home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2451 2452 [2453] 2454 2455 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172656 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36780: 17 Jul 2012, 13:34 »

Den kommer først til forårssæsonen.
Så vi kommer til at skulle spille i hjemmetrøjen både på ude-og hjemmebane?

blomvikings
Manager

« Svar #36781: 17 Jul 2012, 13:35 »

Så vi kommer til at skulle spille i hjemmetrøjen både på ude-og hjemmebane?

De bruger vel bare den fra sidste år?

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36782: 17 Jul 2012, 13:59 »

De bruger vel bare den fra sidste år?
Dumme mig. Troede dog ikke vi længere måtte spille i Adidas, når vi har fået ny tøjsponsor.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36783: 17 Jul 2012, 14:41 »

Vi kommer først til at få brug for dem d. 20/5 2013.

ACH møder vi 2 gange i efteråret, hvor det er hjemme begge gange.

Ingen andre hold spiller i trøjer som matcher vores gule. Derfor spiller vi i gul faktisk hele året.

Vi kommer selvfølgelig ikke til at spille i Adidas - selvom de nok ville sætte pris på gratis reklame (o:

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #36784: 17 Jul 2012, 15:02 »

http://www.sporten.dk/superligaen/bif-fans-uden-boern-ingen-adgang-til-fck-brag

Faldt lige over denne artikel igen, synes ikke der er blevet snakket om den herinde. Hvor er det dog bare dumt, er folk bare idioter eller hvad?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #36785: 17 Jul 2012, 15:06 »

Fedt at skulle se FCK-Brøndby fra sofaen igen Smiley Hvor er det bare dejligt at klubberne i fællesskab ødelægger det eneste rigtig fede og internationale der er ved dansk fankultur.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #36786: 17 Jul 2012, 15:36 »

Af alle de forslag der har haft set dagens lys på det seneste til disse derbies, er det her forhåbenlig toppen af de tossede (mildest talt) forslag. Aldrig har jeg hørt noget så dumt.

http://ekstrabladet.dk/sport/kommentarer/fodboldsetfratribunen/article1793289.ece
Spot on!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36787: 17 Jul 2012, 16:28 »

Det er til dato det mest latterlige som Brøndby og FCK i samarbejde med politiet har fundet på. Hvad fanden er logikken i at man skal være far for at kunne tage ind og se sit hold mod rivalerne? Hvad er det der sker?

Hvis der er EN som taler for det her, så vil jeg gerne bede personen om at gå en tur og komme tilbage når han har fået lidt frisk luft !

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #36788: 17 Jul 2012, 17:40 »

Det er til dato det mest latterlige som Brøndby og FCK i samarbejde med politiet har fundet på. Hvad fanden er logikken i at man skal være far for at kunne tage ind og se sit hold mod rivalerne? Hvad er det der sker?

Hvis der er EN som taler for det her, så vil jeg gerne bede personen om at gå en tur og komme tilbage når han har fået lidt frisk luft !

Jeg kan godt se hvad der er formålet med denne tossede ide er. Folk der kommer for at se fodbold og give deres børn en god oplevelse med en stor kamp som København - Brøndby vel, har muligheden for at se kampen. Mens ballademagerne og dem som kommer for at se fodbold og lave en god stemning stadig bliver straffet og holdt udenfor. = win for København og BIF, da de unge ikke oplever at det er kampe som man har Card Blanche til at ødelægge med optøjer.

Men stadig langt ude det kun er dem, der kan få adgang.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

verdenskrig
Manager

« Svar #36789: 18 Jul 2012, 11:07 »

Jamen ja den dybere mening er jo ganske klar.

Men logisk set giver det jo ingen mening. Hvorfor er det nu blevet et problem at de hardcore stemningsskabende fans som jeg, Zone, og mange andre kommer til kampen? Det er OS der giver kampen det internationale præg. Ikke spillerne.

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36790: 18 Jul 2012, 12:27 »

Jamen ja den dybere mening er jo ganske klar.

Men logisk set giver det jo ingen mening. Hvorfor er det nu blevet et problem at de hardcore stemningsskabende fans som jeg, Zone, og mange andre kommer til kampen? Det er OS der giver kampen det internationale præg. Ikke spillerne.

Helt enig.

Man skal jo være komplet idiot for ikke at forstå meningen med dette tiltag, men derfor kan man stadig godt være fuldstændig uenig. Det er så langt ude som noget kan komme det her!

Det næste bliver vel at man ikke må have en tattovering hvis man vil ind, eller at man skal have en spæd med i autostol for at komme ind!

Zone 43
Manager

« Svar #36791: 18 Jul 2012, 14:02 »

Hvorfor egenligt ikke bare melde ud, at man ikke ønsker at have fans fra udebaneholdet til kampene, istedet for alt det tragikomiske cirkusgøgl, der bliver meldt ud op til kampene?

En ting der slog mig i aftes, var, at kampen slutter omkring kl. 21. Det er vel et tidspunkt hvor mange af børnene, mere eller mindre, bliver tvunget i seng af forældrene, selvom det er en lørdagskamp?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #36792: 18 Jul 2012, 14:20 »

Hvorfor egenligt ikke bare melde ud, at man ikke ønsker at have fans fra udebaneholdet til kampene, istedet for alt det tragikomiske cirkusgøgl, der bliver meldt ud op til kampene?

En ting der slog mig i aftes, var, at kampen slutter omkring kl. 21. Det er vel et tidspunkt hvor mange af børnene, mere eller mindre, bliver tvunget i seng af forældrene, selvom det er en lørdagskamp?

Helt enig.
Dog vil jeg sige, at børn på 15 år næppe bliver tvunget i seng kl. 21 en lørdag Opstemt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36793: 18 Jul 2012, 14:39 »

Helt enig.
Dog vil jeg sige, at børn på 15 år næppe bliver tvunget i seng kl. 21 en lørdag Opstemt
Tror han snakker af egne erfaringer ;-)

Men har ikke så meget andet at sige til foreslaget end.. BULLSHIT!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36794: 18 Jul 2012, 14:59 »

Ved ikke helt hvad jeg skal sige om det her. Jeg er ikke en de laf udebane eller hjemmebane cirkusset for den sags skyld. Jeg har været til en udebanekamp og det var i Farum sidste sæson, hvor vi vandt 2-1( Smiley ). men jeg kan godt følge det, men jeg tror bare vi vil se en del fans på barer og pubs og så bare lave ravage der istedet for...

Sider: 1 ... 2451 2452 [2453] 2454 2455 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010