home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2443 2444 [2445] 2446 2447 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173001 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36660: 06 Jul 2012, 18:28 »

Håber ikke det her er rigtigt:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/franck-semou-ligner-brondbys-losning

Alle de kampe han har spillet i Superligaen, der har han slet ikke været overbevisende overhoved, så er jeg ligeglad med om han gør det godt til træning og i træningskampe hvis han ikke kan når det virkelig gælder.

Jeg synes han har gjort det godt, og han gjorde det efter sigende også godt mod Lübeck, hvor han vist endda lagde op til målet Smiley
Sidste år mod Ajax, gjorde han det også ret godt, synes jeg!

Aldrig alene!

Anfield Road
Manager

« Svar #36661: 06 Jul 2012, 18:31 »

Håber ikke det her er rigtigt:
http://onside.dk/nyheder/superligaen/franck-semou-ligner-brondbys-losning

Alle de kampe han har spillet i Superligaen, der har han slet ikke været overbevisende overhoved, så er jeg ligeglad med om han gør det godt til træning og i træningskampe hvis han ikke kan når det virkelig gælder.

åh nej dog. nu bliver jeg faktisk lidt bange  Ubeslutsom

jeg er enig. ligegyldigt om han har præsteret i træningskampene. altså at præsterer mod lübeck kan de andre da også gøre med benene bundet sammen. det eneste han bidrog med i de få liga kampe han fik sidste år var massevis af boldtab  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36662: 06 Jul 2012, 18:59 »

Come on... der bliver jo ikke købt ind før feriepengesagen er afgjort!
Vi har ikke noget alternativ og Semou er ung og udvikler sig konstant. Nu har han smagt på det og så har han måske arbejdet med det. Lad nu være med at male fanden på væggen og tro at det hele går galt.

Spil dog Brøndby som mestre - gratis penge, da den kun kan gå hjem!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36663: 06 Jul 2012, 19:21 »

Brøndbys eneste, evige optimist. Stærkt Skovlyst! Thumbs Up

Mht. Semou, så synes jeg nu heller ikke han er et særlig dårligt alternativ. Han har endnu ikke fået mange Superliga-kampe, og han er måske derfor heller ikke så rutineret, men lad os dog give manden lidt plads.

Til gengæld synes jeg vi har et større problem på backpositionerne. Randrup har i endnu en sæson, ikke levet op til forventningerne, og vi har brug for en backup, hvis Nourouzi skulle løbe ind i en skade igen. En mand der kunne spille begge disse positioner ville være ideel.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36664: 06 Jul 2012, 21:42 »

Jeg er faktisk helt 100% seriøst fristet! Opstemt

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #36665: 06 Jul 2012, 22:00 »

Til gengæld synes jeg vi har et større problem på backpositionerne. Randrup har i endnu en sæson, ikke levet op til forventningerne, og vi har brug for en backup, hvis Nourouzi skulle løbe ind i en skade igen. En mand der kunne spille begge disse positioner ville være ideel.

Enig, og det er nok også grunden til interessen i Hedenstad. Joensen og Randrup kan vidst dække alle pladser i forsvaret, ligesom Holst (og Larsen?) kan spille højreback. Så som udgangspunkt bliver der næppe hentet nogen nye til backen, selvom det vil være tiltrængt.

Omkring Semou, hvad er så alternativet? En duo med Mike og Thyge så vi i foråret ikke virkede, og tilbage er der så Holst og Olsen. Semou har trods et års mere erfaring på højeste niveau end de to, og hvis han har præsteret til træning og i træningskampene, så skal han en fair chance for at vise sig frem for Auri og Turbo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36666: 07 Jul 2012, 12:43 »

Imorges blev trøjen så officiel.
http://brondby.com/article.asp?aid=70556&id=145

Den gule farve er god - tilbage til dyderne (Tunge), men, men, men! Hvad sker der for at det er sort! Så blev det lidt ACH Skuffet
Hvis den nu bare havde været en blå (uden at blive babyblå), så havde det sgu været klasse.

Men selve trøjen er jeg tilfreds (igen, trods den sorte farve). Retrodesignet er fedt i stedet for Adidas' konstant grimme trøjer.
Jeg kunne dog godt ha' brugt at strømperne var gule også. GUL/SORT/SORT virker en anelse tumpet : D

...og for satan hvor ser de shorts krøllede ud! Grin Fail.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36667: 07 Jul 2012, 12:55 »

Hm... Ja, du siger det vel meget godt selv. Det er alligevel ret så mærkeligt at de ikke har valgt den blå farve. Men den er da ikke så slem som man kunne have håbet efter den vi så i går Wink

...og for satan hvor ser de shorts krøllede ud! Grin Fail.
Hehe, tænkte præcis det samme Tunge... De ser godt nok ikke så kvali ud.

EDIT: Efter nærmere eftersyn, ser den såkaldte sorte farve på shortsene, faktisk ud til at være en meget mørkeblå.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2012, 13:06 af Oli » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36668: 07 Jul 2012, 13:32 »

Ja, den er sgu blå:

http://www.brondbyshoppen.dk/produkt/?productid=22783

Men den ser bare mere sort ud på billedet af Makienok.

Ligeså er strømperne også blå:

http://www.brondbyshoppen.dk/produkt/?productid=22794

Og sørme om trøjen ikke også er blå:

http://www.brondbyshoppen.dk/produkt/?productid=22770

Men den blå er bare for mørk til mig når trøjen er blevet lavet retro. Den måtte gerne være blå som eksempelvis de tidligere Reebok trøjer.

Endnu en bemærkning er så, at også trøjen på webshoppen er krøllet Tunge

Smukke ord

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #36669: 07 Jul 2012, 13:36 »

Hvad sker der for de er så krøllede?!  ticked off

FC BLOD PÅ TRØJEN

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36670: 07 Jul 2012, 13:52 »

Hvad sker der for de er så krøllede?!  ticked off

Spare tider, der var ikke råd til en rigtig fotograf.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36671: 07 Jul 2012, 14:15 »

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

N17
Manager

« Svar #36672: 07 Jul 2012, 15:19 »

Hold da op - lækker trøje, det må jeg sige... Men men men.... Shortsene ville spillere i Serie 6 jo ikke engang spille i. Det kan ikke være rigtigt, at man skal leverer Nylon shorts, som er noget af det værste lort at spille i...

Træningslinjen i sig selv er så meget til grin. Det er trøjer, som blev brugt for flere år tilbage. Det vælger man så i Brøndby at bruge nu - og så endda tage 300 kroner for trøjerne, som kan købes i flere outlet butikker til mellem 100-150... Det er mange penge for et logo...

Træningsdragten er jo en udgået model, som sælges til et par hundrede, hvis du kan finde den mere.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Legenden
Manager

« Svar #36673: 07 Jul 2012, 15:33 »

Hvis man fjernede logoet, ville jeg ikke kunne sige, om det var en Horsens eller Brøndby trøje.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #36674: 07 Jul 2012, 15:37 »

Men synes det er fedt man selv kan vælge om der skal være sponsor på.  Smiley

FC BLOD PÅ TRØJEN

Sider: 1 ... 2443 2444 [2445] 2446 2447 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010