home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2445 2446 [2447] 2448 2449 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172885 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36690: 09 Jul 2012, 16:48 »

Fra Brüchmanns blog..
"Og så har vi slet ikke nævnt feriepengesagen, der afgøres i september .."
http://blogs.bt.dk/peterbruchmann/2012/07/08/superligaen-forklaedt-som-dodens-pulje/

Det skulle dog kun være et kvalificeret gæt, efter hvad der skrives på B4. Men ikke destro mindre, hvis det passer, kan det blive skidt nyt for os, da det så vil øge chancerne for ikke at hente bare én ny mand i dette vindue. Noget der vil være tiltrængt i de bagerste rækker.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36691: 09 Jul 2012, 17:15 »

Så har jeg været over og købe den nye Brøndby trøje med Akpoveta bag på ! Smiley

Jeg gik også købt den New Era cap, med guld Brøndby logo på siden Smiley

Fedt! Opstemt Jeg glæder mig sgu også til at komme til Brøndby, og få købt den nye trøje! Men skal der mon tryk på? Og skal der Unicef-tryk på?  Ubeslutsom
Det bliver bare først om nogle uger, fordi jeg bor i det lort til nordjylland! Men heldigvis kommer jeg til at se et par kampe live i sommerferien Opstemt I hvert fald udekampen i Afghanistan og måske også den i Århus, og så også en hjemmekamp om nogle uger! Opstemt

Aldrig alene!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36692: 09 Jul 2012, 17:20 »

Jeg har faktisk lige et spørgsmål.

Plejer den at koste 550 kr.?
Synes altid jeg betaler 450 eller 500, ikke at det gør noget, men synes bare det var lidt mærkeligt Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36693: 09 Jul 2012, 17:28 »

Jeg har faktisk lige et spørgsmål.

Plejer den at koste 550 kr.?
Synes altid jeg betaler 450 eller 500, ikke at det gør noget, men synes bare det var lidt mærkeligt Smiley

Børnetrøjenhar vist kostet 450 de sidste par år, voksen har kostet 550. Jeg synes godt nok det er dyrt! Men jeg skal have den alligevel! Opstemt

Aldrig alene!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36694: 09 Jul 2012, 17:56 »

Børnetrøjenhar vist kostet 450 de sidste par år, voksen har kostet 550. Jeg synes godt nok det er dyrt! Men jeg skal have den alligevel! Opstemt

Nåå, det er nok derfor så Opstemt

De sidste par år, har jeg fået den i gave, og jeg tror sidst jeg selv købte en, var det nok barn Opstemt

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

verdenskrig
Manager

« Svar #36695: 10 Jul 2012, 15:13 »

Så var jeg i oddskiosken og smide 100 kr på Brøndby som danske mestre.. 25 gange igen..

Er stadig forundret over at ekspedienten ikke ville give mig pengene med det samme Huh Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36696: 10 Jul 2012, 15:15 »

Så var jeg i oddskiosken og smide 100 kr på Brøndby som danske mestre.. 25 gange igen..

Er stadig forundret over at ekspedienten ikke ville give mig pengene med det samme Huh Smiley

Jeg ville have klaget - just sayin'

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #36697: 10 Jul 2012, 15:18 »

er også godt i gang med at opspore nummeret til kundeservice.. Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter. Typisk at alle bare hader Brøndby Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36698: 10 Jul 2012, 15:23 »

Jeg ville have ansøgt deres opslag, kommet ind i deres kundecenter og være inside man Wink

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #36699: 10 Jul 2012, 15:48 »

Hvis man ikke har canal 9, hvilke andre muligheder er der så for at se Brøndby's kamp mod Ob Smiley

Legenden
Manager

« Svar #36700: 10 Jul 2012, 15:49 »

En mulighed kunne være at tage på stadion. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #36701: 10 Jul 2012, 15:54 »

En mulighed kunne være at tage på stadion. Smiley

Ikke når man bor i Nordvestjylland Thisted, og ingen penge har Wink

Zone 43
Manager

« Svar #36702: 10 Jul 2012, 16:03 »

Hvis jeg ikke husker forkert, kan kampen streames på Canal 9s hjemmeside. Dog via betaling. Ellers er der tekst opdateringerne på Brøndbys hjemmeside, og formodenligt også mulighed for at høre med på P3.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36703: 10 Jul 2012, 17:18 »

Random, Neymar.

Sign up til et ViaPlay-abonn? 199,- om måneden for tv, film og sport. Alternativt kan man købe enkelte kampe. Uden at være sikker, tror jeg at prisen lyder på 69 kr. ca.
Ved ikke hvad en kamp koster hos Canal 9.

Smukke ord

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #36704: 10 Jul 2012, 20:18 »

Hvad siger I så til transfervinduet? Smiley (Selvom der jo garanteret ikke sker en skid, da vi ikke har en klejne på lommen, er det meget sjovt at snakke om)

Jeg havde før vinduet rigtigt kom i gang haft min egen lille drøm at vi hentede Emil Larsen som erstatning for MKD, som vi må formodes at sælge.

Da jeg så hørte at Salami blev løst fra sin kontrakt i FCM så jeg også ham som en mulig erstatning for Femi, da jeg endnu ikke har den store fidus til Semou. Salami er så skiftet til SE og det er måske ikke så skidt da han vist nok alligevel skal opereres igen...

Men hvem er der så af spændende emner og hvor skal vi forstærkes?

Jeg så MEGET gerne at vi hentede en ny til midten, da jeg ikke synes Thygesen skal bruges som slider og da Mike jo smutter (til vinter). Ham Chatto kender jeg ikke noget til, men som andre har nævnt så lyder han lige lovligt optimistisk når han taler om Europa og mesterskaber...
Jeg har faktisk ikke et konkret emne til denne position, så der er andre meget velkommen til at byde ind Wink
Måske Djemba-Djemba kan lokkes til en sæson mere i DK  Tunge

Så burde vi nok også hente en back efter Jan F er smuttet. Jeg synes egentlig ret godt om Norouzi, men han virker dog til tider lidt naiv og bliver derfor udstillet i defensiven. Har hørt lidt snak om Hedenstad, som jeg kun kender fra FIFA (hvor han er en klar forstærkning). Hvad med Michael Lumb er han faldet til i Zenit eller blevet solgt eller hvordan?
Har i dag læst en artikel fra tipsbladet som der vist også er linket til på en tidligere side hvor der nævnes en upcoming back, men jeg ved ikke hvor holdbart det er med to talenter på pladsen :-S

Joensen virker meget spændende på højrebacken og jeg vil da give ALT for at Anders And ikke spiller fast, da han jo er en skandale på sine værste dage.

Offensivt synes jeg egentlig vi er ok besat, og jeg glæder mig meget til at se Stryger træde noget mere i karakter, da jeg synes han har vist et højt niveau på gode dage. Og selvfølgelig bliver det fedt at se Oke i aktion. Med et skadesfrit angreb har vi jo pludselig Avatar, Bern, Oke, Agger og Brent til den ene angrebsplads :-O (ønsketænkning).

Men lad os da få en diskussion i gang, når nu sommervejret alligevel er så skide kedeligt ;-)
« Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 20:24 af Lausus » Logged

Sider: 1 ... 2445 2446 [2447] 2448 2449 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010