så vidste alle på sydsiden at der ventede os en lang kamp. Så sker det værst tænkelige at de får et straffe..

vk trækker trøjen over hovedet, tager den af hovedet igen, kigger på Holst som går til bolden med total vished om at de ville score.. og to sekunder vælter man rundt i den vilde jubel fordi vores KLASSEKEEPER er helt ude og pille sparket. Et af de vildeste jubelbrøl jeg længe har kunne huske på Brøndby Stadion, det var simpelthen noget af det mest ubeskriveligt vigtigste der kunne ske på daværende tidspunkt. Opstemt Shockeret

Anden halvleg var forfærdelig.. Vi spiller i perioder fint men tiden snegler sig afsted. Silkeborg overtager igen kampen med 20 min igen og presser os helt i bund i lang tid. De har talrige chancer, skud som Tørnes piller i krogen, dødbolde. indlæg og meget andet.. Det fire minutters ekstratid føltes som år, og var simpelthen ved at gøre det i bukserne flere gange mens man naturligvis gav den gas samtidigt Grin

Da dommeren fløjter af var forløsningen total og det var godt nok en af de mest fantastiske følelser, specielt fordi det var så tæt og vi havde kæmpet så herorisk for det Opstemt

Derudover fantastisk stemning i dag.. Folk var fantastisk gearet, og specielt efter at Tørnes havde pillet straffesparket, og anden halvleg var solidt tribunearbejde med høj volume og visuel opbakning. Fantastisk at være del af en samlet tændt tribune, og er sgu en stolt Brøndby fan i dag..

ELSKER FODBOLD  Kys

okay, fyr den lige af med smileyer.

Klassekeeper? det er vist første gang han er blevet kaldt det i denne tråd, men ikke desto mindre passende på en dag som denne. Han redder virkelig vores røv i lidt mere end et tilfælde. Man siger tit at en kalssekeeper redder holdet 5-8 point pr. sæson. Idag reddede han 2 eller måske 3 point. Klassekeeper  Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #36954: 30 Jul 2012, 23:54 »

3 point efter 3 kampe. Der er ikke langt til de 10.

Generelt synes jeg Tørnes er en fin superligakeeper, men i dag stod han saftusme fuldkommen vanvittigt Opstemt.. Kæft hvor var han god, alt hva han lavede var rigtigt, og selv da han laver en fejl ved et indlæg rydder han selv op.. Han har så mange redninger, tager et straffe, har en fantastisk udstråling.. Får han ikke 12 i morgen af BT og EB så sagsøger jeg dem Opstemt Opstemt Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36955: 31 Jul 2012, 08:19 »

3 point efter 3 kampe. Der er ikke langt til de 10.

Generelt synes jeg Tørnes er en fin superligakeeper, men i dag stod han saftusme fuldkommen vanvittigt Opstemt.. Kæft hvor var han god, alt hva han lavede var rigtigt, og selv da han laver en fejl ved et indlæg rydder han selv op.. Han har så mange redninger, tager et straffe, har en fantastisk udstråling.. Får han ikke 12 i morgen af BT og EB så sagsøger jeg dem Opstemt Opstemt Grin

Er enig med dig i, at han var fantastisk igår, og kan han holde et niveau i det leje, så ja, så kan han bruges i SL. Men hvis han står som han har gjort det sidste år, så er det ud, asap!

Og jeg kan ikke sige det nok; Randrup må og skal ud af det hold!!!

Fedt at se L2-Oke  Grin

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36956: 31 Jul 2012, 09:05 »

Er enig med dig i, at han var fantastisk igår, og kan han holde et niveau i det leje, så ja, så kan han bruges i SL. Men hvis han står som han har gjort det sidste år, så er det ud, asap!

Og jeg kan ikke sige det nok; Randrup må og skal ud af det hold!!!

Fedt at se L2-Oke  Grin
Helt enig!

Oke for satan, du skal ikke sluble over bolden, fedt alle bare grinte :-D

Zone 43
Manager

« Svar #36957: 31 Jul 2012, 16:53 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-agk-konkurs-rammer-ikke-os
Godt at Bjerregaard ikke lod ham få mere magt end hvad godt ville have været. Så havde vi formentlig stået i en endnu værre økonomisk situation end nu. Så giver hans "onde rigmænd" snak lidt mening..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #36958: 31 Jul 2012, 17:03 »

Helt enig!

Oke for satan, du skal ikke sluble over bolden, fedt alle bare grinte :-D

Han snublede da ikke i bolden, men sparkede i jorden?? Smiley
Men sjovt så det ud Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #36959: 31 Jul 2012, 17:33 »

Oke han er vild Grin Fandme længe siden vi har haft en angriber der rent faktisk har modet, og troen på egne evner til decideret at lave driblinger Opstemt Fuck hvor var det fedt, har virkelig savnet en man kan råbe 'ole efter Grin

Når han kommer helt op i omdrejninger skal han nok blive vild, for han har pågåenheden, farten og modet til det Thumbs Up Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 2462 2463 [2464] 2465 2466 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010