home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:46:55 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5208883 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8610: 18 Dec 2007, 00:35 »

nej det er simpelthen så ærgeligt. vi burde ha gjort som FCK, de sælger ikke deres stjerne, vi spytter stjernerne ud til storklubberne, istedet for selv at holde på dem og evt. præstere i europa. havde vi haft Elmander, skoubo, kahlenberg og måske agger. (tror ikke vi kunne holde på agger, det er hans talent simpelthen for stort til) så havde vi haft chancer!"

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #8611: 18 Dec 2007, 00:38 »

Chancer, så havde vi massakreret alle i Danmark.. Da vi havde dem, vandt vi jo 5-0 over FC lort.

blomvikings
Manager

« Svar #8612: 18 Dec 2007, 00:40 »

jeg tror vi havde kunne kvalificere os til CL

Zone 43
Manager

« Svar #8613: 18 Dec 2007, 13:25 »

Og han spiller ikke engang meget i baskerlandet

Mon ikke det har noget at gøre med, at han har været skadet stort set hele tiden?

Hvis vi endelig skulle have en ny angriber, så skulle det være pga et salg af Duncan, så ser jeg gerne Roland Linz i klubben. Spænende angriber, som ved hvor målet står Smiley

edit: http://www.bold.dk/nyt/?vis=77557 Skuffet
« Seneste Redigering: 18 Dec 2007, 13:28 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #8614: 18 Dec 2007, 13:32 »

Nej, men hvis ikke der er andre end Duncan der snart gider at putte et par basser ind, så bliver vi jo nød til købe nogle forstærkninger oppe foran... Især Peter Madsen kunne godt se at komme igang.

Peter Madsens præstationer på banen har været skammelige!

Det overrasker mig at han rent faktisk har spillet elendigt....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

MLL
Manager

« Svar #8615: 18 Dec 2007, 15:18 »

Tilbage på FmF Opstemt

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #8616: 18 Dec 2007, 19:53 »

Arrh, Ericsson må da være mere værd end sølle 6 mio Sur

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #8617: 18 Dec 2007, 20:01 »

ja er træt af at "vente" på madsen, han må sku da snart komme i omdrejninger. ville være fedt hvis vi kunne få skoubo tilbage!

Det ville da overhovedet ikke være fedt. Hvorfor dog i al verden hente en halvt forboldinvalid mand, som ikke har spillet rigtig bold i et pænt stykke tid??

nej det er simpelthen så ærgeligt. vi burde ha gjort som FCK, de sælger ikke deres stjerne, vi spytter stjernerne ud til storklubberne, istedet for selv at holde på dem og evt. præstere i europa. havde vi haft Elmander, skoubo, kahlenberg og måske agger. (tror ikke vi kunne holde på agger, det er hans talent simpelthen for stort til) så havde vi haft chancer!"

Tror ikke du skal regne med, at vi ville kunne hole så meget længere på dem. Syntes det er fint nok, vi sender dem afsted. Vi skal bare have det rette beløb for dem, samt få forstærkninger der er ligeså gode eller bedre.

Chancer, så havde vi massakreret alle i Danmark.. Da vi havde dem, vandt vi jo 5-0 over FC lort.

Selvom ingen af os bryder os specielt meget om fck, bør vi stadig holde et vis niveau - ellers ender det bare med mudderkast..

Zone 43
Manager

« Svar #8618: 19 Dec 2007, 21:31 »

Hvis vi endelig skulle have en ny angriber, så skulle det være pga et salg af Duncan, så ser jeg gerne Roland Linz i klubben. Spænende angriber, som ved hvor målet står Smiley

Hiver ham lige frem igen.. Han har scoret Braga' føringsmål hjemme mod Røde Stjerne. Braga fører 1-0 ved pausen. Smiley

Til gengæld må vi vente med Priske til sommer, hvis han skal på det der forsker ordning Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #8619: 20 Dec 2007, 11:24 »

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #8620: 20 Dec 2007, 11:32 »

Anden dag i træk, at 24timer bringer noget om eks-spilleres syn på Brøndby. Begge fokuserer primært på begivenheder, der fandt sted for 1½ år siden eller mere. Hvor er nyhedsværdien? Han udpeger blot det åbenlyse. Det har vi alle jo vidst længe.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8621: 20 Dec 2007, 11:33 »

Synes det er ret irriterende, at alle spillere skal lege experter mht. vores situation

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8622: 20 Dec 2007, 12:25 »

Truppen til BT cup er udtaget!

http://www.brondby.com/article.asp?aid=45141&id=145

Kan ikke se hvorfor Duncan er med Huh Han får sikkert en knæskade. Kan heller ikke forstå hvorfor Retov ikke er med. Han plejer ellers, at være god til den turnering! Super dave kommer til at bombe løs - Ligesom sidste år Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #8623: 20 Dec 2007, 12:32 »

Mærkeligt at Duncan er med, ja. Hvis han kan få en skade i en vandpyt, hvad kan et ondt trægulv så ikke gøre? Udover det, er han jo ikke den mest stærke spiller med fødderne og det tekniske, som er godt at have i indendørs.

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #8624: 20 Dec 2007, 12:39 »

Syns der mangler en Nicolai Agger.. Havde ellers glædet mig til at se ham igen i år Skuffet

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010