home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2415 2416 [2417] 2418 2419 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174969 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36240: 05 Apr 2012, 21:23 »

Altså om der så er en der skriver et to siders langt indlæg hvor han modsiger mig i den her sag, fastholder jeg at det er under AL kritik at melde afbud til sådan en kamp pga sådan noget fis.

Det er simpelthen en skandale af dimenssioner, og viser vel egentlig meget godt hvor meget de to vil deres karriere i Brøndby.. MKD tænker kun på udlandet, og Rommedahl er her åbenbart kun for at få tjent lidt knaster til pensionen.
Jamen, du skal da heller ikke ændre din mening, hvis du mener noget andet. Jeg mener bare helt principielt, at man ikke bør stille op, hvis man ikke er fysisk klar. Selvfølgelig kan man spille med noget forkølelse o.l. men hvis man har virus i kroppen og har det dårligt, så synes jeg ikke at det gavner nogle, at stille op. Elsker selv fighter-viljen, men jeg synes ikke det klæder en 'kriger' at spille med virus, så han evt. spiller under niveau.

Men vi bliver sikkert ikke enige på dette punkt, VK, og det er der jo heller ikke noget galt i. Lad os se, hvad der egentlig er galt med de to herre.

Til kampen føler jeg, at vi var bedst, og at de 3 point var fuldt fortjent, omend I gjorde det godt i perioder. Med lidt held og præcision, kunne Thygesen også have brunget jer foran, hvilket havde gjort kampen anderledes.

Zone 43
Manager

« Svar #36241: 05 Apr 2012, 21:31 »

Nu ved ingen af os vel ret beset, hvor slemt det står til med de 2, men set ud fra deres spil i sæsonen, er det da dog heller ikke nogen forringelse.

Det kan man jo sige om alle så, måske lige pånær Tørnes og Stenderup. De var i den grad savnet i dag, specialt Krohn-Delhi, vores offensive spil var alt andet end kønt og effektivt, noget jeg ikke er i tvivl om, han kunne have ændret på i dag.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36242: 05 Apr 2012, 21:32 »

Søren Lerby havde jo vendt sig i graven hvis han var død og havde hørt om det her crazy

Men nej selvfølgelig behøver vi ikke være enige. Det skal der også være plads til.
Men generelt set var det en fortjent sejr til jer. Synes beklageligvis at vi kommer helt skævt ud til anden halvleg.. Havde faktisk troet vi ville komme flyvende ud af omklædningsrummet ( Tilfreds X Kys ? ) men i stedet blev vi fra start presset ned i eget felt, og kom først fri af det pres da i kom foran 2-1.

Glæder mig til at møde jer den dag i ikke har N Doye. Gud hvor får jeg kvalme når jeg tænker på ham Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36243: 05 Apr 2012, 21:41 »

Nu har jeg ikke lige læst jeres indlæg så sorry hvis jeg gentager noget. Men set fra tribunen i dag, syntes jeg at vi kan være fint tilfredse med spillet. Vi spiller meget tålmodigt, og klogt! Og får tit FCK til at løbe efter os, selv på deres hjemmebane. Vi producere de chancer som man kan forvente at få i parken, at vi ikke er kyniske nok er vores egen fejl. Vi kan selvfølgelig ikke være tilfredse med at tabe, men syntes nu vi spillede fint. Og vi kunne sagtens have kommet foran 1-0 med Thygesen også havde kampen formet sig anderledes.
- Skal man sætte en finger på noget i dag, så er det Femi som spillede en skandale kamp. Det er SÅ vigtigt at få fat i midtbanen mod FCK og Femi satte ikke mange fødder rigtigt i dag, desværre. Og derfor fik FCK mange løb direkte ned mod vores forsvar, Mike Jensen derimod spillede en god kamp, men kan ikke vinde midtbanen alene.
Derudover er det jo tydeligt at vi mangler nogle bedre backs! i 2 halvleg er det tydeligt Carsten V havde sagt de skulle være mand i overtal på kanterne, og det fører også til deres 2-1 mål desværre. Randrup er bare ikke god nok og det samme er Jan F heller ikke!

- Og ja.. N'Doye! Gid det var Brøndby der havde fundet ham, shit han er effektiv! og bom stærk! Håber de sælger ham til sommer.

For lige komme med en offtopic.. Var jo en af dem der skulle møde op på Brøndby Stadion for at blive kørt i bus til parken.
Vi skulle møde op kl.15, men får så afvide kl.14:55 at busserne først kører kl. 16. Fair nok... men så kl. 15:55 kommer Emil Bakkendorf og siger busserne først kører kl.17:15 og der blev der allerede frustration blandt fansne! Man har stået og gloet i 2 timer!
- Så vi kunne så gå over og kigge på u19 holdet spille mod Midtjylland imens... Første gang jeg har været det, men der var da nogle positive spillere dernede på det hold... Dem ser man nok mere til fremover... Specielt en Ricardo Gray og en reneé joensen vækkede min interesse.

Anyway, vi er ikke så langt væk fra FCK mere og vi kommer nærmere, men vi er stadig under opbygning, men er sikker på hvis vi kan fortsætte udviklingen, så bider vi skeér med dem snart!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 21:45 af TMazz » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #36244: 05 Apr 2012, 21:46 »

Og tak til fck fordi de støttede boykottet... eller noget.

Alle dem der for alvor er blevet ramt af tiltagene boykottede i dag. Det er svært at få alle dem der alligevel ikke tager med på udebane til det. Men ja, jeg var også skuffet da jeg så det.

Tak for kampen, vi var bedst og vinder fortjent, men i har jeres perioder, og gør det godt på trods af fraværet af jeres to landsholdsprofiler. Dog ret grotesk at i har uafgjort i pausen, jeg sad bare og gloede ud i luften og fattede ingen ting.

verdenskrig
Manager

« Svar #36245: 05 Apr 2012, 21:52 »

Tak for kampen, vi var bedst og vinder fortjent, men i har jeres perioder, og gør det godt på trods af fraværet af jeres to landsholdsprofiler. Dog ret grotesk at i har uafgjort i pausen, jeg sad bare og gloede ud i luften og fattede ingen ting.

Det sjove(Og imponerende) ved jer, er at jeg altid synes i kan presse os når i vil når vi spiller i Parken. Jeg har en ide om at det er fordi i har N Doye og at i i ham har en spiller som holder fast i alt, og vinder alle bolde, men han er naturligvis ikke helt årsagen..

Dog har jeg bidt mærke i bare presser os ud over baglinien så snart i mener det er på tide.. Vi havde jo virkelig ikke det fjerneste modtræk i de første ti min af anden halvleg. Det var som at se et danmarksseriehold hold, mod et superligahold.

Og derefter så mangler vi bare folk som kan sætte deres direkte oppasser af og skabe overtal.. Vi spiller superpænt i dag, og har faktisk overordnet set mere konstruktivt opspil end jer.. Men jeres opspil går bare så stærkt, og i har nogle der kan runde en mand..
Vi spiller meget på stedet, og flytter ikke rigtigt jeres defensive organisation rundt som i gør..

Det er den store forskel på jer og os pt. Sammen med N Doye som jeg stadig mener er den altafgørende forskel.  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #36246: 05 Apr 2012, 22:04 »

Alle dem der for alvor er blevet ramt af tiltagene boykottede i dag. Det er svært at få alle dem der alligevel ikke tager med på udebane til det. Men ja, jeg var også skuffet da jeg så det.

Jeg var absolut ikke skuffet over at faktisk ingen fra FCK deltog i boykot. Det ville aldrig være for Brøndby's fans jeg mente vi skulle boykotte, men mere det i det at jeg har nogle medfans der bliver ramt af det, hvorfor et sympatiboykot kunne komme på tale.

Men den holdning hos mig valgte de at ødelægge på Aalborg stadion. Derfor kunne jeg ikke længere støtte et boykot, da de sku ikke fortjener at komme til fodbold så. Derfor er jeg glad for at se så mange fans på tribunerne idag!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36247: 05 Apr 2012, 22:15 »

Ved sgu ikke hvad der er gået galt, for næsten samtlige fck-fans jeg kender (Og det er mange) vidste intet om det, åbenbart... Og har også set i mange medier, at de kun har skrevet at det var os der boykottede, og ikke jer, ved ikke hvorfor...

Men respekt til jer der gjorde.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Legenden
Manager

« Svar #36248: 05 Apr 2012, 23:24 »

Skriver lige herinde, fordi debatten primært kører herinde:

Men Hamza, der er bare så mange på bl.a. Nedre C, der mener, at fordi de har købt sæsonkort, skal de da ikke gå glip af Brøndby kampen. Og så er der bare så mange ignoranter (også Neder C), der alligevel aldrig tager med på aways, der er fucking ligeglade med den transport og den udvikling, kulturen tager.

Derudover ved jeg også, at der blev givet mange sponsor-billetter ud (bl.a. til Sektion 12), og nogle af mine venner, der aldrig har været derinde før, tog derind i dag. Er faktisk i tvivl, om de overhovedet holder med FCK? Og ja, det havde nok også set bedre ud, hvis fanklubben også have boykottet. Men det er også bare mega irriterende, at Nedre C bare skal være på tværs. Når Sektion 12 brager igennem, synger de ikke en skid, der vil de hellere have nogle pøller og popkorn. Men når vi boykotter, skal de da synge...

Så var det også sjovt at se, at Sektionen var forholdsvis fyldt, når der var så sindssygt mange af de bærende kræfter fra tribunen, der boykottede og så den på en bar. Kunne være sjovt, hvis der var så mange hver gang. Og så mindede det til tider om en SønderjyskE kamp, hvor man bare kunne høre trommen. Grin

Synes forresten at det var en fed kamp, som fik en fortjent vinder. Synes I gjorde det godt i perioder, men vi fortjente helt klart sejren imo. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Yessir
Manager

« Svar #36249: 06 Apr 2012, 04:00 »

Altså om der så er en der skriver et to siders langt indlæg hvor han modsiger mig i den her sag, fastholder jeg at det er under AL kritik at melde afbud til sådan en kamp pga sådan noget fis.

Det er simpelthen en skandale af dimenssioner, og viser vel egentlig meget godt hvor meget de to vil deres karriere i Brøndby.. MKD tænker kun på udlandet, og Rommedahl er her åbenbart kun for at få tjent lidt knaster til pensionen.

Nu kender jeg overhovedet ikke til detaljer og udtalelser i den her sag, men... Mon ikke det er sket i samråd med auri og lægestab? Har de set det mindste tegn på at de to omtalte spillere har faket, har de forhåbentlig for jer, spillet deres sidste kamp i det her forår (og som minimum sat mkd på salgsliste). Skulle der være noget suspekt i den her sag, kan det nok ses på næste startopstilling, og/eller kommende udmeldinger om dem.

Men den holdning hos mig valgte de at ødelægge på Aalborg stadion. Derfor kunne jeg ikke længere støtte et boykot, da de sku ikke fortjener at komme til fodbold så. Derfor er jeg glad for at se så mange fans på tribunerne idag!

Så fordi (stadig et fåtal) nogen dummer sig i aalborg, så skal hele forsamlingen straffes?
Jamen tak da for det, jeg er så evigt glad for at sympati er en by i Rusland, for FCK fans tribuner/mentalitet imellem.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 04:05 af Yessir » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36250: 06 Apr 2012, 10:48 »

Jeg er dybt uenig med jer, Hamza og VK. Hvis manden er syg (ikke 100 % klar), så skal han da ikke spille, når vi har en Stryger som er er klar.

Sad på øvre C, og hvor var det fedt at juble et minut efter at fuckerne havde rejst sig. Så kom der lige to hænder bag ørenene og de to fremmede Brøndby fans ved siden af fik også en krammer :-D

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36251: 06 Apr 2012, 14:05 »

Var på træningsbanen 5-10 minutter inden træningen startede i dag, hvor der kun var én mand på plads udover mig, gætter på han var fra TV2 el. lign... Efter at have stået og ventet i 45 minutter på spillerne i bidende kulde og blæst valgte jeg at gå over på nogle af de andre baner, men lige da jeg går væk, så ankommer de selvfølgelig til den bane hvor de skulle træne. Det bemærkelsesværdige er, at de langt fra overholder tiden, og oven i købet var der ingen der tog telefonen når man ringede ind for at spørge hvor de trænede og der sad heller ikke nogen i receptionen på stadion... Det pisser mig ret meget af fordi jeg er syg nu...

Men anyway, da de så ankom til træningsbanen var det primært A+ spillere og reserver, men også Thyge, Agger, Stender, Clay og Randrup var mødt op. Ved ikke hvor resten af truppen var. De startede ud med en let omgang opvarmning og strækøvelser, hvorefter dagens klare højdepunkt opstod. De spillede kant på en "stor" bane hvor alle, både spillere og trænere var med. Det bemærkelsesværdige er, at humøret til den øvelse røg HELT i vejret. Har været på plads til rigtig mange træninger efterhånden, men har aldrig set noget lignende, og spillerne lå flere gange med grineflip, ligesom trænere og fans. Auri og Turbo virker virkelig som en del af "drengene" og de kom flere gange med nogle små kommentarer der gjorde at humøret bare blev endnu højere. I øvrigt var Turbo og især Auri nærmest de to bedste til træningen i dag, de kan sgu stadig meget med en bold. Af spillerne synes jeg Norouzi og Gehrt var bedst, især sidstnævnte viste igen hvor god og hurtigtænkende han er på små områder.

Det ville tage for lang tid at skrive alle de sjove ting der skete ned, men hvis det her er vores spillehumør på mandag mod HB Køge, så kan det blive den rene massakre og Køge kan sendes hjem med en ordentlig røvfuld. Humøret var overraskende godt ovenpå i går og træningsniveauet var rigtig højt, også i de efterfølgende øvelser hvor Auri endnu engang var fuldstændig fantastisk til at motivere de unge spillere, især da han tager Norouzi ud til siden og laver nogle individuelle ting med ham. Han virkede som en super mentor for især ham, men også alle de øvrige spillere i dag, og havde til tider sit eget stand-up show til en sjov og meget intens træning. Han formår at få spillerne til at yde maks ved at sætte sodavand på højkant i den sidste øvelse i øvrigt, hvor der blev gået til stålet.

Kunne skrive flere positive ting, men mine fingre er nærmest istapper lige nu - Men altså afslutningsvis for at konkludere så var det den sjoveste Brøndbytræning jeg har været til uden sammenligning, samt en træning på rigtig højt niveau hvor der blev fokuseret på den MINDSTE detalje fra Auri og Turbo, der gik forrest i øvelserne og viste vejen især omkring kommunikationen med hinanden og viljen i hver evig eneste tackling - Måske kun overgået af Jan K

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #36252: 07 Apr 2012, 22:24 »

http://www.sporten.dk/superligaen/mystisk-skade-plager-krohn-dehli
Det ser ud til at Krohn's fravær kan undskyldes..

In the other news:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/jan-kristiansen-ikke-holdbart-i-laengden
"..Men det er trænerteamet, der sætter holdet, og så må vi jo evaluere til sommer. Vi må se, hvad fremtiden bringer".
Det kan godt tyde på, at man prøver at presse ham ud, hvilket, økonomisk set, er fint, men der vil ryge en ledertype der kan dække flere pladser. Problemet med ham er, er, at han godt vil men mangler noget kvalitet.

Navnligt det, at han kan dække flere pladser anser jeg som et problem, da også Jan F, Nilsson og Femi ryger, hvorfor der i såfald vil være et større pres på Durmisi, Holst og Olsen (Og Semou for den sags skyld, forudsat de tre rykkes op i A+-truppen naturligvis, jeg kan dog ikke forestille mig andet umiddelbart). Og den slags er næppe helt sundt for så unge spillere, se bare en McGrath, Mike og Wass (før udlejning til Malmö og Fredrikstad) som eksempler.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36253: 07 Apr 2012, 22:26 »

Du sætter fanme ikke så talent løs en spiller som mcgrath i bås med mike og wass.

Derudover, vi taler om suppens næst bedst lønnede, seføli skal han væk hvis muligt det er da soleklart.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 22:28 af Sunbao » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #36254: 07 Apr 2012, 22:57 »

Du sætter fanme ikke så talent løs en spiller som mcgrath i bås med mike og wass.

Derudover, vi taler om suppens næst bedst lønnede, seføli skal han væk hvis muligt det er da soleklart.

Nu har de alle tre det tilfælles, at de blev kastet for løverne for tidligt, og jeg frygter det vil blive det samme med de kommende unge spillere. Navnligt defensiven frygter jeg lidt, da den meget vel kan gå hen og blive rigtig ung og urutineret. Derfor ser jeg positivt på, at have en så rutineret back-up som Jan K, trods den uhyre løn.

Mike og Wass blev udlejet, kom tilbage og er/blev vigtige for holdet. Jeg synes faktisk at McGrath i efteråret viste nogen fine og lovende takter, arbejdede hårdt og fik scoret et par mål. Jeg begyndte at kunne se, hvorfor han var en profil på U19-holdet, og jeg vil gerne ham i trøjen fra sommeren '13, efter en udlejning i 12/13-sæsonen, for at give ham en sidste og endelig chance for at vise sit værd.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2415 2416 [2417] 2418 2419 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010