home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2456 2457 [2458] 2459 2460 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172483 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36855: 22 Jul 2012, 22:15 »

Jeg må bare indrømme at jeg glæder mig til at Randrup bliver sparket ud af det hold.. Og om det så betyder at vi skal have Jan K på backen så hellere det.. For jeg har godt nok aldrig set en back i superligaen der er dårligere offensivt..

Han får jo selveste Søren Pedersen til at fremstå som Dani Alves.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #36856: 22 Jul 2012, 22:19 »

Jeg må bare indrømme at jeg glæder mig til at Randrup bliver sparket ud af det hold.. Og om det så betyder at vi skal have Jan K på backen så hellere det.. For jeg har godt nok aldrig set en back i superligaen der er dårligere offensivt..

Han får jo selveste Søren Pedersen til at fremstå som Dani Alves.

sparket ud af holdet? næ du han skal hele vejen ud af klubben. Tænk at vi giver løn til sådan en båtnakke   Rullende Øjne

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #36857: 22 Jul 2012, 22:20 »

Som en sagde på den bar hvor jeg sad..

Jeg har set bedre backs i 2.divison.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #36858: 23 Jul 2012, 01:18 »

Bare lige for at nævne det, synes jeg Oke gjorde et udmærket indhop. MEGET speed i støvlerne og han virker også ret kropstærk. Hans afslutningsevner har vi ikke set det store til endnu, men jeg synes han fortjener en startplads i næste kamp.

Jeg er enig, men han er næppe klar til at starte inde endnu, og til at spille de 90 minutter.

VK beskriver meget godt min egen holdning på forrige side, omkring kampen og dommer standarden herhjemme, den er uhyggelig ringe. Lad os nu få indført fuld- eller deltids prof. dommere, DBU må have pengene til det efterhånden, og vi har vel dårligt set en dansk dommer dømme en international kamp i enten klub- eller landsholdsregi, kvalifikation som slutrunde, siden Kim Milton dømte CL-finalen i 04.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #36859: 23 Jul 2012, 08:39 »

HVORFOR ER ALLE FRA BRØNDBY PÅ  BISTAND  Opstemt  Opstemt  Opstemt

Tak for kampen.... Lucas og Helenius <333

Fuck nu af med dig, klovn.
------------------------------------------------------

Nogle gange føler jeg virkelig ikke at Auri ser kampen på video bagefter, for at få et bedre indblik i, hvilke ting der går galt. Gjorde han det, ville folk som Agger og Randrup være klubløse, Makienok ville være på bænken, og Tørnes havde formentlig heller ikke være at finde i truppen, hvis man havde haft den mindste økonomi til at hente en ny keeper.
Hvis han gør, som jeg går ud fra han gør, er han spejlblank, og har virkelig mangler i måden han vurderer og analyserer kampene på.....

jklsdghjkdnjgo FUCK hvor er det frustrerende !!

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #36860: 23 Jul 2012, 10:05 »

I skulle have solgt Randrup til os (AaB) dengang de forhørte sig på ham. Men det skal I nok ikke regne med de gør igen Peace

Men hold da op hvor det sejler for jer. I spiller faktisk rigtig godt de første 60 min, men en 3 mands midtbane. Men da I så rokere om og spiller med en 4-4-2 (Flad) så får vi fat i spillet, og får somsagt udlignet og kommer foran.
Derudover, så er I virkelig afhængige af Krohn Dehli og Mike J, fatter ikke hvorfor Brøndby ikke smider de penge til Mike J, han er en spiller der altid spiller med 120% når han spiller for Brøndby, og han vil slet ikke passe ind i andre klubber, efter min mening.
Og til sidst. så vil jeg lige rose Goodson, tiltrods for det er ham der glider ved vores udligning, så stopper han virkelig, virkelig mange angreb. Har slet ikke tal på hvor mange gange han bryder vores angreb, men det er mange.

Selvom man ville fryde sig over I rykkede ned, så håber jeg det ikke. Så hellere en af de moderne FC klubber. Hellere traditioner og stolthed i superligaen end moderne fodbold.

Edit: Glemte helt noget.   Fatter virkelig ikke hvad I ser i Auri som træner??? Tror godt nok I ville have godt af og få en mand ind udefra, altså en der ikke er Brøndby mand. Et frisk pust som måske kunne hjælpe en hel del.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2012, 10:16 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

blomvikings
Manager

« Svar #36861: 23 Jul 2012, 10:20 »

Undskyld, men du har ikke set kampen i går. Mike er helt væk i går. Han koster bl.a. et mål, og har utallige fejlafleveringer. Jeg ser ham ikke som det store tab. Semou ligner ham der kan tage fint over.

Medmindre vi selvfølgelig beholdte Mike til en nogenlunde løn, men han er ikke en topløn i Brøndby værd.

Men det er bare utroligt hvor får spillere det er der ødelægger det for resten; Randrup, Tørnes, Agger og Makienok. Og så siger man at man har en ung trup osv. det holder bare ikke!

I vores start 11'er igår var der da ikke specielt mange rigtig unge? Daniel N. og Semou var vel de eneste som man igår vil betegne som helt unge? Makienok til dels. Bænken er meget ung ja, men måske burde de helt unge spille. Agger og Randrup er der hvor det står værst til. Ind med Joensen på HB, og mht. kanten er der flere alternativer.

blomvikings
Manager

« Svar #36862: 23 Jul 2012, 11:03 »

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=167253,167246&nyhedsliste=true

Håbet må være en ny stor hovedsponsor, samt nogle realistiske visioner der betyder at Brøndby ihf. bliver i rækken i år, og med udsigt til bedre tider.

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #36863: 23 Jul 2012, 11:10 »

Undskyld, men du har ikke set kampen i går. Mike er helt væk i går. Han koster bl.a. et mål, og har utallige fejlafleveringer. Jeg ser ham ikke som det store tab. Semou ligner ham der kan tage fint over.

Medmindre vi selvfølgelig beholdte Mike til en nogenlunde løn, men han er ikke en topløn i Brøndby værd.

Men det er bare utroligt hvor får spillere det er der ødelægger det for resten; Randrup, Tørnes, Agger og Makienok. Og så siger man at man har en ung trup osv. det holder bare ikke!

I vores start 11'er igår var der da ikke specielt mange rigtig unge? Daniel N. og Semou var vel de eneste som man igår vil betegne som helt unge? Makienok til dels. Bænken er meget ung ja, men måske burde de helt unge spille. Agger og Randrup er der hvor det står værst til. Ind med Joensen på HB, og mht. kanten er der flere alternativer.
Fisse-Mike er sgu et stort tab for os. Ja han havde en virkelig dårlig kamp mod Aab, men han er altså en af de ting der holder holdet sammen mange gange og det var han specielt sidste år, i forårsæsonen...

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

blomvikings
Manager

« Svar #36864: 23 Jul 2012, 11:17 »

Fisse-Mike er sgu et stort tab for os. Ja han havde en virkelig dårlig kamp mod Aab, men han er altså en af de ting der holder holdet sammen mange gange og det var han specielt sidste år, i forårsæsonen...

Nej han var da ikke? Han var til tider udemærket. Men du skal da ikke fortælle mig at han spillede kanon godt? Vi blev 9'er, der var ingen der spillede decideret godt!

Mike er ikke en spiller jeg vil af med, men han er ikke værd at give 200k for om måneden, hvilket formentlig er den løn han har krævet. (Rent gæt, men taget ud fra truppens øvrige lønninger)

Zone 43
Manager

« Svar #36865: 23 Jul 2012, 14:44 »

Nogle gange føler jeg virkelig ikke at Auri ser kampen på video bagefter, for at få et bedre indblik i, hvilke ting der går galt.

Hvis jeg ikke husker helt forkert, mener jeg at det i høj grad var vores nu daværende U19-træner, der stod for den slags i foråret. Om Foldgast har taget over skal jeg lade være usagt, men optimalt vil jeg nu mene det ikke er, det er Auri der skal lave den slags. Så kan man evt. have div. ungdomstrænere indeover til watch 'n learn..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #36866: 23 Jul 2012, 15:01 »

Hvis jeg ikke husker helt forkert, mener jeg at det i høj grad var vores nu daværende U19-træner, der stod for den slags i foråret. Om Foldgast har taget over skal jeg lade være usagt, men optimalt vil jeg nu mene det ikke er, det er Auri der skal lave den slags. Så kan man evt. have div. ungdomstrænere indeover til watch 'n learn..

Er det helt seriøst, at Auri formentligt ikke ser kampene på video bagefter?
Hvis det er tilfældet er jeg dybt dybt rystet. Det er jo klart han ikke kan se hvad der foregår over alt på banen når han står i øjenhøjde, nogen gange lavere. Det er jo en joke det her.....

Zone 43
Manager

« Svar #36867: 23 Jul 2012, 15:34 »

Er det helt seriøst, at Auri formentligt ikke ser kampene på video bagefter?
Hvis det er tilfældet er jeg dybt dybt rystet. Det er jo klart han ikke kan se hvad der foregår over alt på banen når han står i øjenhøjde, nogen gange lavere. Det er jo en joke det her.....

Jeg mener at kunne huske, at jeg i løbet af foråret læste på enten 'Den hemmelige' eller 90min.dk, at han, U19-træneren, var med til præge det taktiske oplæg ved at se kampene på video. Hvor meget det så har været, skal jeg lade være usagt, men jeg mener det var 'en god del' for at sige det mildt.

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36868: 23 Jul 2012, 15:52 »

Seriøst hvornår er der en superliga spiller der går ind og giver en superligadommer en på hovedet? SAMTLIGE superligadommere burde fratages deres ret til at dømme, for hver og en ødelægger de samtlige kampe de deltager i. Hovedløse kendelser, ingen linie, arrogant attitude uden nogen form for kommunikation, INGEN spilforståelse. Den ene gang må man flå trøjen af modspilleren, den anden gang giver det gult. Den ene gang må man sparke bolden væk ved indkast, den næste giver det gult. To spillere hiver i hinanden og kæmper om bolden og forsvarsspilleren får frispark. ALT hva de laver er forkert, og jeg har indtil nu i denne sæson ikke set en godkendt præstation fra en dommer. AMATØRE!

Så kan det vist ikke siges bedre! Claus Bo STANK i går! Han forærede AaB frispark for ingenting, mens vi ikke fik frispark, eller de 4-5 straffe vi skulle have haft! Selv ikke da der blev taget kvælertag på Makienok, fik vi noget, men AaB fik ALT foræret!

VK beskriver meget godt min egen holdning på forrige side, omkring kampen og dommer standarden herhjemme, den er uhyggelig ringe. Lad os nu få indført fuld- eller deltids prof. dommere, DBU må have pengene til det efterhånden, og vi har vel dårligt set en dansk dommer dømme en international kamp i enten klub- eller landsholdsregi, kvalifikation som slutrunde, siden Kim Milton dømte CL-finalen i 04.

Yes sir!!

Nå, nu vi er igang med det negative, gad spillerne nærmest heller ikke sige tak efter kampen, før vi begyndte at pifte ad dem.... Men i så fik Goodson da ellers lige hevet resten af holdet ned og give hånd til ALLE! Cool

Og banneret om Per B. var virkelig også for fedt! 1964-2005 Grin Det er humor!

Aldrig alene!

ptrN
Manager

« Svar #36869: 23 Jul 2012, 16:40 »

Så kan det vist ikke siges bedre! Claus Bo STANK i går! Han forærede AaB frispark for ingenting, mens vi ikke fik frispark, eller de 4-5 straffe vi skulle have haft! Selv ikke da der blev taget kvælertag på Makienok, fik vi noget, men AaB fik ALT foræret!

Yes sir!!

Nå, nu vi er igang med det negative, gad spillerne nærmest heller ikke sige tak efter kampen, før vi begyndte at pifte ad dem.... Men i så fik Goodson da ellers lige hevet resten af holdet ned og give hånd til ALLE! Cool

Og banneret om Per B. var virkelig også for fedt! 1964-2005 Grin Det er humor!
Bortset fra det klokkeklare straffespark som Mike Jensen begik.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 2456 2457 [2458] 2459 2460 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010