home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 481 482 [483] 484 485 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228813 gange)
MLL
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7230: 17 Sep 2007, 15:12 »

Jeg savner ham ikke. Han havde - ligsson Køhlert, alt for mange underlige dispositioner(staveplade). Han havde heller ikke nogen spillestil kun lange bolde. Det kan godt være, at Møllen havde ret, men han var ikke en meget bedre træner end Køhlert. Jeg savner Laudrup, han havde et fodboldfillosofi.

Han havde så også spillerne til at spille flot fodbold, men solgte dem over kort tid.  Ubeslutsom

Tilbage på FmF Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #7231: 17 Sep 2007, 15:12 »

JKJ
Gæst

« Svar #7232: 17 Sep 2007, 15:23 »

Med al ære og respekt for AaB, OB og FCM, så er der vidst ikke den store tvivl om, at de i det lange løb falder fra, mens FCK fortsat er stabile. Da Brøndby var på deres højeste var det også slåedes, og de har en del erfaring fra de sidste 20 år, som de andre klubber endnu ikke har. Det så vi jo allerede sidst år.

Hvorfor falder de fra? ...
Og hvad kan man bruge 20 årig erfaring til nu, for 20 år siden gik flere af dem i skole eller børnehave... og nå ja, der er jo et par stykker der måske bruger den erfatring nu med at slå hinanden... og hvis de har det så er det da vist på tide de skal bruge den, for de viser da absolut ingen erfaring pt...

Men måske man bare skal til at vende sig til at det ikke kun er FCK og BIF der kan klare sig i toppen, men også flere klubber i provinsen som feks OB, FCM og AaB...

Da Brøndby var på deres højeste - med al respekt, det er de bare ikke nu...

JKJ
Gæst

« Svar #7233: 17 Sep 2007, 15:29 »

Duncan får 2 karantænedage, for at gå i byen.
Madsen får ikke noget for at slå 2 gange på en medspiller. Huh

Det hele sejler!

Duncan får tæsk i byen og får karentæne... Duncan får tæsk på banen af en medspiller og ingenting sker...

Dvs at som jeg forstår det så går Brøndby IKKE ind for vold, men på banen er alt tilladt... forvirret?? fortsættelse følger helt sikkert senere...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7234: 17 Sep 2007, 15:29 »

Hvorfor falder de fra? ...
Og hvad kan man bruge 20 årig erfaring til nu, for 20 år siden gik flere af dem i skole eller børnehave... og nå ja, der er jo et par stykker der måske bruger den erfatring nu med at slå hinanden... og hvis de har det så er det da vist på tide de skal bruge den, for de viser da absolut ingen erfaring pt...

De falder fra af flere grunde. FCM har et ungt hold, og det ville være helt vanvittigt, hvis deres lave gennemsnitsalder og deres manglende erfaring ville stå fast en hel sæson. De plejer desuden at falde fra. AaB er.. ja AaB :-) OB er vel nok dem med den bredeste trup, og derfor ser jeg egentligt dem som de største konkurrenter il FCK, men de spiller jo ikke just prangende i disse dage.
Og mht. erfaring. Jovist, spillerne har måske ikke den nødvendige erfaring, men altså.. et fodbold hold består jo af LANGT mere end 11 spillere på banen - ledelsen, trænerne og meget mere, har flere års erfaring med topfodbold, hvorfor de ved hvad de skal lave af taktiske dispositioner. Brøndby har ikke været et bundhold længe, og du kan se hvordan de håndterer situationen lige nu; sådan vil jeg også tro det fungerer omvendt.

Men måske man bare skal til at vende sig til at det ikke kun er FCK og BIF der kan klare sig i toppen, men også flere klubber i provinsen som feks OB, FCM og AaB...

OB, FCM og AaB har op til flere gange vist, at de bare ikke kan klare en hel sæson. FCM har en fantastisk trup med helt fantastiske spillere, men de er simpelthen for unge - og som de sidste mange sæsoner, så vil jeg vædde med, at de på et tidspunkt får en hjerneblødning og falder fra. Det samme tror jeg også, kommer til at gøre sig gældende i AaB, der altid har en stime, hvor det går helt galt. FCK er imo den eneste klub, der er stabil set over en hel sæson, og sådan vil det være de næste mange år, desværre. Jeg tror simpelthen ikke på andet.

Da Brøndby var på deres højeste - med al respekt, det er de bare ikke nu...

Javist ja. Nok er jeg 16, men jeg kan sagtens kigge i tabellen, og se dette. Det behøver du ikke sætte i fed ;-) Det jeg mente, var at hele ledelsen og diverse trænere har været med i gamet længe, og de ved hvordan de skulle håndtere spillerne i pressede situationer, hvor de lå og slåssede om guld medajler, og det hele skulle afgøres i en enkelt runde. :-) Dette har AaB, FCM og OB ikke just den store erfaring i.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2007, 15:36 af JosepGuardiola » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #7235: 17 Sep 2007, 16:47 »

At Peter Madsen slipper ustraffet for hans ugerninger i går, efter klubben slog hårdt ned og sendte et signal, da 'Duncan' tog i byen, er forrykt og selvmodsigende. Jeg håber næsten, at DBU giver Madsen karantæne eller bøde, for det kan ikke være rigtigt, at han bare får lov til at lave et sådant symbol på hele Brøndbys nedtur.

0-3 i Aalborg, spillerne slås, Mikkelsen, et af de uendelig få lyspunkter i denne sæson, skal opereres, og vi ligger under stregen. Det er svært at se et eneste positivt fremtidsperspektiv. Jeg tror ikke, at Køhlert er træner ret længe, da han virker som en person, der har resigneret, men omvendt tvivler jeg også stærkt på, at et trænerskifte er løsningen på vores problemer. Spørgsmålet er, om der overhovedet findes nogen løsning, som ikke involverer en totalrenovering af klubben.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #7236: 17 Sep 2007, 16:50 »

At Peter Madsen slipper ustraffet for hans ugerninger i går, efter klubben slog hårdt ned og sendte et signal, da 'Duncan' tog i byen, er forrykt og selvmodsigende. Jeg håber næsten, at DBU giver Madsen karantæne eller bøde, for det kan ikke være rigtigt, at han bare får lov til at lave et sådant symbol på hele Brøndbys nedtur.

0-3 i Aalborg, spillerne slås, Mikkelsen, et af de uendelig få lyspunkter i denne sæson, skal opereres, og vi ligger under stregen. Det er svært at se et eneste positivt fremtidsperspektiv. Jeg tror ikke, at Køhlert er træner ret længe, da han virker som en person, der har resigneret, men omvendt tvivler jeg også stærkt på, at et trænerskifte er løsningen på vores problemer. Spørgsmålet er, om der overhovedet findes nogen løsning, som ikke involverer en totalrenovering af klubben.

Jeg tvivler ærligt talt!  Ubeslutsom

Jeg er fuldstændig enig i dine synspunkter her!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

JKJ
Gæst

« Svar #7237: 17 Sep 2007, 17:11 »

Jeg kender ikke alverden til klubben indefra, andet end det man hører og læser sig til... men umiddelbart kan jeg kun give dig ret...
Dog håber jeg virkelig ikke de rykker ned, det vil imo være en katastrofe for dansk fodbold, Brøndby hører hjemme i den bedste række og så er den ikke længere...
Med alt respekt for feks Vejle og Silkeborg, nu kommer TTurbo1 sikkert efter mig, men  vil altså langt hellere have Brøndby oppe end de 2 hold... det er da feks sjovere at have besøg af dem og de så trækker op til 4-5000 tilskuere med sig fremfor de 50-200 som de trækker med sig...
Og Brøndbys fans har jeg da virkelig respekt for, altså dem der ikke laver ballade, de støtter virkelig op om deres hold i medgang og som nu modgang...

Red love
Gæst

« Svar #7238: 17 Sep 2007, 17:26 »

brøndby er som de fleste folk nok har opdaget, en meget, meget syg patient. Og hvis der ikke snart blive opereret, ja så  ender de med at dø..

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7239: 17 Sep 2007, 18:19 »

Peter Madsen: Kom nu i gang!

Morten ”Duncan” Rasmussen: Luk røven, kom selv i gang!

Skulle eftersigende have været det der blev sagt

Red love
Gæst

« Svar #7240: 17 Sep 2007, 19:34 »

Peter Madsen: Kom nu i gang!

Morten ”Duncan” Rasmussen: Luk røven, kom selv i gang!

Skulle eftersigende have været det der blev sagt
Imponerende højt sproligt niveau,specielt med tanke på at der er tale om to brøndby folk...

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7241: 17 Sep 2007, 19:38 »

Imponerende højt sproligt niveau,specielt med tanke på at der er tale om to brøndby folk...

Det lyder som noget fra Terkel i Knibe ^^

Echoes, Silence, Patience and Grace

Red love
Gæst

« Svar #7242: 17 Sep 2007, 19:41 »

Det lyder som noget fra Terkel i Knibe ^^
...Huh

Zone 43
Manager

« Svar #7243: 18 Sep 2007, 12:49 »

Så skulle Howard og 'Molle' være klar til kampen på søndag Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #7244: 18 Sep 2007, 13:58 »

Nu er der sgu kommet en Julekalender

http://c28.servage.net/~sc34417-OYKO/gudehold/

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 481 482 [483] 484 485 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010