home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2460 2461 [2462] 2463 2464 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172308 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36915: 30 Jul 2012, 12:30 »

Hvis Agger bliver solgt for 125 mio kroner får vi omkring fem millioner.

- Pengene finder vej til vestegnsklubben via UEFA's regler om træningskompensatio n for udvikling af spillere.

Kort fortalt dikterer reglen, at de klubber, som har uddannet spilleren på grønsværen fra alderen 12 til 23 år, får lov til at fordele fem procent af købssummen mellem sig, skriver tipsbladet.dk.

Mon ikke de dengang også forhandlede sig frem til 10-20 % af næste salg.

ah 10-20 er næppe realistisk nok nærmere 5 også klausuler bundet op på præstationer.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36916: 30 Jul 2012, 12:32 »

ah 10-20 er næppe realistisk nok nærmere 5 også klausuler bundet op på præstationer.
Man har vel lov til at håbe :-)

Men fem procent er ganske fint i videresalgsbonus, så kan vi ende med at tjene 10 mio kroner, hvis han bliver solgt. Men tror Liverpool vil have mere for ham.

blomvikings
Manager

« Svar #36917: 30 Jul 2012, 12:39 »

Man har vel lov til at håbe :-)

Men fem procent er ganske fint i videresalgsbonus, så kan vi ende med at tjene 10 mio kroner, hvis han bliver solgt. Men tror Liverpool vil have mere for ham.

For det første, er jeg 99,9 % sikkert på, at han ikke skifter til City. Han har tidligere udtalt at han aldrig ville skifte til en anden PL klub.

De eneste muligheder der er, som jeg ser det, er Real eller Barca. Og det kunne godt ligne at Barca var meget interesseret, ud fra Mascherano's udtalelser. Det er jo næsten altid sådan Barcelona gør det. De store spillere går ud og roser ham de ønsker at købe, inden budet bliver lagt Smiley

Enzo
Manager

« Svar #36918: 30 Jul 2012, 13:57 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1799554.ece

Her kan man læse lidt om brøndbys fordele ved et eventualt salg Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36919: 30 Jul 2012, 14:06 »

For det første, er jeg 99,9 % sikkert på, at han ikke skifter til City. Han har tidligere udtalt at han aldrig ville skifte til en anden PL klub.

De eneste muligheder der er, som jeg ser det, er Real eller Barca. Og det kunne godt ligne at Barca var meget interesseret, ud fra Mascherano's udtalelser. Det er jo næsten altid sådan Barcelona gør det. De store spillere går ud og roser ham de ønsker at købe, inden budet bliver lagt Smiley

Det kan der være noget om :-)

Personligt håber jeg heller ikke vælger at tage til City, de vælger bare at købe en ny næste sæson. Så hellere Barcelona.

Hvad tror I aftens kamp bliver?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36920: 30 Jul 2012, 14:15 »

Nu hvor du spørger så fint (o:

1-2.
Makienok
Holst
Pourie

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #36921: 30 Jul 2012, 14:19 »

Det kan der være noget om :-)

Personligt håber jeg heller ikke vælger at tage til City, de vælger bare at købe en ny næste sæson. Så hellere Barcelona.

Hvad tror I aftens kamp bliver?

2-0

Mike Jensen
Gehrt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36922: 30 Jul 2012, 14:25 »

Nu hvor du spørger så fint (o:

1-2.
Makienok
Holst
Pourie
Smart tankegang mester! - Hvis vi nu for en gangs skyld alle forudser modstanderen som vinder, så kan det være vi jinxer den til vores fordel, for en gangs skyld Hævet Øjenbryn

0-9
Pourie(7)
Randrup S.M(2)

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36923: 30 Jul 2012, 14:30 »

Men kunne være rart hvis Auri kunne vende det med sejr. Jeg tror bare ikke på det... Han har store taktiske mangler.
En god udenlandsk træner (som vi ikke har råd til) som cheftræner og Auri vil være helt perfekt, tænker jeg.

Spillermaterialet er til mere end bunden. En 6.-8. plads vil jeg vurdere den til - selvom det ikke er nok. Spark Goodson ud og få en erfaren centerforsvarer ind, som Stenderup kan læne sig bedre op ad, vil være godt.

Men en ting er sikkert - Auri bliver ikke fyret i denne sæon. Måske den næste. Vi mangler HB Køge.

Jeg vil naturligvis gerne have kontinuitet , men det kræver en taktisk klog træner og ro til den sportslige afdeling uden ledelsesproblemer.

Smart tankegang mester! - Hvis vi nu for en gangs skyld alle forudser modstanderen som vinder, så kan det være vi jinxer den til vores fordel, for en gangs skyld Hævet Øjenbryn

0-9
Pourie(7)
Randrup S.M(2)

Det var det jeg tænkte.

Pourie alle 7 gange? Tror mere på Holst. Han er sikker odds som målscorer når vi møder SIF.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36924: 30 Jul 2012, 14:35 »

Det var det jeg tænkte.

Pourie alle 7 gange? Tror mere på Holst. Han er sikker odds som målscorer når vi møder SIF.
Jamen han er skam også meget tæt på 2 gange. Dog kommer Randrup flyvende og stjæler begge hans kasser.

verdenskrig
Manager

« Svar #36925: 30 Jul 2012, 14:36 »

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg vi taber 0-2 i dag, men det er måske bare mig Smiley
Skal dog på stadion alligevel, og elsker stadig Brøndby Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36926: 30 Jul 2012, 14:53 »

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg vi taber 0-2 i dag, men det er måske bare mig Smiley

Den kobler jeg mig desværre på...

I dag skal jeg heldigvis over og spise i Vilfort, så det kan være at dagens positive oplevelse bliver maden... IGEN.

Ariana Grande
Manager

« Svar #36927: 30 Jul 2012, 17:43 »

Jeg tror ikke i taber i dag VK.
Men jeg håber det da.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36928: 30 Jul 2012, 19:15 »

0-9
Pourie(7)
Randrup S.M(2)
Bare tak mig.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2012, 19:20 af Oli » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #36929: 30 Jul 2012, 19:48 »

Bare tak mig.
Jeg takker dig først, når kampen er ovre!

Sider: 1 ... 2460 2461 [2462] 2463 2464 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010