home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2454 2455 [2456] 2457 2458 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172560 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36825: 21 Jul 2012, 15:21 »

Endelig kom manden til fornuft !!! Smiley lad det nu være vendepunktet!!!!!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #36826: 21 Jul 2012, 15:24 »

Fuck en fed nyhed Opstemt

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #36827: 21 Jul 2012, 15:24 »

Stor respekt til Per Bjerregaard for alt han har gjort for Brøndby IF, men også på tide at han erkender, at der er brug for nye øjne og metoder i BIF.

Lad os håbe dette bliver starten på en ny stor æra for denne dejlige klub.

PhilipFlink
Manager

« Svar #36828: 21 Jul 2012, 15:24 »

Pis ...

blomvikings
Manager

« Svar #36829: 21 Jul 2012, 15:27 »

Vinder vi i Aalborg så tror jeg virkelig på at tingene vender langt hurtigere end jeg havde håbet og troet på!!!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36830: 21 Jul 2012, 15:33 »

Her prøver man at starte en lille snak omkring en startopstilling når vi nu ikke har Thyge med, så kommer der en lille nyhed som dette der ødelægger det hele..

Men havde godt nok ikke set den her komme, ærgerligt at Winter ikke sagde farvel med det samme.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

blomvikings
Manager

« Svar #36831: 21 Jul 2012, 15:35 »

Winther er bedøvende ligegyldig i det øjeblik Per er væk! Det at Per smutter betyder alt for klubben, nu kan vi få en ny start!
Respekt for det manden har gjort for klubben gennem tiden, men på et tidspunkt skal man sige stop.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36832: 21 Jul 2012, 15:48 »

Husk, PER er stadig formand for amatørforeningen.

PER memory lane: http://brondby.com/article.asp?aid=70763&id=145

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #36833: 21 Jul 2012, 15:54 »

Dejligt at Per er stoppet har reddet min dag fra at blive total elendig Opstemt

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36834: 21 Jul 2012, 16:23 »

Men nu skal manden jo også lige forsvinde for hans poster i Fonden og amatør afdelingen, før det sker, så kommer der ikke til at ske det helt store.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Zone 43
Manager

« Svar #36835: 21 Jul 2012, 17:23 »

What BlaZZo said, og der udover er Steen Lerche, som har fået PERs post som bestyrelsesformand, en af PERs nærmeste, så jeg tvivler på der vil ske store forandringer på den korte bane. Glædelig nyhed dog.

Og hvad angår opstillingen i morgen, er jeg ikke i tvivl om, at Krohn bare går direkte ind og afløser Thyge.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #36836: 21 Jul 2012, 18:26 »

Stort tillykke til jer! Hvis jeg skal være helt ærlig, havde jeg faktisk ikke set det komme, da jeg troede at manden var for stædig. Men det er rigtig flot, at han nu har indset, at der er behov for nytænkning og ro på direktionsgangene, hvis I skal tilbage i toppen af dansk fodbold. Per havde en enorm magt, også langt større end han selv gav udtryk for. Jeg tror helt sikkert, at afgangen af Per kan være et stort skridt i den rigtige retning for jer som fodboldklub og virksomhed. Magtkampene har været skadeligt for driften af klubben og det har Per nu endelig indset og har dermed trukket stikket.

Glæder mig til at se hvilke tiltag der nu bliver gjort.

DeBuur
Manager

« Svar #36837: 21 Jul 2012, 20:55 »

Men nu skal manden jo også lige forsvinde for hans poster i Fonden og amatør afdelingen, før det sker, så kommer der ikke til at ske det helt store.

Hvis Per B vil ødelægge Brøndby så har han desværre stadig magt til at gøre det... jeg tror dog ikke det sker - IMO så er vi så meget på røven nu at det meget vel kan tænkes at en stærk sponsor har sat det som et ufravigeligt krav at Per B skal trække sig ud - inden de vil smide penge i klubben.

Har været på ferie de sidste 8 dage er der kommet nye oplysninger omkring ferie penge sagen ?

Skal snakken handle om fodbold så er jeg ærgerlig over at vi taber til et ikke skræmmende OB hold... og jeg frygter lidt for næste ude kamp.... IMO så skal der ikke meget til for at ødelægge moralen på det hold vi har pt.

Jeg håber Brøndby kan finde nogle billige spillere som kan styrke holdet når vinduet er lukket i...de spillere der på det tidspunkt ikke har fundet en klub kan da hentes for billige penge... det er IMO håbet vi har at holde os til..

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36838: 22 Jul 2012, 12:35 »

Hvis Per B vil ødelægge Brøndby så har han desværre stadig magt til at gøre det... jeg tror dog ikke det sker - IMO så er vi så meget på røven nu at det meget vel kan tænkes at en stærk sponsor har sat det som et ufravigeligt krav at Per B skal trække sig ud - inden de vil smide penge i klubben.

Har været på ferie de sidste 8 dage er der kommet nye oplysninger omkring ferie penge sagen ?

Skal snakken handle om fodbold så er jeg ærgerlig over at vi taber til et ikke skræmmende OB hold... og jeg frygter lidt for næste ude kamp.... IMO så skal der ikke meget til for at ødelægge moralen på det hold vi har pt.

Det er ikke utænkeligt at det er en sponsor som har presset på eller også er vi ved at forberede os på at lave om på aktierne.

Der er intet nyt i sagen.

Se kampen. Vi kunne faktisk ligeså godt have vundet den, som OB. Vi får faktisk et mål annuleret, da dommeren mener at Goodson begår frispark ved at skubbe en OB'er i ryggen og efterfølgende sætte den i mål. For mig at se var det mere en kamp om bolden og den når Goodson. Det er ikke meget skub der er i det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #36839: 22 Jul 2012, 14:18 »

Det er ikke utænkeligt at det er en sponsor som har presset på ..

Jeg tror nu mere på at det var hans nærmeste der har ment, han var gået over stregen. Et kongemord, som EB beskriver det. Der var også en leder i BT tidligere på ugen, der skrev noget i samme stil. Men det er da ikke utænkeligt, at sponsorer, investorer osv. har presset på, også set i lyset af, at der to gange i år har været meldt ud, at man kan reelt kan stå i en situation, hvor man ikke kan udbetale løn.

Per sidder dog stadigvæk hos amatørerne og veteranerne, der har masser af magt i klubben, så jeg frygter lidt at han reelt kun har byttet stol med en anden (Lerche?), men stadigvæk styrer og bestemmer alt hvad der sker i klubben, stort som småt. Ligesom før 'kongemordet'.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2454 2455 [2456] 2457 2458 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010