home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Feb 2026, 11:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Feb 2026, 19:57 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23216
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DebraAxoni
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5209651 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8280: 27 Nov 2007, 13:32 »

I øvrigt forstår jeg ikke, at man leder efter drible type spillere, når man har en Marc Olsen i truppen f.eks. Huh

Man har valgt ikke at forlænge med ham, fordi han var skadet for ofte. Det sagde man ihvertfald dengang. Nu ser det i medierne ud som om han flygter fra klubben. Men de har jo helt bevidst ikke forlænget med ham. Om det så er fornuftigt skal jeg ikke kunne sige. Det vil tiden vise.

absalonsen
Gæst

« Svar #8281: 27 Nov 2007, 20:06 »

Så er der efterhånden kort tid til braget i Parken. Vil gerne høre hvor mange, der skal derind og hvor I skal sidde/stå?? Hvornår regner folk med, at være derinde? Jeg tror selv jeg tager rimeligt tidligt derind. Smiley

Jeg skal selv være på D21.. Smiley Den skal ha' fuld gas.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #8282: 27 Nov 2007, 20:10 »

Så er der efterhånden kort tid til braget i Parken. Vil gerne høre hvor mange, der skal derind og hvor I skal sidde/stå?? Hvornår regner folk med, at være derinde? Jeg tror selv jeg tager rimeligt tidligt derind. Smiley

Jeg skal selv være på D21.. Smiley Den skal ha' fuld gas.

Ska også der ind. Regner med at stille med nede omkring målet til højre som jeg plejer. Altid god garanti for en genial steming inde i Ciloen.. Det ska nok blive godt .. =)

absalonsen
Gæst

« Svar #8283: 27 Nov 2007, 20:11 »

Ska også der ind. Regner med at stille med nede omkring målet til højre som jeg plejer. Altid god garanti for en genial steming inde i Ciloen.. Det ska nok blive godt .. =)

Nu siger du "nede". Den mobile tribune er jo ikke oppe. Så hvis du går helt ned, kommer du til at stå ret langt oppe alligevel.

Zone 43
Manager

« Svar #8284: 27 Nov 2007, 20:13 »

Man har valgt ikke at forlænge med ham, fordi han var skadet for ofte. Det sagde man ihvertfald dengang. Nu ser det i medierne ud som om han flygter fra klubben. Men de har jo helt bevidst ikke forlænget med ham. Om det så er fornuftigt skal jeg ikke kunne sige. Det vil tiden vise.

Trist.. Det skulle ikke undre mig, hvis han finder en anden SAS-Liga klub og bliver en stjerne der Skuffet

Vil gerne høre hvor mange, der skal derind og hvor I skal sidde/stå??

Fik en besked kort før DK-Island om jeg skulle derind alligevel. Sweet Peace
Hvor jeg skal være aner jeg ikke..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #8285: 27 Nov 2007, 20:15 »

Spørgsmålet er om man skulle tage et sted hen og spise noget mad inden? Kender I nogle gode steder i nærheden af Parken?

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #8286: 27 Nov 2007, 20:24 »

Spørgsmålet er om man skulle tage et sted hen og spise noget mad inden? Kender I nogle gode steder i nærheden af Parken?

Jensens bøfhus =) Og lov mig at tage en banansplit =)

absalonsen
Gæst

« Svar #8287: 28 Nov 2007, 18:37 »

Jensens bøfhus =) Og lov mig at tage en banansplit =)

Bliver nok ikke Jensens. Husk deres motto: Små bøffer - store priser

Smiley

LosCules
Gæst

« Svar #8288: 28 Nov 2007, 18:41 »

Hvorfor tager du ikke bare en hot dog? Der er jo masser af pølsevogne uden for stadion og også på Trianglen Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #8289: 28 Nov 2007, 18:43 »

Hvorfor tager du ikke bare en hot dog? Der er jo masser af pølsevogne uden for stadion og også på Trianglen Opstemt

Det skal helst være noget der mætter i lidt tid.

Pølserne på D tribunen i Parken siger mig intet! De kan ikke koste mange kr. at lave pr. pølse.  crazy

Brodtgaard
Manager

« Svar #8290: 29 Nov 2007, 09:38 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosser
Manager

« Svar #8291: 29 Nov 2007, 09:50 »

Bliver virkelig spændende. Der ryger nok nogle spillere, som nogle vil blive trist over ryger (for mig Duncan fx), men så er der nok også mange man bliver lykkelige over smutter. Elanga, Rytter etc.

Bliver også spændende at se hvem der kommer til. Håber på nogle store, virkelig klasse, handler!

Brodtgaard
Manager

« Svar #8292: 29 Nov 2007, 09:57 »

Ja - det bliver spændende

Jeg tror lidt på at disse spiller snart er fortid:
Mads J, Daugaard, Elanga, Marc Olsen, Rytter, Cramer - men han stopper vel selv, Mike jensen, og Forhåbentlig Molle...

Jeg håber virkelig, at vi får 3 rigtig gode forsvarere !!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #8293: 29 Nov 2007, 10:05 »

Det er der vel ikke noget nyt i. Forhåbenlig, som Gosser også skriver, kommer der nogen gode indkøb Thumbs Up

Jeg tror lidt på at disse spiller snart er fortid:
Mads J, Daugaard, Elanga, Marc Olsen, Rytter, Cramer - men han stopper vel selv, Mike jensen, og Forhåbentlig Molle...

Daugaard tror jeg ikke smutter. Han bliver nok til den dag, hvor han takker af. Mike og Molle håber jeg udlejes i et år eller to til en første divisionsklub. Ellers er jeg enig med den liste Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #8294: 29 Nov 2007, 22:27 »

Glæder mig som et lille barn (well det er jeg vel osse! Opstemt) til kampen i Parken!

Hvornaå tager i derind?? (Hvis i skal derind Wink). Jeg kører fra Ballerup kl. 15,15 God tid=gode pladser Cool

Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010