|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Så er det sku fodbolddag! Hvem skal på stadion i eftermiddag? Hvad tror I kampen bliver?
Jeg skal selvfølgelig på stadion og jeg tror desværre vi taber, men håber på vi kan hive 0-0 eller 1-1 hjem. Så ville jeg være tilfreds.
Jeg skal også på stadion.. Tror på 2-2. Fck backsene er til at tale med, så hvis vores kanter får en god dag, så tror jeg på det!  Vi skal bare passe på deres angribere, Nordstrand og Albæk (?) Det bliver svært for vores forsvar! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Det bliver en crazy kamp så jeg er optimistisk
5-4 til BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Glæder mig til kampen i dag, selvom jeg tror vi får sygt mange hug!
Skal nok blive en god kamp!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
"Trods rollen som det undertippede mandskab i dagens hovedstadsopgør i Parken mod FC København appellerer Brøndby-træner Tom Køhlert til sine spillere om at nyde kampen." ..og jeg som troede kampen skulle spilles på Brøndby Stadion http://www.bold.dk/nyt/?vis=73926&fanmail=true
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg tror vi vinder 1-0 i overtiden.
Gisla score på hovedestød
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Jeg tror vi vinder 1-0 i overtiden.
Gisla score på hovedestød
Anføren skal jo gøre en forskel  Indlæg nummer 1000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Glæder mig til kampen i dag, selvom jeg tror vi får sygt mange hug!
Skal nok blive en god kamp!
Jeg er af samme holdning. Selvfølgelig bliver det et stort opgør som altid. Og jeg drager afsted om en times tid for at være på lægterne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Jeg er af samme holdning. Selvfølgelig bliver det et stort opgør som altid. Og jeg drager afsted om en times tid for at være på lægterne.
Bliver nok også nødvendigt, tror der er en stor kø.-
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Bliver nok også nødvendigt, tror der er en stor kø.-
Nu sidder jeg jo på DNE og der er ALDRIG kø, når jeg kommer. det er bare dejligt.. Men om et års tid skal jeg til det. Har besluttet, at jeg vil have kort til nedre Faxe næste sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ramos 4
|
|
Der er sikkert kø ja, men det er jo sædvane til de store kampe. Jeg skal i øvrigt sidde på Faxe øvre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Her er startopstillingen:
Sa
T. Rytter - A. Randrup - J. Berthelsen - T. Rasmussen
S. Gislason
K. Lorentzen - M. Retov - S. Holmén - M. Ericsson
M. Duncan Rasmussen
Har på fornemmelsen at Randrup og Berthelsen for noget hjælp af Gisla i Forsvaret
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Her er startopstillingen:
Sa
T. Rytter - A. Randrup - J. Berthelsen - T. Rasmussen
S. Gislason
K. Lorentzen - M. Retov - S. Holmén - M. Ericsson
M. Duncan Rasmussen
Har på fornemmelsen at Randrup og Berthelsen for noget hjælp af Gisla i Forsvaret De får med garanti brug for hjælpen... De er noget urutineret og til sådan en kamp som idag og jeres krise i baghovedet vil de være nok være noget nervøse...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fjogh
|
|
Og nedturen fortsætter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ærgeligt, at vi ikke fik et point i dag.. Syntes su der blev vist godt spil til tider i anden halvleg..  Op på hesten igen.. En ting jeg morede mig lidt over, var FCKs tifo. Det lignede, at der tørt numse i det.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Ærgeligt, at vi ikke fik et point i dag.. Syntes su der blev vist godt spil til tider i anden halvleg..  Op på hesten igen.. Man havde frygtet et støre nederlag... Utroligt at man skulle have det sådan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|