Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:09:13
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 715 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2425
2426
[
2427
]
2428
2429
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5174109 gange)
Hamza_BIF
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36390:
29 Apr 2012, 12:17 »
Citat af: Skovlyst 29 Apr 2012, 08:12
Av, av, av, av Hamza!
Blomvikings har da al god grund til at kigge med skeptiske øjne mod næste sæson. Det er ret så tydeligt at hvis hold som Randers og Esbjerg havde været med i stedet for nogle af de andre, som er med i bundstriden, så kunne vi ligeså godt ligge til nedrykning i år.
Meget kan der ske i klubben, men historien viser for de sidste mange år, at det bare går meget, meget langsomt hos os.
Jeg synes dog det er fint at du har noget optimisme - det er glædeligt, samt dine indlæg på SSO kan være til stor nydelse, men lige ovennævnte synes jeg er unødvendigt.
Jeg er ikke tilfreds som det går lige pt., men jeg har stadigvæk troen på at Auri sammen med Bjur kan få lavet de nødvendige handeler ind/ud i sommervinduet, samt at når vi starter op igen, så har vi styr på konceptet.
Du misforstår meningen med mit indlæg.
Jeg siger på ingen måder at fremtiden kommer til at byde på guld og grønne skove, for ja, vi er bestemt truede hvis det fortsætter sådan og de pågældende mandskaber sikrer sig oprykning til Superligaen. Det jeg mere konkret mener er, at det ikke nytter noget at sidde og frygte for fremtiden. For den ENESTE måde hvorpå vi kan sikre os en bedre fremtid, er ved at leve og tænke på nu'et og gøre en forskel nu og her I DAG. Jeg er helt bestemt blevet meget, meget negativ i løbet af det her forår, og kan sgu egentlig ikke se nogen positiv fremtid. Men netop derfor har jeg prøvet at kigge indad og spurgt "Hvad kan jeg gøre bedre?" - Og efterfølgende købt sæsonkort, skrabet penge sammen til at tage med på aways, været til træningerne for at vise spillerne at vi stadig er nogen der bakker op om dem og hevet flere folk på stadion, som har siddet på langsiderne. Ja, det gør ikke den store forskel på klubben hvis jeg som individ kun har misset fck-kampen grundet boykot, hvor jeg så deltog i derbyarrangementern
e (Og misser også dagens kamp da jeg er i Sverige), men hvis nu vi var flere der indså at vi bliver nødt til at gøre noget for at få det her til at virke, ville effekten være større. Det ser sort ud... Men så nytter det sgu absolut intet at man sidder foran skærmen hjemme og sviner alt til og frygter for fremtiden. Kom ud på stadion i stedet for at sidder og pille næse folkens, jeres klub har brug for JER - Ikke jeres worst case scenario's.
Har man ikke råd, så fair nok. Det har jeg heller ikke på nogen måder til de aways jeg har været på, samt dem jeg kommer til at være på resten af foråret. Men så må man sgu skrabe penge sammen på en eller anden måde. I beder spillerne om at kæmpe med næb og klør - Så må man sgu også være villig til at kigge indad og gøre det samme. Siger ikke at man skal på stadion 33 gange på et år, men dem der aldrig er der fordi man simpelthen ikke gider mere. Det er sgu kun fordi I ikke gider støtte mere. Majoriteten kommer stormende på stadion og har været åh så store fans hele vejen igennem når det begynder at køre igen.
Meningen med indlægget: Lev i nu'et og gør en forskel NU i stedet for at frygte for fremtiden. For kun nu og her kan vi gøre en forskel for en bedre fremtid. Ledere, trænere, spillere og fans.
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #36391:
29 Apr 2012, 12:26 »
Mange tak for forklaringen af meningen af dit indlæg. Nu forstår jeg bedre hvad det var du prøvede at komme frem til.
På det punkt er jeg helt enig med dig. I stedet for at tænke næste sæson bør vi tage en kamp af gangen og fighte i disse.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
blomvikings
Manager
«
Svar #36392:
29 Apr 2012, 12:55 »
Citat af: Hamza_BIF 29 Apr 2012, 02:35
Interessant argument, og ikke mindst velovervejede argumenter. Kunne især godt lide dit strålende sportsmanship, hvor du på trods af at håbe at vi taber, har en yderst sympatisk tilgang til tingene. Mønsterdebattør
Anyway, har ikke lige læst de seneste par længere indlæg grundigt igennem, orkede ikke rigtig mere efter "Brøndby rykker, som det ser ud nu, ned i sæsonen 2012/2013." - Det er sgu godt set vi ligger til nedrykning, og der er egentlig ret langt op om over et år... Er du synsk? Men altså always look on the bright side, vi ligger også til at vinde mesterskabet i 2025... Som det ser ud lige nu.
Seriøst, så kom dog ind i kampen. Fair at man vil ud med noget osv., absolut intet forkert i det. Men at melde os på katastrofekurs er noget vrøvl. Som det ser ud lige nu, rykker vi ikke ned. Som det ser ud nu, er det d. 29. April 2012, der er lang tid til at den sæson overhovedet starter, der er et Europamesterskab imellem, for ikke at tale om en sæsonafslutning. Som det ser ud lige nu, ligger vi nummer 9 og skal spille imod SønderjyskE der har fået 16 ud af 18 mulige point på det seneste, og lige slået nummer 1 i ligaen 4-3 i pokalen. Er kort sagt træt af at folk skal whine på livet løs fra morgen til aften hver evig eneste dag. Snakker ikke individuelle personer, men os fans som et "kollektiv". Det er simpelthen til at brække sig i lårtykke stråler over at skulle forholde sig til at støde på negativt indlæg efter negativt indlæg overalt. Jeg siger ikke vi skal være glade og lade som om alt er godt, for det er det langt fra. Men er sgu træt af at høre på det samme vås igen og igen og igen, dag ind og dag ud. Tag eksempelvis stilling til dagens kamp som en individuel begivenhed fremfor at plapre løs om hvor gode vi var i 90'erne og at vi aldrig kommer i nærheden af det igen, plapre løs om hvornår vi rykker ned, eller for den sags skyld hvornår Per træder tilbage. Det hjælper ikke en fløjtende fis at snakke om de ting, for han smutter ikke af det. Det har ingen indflydelse på manden, hvor meget fansene går efter ham. Så lev nu for søren da i nu'et i stedet og sæt fokus på det der sker lige nu og her, i dette tilfælde dagens kamp. Der skal være plads til både negativitet og positivitet, men sgu ikke hvis det er det samme bras 24/7
Wow.. Det er vist ikke den stiveste pik i saunaen vi har med at gøre her.
Man bliver da nødt til at tage problemerne i opløbet, i stedet for at vi om 12 måneder ligger 11'er og tænker; "Hvad skete der lige.." Med det spil vi viser nu er vi ikke bedre end et bundhold, vi har gentagende gange vist vores elendighed, og mangel på udnyttelse af talent. I stedet for at sige vi andre er pessimister og evigt negative, så kig indad og drop den lalleglade attitude hvor man tænker at det hele nok skal gå, og det er et spørgsmål om tid før vi har guldmedaljer om halsen. Vær realistisk, vi har et kæmpe problem på så mange fronter, og det skal der gøres noget ved NU, for ellers går det rigtig galt!!
blomvikings
Manager
«
Svar #36393:
29 Apr 2012, 13:03 »
Citat af: Hamza_BIF 29 Apr 2012, 12:17
Du misforstår meningen med mit indlæg.
Jeg siger på ingen måder at fremtiden kommer til at byde på guld og grønne skove, for ja, vi er bestemt truede hvis det fortsætter sådan og de pågældende mandskaber sikrer sig oprykning til Superligaen. Det jeg mere konkret mener er, at det ikke nytter noget at sidde og frygte for fremtiden. For den ENESTE måde hvorpå vi kan sikre os en bedre fremtid, er ved at leve og tænke på nu'et og gøre en forskel nu og her I DAG. Jeg er helt bestemt blevet meget, meget negativ i løbet af det her forår, og kan sgu egentlig ikke se nogen positiv fremtid. Men netop derfor har jeg prøvet at kigge indad og spurgt "Hvad kan jeg gøre bedre?" - Og efterfølgende købt sæsonkort, skrabet penge sammen til at tage med på aways, været til træningerne for at vise spillerne at vi stadig er nogen der bakker op om dem og hevet flere folk på stadion, som har siddet på langsiderne. Ja, det gør ikke den store forskel på klubben hvis jeg som individ kun har misset fck-kampen grundet boykot, hvor jeg så deltog i derbyarrangementern
e (Og misser også dagens kamp da jeg er i Sverige), men hvis nu vi var flere der indså at vi bliver nødt til at gøre noget for at få det her til at virke, ville effekten være større. Det ser sort ud... Men så nytter det sgu absolut intet at man sidder foran skærmen hjemme og sviner alt til og frygter for fremtiden. Kom ud på stadion i stedet for at sidder og pille næse folkens, jeres klub har brug for JER - Ikke jeres worst case scenario's.
Har man ikke råd, så fair nok. Det har jeg heller ikke på nogen måder til de aways jeg har været på, samt dem jeg kommer til at være på resten af foråret. Men så må man sgu skrabe penge sammen på en eller anden måde. I beder spillerne om at kæmpe med næb og klør - Så må man sgu også være villig til at kigge indad og gøre det samme. Siger ikke at man skal på stadion 33 gange på et år, men dem der aldrig er der fordi man simpelthen ikke gider mere. Det er sgu kun fordi I ikke gider støtte mere. Majoriteten kommer stormende på stadion og har været åh så store fans hele vejen igennem når det begynder at køre igen.
Meningen med indlægget: Lev i nu'et og gør en forskel NU i stedet for at frygte for fremtiden. For kun nu og her kan vi gøre en forskel for en bedre fremtid. Ledere, trænere, spillere og fans.
For mit eget vedkommende vil jeg sige at jeg har været på stadion til stort set alle hjemmekampe de sidste 8-9 år, jeg har sågar bl.a. været i Lissabon og se dem, og selvfølgelig en masse andre aways, så på den front mener jeg ikke at de mangler nogen støtte eller lign. herfra.
Ja, vi beder spillerne om at kæmpe med næb og klør, og det gør vi af flere grunde og med rette.
Spillerne tjener SÅ mange penge på at lave det de elsker (Forhåbentligt), så er det fandeme ikke for meget at forlange noget fight og noget hjerte. De spiller for Brøndby, en klub der bryster sig af at have et mål der hedder "Nordens bedste". Så må man også forvente at spillerne ligner nogen der tror på det. Som jeg også har nævnt i et tidligere indlæg, så er det skræmmende hvor meget nye spillere falder i niveau, og det er virkelig også noget der bør være fokus på! Thygesen er blevet en marginalspiller.!
Zone 43
Manager
«
Svar #36394:
29 Apr 2012, 15:26 »
Jeg er for så vidt enig med Hamza her. 'Dommedagsprofetiern
e' håber jeg ryger på hylden, om ikke andet så for en stund, for det hjælper ikke omkring situationen lige nu. Auri og Bjur er i gang med at ligge en ny kurs for, hvordan stilen og spillet skal være fremover, og det er yderst sjælendt kønt og effektivt fra start.
Tager man, i skrivende stund, spillernes samlede antal kampe, kan vi til sæson meget vel mangle 44% rutine, i form af afgange til Jan F, Femi, Nilsson, Krohn og Mike. Disse bliver med stor sandsynlighed afløst af unge, urutinerede, og så hjælper 'dommedagsprofetiern
e' omkring nedrykning o.l. ikke meget på selvtillidskontoen.
Når det er sagt, så skal vi selvfølgelig forholde os kritiske til, hvad der sker på og udenfor banen.
For at skifte emne en gang, så er der ingen overraskelser fra start i dag - Tørnes; Randrup, Stender, Goodson, Norouzi; Romme, Mike, Thyge, Krohn; Makienok, Agger.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
blomvikings
Manager
«
Svar #36395:
29 Apr 2012, 16:15 »
SÅDAN !! Vi blir mestre næste sæson !!!!
Unknown
Ynglingespiller
«
Svar #36396:
29 Apr 2012, 16:36 »
Citat af: blomvikings 29 Apr 2012, 16:15
SÅDAN !! Vi blir mestre næste sæson !!!!
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36397:
29 Apr 2012, 16:39 »
Det ser overraskende udemærket ud i dag. Synes hullet mellem forsvsaret og midtbanen er for stort, hvilket er fordi vi spiller uden en ordenlig balancespiller på midten.
Men måske bør jeg give det nye system en chance alligevel
blomvikings
Manager
«
Svar #36398:
29 Apr 2012, 16:41 »
Tørnes og Mike er skræmmende ringe... Nouruzi er startet rigtig godt.
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36399:
29 Apr 2012, 16:49 »
Synes ikke engang at Mike har været så ringe igen, i dag. Men klart at der mangler et bindeled på midten. Randrup, Goodson og Tørnes har været vores klart dårligste ind til videre, mens Romme, Krohn og Makienok virkelig har overrasket mig.
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #36400:
29 Apr 2012, 16:55 »
UD: Randrup! Skyld i 2 mål.
Tørnes
Agger...
De 3 må være færdige til sommer, hvis man ønsker være i toppen i superligaen.
Ellers ser det fint ud, endelig lidt mere frihed til vores midtbane, Rommedahl bliver endelig brugt rigtigt!
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #36401:
29 Apr 2012, 17:02 »
Shit hvor skal vi dog ikke kun have nyt forsvar, men også keeper! Tørnes du er så skide ringe! Han kan ikke holde bolde der ville være holdt i DS og hans reaktionsevne er ikke hurtig nok, OVERHOVEDET. Den mand er det svageste led på holdet. Derudover, så sejler vi fuldkommen, især mellemrummet mellem kæderne. Dehli og Romme tror de er på toppen, og det efterlader Norouzi og Randrup alene. Vi skal strammer gevaldigt op hvis vi skal have noget med, jeg garanterer jer for at vi kommer bagud 4-3 i den her kamp og ender med at tabe. Desuden var der ikke frispark ved deres andet mål og så ikke gengivelsen af det, men iflg. Zone blev vi snydt for et straffe.
Dog fint at der er nogle lidt mere tydelige løbemønstre og aftaler. Men hvor vi dog sejler... Igen.
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36402:
29 Apr 2012, 17:04 »
Auri, du overrasker mig sgu! Stryger ind i stedet for Agger, det er sgu næsten taget lige ud af min hjerne
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #36403:
29 Apr 2012, 17:58 »
Kan sgu ikke sige meget mere end:
Skal lige sunde mig ovenpå den her inden jeg kommer med en analyse... Det er simpelthen ikke godt nok mentalt og defensivt.
Anfield Road
Manager
«
Svar #36404:
29 Apr 2012, 18:31 »
Citat af: Hamza_BIF 29 Apr 2012, 17:58
Kan sgu ikke sige meget mere end:
Skal lige sunde mig ovenpå den her inden jeg kommer med en analyse... Det er simpelthen ikke godt nok mentalt og defensivt.
nej defensivt måske ikke ok. men hvad var det i sad og råbte og skreg over sidste søndag? i sad og var (no offense) skide sure og pessimistiske over vores offensive kvaliteter. i sagde at auri har fuldstændigt dræbt vores offensiv og at det offensive på alle måder uacceptabelt. ikke at jeg ikke også selv har gjort det i nogen grad, men i dag viser vi dag at vi godt kan lave mål. det offensive fungerede fint idag. det er da et klart skridt fremad at score (for brøndby) hele tre mål. vi kan jo ikke få det hele på en gang
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Sider:
1
...
2425
2426
[
2427
]
2428
2429
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »