home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953866 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #5040: 17 Maj 2007, 19:16 »

I såfald skal Retov, Lantz eller Ericsson tage til takke med bænkeplads..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #5041: 17 Maj 2007, 20:18 »

Det skulle i mine øjne så være Retov der langt fra har levet op til sit sædvanlige niveau her i foråret mens Ericsson har været en af de store profiler og Lantz har kæmpet som altid..

United-styrer
Gæst

« Svar #5042: 17 Maj 2007, 21:13 »

I såfald skal Retov, Lantz eller Ericsson tage til takke med bænkeplads..

Ja, og det ville da være en selvfølge, hvis Claus Jensen kom til. Han er flere klasser over dem alle. Han ville være et helt, helt fantastisk køb, men desværre tror jeg, at han havner i FCK, hvis han tager hjem til Danmark.

Zone 43
Manager

« Svar #5043: 17 Maj 2007, 21:49 »

Såfremt CJ skulle komme til, så frygter jeg, at han vil bruge mere tid hos klublægerne end på banen.. Han har jo dårligt spillet for Fulham. 10 kampe mener jeg, at det er blevet til i alt!

Z43 - som håber, at Rommedahl og Jensen kan trække i den gule Brøndby trøje i den næste sæson Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #5044: 17 Maj 2007, 21:53 »

Såfremt CJ skulle komme til, så frygter jeg, at han vil bruge mere tid hos klublægerne end på banen.. Han har jo dårligt spillet for Fulham. 10 kampe mener jeg, at det er blevet til i alt!

Z43 - som håber, at Rommedahl og Jensen kan trække i den gule Brøndby trøje i den næste sæson Smiley

ja nu er det jo ik fordi vi mangler spillerne der bruger meget tid ved lægerne  crazy

men Rommedahl og Claus jensen i brøndby ville være lækkert  Thumbs Up

Forza Brøndby

absalonsen
Gæst

« Svar #5045: 17 Maj 2007, 22:02 »

Hvis Brøndby fans kan kan takke nej til Rommedahl, så burde de måske tage brillerne af og kigge på deres hold. Nummer fucking 6 i SAS-ligaen - og så kan I ikke bruge en landsholdsspiller? Haha, det er fandeme næsten til grin.

Rommedahl ville forstærke ethvert superliga hold - også FCK.

Jeg er helt enig med KF.
Rommedahl (og CJ) ville være gode forstærkninger.
Men ligesom nogle af jer andre, så frygter jeg, at hvis han kommer hjem til DK, så vælger han FCK.  Skuffet

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #5046: 18 Maj 2007, 10:03 »

Fatter ikke hvad i vil med Claus Jensen? Manden minder i type om Martin Ericsson, han er bare ligeså langsom som Daugaard, og så er der lige den med at han bliver skadet konstant. Nej, der er sku andre typer som ville være meget bedre, f.eks Martin Andresen.

Udover det mener jeg bestemt man skal satse på Daniel Braaten fremfor Dennis Rommedahl, han er meget stærkere teknisk, skyder rigtig godt med begge ben, gode indlæg, hurtig og er rigtig stærk mand til mand. 24 år gammel og har allerede spillet ChL kampe for Rosenborg, han vil også koste mindre en Dennis Rommedahl da han kun har 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer. Desuden er han gået lidt i stå i Norge, da Rosenborg praktiserer et spil med lange bolde, ikke noget for ham. Han ville nok finde sig til rette på et Brøndby mandskab som forhåbentlig spiller mere pasningsspil næste år.

Udover det mener jeg man skal sælge Lantz, og købe Patrice Bernier. Lantz ville man kunne få nogle millioner for, og Patrice er transferfri til sommer. Desuden er Patrice også defensiv midt som Lantz, han er i hans bedste år som fodboldspiller og så er der noget fremtid i ham.

Og så skal man bare skynde sig at hente Martin Andresen, bedre general får man ikke lige nu.

Til forsvaret kan jeg ikke rigtig gennemskue deres planer, en ventreback skal man efter min mening hente. Jeg tror bare stadigvæk man går efter at bruge Thomas Rasmussen som back og Randrup som backup. Hvis man gør dette skal man også hente Jan Kristiansen. Han kan spille venstre midt, central midt og hvis det er nødvendigt også venstre back. Jeg håber dog bare man henter en decideret back istedet for at omskole Thomas Rasmussen.

Så er det vigtigt at kigge på det centrale forsvar, Per Nielsen holder ikke evigt og jeg tror maks på 1 sæson mere fra ham. Han er ikke selvskrevet til forsvaret hvis man henter en ny. Et god bud her ville være Norsk/Tyrkiske Azar Karadas fra Benfica SL, en stor robust spiller som er transferfri til sommer. Har rundet det norske landshold, kan desuden også spille i angrebet. Og det er ikke umuligt at hente ham, han er allerede spottet i Brann Bergen, men efter hans egne udtalelser bare for at se en omgang fodbold og besøge familien.

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #5047: 18 Maj 2007, 17:41 »

Fatter ikke hvad i vil med Claus Jensen? Manden minder i type om Martin Ericsson, han er bare ligeså langsom som Daugaard, og så er der lige den med at han bliver skadet konstant. Nej, der er sku andre typer som ville være meget bedre, f.eks Martin Andresen.

Udover det mener jeg bestemt man skal satse på Daniel Braaten fremfor Dennis Rommedahl, han er meget stærkere teknisk, skyder rigtig godt med begge ben, gode indlæg, hurtig og er rigtig stærk mand til mand. 24 år gammel og har allerede spillet ChL kampe for Rosenborg, han vil også koste mindre en Dennis Rommedahl da han kun har 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer. Desuden er han gået lidt i stå i Norge, da Rosenborg praktiserer et spil med lange bolde, ikke noget for ham. Han ville nok finde sig til rette på et Brøndby mandskab som forhåbentlig spiller mere pasningsspil næste år.

Udover det mener jeg man skal sælge Lantz, og købe Patrice Bernier. Lantz ville man kunne få nogle millioner for, og Patrice er transferfri til sommer. Desuden er Patrice også defensiv midt som Lantz, han er i hans bedste år som fodboldspiller og så er der noget fremtid i ham.

Og så skal man bare skynde sig at hente Martin Andresen, bedre general får man ikke lige nu.

Til forsvaret kan jeg ikke rigtig gennemskue deres planer, en ventreback skal man efter min mening hente. Jeg tror bare stadigvæk man går efter at bruge Thomas Rasmussen som back og Randrup som backup. Hvis man gør dette skal man også hente Jan Kristiansen. Han kan spille venstre midt, central midt og hvis det er nødvendigt også venstre back. Jeg håber dog bare man henter en decideret back istedet for at omskole Thomas Rasmussen.

Så er det vigtigt at kigge på det centrale forsvar, Per Nielsen holder ikke evigt og jeg tror maks på 1 sæson mere fra ham. Han er ikke selvskrevet til forsvaret hvis man henter en ny. Et god bud her ville være Norsk/Tyrkiske Azar Karadas fra Benfica SL, en stor robust spiller som er transferfri til sommer. Har rundet det norske landshold, kan desuden også spille i angrebet. Og det er ikke umuligt at hente ham, han er allerede spottet i Brann Bergen, men efter hans egne udtalelser bare for at se en omgang fodbold og besøge familien.

Jeg tror problemet er at mange bare vil have de mest kendte til klubben. Det går jo heller ikke på sigt at lave et gammelt hold. Man er sgu nødt til at finde spillere som kan være der i nogle år.. Ved godt at når man er 30 - 31 år er det nogle sæsoner endnu. Men min holdning er at man skal satse på nogle lidt yngre spillere.

Men jeg vil da give dig ret i at gå efter de spillere du har nævnt i stedet for de gamle kendinge Wink

Hvorfor tage din mor, når jeg kan få din mormor?

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #5048: 18 Maj 2007, 17:45 »

Jeg er helt enig med KF.
Rommedahl (og CJ) ville være gode forstærkninger.
Men ligesom nogle af jer andre, så frygter jeg, at hvis han kommer hjem til DK, så vælger han FCK.  Skuffet

Hvorfor skulle CJ vælge FCK?
Nu vil han jo have masser af spilletid.
Det kan godt blive svært at få i FCK, da de jo ærligt har en ret bred trup?
Jeg siger ikke han SKAL vælge BIF for det er ikke det optimale for BIF efter min holdning,
men FCK ville være dumt hvis han vil have masser af spilletid.

absalonsen
Gæst

« Svar #5049: 18 Maj 2007, 17:55 »

Jeg siger ikke han SKAL vælge BIF for det er ikke det optimale for BIF efter min holdning,

FCK er mere attraktivt end Brøndby. FCK skal spille CL. FCK kan tilbyde bedre løn.

3 hurtige grunde.

Hado
Gæst

« Svar #5050: 18 Maj 2007, 18:03 »

Det skal lige siges at FCKs trup ikke er så bred igen.

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #5051: 18 Maj 2007, 18:58 »

FCK er mere attraktivt end Brøndby. FCK skal spille CL. FCK kan tilbyde bedre løn.

3 hurtige grunde.

Det er rigtigt, men ved ikke med CJ, men mange af de spillere der har være "frosset ude" i deres klub, er ofte ligeglad med lønnen, og så vil de bare have fast spilletid. Og ja FCK er mere attraktiv, men måske at en som CJ ser det som en god udfordring at hjælpe et forholdsvis godt hold i krise (ved det ikke, men kunne forestille mig det). Og det med CL, det kan jeg sgu ikke komme med et argument i mod Wink kan vel bare sige held og lykke til fck? hehe

Det skal lige siges at FCKs trup ikke er så bred igen.

Nej, men vil så påstå at den er bredere end BIF's i øjeblikket?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #5052: 18 Maj 2007, 19:09 »

Det skulle i mine øjne så være Retov der langt fra har levet op til sit sædvanlige niveau her i foråret mens Ericsson har været en af de store profiler og Lantz har kæmpet som altid..

Lantz har da kun kæmpet hver(t) anden gang. På VP. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #5053: 19 Maj 2007, 11:28 »

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp?AjrDcmntId=9373

Bøgelund på vej til os? Tja. Han må gerne tage Thygesen med så.. Wink

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #5054: 19 Maj 2007, 11:39 »

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp?AjrDcmntId=9373

Bøgelund på vej til os? Tja. Han må gerne tage Thygesen med så.. Wink

Hmmm, han er jo højreback. Umiddelbart synes jeg ikke vi har brug for sådan én i forhold til fx en venstre back. Han er en god spiller og har formentlig de kvaliteter og erfaring, både fra landsholdet og fra udenlandsk fodbold, men er den plads så tyndt besat?  - Ville det ikke være at sætte penge på en svag hest, i omvendt forstand?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010