home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2405 2406 [2407] 2408 2409 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175876 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36090: 23 Mar 2012, 22:12 »

Vi nakker capoerne og tager over Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #36091: 23 Mar 2012, 22:33 »

Rullende Øjne http://www.bold.dk/nyt/Bjerregaard-Vi-er-paa-rette-spor

Tja Per B nævner at de har begået fejl.... men det er jo bare ord og hvergang han bliver stillet til ansvar for dem så bliver han tøsefornærmet.

Fuck fortiden..hvis ellers ledelsen i BIF kunne fremlægge en troværdig redningsplan... men hvad syntes I..er det sket !

Det værste er, at det ikke engang er løgn. Når noget går godt, nærmest forlanger PER at få store dele af æren, men så snart det går dårligt, er det alle andres skyld. Hvis han da ikke gemmer sig bag klubben. Det ville klæde ham, bare lidt, at ændrer på dette i fremtiden, omend jeg finder det meget tvivlsomt.

Om det er sket tvivler jeg lidt på lige her og nu, men hvis vi taber feriepenge-sagen og ikke får ændret markant på underskydet næste år, ser det ikke alt for lyst ud og så kan det første spadestik tages. Hvis ikke der allerede er taget et par stykker.
Jeg tror ikke der sker alverden før strukturen ændres og bestyrelsen (+ de øvrige venner i ledelsen) er helt væk fra alt hvad der er Brøndby IF. Her har PER for alvor skudt sig selv i foden og gravet sin egen grav, og taget Brøndby IF i hånden.

Mit bedste gæt er at vores underskud ikke er mindsket mere end maks 15 mio til næste år. Men i fremtiden ser jeg gode salgsmuligheder.. Stenderup, Daniel Nzouori (Bedømt ud fra starten) samt Simon M er spillere vi vil kunne skyde af for 10 + i fremtiden. Derudover kan Ghert, Tørnes, Goodson, Mike, MKD, og ikke mindst Thygesen hvis han da vil ud igen, også vise sig at give godt til klubkassen i fremtiden Smiley

Egentlig har vi et ret spændende hold pt.

Enig i den første del, selvom, hvis jeg ikke husker forkert, at JL har sagt at der minimum ryger 20-25 mio af gælden, så den er nær nullet.
Og jeg er også enig i, at vi har et spændende og lovende hold for fremtiden, krydret med et par rutinerede spillere, når man kigger på såvel alder som CV, eksempelvis har en Randrup 100+ Superligakampe på CVet. Og et håb her for ledelsen, er, at vi indenfor kort tid (2-3 år måske) kan komme i et europæisk gruppespil og hente mange penge der, for så at redde ledelsens røv (for nu at vende tilbage til dem).

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36092: 23 Mar 2012, 22:45 »

Well tror nu nok vi skal komme tæt på de 30-35 millioner i besparelse.

vi har trods alt ikke løn omkostninger, på max tr stephan, wass, remco, jallow, Bissen og til sommer er vi helt done med Madsen og Nillson samt Femi.. alt i alt løn besparelser i omegnen af 20 millioner.

Derudover betalte vi sidste forår også Gislason en pose penge for at skride.
Kombineret med en højere placering i ligaen og derfor en 5-8 millioner ekstra i tv penge ender vi på omkring 22-23 millioner i spiller besparelser, og en 5-8 i ekstra tv indtægt. Oven i hatten træder en ny og bedre tv aftale samtidig i kraft fra og med næste sæson.

Dertil kommer besparelser i administrationen.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #36093: 23 Mar 2012, 23:38 »

Well tror nu nok vi skal komme tæt på de 30-35 millioner i besparelse.

vi har trods alt ikke løn omkostninger, på max tr stephan, wass, remco, jallow, Bissen og til sommer er vi helt done med Madsen og Nillson samt Femi.. alt i alt løn besparelser i omegnen af 20 millioner.

Derudover betalte vi sidste forår også Gislason en pose penge for at skride.
Kombineret med en højere placering i ligaen og derfor en 5-8 millioner ekstra i tv penge ender vi på omkring 22-23 millioner i spiller besparelser, og en 5-8 i ekstra tv indtægt. Oven i hatten træder en ny og bedre tv aftale samtidig i kraft fra og med næste sæson.

Dertil kommer besparelser i administrationen.

Er det ikke lidt tidligt at regne med en højere placering i ligaen, bare fordi vi har været heldige med at slå FC Rødvin og et svagt Søren Berg hovedestød fra et nederlag  mod ÅGF, for det er ikke meget der har været imponerende de første 3 kampe..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36094: 24 Mar 2012, 00:00 »

Hvor mange øl havde du drukket i søndags? Eller mangler du vurderingsevne indenfor fodbold? Wink

Vi stod jo organisatorisk fremragende imod FCN, hvor kommunikationen fungerede, der var et KLART mønster i vores presspil, vi kom udover fløjene flere gange ved Romme og Krohn + backerne og fik formået at udbrede spilet så det ikke blev for centreret hvor FCN's teknisk stærke spillere kunne udfolde sig. Når de så endelig fik bolden derinde, huggede vi den enten fra dem eller stressede dem helt vildt.

Nok var AGF-kampen ikke positiv, og SønderjyskE-kampen kunne have været lidt bedre. Men mod FCN spillede vi altså taktisk genialt. Derudover siger skudstatistikken også 14-6 i vores favør. På udebane imod ligaens nummer 2.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36095: 24 Mar 2012, 13:24 »

Er det ikke lidt tidligt at regne med en højere placering i ligaen, bare fordi vi har været heldige med at slå FC Rødvin og et svagt Søren Berg hovedestød fra et nederlag  mod ÅGF, for det er ikke meget der har været imponerende de første 3 kampe..

Det kan man måske godt mene, men hvilket signal ville det sende til omgivelserne hvis vi gik ud og sagde vi forventede top 10 i år og top 8 næste år ?.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36096: 24 Mar 2012, 14:44 »

BRØNDBY-TRUPPEN MOD LYNGBY
1. Michael Tørnes
30. Nicolaj Jørgensen
2. Anders Randrup
7. Clarence Goodson
8. Mikael Nilsson
9. Simon Makienok
11. Dennis Rommedahl
15. Mikkel Thygesen
17. Jens Larsen
18. Nicolaj Agger
19. Daniel Stenderup
22. Mathias Gehrt
23. Michael Krohn-Dehli
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen
31. Daniel Norouzi
33. Dario Dumic
39. Franck Semou

Ud:
Femi, karantæne
Jan F, skadet
McGrath, skadet - brækket hånd

Ind:
Jan K
Nilsson

Kan kun se at det bliver samme lineup som de forrige kampe.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #36097: 24 Mar 2012, 17:48 »

Han må være gået til stålet et par gange, i ren og skær frustration over at være sat af holdet. Hævet Øjenbryn

Med mindre der sker noget uforset har jeg svært ved at se hvilke ændringer, der måtte forekomme blandt de elleve udvalgte, når man også kigger på de tre foregående kampe i Suppen.
Jeg håber, og tror også, at vi kan fortsætte den gode start og hive de tre point i land.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36098: 24 Mar 2012, 20:31 »

Han er da en tøs! Han kan da sagtens spille! Det er jo ikke håndbold.. Peace

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36099: 25 Mar 2012, 03:04 »

Hvis lægerne har sagt no-go, er der vel ikke meget at gøre uanset hvor meget han vil det Wink

Enzo
Manager

« Svar #36100: 25 Mar 2012, 18:32 »

Det går da okay Opstemt
Bar' kom med nogle flere mål, så kan man ikke se på resultatet, at vi faktisk ikke har overtaget i spillet Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36101: 25 Mar 2012, 18:48 »

Ud over mkd og goodson er piv elendige

DeBuur
Manager

« Svar #36102: 25 Mar 2012, 18:53 »

Ud over mkd og goodson er piv elendige

Det ny Brøndby vinder og vi er på vej mod en bronze plads... sådan kommer det til at gå  Opstemt

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36103: 25 Mar 2012, 19:59 »

Nok engang får vi hevet den hjem med hiv og sving.

MKD og Goodson dumpede med et brag, det er bare ikke godt nok.

Rommedahl var okay idag, fordi medspillerne gjorde ham god, især Mike.
Super indhop af Gehrt bare put ham på istedet for håbløse mkd.

Szczesny
Manager

« Svar #36104: 25 Mar 2012, 20:12 »

Var Krohn-Dehli på banen? Sad og så kampen sådan lidt on-off, og lagde på intet tidspunkt mærke til ham. Tror jeg kan nævne samtlige andre Brøndby-spillere, men opdagede ham slet ikke

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 2405 2406 [2407] 2408 2409 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010