home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2426 2427 [2428] 2429 2430 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173971 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36405: 29 Apr 2012, 18:46 »

Hvem mener du med "I"? Lad venligst være med at tage mig ind under den her sammenhæng, for det har jeg aldrig sagt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Anfield Road
Manager

« Svar #36406: 29 Apr 2012, 18:48 »

jeg vil ikke nævne nogen navne Smiley kan heller ikke huske præcis hvem der skrev så det kan jeg alligevel ikke.

og nej jeg tror ikke det er dig da vi åbenbart er enige på nogen væsentlige punkter.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #36407: 29 Apr 2012, 19:11 »

Tørnes og Mike er skræmmende ringe...

Mike var en af de bedste i dag. Det kan næppe være meget tvivl om.

Auri, du overrasker mig sgu! Stryger ind i stedet for Agger, det er sgu næsten taget lige ud af min hjerne Smiley

Nu var det også begrænset, hvem han kunne sætte ind istedet for Agger, når Stryger og Jan K er de mest offensive på bænken i dag. Ikke destro mindre, en fin udskiftning som sådan, Stryger var dog alt for usynlig.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36408: 29 Apr 2012, 21:38 »

Vi er sgu heldige med ikke at tabe i dag. Det er muligt at Tørnes spillede skidt i første halvleg(Så den ikke, det er så typisk) Men han redder sgu kastanjerne ud af ilden adskillige gange i anden halvleg, og har mange rigtig gode og sikre indgreb. Klasse målmandsspil af ham da HH kommer alene igennem, er i så færdig han var hurtigt ude i fødderne på ham..

Tørnes er langt fra det største problem på det her hold. Det er tydeligt for enhver at vores midtbane ikke ser skyggen af balance for tiden. Det er mig en gåde at Auri ikke kan se det. Det er så åbenlyst?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36409: 29 Apr 2012, 21:40 »

Vi er sgu heldige med ikke at tabe i dag. Det er muligt at Tørnes spillede skidt i første halvleg(Så den ikke, det er så typisk) Men han redder sgu kastanjerne ud af ilden adskillige gange i anden halvleg, og har mange rigtig gode og sikre indgreb. Klasse målmandsspil af ham da HH kommer alene igennem, er i så færdig han var hurtigt ude i fødderne på ham..

Tørnes er langt fra det største problem på det her hold. Det er tydeligt for enhver at vores midtbane ikke ser skyggen af balance for tiden. Det er mig en gåde at Auri ikke kan se det. Det er så åbenlyst?

Det er mig en gåde at du ikke mener Tørnes er et af de mere alvorlige problemer på holdet.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36410: 29 Apr 2012, 21:50 »

Det er tydeligt for enhver at vores midtbane ikke ser skyggen af balance for tiden. Det er mig en gåde at Auri ikke kan se det. Det er så åbenlyst?
Præcis, præcis, præcis! Hvordan kan det være at han ikke kan slå øjnene op? Og så går han kraftedeme ud og forsvarer dem i pressen hver gang??
Det er mig virkelig en gåde at han kan stille den samme opstilling til hver evig eneste kamp.

Til trods fra alt lortet, så var der en snært af offensiv fodbold den første halve time. Dog var SønderjyskEs forsvar også noget så elendigt i dag, så en så læselig offensiv, holder nok ikke i det lange løb.

Zone 43
Manager

« Svar #36411: 30 Apr 2012, 15:39 »

Det er mig en gåde at du ikke mener Tørnes er et af de mere alvorlige problemer på holdet.

Nu skriver VK, at han ikke det største problem på holdet, for jeg er ikke i tvivl om at han, mig selv ligeledes, gerne så en ny, og gerne yngre, keeper på pladsen (hvem sagde Mikkel Andersen?). :-)
Tørnes er som sådan en fin keeper, han laver bare nogle dumme børnefejl fra tid til anden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36412: 30 Apr 2012, 16:54 »

http://www.youtube.com/v/npF12XIHdIA

"ALLE I GULT!

D. 6 og 13. maj drager Brøndbys gule hær til henholdsvis Aalborg og Aarhus. Disse kampe er ekstremt vigtige og markeres derfor med en særlig aktion. Således opfordres alle fans i udeafsnittet til at iklæde sig den gule farve i form af fx spillertrøje eller andre gule trøjer. Udeafsnittene til disse kamp skal være én samlet gul masse!

For Brøndby IF!"

http://sydsidenbrondby.dk/udmeldinger/alle-i-gult/
http://sydsidenbrondby.dk/udebane/

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36413: 30 Apr 2012, 19:51 »

http://www.youtube.com/v/npF12XIHdIA

"ALLE I GULT!

D. 6 og 13. maj drager Brøndbys gule hær til henholdsvis Aalborg og Aarhus. Disse kampe er ekstremt vigtige og markeres derfor med en særlig aktion. Således opfordres alle fans i udeafsnittet til at iklæde sig den gule farve i form af fx spillertrøje eller andre gule trøjer. Udeafsnittene til disse kamp skal være én samlet gul masse!

For Brøndby IF!"

http://sydsidenbrondby.dk/udmeldinger/alle-i-gult/
http://sydsidenbrondby.dk/udebane/

Nøj, hvor er det irriterende, at bo i Hjørring, og så alligevel ikke kunne komme til kampen i Aalborg!! Men så må man jo prøve at komme til den i Århus istedet for...  Ubeslutsom

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #36414: 01 Maj 2012, 14:39 »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1751092.ece
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1706747.ece

Godt at se vores gamle og kommende trøjesponsor udvise noget god karma, lige efter PERs/klubbens værdier. Mon ikke vi kan regne med at få lukket en aftale med YouSee som hovedsponsor inden længe, det kan et eller andet med de store kampe. Thumbs Up

In the other news, så har de gamle havenisser i dbu valgt at toppe nyheden om mr. good karma guy, ved at smide Lyngby ned i 1. division, og dermed sikre os endnu en sæson i Suppen og en længere sommerferie. Forhåbenlig får det den betydning, at Auri og Bjur allerede nu vil tyvstarte på vores Dortmund/Man United/Barcelona-plan, og bruge de unge knægte i de resterende fem kampe.

- Daniel Agger.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36415: 01 Maj 2012, 14:46 »

Zone jeg tror ikke at de vil gøre, der ligger trods alt stadig penge i en bedre placering Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36416: 01 Maj 2012, 14:50 »

dbu dommen bliver anket og lyngby får licens.

verdenskrig
Manager

« Svar #36417: 01 Maj 2012, 15:16 »

Nu skriver VK, at han ikke det største problem på holdet, for jeg er ikke i tvivl om at han, mig selv ligeledes, gerne så en ny, og gerne yngre, keeper på pladsen (hvem sagde Mikkel Andersen?). :-)
Tørnes er som sådan en fin keeper, han laver bare nogle dumme børnefejl fra tid til anden.

Lige præcis Thumbs Up

Er der nogle herinde fra som skal til Aalborg på søndag Opstemt ? Jeg skal naturligvis  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #36418: 01 Maj 2012, 16:32 »

Zone jeg tror ikke at de vil gøre, der ligger trods alt stadig penge i en bedre placering Smiley

Jeg ved det, jeg tror bare ikke, vi ryger meget længere opad i tabellen. Aalborg kan vi nok godt hente, selvom de har et nemt program til sidst, men det tror jeg så er det. Haderslev, Århus og Silke tror jeg ikke på vi henter, så skal der hentes fra hjælp fra de højere magter, ligesom City skal for at blive mestre (/Mancini mode off)

Er der nogle herinde fra som skal til Aalborg på søndag Opstemt ? Jeg skal naturligvis Djævel

Uh, mig, mig, mig!

- Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36419: 01 Maj 2012, 17:49 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/lyngby-maske-lejer-vi-brondby-stadion
http://onside.dk/nyheder/superligaen/lockhart-interessant-med-lyngby-pa-brondby-stadion

Hm, ved sgu ikke lige hvad jeg skal sige til det her... Hvis det kunne bringe os noget profit, kunne det jo være en mulighed. Men at lade den slags kapre vores stadion - det ved jeg sgu ikke lige crazy

Sider: 1 ... 2426 2427 [2428] 2429 2430 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010