home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 964 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4234259 gange)
DelPiero
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #945: 13 Jul 2006, 14:50 »

Smutter Per kan vi da godt vinke helt farvel til succes

Har i ikke allerede det Huh

Gosser
Manager

« Svar #946: 13 Jul 2006, 14:51 »

Har i ikke allerede det Huh

Springfyldt med humor må man sige..

DelPiero
Gæst

« Svar #947: 13 Jul 2006, 15:38 »

Springfyldt med humor må man sige..

Altid Cool

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #948: 13 Jul 2006, 18:41 »

Vi kan ikke tillade os ikke at lade ham smutte, hvis han gerne vil, men for satan da det ville være et tab!

Et stort, stort, tab!

Selvfølgelig smutter han ikke. Han bliver snart 33 år, og skadesfrekvensen stiger, mens hurtigheden falder. Hvilken klub i udlandet skulle dog være interesseret i at betale mesterslanten for sådan en spiller? Ingen.

Perper har naturligvis (ligesom resten af den danske fodboldverden) opdaget, at Brøndby pludselig er kommet i besiddelse af en hel del transferkroner - og dem vil han er gerne have en bid af. Jeg er overbevist om, at det hele er spin fra hans side op til den kommende kontraktforhandling, hvor Perper blot har fundet ud af at bruge pressen til egen fordel. Uden at have opfundet den dybe tallerken i øvrigt.

Det nye i denne sag er, at klubånden pludselig ikke længere er nok. Penge skal der til, og når selveste klubåndens symbol, Perper, begynder at mene, at det at spille i Brøndby ikke længere bærer lønnen i sig selv alene, så varsler det nye tider.

Der var engang, hvor ingen var over klubben. Perpers nyvundne grådighed tyder på, at vi begæver os væk fra det.

mvh,
mathias

Gosser
Manager

« Svar #949: 13 Jul 2006, 19:20 »

Selvfølgelig smutter han ikke. Han bliver snart 33 år, og skadesfrekvensen stiger, mens hurtigheden falder. Hvilken klub i udlandet skulle dog være interesseret i at betale mesterslanten for sådan en spiller? Ingen.

Perper har naturligvis (ligesom resten af den danske fodboldverden) opdaget, at Brøndby pludselig er kommet i besiddelse af en hel del transferkroner - og dem vil han er gerne have en bid af. Jeg er overbevist om, at det hele er spin fra hans side op til den kommende kontraktforhandling, hvor Perper blot har fundet ud af at bruge pressen til egen fordel. Uden at have opfundet den dybe tallerken i øvrigt.

Det nye i denne sag er, at klubånden pludselig ikke længere er nok. Penge skal der til, og når selveste klubåndens symbol, Perper, begynder at mene, at det at spille i Brøndby ikke længere bærer lønnen i sig selv alene, så varsler det nye tider.

Der var engang, hvor ingen var over klubben. Perpers nyvundne grådighed tyder på, at vi begæver os væk fra det.

mvh,
mathias

Smukt skrevet, og giver dig fuldkommen ret!

Det er ærgeligt for fodbold, sådan noget!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #950: 13 Jul 2006, 19:31 »

Lol har i drukket af jeres egen urin? det sidste menneske i verden der er grådig er da Per. Hvorfor skulle han så ikke forlange nogle flere penge før? i stedet for nu hvor hans karriere snart er slut. Han har sikkert haft gode muligheder for penge og udlandsophold tidligere, og da gjorde han det ikke, hvorfor skulle han pludselig blive pengegrisk nu?

Grunden til at Per er utilfreds, som i måske har læst i pressen tidligere, er at han mener der mangler kraftige forstærkninger til truppen, og han kritiserer indirekte ledelsen.

Gosser
Manager

« Svar #951: 13 Jul 2006, 19:36 »

Grunden til at Per er utilfreds, som i måske har læst i pressen tidligere, er at han mener der mangler kraftige forstærkninger til truppen, og han kritiserer indirekte ledelsen.

Men mon ikke han gerne vil have lidt ekstra på lommen, nu han snart stopper fodboldkarrieren?

Intet er sikkert, men jeg siger også bare, er det sådan det er, er det rigtig trist!

Men, jeg ville også være utrolig utilfreds hvis jeg var i hans og de andre spilleres situation, hvor må det være træls at se rivalerne forstærke sig så voldsomt, og ens egen klub, som er meningen at skulle konkurere med dem, bare sælger ud, og ikke får nogle forstærkinger ind! (Endnu)

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #952: 13 Jul 2006, 19:43 »

Men at han bare gør det for at få mere i lønposen hos Brøndby er ikke rigtigt imo Smiley

Gosser
Manager

« Svar #953: 13 Jul 2006, 19:45 »

Men at han bare gør det for at få mere i lønposen hos Brøndby er ikke rigtigt imo Smiley

Jeg håber du har ret Wink

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #954: 13 Jul 2006, 19:53 »

Lol har i drukket af jeres egen urin?

Nu vil jeg ikke tale for andres vedkommende, men jeg må desværre afvise overstående.

det sidste menneske i verden der er grådig er da Per. Hvorfor skulle han så ikke forlange nogle flere penge før? i stedet for nu hvor hans karriere snart er slut. Han har sikkert haft gode muligheder for penge og udlandsophold tidligere, og da gjorde han det ikke, hvorfor skulle han pludselig blive pengegrisk nu?

Fordi han pludselig kan lugte et par millioner kroner mere. Og det er da helt naturligt at ville have en større bid af kagen - især når hans vigtighed for Brøndbys hold er så stor som den er. Det er ikke et spørgsmål om at være grisk eller ej. Du ville utvivlsomt gøre det samme i hans sted.

Det har bare ikke så meget at gøre men hans egen fremtidige økonomiske situation.

mvh,
mathias

Bademesteren
Manager

« Svar #955: 13 Jul 2006, 21:43 »

Det er nu helt ok, det drengene viser synes jeg - ikke mindst er det vigtigt, at Duncan og Ericaaon er kommet godt igang!

Bademesteren
Manager

« Svar #956: 13 Jul 2006, 21:45 »

absalonsen
Gæst

« Svar #957: 13 Jul 2006, 21:49 »

Lyder ikke dårligt..

Gosser
Manager

« Svar #958: 13 Jul 2006, 22:44 »

Det er kanon!

En høj forsvarsspiller, med et stort talent! Men, dog behøver vi også nogen der kan gå direkte ind i start-elleveren, det mener jeg ikke Mark Howard kan!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #959: 14 Jul 2006, 09:51 »

Hvad sagde jeg... Jeg vidste det han skal nok få hentet nogle talenter til klubben

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010