Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:09:13
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 727 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2424
2425
[
2426
]
2427
2428
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5174141 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36375:
22 Apr 2012, 20:52 »
Citat af: DeBuur 22 Apr 2012, 20:44
Brøndby rykker ikke ned - misionen i år er lykkes.... vi har ikke spillerne med den rette indstilling og vi har ikke haft trænere der kan ændre det - hvis sådanne trænere findes.
Missionen i år er top 6, det siger vores regnskab, sker det ikke mangler de første 6-8 mill ekstra i kassen. Dermed kan vi allerede nu så godt som amen i kirken regne med der skal findes besparelser på yderligere dette beløb, i forhold til hvad vi har regnet med tidligere.
Derudover siger budgettet top 4 i næste sæson, man tror det løgn.
Anfield Road
Manager
«
Svar #36376:
22 Apr 2012, 20:54 »
Bedre Brøndby-tider nu, tak?
synes vi sad med det samme råb i efteråret. så ansatte vi auri og han fik vendt skuden. nu kommer der så et form dyk og hvor er tilliden nu?
der hvor jeg vil hen er at inden vi mødte FCK var der liv og glade dage i denne tråd! på det tidspunkt var hele stemningen omkring Brøndby generelt positiv. men hvor er den optimisme nu? jeg synes det er for dårligt at vi alle sad og klappede i vores hænder af begejstring og var glade. prøv engang at se på de seneste tyve indlæg i denne tråd. hvor er den optimisme nu? synes ikke det er i orden.
«
Seneste Redigering: 22 Apr 2012, 20:56 af Anfield Road
»
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Zone 43
Manager
«
Svar #36377:
22 Apr 2012, 21:01 »
Citat af: Sunbao 22 Apr 2012, 20:32
Thygesen: Vi spillede rigtig godt
Det viser bare hvor skidt tingenes tilstand ser ud. En som Thyge burde nærmest slå nogen ihjel efter sådan en kamp, istedet for sådan en vatpikket udtalelse..
Jeg er helt med på, at vi - for Gud ved hvilken gang - er i en genopbygningsfase, jeg er helt med på at spillet ikke altid vil være kønt eller vi vil sejre hver søndag. Men når vi kamp efter kamp, og det siden forårspremieren mod Haderslev, har vist noget intetsignede kønsløst fodbold, der er nemmere at læse end et Anders And blad.. Auri må snart have indset, at det fodboldromantiske pladder af en spillestil slet og ret ikke holder, så længe vores materiale er som det er. Og hvad i alverden sker der for at Makienok skal ligge og flagrer rundt ude på kanterne fra tid til anden? Han skal ligge i boksen hele tiden, og have indlæg der rammer og ikke alle andre steder, som det nærmest er for vane nu. Håbløst.
Nå, skulle ud med dette. Jeg bliver sikkert ramt af evige naivitet inden jeg stiger på toget til Haderslev på søndag.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36378:
22 Apr 2012, 21:06 »
Citat af: Anfield Road 22 Apr 2012, 20:54
Bedre Brøndby-tider nu, tak?
synes vi sad med det samme råb i efteråret. så ansatte vi auri og han fik vendt skuden. nu kommer der så et form dyk og hvor er tilliden nu?
der hvor jeg vil hen er at inden vi mødte FCK var der liv og glade dage i denne tråd! på det tidspunkt var hele stemningen omkring Brøndby generelt positiv. men hvor er den optimisme nu? jeg synes det er for dårligt at vi alle sad og klappede i vores hænder af begejstring og var glade. prøv engang at se på de seneste tyve indlæg i denne tråd. hvor er den optimisme nu? synes ikke det er i orden.
Der var seføli mere optimisme og vi spillede godt især mod FCN, men spillet har hele tiden været svingende og for det meste meget skidt. Hvor fik Auri vendt skuden ? fordi vi fik 4-5 gode kampe er skuden aldrig nogensinde vendt, det er jo blot det mønster vi kørte med under HJ også, og til dels Kent, en 3-4 gode kampe med en 8-10 point, så 3-4 kampe stortset uden point, intet har ændret sig, ud over vi er endnu mere håbløse offensivt end meget længe, Thyge Mike og Krohn, tør end ikke skyde 30 meter forbi fra 20 meter mere.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #36379:
22 Apr 2012, 21:09 »
Auri: Vi holder FCM fra alt
Brøndby-træner Auri Skarbalius var tilfreds med sine spillerens indsats <---- forudsigeligt.
Jo jo manden har da ret, hvis målet var at holde fcm fra alt, og håbe på endnu et straffespark eller en løs bold ud af det blå der kunne give 3 point.
Zone 43
Manager
«
Svar #36380:
22 Apr 2012, 21:13 »
Der skal meget mere til at 'få vendt skuden' end blot 4-5 sejre, uagtet hvordan disse er kommet i hus. At få vendt skuden vil kræve et par sæsoner, hvor tingene, i Auris tilfæde det sportslige, skal gå den rette vej; masser af sejre, godt spil og at man rykker fremad i tabellen.
Jeg har stadigvæk tillid til Auri, og jeg håber inderligt at han kan få holdet fremad. Men det kræver en ændring af den stil, der har været lagt for dagen i foråret.
der hvor jeg vil hen er at inden vi mødte FCK var der liv og glade dage i denne tråd! på det tidspunkt var hele stemningen omkring Brøndby generelt positiv. men hvor er den optimisme nu?.
Det er kun naturligt at sejre giver grund til glæde og optimisme, specialt i vores tilfælde, hvor de ikke har forekommet alt for ofte desværre. Men jeg mindes ikke at der direkte var så meget glæde og optimisme, at man begyndte at tro på mirakler som medaljer, Europa osv., nærmere en glæde over at tingene for en stund gik vores vej, men stadigvæk at spillet var skidt og skulle forbedres, formation som enkelte spillere.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
blomvikings
Manager
«
Svar #36381:
23 Apr 2012, 09:17 »
http://www.bold.dk/nyt/Auri-Mangler-sidste-skarphed
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.... De burde få tævet fornuft ind i deres hoveder!
verdenskrig
Manager
«
Svar #36382:
23 Apr 2012, 09:56 »
Jeg synes vi manglede alt i går.. Personligt havde jeg godt set at sådan nogle kampe her kunne forekomme, men det er mig stadig en gåde hvordan man kan spille 95 minutters fodbold uden at skabe en eneste stor målchance? Hvordan er det muligt.
Det er vel kun muligt hvis man har 10 markspiller hvor ingen af dem tør søge chancerne i feltet. Sad flere gange og råbte og skreg af tv'et når vi slog indlæg for det er helt tydeligt at der ikke er nogen form for indbyrdes forståelse.. Løber Simon til forreste kommer indlægget til bagerste, og omvendt.
Derudover må det snart være slut med den midtbane.. For min skyld kunne vi tage Thygesen og sælge ham til nærmeste løbeklub. Jeg tror aldrig jeg har set en spiller i Brøndby være så komplet usynlig. Ofte sidder jeg og funderer over om han rent faktisk løber de sædvanlige 12 km inde på banen, eller om han løber dem i københavnsområdet mens resten af holdet spiller..
For han er der jo aldrig? Hverken offensivt eller defensivt. Og så går han ud og siger at holdet har spillet en god kamp. *Facepalm*
Kan man kun blive prof fodboldspiller hvis man er totalt blottet for evne til at forholde sig kritisik til sig selv og sit hold?
Derudover er det også modent at Tørnæs for anden kamp i streg vælger at koste et mål.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
blomvikings
Manager
«
Svar #36383:
23 Apr 2012, 10:11 »
Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med noget!
Brøndby rykker, som det ser ud nu, ned i sæsonen 2012/2013. Med de hold der rykker op, (LÆS: Randers og Esbjerg) så kan jeg ikke se os overleve med det spil vi kører med. Vi har en af ligaens klart dårligste målmænd, der gang på gang koster mål og skaber total usikkerhed i forsvaret. Vi har spillere der ikke engang er med i truppen som får en af de højeste lønninger i SL, dét er ikke holdbart, og med den økonomi vi kører med så kan klubben simpelthen ikke holde til det. Økonomien er pt. ikke til forstærkninger, og det er et must for at vi skal ændre noget.
Derudover er jeg rystet over hvor mange spillere Brøndby har formået at "ødelægge" gennem de sidste 5-7 år. Tobias Mikkelsen spillede noget af det dårligste jeg har set, i hans tid i Brøndby. Manden skifter klub, og er nu EM aktuel. Lorentzen kunne vi heller ikke bruge, han rykker til et, på papiret, klart dårligere hold, bliver landsholdsaktuel, skifter til FCK's førsteudfordre, og er også EM aktuel. Vi henter en spiller som Mikkel Thygesen, der har været en klassespiller i FCM, han hiver sit høje niveau med til Brøndby, men der går lige omkring 3 kampe før han ryger ned i Brøndby-trumlen, og nu spiller Thygesen alibi-bold og er total anonym, han går tilmed ud efter kampen mod FCM og udtaler at han er tilfreds med spillet!? Vi har ikke ét skud på mål!? Hva fanden er det der foregår? En spiller som Thyge burde være rasende efter sådan en kamp, og udtale at det simpelthen ikke er godt nok det der sker på banen!
Vi får Rommedahl hjem, en spiller der år efter år har vist sin klasse i udlandet og på landsholdet. Han spiller udemærket i starten, men ryger også i Brøndby-trumlen. Rommedahl er nu også blevet en alibi-spiller, og er total anonym i kampene, han udfordre maksimalt én gang pr. kamp. En lille sidehistorie er FCK der henter Grønkjær hjem som bare sprudler og er klasser bedre end alle andre i SL. Jeg er 100 % sikker på, at hvis FCK havde hentet Rommedahl, så var han blevet en kæmpe succes. Vi formår simpelthen at smadrer al talent vi henter til klubben, jeg er direkte rystet over at det kan ske i en topklub, som Brøndby bryster sig af at være.
Femi er også en klassespiller, men ham gider Auri ikke bruge, da vi jo ikke har ham næste sæson, som man må gå ud fra grunden er!?!? Jamen så sæt da MKD på bænken sammen med alle de andre der evt. bliver solgt!? Jeg kan simpelthen ikke følge mange af de tiltag og valg der bliver truffet i klubben.
Det hele eskalerede efter kampen i går, da flere spillere samt træneren udtaler at de er tilfredse med spillet og kampen som helhed. Hvis de virkelig er det, så er vi at finde i 1. div indenfor 2 år. Det er katastrofalt det der foregår i Brøndby pt.
Og sker der ikke væsentlige ændringer hele vejen rundt, så går vi direkte mod afgrunden, og det går rigtig stærkt !
Hold kæft hvor er jeg frustreret, der er ikke styr på NOGET som helst!
Zone 43
Manager
«
Svar #36384:
23 Apr 2012, 16:13 »
Citat af: blomvikings 23 Apr 2012, 10:11
Det er katastrofalt det der foregår i Brøndby pt.
Og sker der ikke væsentlige ændringer hele vejen rundt, så går vi direkte mod afgrunden, og det går rigtig stærkt !
True. Og at alle vores problemer, sportsligt som økonomisk, ender det samme sted, hos én person der er urokkelig, er det værste. For så længe han er der kan tingene slet og ret ikke gå den rette vej.
Og når man ser billeder fra, og læser indlæg/debatter omkring GF'en i sidste uge, så ser det ikke bare sort ud..
- Daniel Agger.
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #36385:
23 Apr 2012, 17:10 »
Citat af: blomvikings 23 Apr 2012, 10:11
Jeg bliver simpelthen nødt til at komme ud med noget!
Brøndby rykker, som det ser ud nu, ned i sæsonen 2012/2013. Med de hold der rykker op, (LÆS: Randers og Esbjerg) så kan jeg ikke se os overleve med det spil vi kører med. Vi har en af ligaens klart dårligste målmænd, der gang på gang koster mål og skaber total usikkerhed i forsvaret. Vi har spillere der ikke engang er med i truppen som får en af de højeste lønninger i SL, dét er ikke holdbart, og med den økonomi vi kører med så kan klubben simpelthen ikke holde til det. Økonomien er pt. ikke til forstærkninger, og det er et must for at vi skal ændre noget.
Derudover er jeg rystet over hvor mange spillere Brøndby har formået at "ødelægge" gennem de sidste 5-7 år. Tobias Mikkelsen spillede noget af det dårligste jeg har set, i hans tid i Brøndby. Manden skifter klub, og er nu EM aktuel. Lorentzen kunne vi heller ikke bruge, han rykker til et, på papiret, klart dårligere hold, bliver landsholdsaktuel, skifter til FCK's førsteudfordre, og er også EM aktuel. Vi henter en spiller som Mikkel Thygesen, der har været en klassespiller i FCM, han hiver sit høje niveau med til Brøndby, men der går lige omkring 3 kampe før han ryger ned i Brøndby-trumlen, og nu spiller Thygesen alibi-bold og er total anonym, han går tilmed ud efter kampen mod FCM og udtaler at han er tilfreds med spillet!? Vi har ikke ét skud på mål!? Hva fanden er det der foregår? En spiller som Thyge burde være rasende efter sådan en kamp, og udtale at det simpelthen ikke er godt nok det der sker på banen!
Vi får Rommedahl hjem, en spiller der år efter år har vist sin klasse i udlandet og på landsholdet. Han spiller udemærket i starten, men ryger også i Brøndby-trumlen. Rommedahl er nu også blevet en alibi-spiller, og er total anonym i kampene, han udfordre maksimalt én gang pr. kamp. En lille sidehistorie er FCK der henter Grønkjær hjem som bare sprudler og er klasser bedre end alle andre i SL. Jeg er 100 % sikker på, at hvis FCK havde hentet Rommedahl, så var han blevet en kæmpe succes. Vi formår simpelthen at smadrer al talent vi henter til klubben, jeg er direkte rystet over at det kan ske i en topklub, som Brøndby bryster sig af at være.
Femi er også en klassespiller, men ham gider Auri ikke bruge, da vi jo ikke har ham næste sæson, som man må gå ud fra grunden er!?!? Jamen så sæt da MKD på bænken sammen med alle de andre der evt. bliver solgt!? Jeg kan simpelthen ikke følge mange af de tiltag og valg der bliver truffet i klubben.
Det hele eskalerede efter kampen i går, da flere spillere samt træneren udtaler at de er tilfredse med spillet og kampen som helhed. Hvis de virkelig er det, så er vi at finde i 1. div indenfor 2 år. Det er katastrofalt det der foregår i Brøndby pt.
Er helt enig i det du skriver.
En ting er at man i perioder kommer ind i en down periode, det gør alle hold. Men vores bundniveau er så lavt at vi nærmest er favoritter til at ryge ned næste sæson.
Jeg kan sagtens se det, hvis det er sådan her vi bliver ved med at spille, kampen mod HB Køge og Midtjylland er katastrofale! Og det værste er nogle går ud og siger vi spiller godt. Jeg brækker mig.
Det er så skrøbeligt et hold vi har og det gør det endnu værre man er så magtesløs og kan intet gøre!
Vi kommer ikke til at spille Europa, vi vinder ikke noget mesterskab før Per B og Benny er væk. (Og nej det er ikke dem der spiller) men de må have så meget negativ indflydelse på en eller anden måde! Fordi holdet som sådan er jo godt og vi råder og mange klassespillere. Der må være en grund til alle går i stå!
Kan jo nævne mange andre spillere der er gået i stå i Brøndby når de kommer til.... Bernburg (Bombede i FC Nordsjælland), Jan Kristiansen (En kæmpe profil i Esbjerg, og spillede stabilt i Nurnberg), Ousman Jallow (14 mål i 29 kampe i den bedste tyrkiske liga), Martin Spelmann ect.
Ja måske hedder det Hobro away næste år.
Zone 43
Manager
«
Svar #36386:
29 Apr 2012, 00:26 »
Nå, et formstærkt Sønderjyske hold venter i eftermiddag, i hvad der bliver endnu en svær opgave. Og det er ikke blevet nemmere for os, at de gamle, nosseløse tosser i DBU for en gangs skyld har været aktive og ophævet Antipas' karantæne (retfærdigt nok), for en type som han er, kan hurtigt give os problemer.
Jeg synes det er lidt overraskende at man helt har udelukket Femi i truppen. Til gengæld glædeligt og spændende at Patrick Olsen er udtaget, han skulle være ret så talentfuld, og han er forhåbenlig en del af vores fremtidige hold, men Bjur skal nok snart ud med en ny kontrakt til ham. Et af de store spørgsmål lige nu, er, hvorvidt Makienok er klar til kampen efter han blev KO'et for en uge siden, og Agger har også tidligere på ugen sagt han er reserve - det kan måske godt gå hen og give et par ændringer ift. hvem der starter. I hope so, det vil være tiltrængt.
Jeg glæder mig ihf. til at se om vi kan bibeholde vores statistik mod dem, og komme back on the track efter et par skidte kampe og resultater.
Citat af: TMazz 23 Apr 2012, 17:10
Vi kommer ikke til at spille Europa, vi vinder ikke noget mesterskab før Per B og Benny er væk. (Og nej det er ikke dem der spiller) men de må have så meget negativ indflydelse på en eller anden måde!
Nu har PER kørt sit eget show i snart 7-8 år, og det har været oppe flere gange med de fejl han har gjort, og det er det vi har lidt under siden, og vil de kommende år. Indtil han og drengene er helt væk fra alt hvad der har med Brøndby IF, tingene, strukturen er ændret, før vil der ikke komme en ordenligt fremgang i den proffesionelle afdeling, omhandlende Superliga holdet o.l. Amatørafdelingen kører fint nok, ungdomsholdene, kvinderne, oldboys osv., men det kan vi ikke leve på.
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #36387:
29 Apr 2012, 02:35 »
Citat af: xxmanuxx 29 Apr 2012, 00:39
Tab så imorgen.
Interessant argument, og ikke mindst velovervejede argumenter. Kunne især godt lide dit strålende sportsmanship, hvor du på trods af at håbe at vi taber, har en yderst sympatisk tilgang til tingene. Mønsterdebattør
Anyway, har ikke lige læst de seneste par længere indlæg grundigt igennem, orkede ikke rigtig mere efter "Brøndby rykker, som det ser ud nu, ned i sæsonen 2012/2013." - Det er sgu godt set vi ligger til nedrykning, og der er egentlig ret langt op om over et år... Er du synsk? Men altså always look on the bright side, vi ligger også til at vinde mesterskabet i 2025... Som det ser ud lige nu.
Seriøst, så kom dog ind i kampen. Fair at man vil ud med noget osv., absolut intet forkert i det. Men at melde os på katastrofekurs er noget vrøvl. Som det ser ud lige nu, rykker vi ikke ned. Som det ser ud nu, er det d. 29. April 2012, der er lang tid til at den sæson overhovedet starter, der er et Europamesterskab imellem, for ikke at tale om en sæsonafslutning. Som det ser ud lige nu, ligger vi nummer 9 og skal spille imod SønderjyskE der har fået 16 ud af 18 mulige point på det seneste, og lige slået nummer 1 i ligaen 4-3 i pokalen. Er kort sagt træt af at folk skal whine på livet løs fra morgen til aften hver evig eneste dag. Snakker ikke individuelle personer, men os fans som et "kollektiv". Det er simpelthen til at brække sig i lårtykke stråler over at skulle forholde sig til at støde på negativt indlæg efter negativt indlæg overalt. Jeg siger ikke vi skal være glade og lade som om alt er godt, for det er det langt fra. Men er sgu træt af at høre på det samme vås igen og igen og igen, dag ind og dag ud. Tag eksempelvis stilling til dagens kamp som en individuel begivenhed fremfor at plapre løs om hvor gode vi var i 90'erne og at vi aldrig kommer i nærheden af det igen, plapre løs om hvornår vi rykker ned, eller for den sags skyld hvornår Per træder tilbage. Det hjælper ikke en fløjtende fis at snakke om de ting, for han smutter ikke af det. Det har ingen indflydelse på manden, hvor meget fansene går efter ham. Så lev nu for søren da i nu'et i stedet og sæt fokus på det der sker lige nu og her, i dette tilfælde dagens kamp. Der skal være plads til både negativitet og positivitet, men sgu ikke hvis det er det samme bras 24/7
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #36388:
29 Apr 2012, 08:12 »
Av, av, av, av Hamza!
Blomvikings har da al god grund til at kigge med skeptiske øjne mod næste sæson. Det er ret så tydeligt at hvis hold som Randers og Esbjerg havde været med i stedet for nogle af de andre, som er med i bundstriden, så kunne vi ligeså godt ligge til nedrykning i år.
Meget kan der ske i klubben, men historien viser for de sidste mange år, at det bare går meget, meget langsomt hos os.
Jeg synes dog det er fint at du har noget optimisme - det er glædeligt, samt dine indlæg på SSO kan være til stor nydelse, men lige ovennævnte synes jeg er unødvendigt.
Jeg er ikke tilfreds som det går lige pt., men jeg har stadigvæk troen på at Auri sammen med Bjur kan få lavet de nødvendige handeler ind/ud i sommervinduet, samt at når vi starter op igen, så har vi styr på konceptet.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #36389:
29 Apr 2012, 10:54 »
Har lige set den udtagede trup til dagens kamp. Ingen Femi, hvilket sikkert betyder, at vi igen skal se en midtbane med Mike og Thyge... (
)
Det kan dog blive spændende hvis vi fik Patrick Olsen at se i aktion i dag. Han har tidligere været rygtet til Ajax, og han gjorde det også flot til u/17 VM. Desuden skulle han have imponeret i vores sidste reserveholdskamp.
Men mon ikke vi kan regne med at Auri stiller op, som han nu har gjort i alle forårets kampe. Jeg håber på overraskelsen, men kan ikke se den komme. (Beklager igen dybt over, at jeg er blevet så pisse positiv for tiden)
Sider:
1
...
2424
2425
[
2426
]
2427
2428
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »