home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2434 2435 [2436] 2437 2438 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173439 gange)
andreasjean
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36525: 19 Maj 2012, 14:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-uden-syg-Rommedahl

Så må den kære Romme da tage noget mere tøj på. Han er trods alt bosat i Danmark og ikke Grækenland.
Jens Stryger Larsen har alligevel gjort det bedre efter min mening, så intet stort tab.

EDIT: Ikke at jeg holder med jer, men synes han gjorde et fint indhop her sidst!  Hævet Øjenbryn
Det er jo et stort tab. For Rommedahl har en masse rutine og bliver ved selvom det går dårligt og har en masse spilforståelse som Stryger ikke har.
Ikke for stryger har gjort det dårligt..

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #36526: 19 Maj 2012, 14:52 »

Det er jo et stort tab. For Rommedahl har en masse rutine og bliver ved selvom det går dårligt og har en masse spilforståelse som Stryger ikke har.
Ikke for stryger har gjort det dårligt..

Det du nævner med spilforståelse.... Det er ihvertfald ikke på landsholdet han viser det. Tjoooo, måske hvert 8. kamp når vi render ind i Malta, men ellers nej.

Thaurat al Shabab

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #36527: 19 Maj 2012, 14:53 »

Det du nævner med spilforståelse.... Det er ihvertfald ikke på landsholdet han viser det. Tjoooo, måske hvert 8. kamp når vi render ind i Malta, men ellers nej.
Så har du ikke set brøndbys kampe for der han har taget rigtig vigtige løb ned i banen og ser det rigtige indlæg...

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

Zone 43
Manager

« Svar #36528: 19 Maj 2012, 21:45 »

Romme er naturligvis en vigtig, og dygtig, spiller hos os. Nuvel, han har måske ikke helt leveret som forventet, men forventningerne var også højtårne, ikke mindst med det CV han har, og den profil han er gået hen og blevet på landsholdet de senere år. Hans rolle på landsholdet kontra i Brøndby er også anderledes, noget der ofte har været skreget på div. fansider.

Naturligvis ærgeligt at han er ude, men det er ofte i tide og utide, sammen med Krohn-Delhi, så kommer ikke helt bag på mig. Jeg er dog lidt ked af, at man ikke, som i Århus i søndags, har udtaget flere af de unge spillere fra U19-holdet, da jeg gerne i et stykke tid har ønsket at se dem i aktion.

Jeg håber på at man vil gøre sit for at rejse sig ovenpå kampen i søndags, og ikke ligge sig ned og direkte forærer Farum de tre point. Dem må de kæmpe for, ligesom Lyngby på onsdag.
Umiddelbart ser jeg gerne følgende start-formation: Tørnes; Randrup, Goodson, Stenderup, Norouzi; Thygesen, Mike, Olsen, Krohn-Delhi; Makienok, Agger.

In the other news, så var revanche mod Skagen i dag.
http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-50507585.html

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #36529: 20 Maj 2012, 15:10 »

Så er holdopstillingen klar til kampen mod FCN: M. Tørnes, A. Randrup, C. Goodson, D. Stenderup, Jan Frederiksen, J. Larsen, M. Jensen, F. Semou, M. Krohn-Dehli, M. Thygesen, S. Makienok.
Gad godt at have set Agger!, men ellers spændene med Semou fra start Thumbs Up, Ingen Nourozi ticked off Græder
Come on Brøndby!
« Seneste Redigering: 20 Maj 2012, 15:11 af Lasse Jatta » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #36530: 20 Maj 2012, 15:26 »

Brøndby 3-2 FCN

Semou laver hattrick, og sender mesterskabet til PS&E.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #36531: 20 Maj 2012, 15:31 »

Tvivler på at vi kan holde FCN ved to mål Ubeslutsom
Randrup og Jan F får det svært ved deres hurtige kanter/angribere  Forlegen
Tror faktisk på en uafgjort i dag, med en kedelig kamp, hvor vi ikke skaber mange chancer, mens at FCN, får gummiben, jo længere kampen skrider frem.
1-1,Lorentzen gør det onde ved os, mens at Thygesen scorer for os Peace

N17
Manager

« Svar #36532: 20 Maj 2012, 15:57 »

Mærkelig følelse, at sidde og håbe på et nederlag... Det har jeg godt nok ikke prøvet før, men ikke desto mindre er det ønsket i dag Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

blomvikings
Manager

« Svar #36533: 20 Maj 2012, 16:17 »

Det er første gang jeg har været på stadion og er fuldstændig ligeglad hvis Brøndby scorer. Tror desværre fuckerne har vundet dm

verdenskrig
Manager

« Svar #36534: 20 Maj 2012, 18:03 »

Bedste og vigtigste nederlag nogensinde Opstemt

HADER HADER HADER FCK!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36535: 20 Maj 2012, 18:05 »

Fuldstændig! Helt enig... Og eftersom vi ikke pressede dem i de sidste 15-20 minutter, så tror jeg spillerne+team havde samme indstilling som alle fans.

Nu SKAL FCN bare tage det skide guld fra PS&E!

KOM SÅ!

DeBuur
Manager

« Svar #36536: 21 Maj 2012, 11:46 »

Fuldstændig! Helt enig... Og eftersom vi ikke pressede dem i de sidste 15-20 minutter, så tror jeg spillerne+team havde samme indstilling som alle fans.

Nu SKAL FCN bare tage det skide guld fra PS&E!

KOM SÅ!

Man må da håbe at spillerne ikke ydede 100 % for så så det sgu skidt ud  Wink

FCN virkede desværre noget ramte af muligheden for guld og "julemanden" får noget af en opgave med at få ro på spillet i den kommende kamp mod Horsens... for de har modsat Brøndby noget at spille for og noget at spille med.

Brøndby spillerne har været en skændsel (med enkelte undtagelser) Brøndbys ledelse ligeledes og der er sgu ikke udsigt til forbedringer lige foreløbigt

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #36537: 21 Maj 2012, 12:05 »

Man må da håbe at spillerne ikke ydede 100 % for så så det sgu skidt ud  Wink

FCN virkede desværre noget ramte af muligheden for guld og "julemanden" får noget af en opgave med at få ro på spillet i den kommende kamp mod Horsens... for de har modsat Brøndby noget at spille for og noget at spille med.

Brøndby spillerne har været en skændsel (med enkelte undtagelser) Brøndbys ledelse ligeledes og der er sgu ikke udsigt til forbedringer lige foreløbigt

Opstillingen forstod jeg heller ikke meget af. Jan F. som starter? Det kan da KUN være fordi man vil vise ham frem, for at kunne sælge ham. Han vil jo til udlandet  funny funny funny

Semou? Stadigvæk laaaangt fra SL niveau !!

Tørnes som MOM må have været en intern joke fra sponsoren, men den kan selvfølgelig forsvares med at han lavede en redning, og at der ikke var én spiller der præsterede.

verdenskrig
Manager

« Svar #36538: 21 Maj 2012, 12:15 »

Tørnes stod da godt i går?
Jeg forstår helt ærligt ikke din hetz af Tørnes, han er sgu ikke den på holdet som gør det dårligst.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36539: 21 Maj 2012, 12:29 »

Tørnes stod da godt i går?
Jeg forstår helt ærligt ikke din hetz af Tørnes, han er sgu ikke den på holdet som gør det dårligst.

Tørnes er kamphamrende elendig ! At han reddede en friløber i går gør ham ikke til en god keeper. Men man kan tydeligt se hvorfor han aldrig har været førstevalg før nu! Han er SÅ usikker, og så tager hun kun, lige med nød og næppe, det han skal tage, og aldrig mere. Og selvfølgelig har manden nogle redninger, men det skyldes vores elendige defensiv, og så er det klart han ind imellem tager en del bolde. Han kostede en kasse 3 kampe i streg for kort tid siden.

Synes han er top 5 af dem der gør det klart dårligst!

Sider: 1 ... 2434 2435 [2436] 2437 2438 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010