home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2414 2415 [2416] 2417 2418 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174950 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36225: 05 Apr 2012, 20:35 »

For det første, så er Krohn-Dehli og Rommedahl ude... Men helt ærligt - Tag for helvede en smertestillende og puds næsen og gå på banen! Krohn har åbenbart været skadet hele foråret, men kan ikke klare mere på den dag hvor vi skal spille sæsonens sværeste kamp, selvom han træner i går. Okay... riiight. Og Romme? Jamen han bliver da syg til frokosten lige pludselig, altså få timer inden vi skal spille. Det er måske frustrationen der taler, men så mand jer for satan da op!

Jeg kan ganske enkelt ikke være mere enig.
Spillede i 3 år i streg med et knæ som var fuldkommen smadret, og havde så helvedes ondt hver kamp. Spillede serie 4 der, og tjente INGENTING for det.

Så har vi to fuldtidsprofessione lle spillere som ikke kan tage sig lidt sammen. Jeg nægter ganske enkelt at tro på at Rommedahl ikke kunne have gennemført dagens kamp. Derudover er det jo til grin at MKD kan træne i går og ikke spille i dag.. Tror du så ikke du skulle være stået over i går?

Jeg mistede lige en masse respekt for dem begge.. Så spiller man i den grad ikke med hjertet på rette sted.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36226: 05 Apr 2012, 20:41 »

Var det i øvrigt ikke mod Lyngby Krohn-Dehli blev flået ud med forklaringen "Han var ikke god nok i dag"? Det er da ret så torskedumt at vi så udtaler i dag at han blev skiftet ud i den kamp med en skade, hvis det var den hvor Auri kom med førstnævnte forklaring...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #36227: 05 Apr 2012, 20:45 »

Rommedahl er jo syg, så det er vel ikke så underligt at han ikke spiller i dag...? Man skal da ikke spille, hvis man ikke er klar og fit.

verdenskrig
Manager

« Svar #36228: 05 Apr 2012, 20:46 »

Medmindre han har lungebetændelse, så er der absolut ingen undskyldning for at malde afbud til sådan en kamp pga det..

Som min fodboldtræner på min efterskole sagde "  Man skal være i stand til at spille fodbold selvom man er forkølet"

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #36229: 05 Apr 2012, 20:50 »

Medmindre han har lungebetændelse, så er der absolut ingen undskyldning for at malde afbud til sådan en kamp pga det..

Som min fodboldtræner på min efterskole sagde "  Man skal være i stand til at spille fodbold selvom man er forkølet"
Jeg er helt fundamentalt uenig.

Hvis man ikke er klar, så skal man ganske enkelt ikke spille. Hvis han har noget virus i kroppen f.eks., så kan manden jo ikke spille op til sit potentiale, hvorfor jeg finder det i orden, at manden melder afbud. Selvfølgelig kan man spille, hvis man har lidt forkølelse, men hvis man har det dårligt, så skal man da ikke spille, da det ikke er godt for noget.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36230: 05 Apr 2012, 20:53 »

Jeg har altså spillet et helt - og ligegyldigt - stævne, hvor jeg spillede 6 kampe med ekstrem svimmelhed og en muskelblødning, til en skoleturnering. Det er ikke for at gøre mig selv til superman, men bare et eksempel på at man altså sagtens kan spille. Der findes folk der ville spille den kamp gratis om de så havde brækket arme og ben, også er der to højtbetalte, snotforkælede, idioter som melder afbud lige inden en kamp. Romme kan umuligt have været blevet SÅ syg, hvis det startede ved frokost. De har fandeme bare at være langtidsskadede og meget syge hvis de skal slippe afsted med det her, for hold kæft hvor er det dog utilgiveligt hvis det ikke er meget slemt...

EDIT: Jeg tager til træningen i morgen... Hvis jeg ser en af de to i nærheden af træningsbanen, kan jeg sgu godt garantere for at der bryder et helvede løs indeni mig

verdenskrig
Manager

« Svar #36231: 05 Apr 2012, 20:56 »

Manden sidder til frokost, og bliver efter sigende sløj. Jeg synes det lyder tyndt, og jeg synes det er så stor mangle på boller, at man så ikke kan spille et derby...

Kommer der en historie frem om at han har brækket sig, eller siddet på toilettet hele dagen så kan jeg se meningen. Men fordi man begynder at få lidt snotnæse så må man sgu hanke op i sig selv.. Det er min mening Smiley

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #36232: 05 Apr 2012, 20:57 »

Jeg har altså spillet et helt - og ligegyldigt - stævne, hvor jeg spillede 6 kampe med ekstrem svimmelhed og en muskelblødning, til en skoleturnering. Det er ikke for at gøre mig selv til superman, men bare et eksempel på at man altså sagtens kan spille. Der findes folk der ville spille den kamp gratis om de så havde brækket arme og ben, også er der to højtbetalte, snotforkælede, idioter som melder afbud lige inden en kamp. Romme kan umuligt have været blevet SÅ syg, hvis det startede ved frokost. De har fandeme bare at være langtidsskadede og meget syge hvis de skal slippe afsted med det her, for hold kæft hvor er det dog utilgiveligt hvis det ikke er meget slemt...

EDIT: Jeg tager til træningen i morgen... Hvis jeg ser en af de to i nærheden af træningsbanen, kan jeg sgu godt garantere for at der bryder et helvede løs indeni mig

Der er penge på spil hver eneste gang, hvis en Romme ikke kan spille op til sit bedste pga. sygdom eller en skade så er Jens da i den grad bedre at bruge fremfor en mand som kun kan yde under normalt nivaeu. Det vil da uden tvivl hæmme deres spil. Der er altså stor forskel på at spille et skole stævne og så spille den største kamp i DK.  

verdenskrig
Manager

« Svar #36233: 05 Apr 2012, 20:59 »

Skolestævnet ligger på Hamzas niveau.. Kampen i dag på Rommes. Set fra den vinkel er der ingen forskel.

Måske er der så meget fornuft i at bruge Stryger, men det er mere det at man melder afbud til en kamp pga man er forkølet.. Afventer spændt om du Hamza kan berette om nogle af dem er med til træningen i morgen..

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36234: 05 Apr 2012, 21:01 »

Der er penge på spil hver eneste gang, hvis en Romme ikke kan spille op til sit bedste pga. sygdom eller en skade så er Jens da i den grad bedre at bruge fremfor en mand som kun kan yde under normalt nivaeu. Det vil da uden tvivl hæmme deres spil. Der er altså stor forskel på at spille et skole stævne og så spille den største kamp i DK.  

Jeg er da enig i, at Stryger er at fortrække HVIS Romme er virkelig meget syg... Men det er ikke det der er min pointe, men nærmere viljen til at spille eller ej. Man bør være motiveret til det alligevel, om man er 100% eller 80% så er man forpligtet til at vise en vilje overfor omverdenen til at spille for klubben i det absolut vigtigste opgør i hele foråret

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #36235: 05 Apr 2012, 21:01 »

Jamen stort tillykke med det så.

Min mening er og forbliver, at jeg ikke mener, man skal stille op, hvis man ikke er fysisk klar til det.

Manden sidder til frokost, og bliver efter sigende sløj. Jeg synes det lyder tyndt, og jeg synes det er så stor mangle på boller, at man så ikke kan spille et derby...

Kommer der en historie frem om at han har brækket sig, eller siddet på toilettet hele dagen så kan jeg se meningen. Men fordi man begynder at få lidt snotnæse så må man sgu hanke op i sig selv.. Det er min mening Smiley
Jamen du ved jo ikke, hvad der er tale om. Hvorfor så ikke holde lav profil, indtil man har hørt noget dybere, i stedet for nærmest at gå helt op i det røde felt, fordi de ikke spillede i dag.

Jeg er stadigvæk dybt uenig.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36236: 05 Apr 2012, 21:04 »

Nogen gange har jeg det som om mig og VK er fra en anden planet... Og sådan tror jeg nu også der er mange herinde der har det...

Lad os bare lade den ligge ved at vi to i hvert fald har en ret anderledes og sjælden mentalitet i forhold til det danske folk åbenbart, for jeg kan slet ikke se hvordan i al verden de to kan melde afbud på baggrund af de udmeldinger der er kommet, som i øvrigt modsiger tidligere udmeldinger ang. Krohn-Dehli

verdenskrig
Manager

« Svar #36237: 05 Apr 2012, 21:15 »

Altså om der så er en der skriver et to siders langt indlæg hvor han modsiger mig i den her sag, fastholder jeg at det er under AL kritik at melde afbud til sådan en kamp pga sådan noget fis.

Det er simpelthen en skandale af dimenssioner, og viser vel egentlig meget godt hvor meget de to vil deres karriere i Brøndby.. MKD tænker kun på udlandet, og Rommedahl er her åbenbart kun for at få tjent lidt knaster til pensionen.

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36238: 05 Apr 2012, 21:17 »

Nu ved ingen af os vel ret beset, hvor slemt det står til med de 2, men set ud fra deres spil i sæsonen, er det da dog heller ikke nogen forringelse.

verdenskrig
Manager

« Svar #36239: 05 Apr 2012, 21:21 »

Jeg håber bare der kommer en solid udmelding senere. For jeg tror der er mange fans der sidder med samme tanker som jeg selv..

Skulle ik undrer mig om Hamza ser dem begge til træning i morgen....

Cool

Sider: 1 ... 2414 2415 [2416] 2417 2418 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010