home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2438 2439 [2440] 2441 2442 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173193 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36585: 12 Jun 2012, 11:07 »

<a href="http://www.youtube.com/v/1D5Sa2Yq-2g?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/1D5Sa2Yq-2g?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Glæder mig til Cirkus Bjerregaard, er et overstået kapitel!

Anfield Road
Manager

« Svar #36586: 12 Jun 2012, 11:10 »

og cirkus Winther! artiklen er gammel. faktisk fra da de ansatte Jan Lockhart. men det ændrer jo ikke ved at det der er fuldstændigt forrykt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1646372.ece

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36587: 12 Jun 2012, 11:11 »

BIF=Bjerregaards cirkus

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36588: 12 Jun 2012, 12:41 »

og cirkus Winther! artiklen er gammel. faktisk fra da de ansatte Jan Lockhart. men det ændrer jo ikke ved at det der er fuldstændigt forrykt!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1646372.ece

Hans holdninger og meninger er ligeså uklare som hans udseende.
Jeg ved ikke hvad han ligner...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36589: 12 Jun 2012, 13:01 »

Jeg ser ingen anden udvej end at hente Anders Bjerregaard ind på pladsen som administrende direktør i Brøndby IF.
Historien viser at han kan sætte et hold op fyldt med store navne.
Store navne = fantastiske spillere. FACT!
Da han først havde fået bygget sit netværk op af DVD'er på hylden, så gik det stærkt.
Glem ikke at han var den sportschef som bragte os op på 1. pladsen i Superligaen med store stjerner, hvor især offensiven kunne få selv Ried SV til at ryste i bukserne.

Anyway - lettere spøg til siden.
Dog ligner Anders Bjerregaard den rigtige mand, da han kender klubben indgående og kan se hvor vi skal optimere, så vi igen bliver nordens bedste hold.

#mesterskabetkommerhjem2013

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36590: 12 Jun 2012, 13:14 »

Dog ligner Anders Bjerregaard den rigtige mand, da han kender klubben indgående og kan se hvor vi skal optimere, så vi igen bliver nordens bedste hold.

Tænk du tør lave grin med det, der burde være en "delete account" med som straf.  Wink

blomvikings
Manager

« Svar #36591: 12 Jun 2012, 14:00 »

Man sidder efterhånden med følelsen af at man bare må vente på at Bjerregaard dør, for det ligner ikke han stopper før.....
Så hvem dør først?

Brøndby eller Bjerregaard.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #36592: 12 Jun 2012, 14:13 »

Man sidder efterhånden med følelsen af at man bare må vente på at Bjerregaard dør, for det ligner ikke han stopper før.....
Så hvem dør først?

Brøndby eller Bjerregaard.
Det bliver desværre Børndby, sådan som jeg ser det.... Græder

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Anfield Road
Manager

« Svar #36593: 12 Jun 2012, 14:19 »

han tager vist "Brøndby til jeg dør" lidt for bogstaveligt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

patrick J
Manager

« Svar #36594: 12 Jun 2012, 14:33 »

Måske er jeg pessimist, men har sagt i et stykke tid nu, at jeg er overbevist om at vi rykker ned i den kommende sæson. Måske overreagerer jeg lidt, men jeg synes virkelig vi er tæt på at have den dårligste trup i Superligaen.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #36595: 12 Jun 2012, 14:39 »

Måske er jeg pessimist, men har sagt i et stykke tid nu, at jeg er overbevist om at vi rykker ned i den kommende sæson. Måske overreagerer jeg lidt, men jeg synes virkelig vi er tæt på at have den dårligste trup i Superligaen.
Nææh jeg ser det overhovedet ikke som værende urealistisk at Brøndby rykker ud af suppen næste sæson...

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Zone 43
Manager

« Svar #36596: 12 Jun 2012, 16:23 »

Da han først havde fået bygget sit netværk op af DVD'er på hylden, så gik det stærkt.

Glem nu ikke de gamle FM-udgaver. Har hørt en lille fugl sige, at han snart får FM10, så han vil stå bedre udrustet til tjansen fra 1/1-13. Alt bliver godt efter nytår!

Et eller andet sted, synes jeg dog det er fint at JL er væk, bl.a. fordi han ikke formodede at skaffe en hovedsponsorer. Og penge generelt. Mange af sponsorer der har forlænget indenfor de sidste seks mdr. har fået 'rabat', som JL forklarede det til opstartsmødet op til forårspremieren. Okay, han har haft dårlige odds, ryggen mod muren osv., men det burde stadigvæk være muligt at få sådan en. PERs forklaring om at JL var et 'dårligt match' er humor i Benny Wintherske dimensioner.

#guldetkommerhjem2013

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #36597: 12 Jun 2012, 17:36 »

Hans holdninger og meninger er ligeså uklare som hans udseende.
Jeg ved ikke hvad han ligner...

En dansk version af Harry Redknapp  funny

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager

« Svar #36598: 12 Jun 2012, 18:04 »

HVAD ER DET DER SKER?

http://brondby.com/article.asp?aid=70375&id=145

Sagde han dig imod, Per?

Hvis en bestyrelse ikke tror på samarbejdet med en direktør så er der kun en vej... farvel til direktøren.
Sådan er de mekanismer.

Problemet i Brøndby er at Bestyrelsen bliver ved med at ramme disse skilsmisser og det siger noget om Bestyrelsen og den bestyrelses formand og netop derfor tager ingen i dansk erhvervsliv kan tage Brøndby seriøs.

Jeg blev som ung vestjyde fan af Brøndby dengang Michael Laudrup fik debut - idag mange årtier efter fremstår Brøndby som en falleret klub uden vision uden håb og uden vilje til at komme videre.... det fortjener klubbens fans ikke.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #36599: 14 Jun 2012, 21:06 »

Så er de første fire runder offenliggjort.
http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/programComplete.aspx?poolid=148840

Sønd. 15. juli, kl. 17: Odense, hjemme (Canal 9).
Sønd. 22. juli, kl. 19: Aalborg, ude (3+).
Mand. 30. juli, kl. 19: Silkeborg, hjemme (TV2 Sport).
Sønd. 5. august, kl. 19: Århus, ude (3+).

I øvrigt er vi kædet sammen med Dominic Chatto fra Häcken. Nogen der har noget kendskab til ham?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2438 2439 [2440] 2441 2442 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010