home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2429 2430 [2431] 2432 2433 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173835 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36450: 08 Maj 2012, 16:19 »

Så er det bare en smule ærgeligt at spillere ikke blot er papir. At en spiller har spillet godt tidligere, er ikke ens betydning med at han spiller særlig godt længere. Det har Brøndbys hold vist mange gode eksempler på.

Enig.

Men mon ikke Brøndby nok skal skaffe de 33 point som sikre overlevelse.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36451: 08 Maj 2012, 16:25 »

Enig.

Men mon ikke Brøndby nok skal skaffe de 33 point som sikre overlevelse.
Det vil jeg ikke sidde og lege spåkone om. Jeg håber det selvfølgelig, som den Brøndby-supporter jeg nu er, men det jeg vil frem til er bare, at der ER mulighed for at vi rykker ned næste sæson, og vi skal sgu have banket lidt realitetssans ind i hovedet. Ellers kommer klubben sgu aldrig viderer Wink

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #36452: 08 Maj 2012, 16:27 »

Det vil jeg ikke sidde og lege spåkone om. Jeg håber det selvfølgelig, som den Brøndby-supporter jeg nu er, men det jeg vil frem til er bare, at der ER mulighed for at vi rykker ned næste sæson, og vi skal sgu have banket lidt realitetssans ind i hovedet. Ellers kommer klubben sgu aldrig viderer Wink

Der er mulighed så længe pointene ikke siger andet. FCK kan også rykke ned. Jeg finder det bare urealistisk.. Det er en smagssag, og man kan ikke gøre andet end at vente et år, så ved vi hvem der rykker ned.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #36453: 08 Maj 2012, 16:35 »

Der er mulighed så længe pointene ikke siger andet. FCK kan også rykke ned. Jeg finder det bare urealistisk.. Det er en smagssag, og man kan ikke gøre andet end at vente et år, så ved vi hvem der rykker ned.
Hvorfor er det så urealistisk? Brøndby har nu rodet dernede i noget tid, og det er da bestemt ikke utænkeligt, at de bliver blandt de to dårligste indenfor et par år. Så skidt da med spillermaterialet. Hvis klubben ikke præsterer, får de ingen point, og det kan resultere i nedrykning.

Sampdoria blev også nummer 4 i 2009/10-sæsonen, men rykkede ned året efter. Simpelthen fordi de ikke præsterede. Det kan også ske for Brøndby. Det er muligt, at det ikke kan tænkes, at en klub som Real Madrid rykker ud af den bedste spanske række, men lige bestemt med Brøndby er det ikke så urealistisk.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #36454: 08 Maj 2012, 16:40 »

Som sagt er det en smagssag hvad man synes om det, og ingen argumenter er mere rigtige end andres.

Lad os se til næste år om de er rykket ned eller ej.

blomvikings
Manager

« Svar #36455: 08 Maj 2012, 16:42 »

...Jeg har ikke det HELT store kendskab til Brøndby, men jeg synes det er underligt at de ikke kan få spillet til at hænge sammen over en så lang årrække...

WOW.....

Brøndby har ikke spillerne, og har på ingen måde DK's bedste midtbane.. Jeg ved ikke hvor du kigger hende. Thyge har haft 2-3 gode kampe siden han skiftede, alle andre kampe har han været anonym og spillet alibi-bold! Romme har også været katastrofal i langt over halvdelen af hans optrædener! MKD har INGEN gejst haft i foråret, og MJ har også været meget svingende.
Forsvaret er både på banen og på papiret under middel, målmanden er blandt de 3 dårligste i SL, og angribere har vi nok af, men kun Makienok viser en LILLE smule. Agger og McGrath er to jokes, der ville have det svært i 1 div.

Zone 43
Manager

« Svar #36456: 08 Maj 2012, 16:44 »

- Hvorfor kan Brøndby ikke få det til at hænge sammen?

Long story short, så har bestyrelsen (læs: PER) blandet sig mere end hvad godt er, når det kommer til det sportslige.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #36457: 08 Maj 2012, 16:45 »

Som sagt er det en smagssag hvad man synes om det, og ingen argumenter er mere rigtige end andres.

Lad os se til næste år om de er rykket ned eller ej.
Lige nu har du jo ingen argumenter? Hvis du stiller det sådan op og siger: "Lad os se til næste år om de er rykket ned eller ej", så har du jo alle fordele for at have ret. Men jeg synes bare ikke, at man kan komme med sådan en udmelding, og så har man ingen argumenter, når der så bliver spurgt ind til det. Jeg kan også sagtens sige, at jeg tror, Chelsea bliver engelske mestre næste år, men hvis jeg ingen argumenter har for min holdning, så står jeg med en skidt sag. Du må gerne have din holdning, men hvis du ingen argumenter har for din sag, så gavner det desværre ikke så meget i et debatforum.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #36458: 08 Maj 2012, 17:09 »

Lige nu har du jo ingen argumenter? Hvis du stiller det sådan op og siger: "Lad os se til næste år om de er rykket ned eller ej", så har du jo alle fordele for at have ret. Men jeg synes bare ikke, at man kan komme med sådan en udmelding, og så har man ingen argumenter, når der så bliver spurgt ind til det. Jeg kan også sagtens sige, at jeg tror, Chelsea bliver engelske mestre næste år, men hvis jeg ingen argumenter har for min holdning, så står jeg med en skidt sag. Du må gerne have din holdning, men hvis du ingen argumenter har for din sag, så gavner det desværre ikke så meget i et debatforum.

Jeg synes personligt det er idioti at snakke om Brøndby IF i første division. Brøndby er nede i en dårlig periode og har været det gennem de sidste par år, og de laver en masse brølere i bestyrelsen - ingen tvivl om det. Dog er deres trup for god til at rykke ned. Jeg kan ikke rigtig komme med et argument, men jeg vil gerne prøve at føre debatten videre med et spørgsmål.

- Hvorfor kan Brøndby ikke få det til at hænge sammen?

De har i mine øjne på papiret den allerbedste midtbane i hele den bedste række. De har store stjerner som er profiler på landsholdet, og samtidig en god blanding af defensive og offensive kvaliteter. Derudover ligner det at de har fået en målfarlig angriber i SMC. Jeg har ikke det HELT store kendskab til Brøndby, men jeg synes det er underligt at de ikke kan få spillet til at hænge sammen over en så lang årrække!!! Jeg ser ikke deres kampe, da jeg ikke finder deres 'spillestil' (hahaha, alle tænker hvilken) interessant. Men hvad ser I Brøndby fans som grunden? Og hvad kan gøre holdet bedre?

Hvis du læser indlægget her inden du kommentere på mine andre indlæg, kan du se at jeg ikke var ude på en debat om deres mulige nedrykning i første division. Derfor jeg lukker den. Jeg var interesseret i at føre debatten videre for at hjælpe tråden til at gøre diskussionen bredere. Jeg ville gerne føre debatten videre med mit indlæg, fordi jeg synes den hang lidt fast. Det fremgår også tydeligt. Jeg var ikke selv ude på at diskutere, men mere få information for at blive klogere på området om Brøndbys situation. Men lad mig komme med argumenter, på trods af jeg ikke ved hvad jeg snakker om - udover du vil se argumenter..

Ligaen er en stor samling af en masse svingende hold, der skifter placering konstant i og med der ikke er ret mange hold i ligaen. Der er 1 hold som altid ender i toppen, og FCM der plejer at ligge deroppe. Ligaen er altid tæt, og det vil den også være næste år. Der er altid en næsten sikker nedrykker ved jul, også et par stykker der slås om den anden sidste nedrykningsplads. Lad os tage i år som et eksempel, da det omhandler den kommende sæson.

Brøndby har sikret sig 36 point mens Lyngby på 11 pladsen kun har 22. Allerede der vidner det for mig om at Brøndby er bedre end bunden - og hvorfor ser folk Randers og Esbjerg som bedre end HB Køge og Lyngby? Esbjerg har da et par gode spillere, men hvorfor mon de rykkede ned, mens Lyngby endte som nummer otte? Og de er ikke blevet bedre siden da - hvorfor det? Randers - ja, hvorfor skulle de være blevet bedre end sidst? 5 nederlag i 20 kampe i den anden bedste række... Hmmm. Det kan jeg heller ikke se. Da de rykkede ned havde Brøndby 51 point, mens de havde 34 og 33. Det er en stor forskel. Brøndby er dog også dårligere nu, ingen tvivl om det - men er de andre bedre, det synes jeg ikke.

Esbjerg er gode. Men det er der også mange andre hold i den bedste række som er.

Brøndby har problemer på de indre linjer og på banen. Ingen tvivl om det. Men det kræver ca. 33 point at overleve i ligaen. 33 point er 1/3 ud af de mulige point i sæsonen, og mon ikke et hold som Brøndby skaffer det hjem. Det tror jeg på, da de har en bedre og mere erfaren trup end eksempelvis de to oprykkere.

Brøndby mister måske et par spillere af høj kaliber, men så snart man gør det, træder der nogen andre frem og bliver profiler. Og jeg ser MKD som mæt eksempelvis, der kan komme en ung spiller og blomstre op med tro på tingene og en lyst til at præstere i hver eneste kamp. Naturligvis er det et tab at miste en profil, men der kommer altid en ny.

BIF skal have styr på deres defensiv, og jeg ser personligt det som deres svageste punkt. Får de kontrol over den, ender de over nedrykningsstregen - det er jeg ikke i tvivl om. Nedrykningskampen bliver stor i den kommende sæson, men jeg ser OB som mere nedrykningskandidat end BIF.

Brøndby har i år haft deres værste sæson efter krisen startede, og det var ikke engang nok til at rykke ned i år. Hvorfor skulle det blive værre næste år?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36459: 08 Maj 2012, 17:12 »

Vi ryger ud på røv og albuer i næste sæson ikke så meget der, med mindre vi seføli går konkurs til sommer og ryger i 2 div.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 17:22 af Sunbao » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #36460: 08 Maj 2012, 17:21 »

Lad mig vende den. Hvad tyder på, at krisen stopper?

Jeg tror ikke, Brøndby rykker ned, men de er med i et halv stort felt af hold, der er i fare for det. Esbjerg og Randers var også de to hold, der rykkede ned sidste år, og derfor kan man også argumentere for, at de er for gode til 1. divisionen. Som Zone siger, så har bestyrelsen blandet sig mere, end hvad godt er, og den tendens, ser desværre for Brøndby og deres fans, ikke ud til at stoppe. Personligt er jeg ligeglad med om man har Ronaldo og Messi på samme hold, hvis de ikke spiller ordentligt. Så er de sgu ikke noget værd. Jeg synes også, at Brøndbys trup er ganske fin, men det kørende ikke for dem, spillerne præsterer ikke, og klubben bekymrer sig om alt mulig andet. Så kan Thygesen, Romme og MKD være nok så gode på papiret.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #36461: 08 Maj 2012, 17:26 »

Jamen jeg er enig med dig på mange punkter. Faktisk alle.

Jeg har jo heller ikke nævnt noget med papiret i den forstand, at derfor må de være gode. Jeg er ikke idiot.

" - Hvorfor kan Brøndby ikke få det til at hænge sammen?

De har i mine øjne på papiret den allerbedste midtbane i hele den bedste række. De har store stjerner som er profiler på landsholdet, og samtidig en god blanding af defensive og offensive kvaliteter. Derudover ligner det at de har fået en målfarlig angriber i SMC. Jeg har ikke det HELT store kendskab til Brøndby, men jeg synes det er underligt at de ikke kan få spillet til at hænge sammen over en så lang årrække!!! Jeg ser ikke deres kampe, da jeg ikke finder deres 'spillestil' (hahaha, alle tænker hvilken) interessant. Men hvad ser I Brøndby fans som grunden? Og hvad kan gøre holdet bedre? "

Mit spørgsmål er hvorfor de ikke kan få det til at hænge sammen, når de på papiret har et godt hold. Jeg skrev ikke at fordi de har et godt hold på papiret bliver de i Superligaen.

Så vi er vist enige ;-)

EDIT: Men kan godt se at et af mine indlæg kan opfattes sådan.

"Jeg har ikke nævnt at de er en storklub, men på papiret har en god trup og en for god trup til at rykke ned."

Jeg mente, at de på papiret har en god trup. Og deres trup også er for god i virkeligheden til det.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 17:28 af Cesc » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36462: 08 Maj 2012, 17:32 »

Cesc det er muligt vi i år har hentet så mange flere point end de andre, men med nilsson femi væk med sikkerhed, ja de spiller ikke men, er jo nada backups, og med nu vores bedste spillers exit, forærer vi ikke blot vores bedste mand væk, men endnu en i rækken af efterhånden voldsomt mange gode spillere, der kunne havde indbragt os penge.

Krohn må også formodes væk til sommer. Så står vi tilbage med Romme og Thyge af den såkaldte bedste midtbane, Romme tror jeg personligt smutter til holland, så har vi blot Thyge tilbage, og der bliver vel så suppleret op med talenter igen igen.

Eftersom vi ikke ejer kongens mønt.

holdet næste år er vel noget ala.

Tørnæs
Randrup - Goodson - Stenderup - Norouzi

? - Semou - Thyge -?
Makeinok - Agger

Derudover er Goodson løn tung og skibes vel væk ved første givne lejlighed.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2012, 17:35 af Sunbao » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #36463: 08 Maj 2012, 19:25 »

@Cesc i år har vi 36 med 3 kampe igen, og med vores form får vi maks. 3 point mere, dvs. 39. Så mister vi Mike, MKD og sikkert flere, og får ingen ind?? Vi får ikke BARE 33 point næste år!!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36464: 09 Maj 2012, 08:56 »

Hold nu op for fanden, alt går efter planen og med arbejdsro, vinder vi mesterskabet næste år.

Noget helt andet er, at nu hvor vi formentlig ikke ser Mike så meget længere (med forbehold for, at de forsøger igen), så har Fredrik Holst forlænget sin kontrakt. Glædeligt. Hvis vi så får forlænget kontrakten med Patrick Olsen, så er det ikke så skidt endda.
Mike har været meget svingende, trods klubbens fremdrift, så har synes jeg at det tegner et billede af den centrale midtbane.
Kunne forestille mig, at klubben vil forsøge noget ligende:

Rommedahl/ny - Holst/Olsen/Semou* - Thygesen - Krohn-Dehli/Gehrt/ny

Oke   -   Makienok

*Afhængig af hvem af disse, som viser niveau.
Vedr. kanterne har der været lidt løse rygter om Rommedahl er på vej ud pga. den økonomiske krise. Hvis han bliver, så bliver der ikke købt hertil.
Krohn-Dehli er på vej væk. Satser man på Gehrt, eller ser man efter en billig løsning et andet sted?

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2429 2430 [2431] 2432 2433 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010