Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Jul 2025, 22:29
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23602
0 Brugere, 615 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rajendranagarhyd
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
300
301
[
302
]
303
304
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4884304 gange)
Inex
Reserveholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #4515:
16 Apr 2007, 23:16 »
Nu kommer jeg med et indlæg som faktisk først er rigtig aktuelt 2 måneder +, men derfor kunne snakken stadig være sjovt og tage op allerede nu, der kunne sikkert blive en fin debat ud af det. Og nu skal jeg da afsløre hvad snakken skal gå ud på, det er enkelt og lige til,
Sommertransfer
. Et emne som altid er sjovt og snakke om.
Hvilke spillere ser du skal FORLADE vestegnen?
Hvilke spillere ser du skal TILTRÆDE vestegnen?
Som jeg ser det, skal der virkelig bevises noget, både fra den sportslige ledelse og Køhlerts side. Snakken omkring vores hold er ligeså stærk som Brilleaberne holder ikke, det er den bare ikke. Det er efter min mening kun naive mennesker der bilder sig det ind, fakta er at det er få af vores spillere der kunne gå ind og forstærke Brilleabernes hold (Ved godt du er uenig SLEORT
). Jeg ser det nødvendigt at man rydder godt ud i den nuværende spillertrup, alt overflødigt og uden fremtid skal væk, der skal kvalitet ind, spillere der fra dag 1 kan gå ind og gøre en forskel og som vi ved har klassen i forvejen. Ergo, slut med lottokuponer!
Spillere som efter min mening ikke har sin berettigelse i klubben som skal være Nordens flagskib og DK's nr. 1:
Joseph Elanga (Allerede på transferlisten)
Asbjørn Sennels
Mads Jørgensen
Morten "Molle" Rasmussen
Giovanni Rector
Trond Andersen (Stopper vel grundet springerknæ)
Ruben Bagger
Henrik Kildentoft
Evt. Thomas Rytter
Har selv et par indkøb som kunne være sjove og se i den gule trøje.
Daniel Braaten fra Norske Rosenborg BK, Køhlert har efterlyst en kantspiller der kan drible, og det får man i denne spiller efter min mening. Har set et par kampe med ham efterhånden og han virker som en spiller der kunne forstærke holdet på de ikke eksisterende kanter vi har på det nuværende hold. Udover det kan hentes som bosman.
Michael Jakobsen fra danske AaB, en venstre back er i den grad savnet hos os, og har været det gennem længere tid. En efter min mening, fantastisk spiller som er stærk defensiv som også har nogle fine offensive kvaliteter. Ung spiller, men har haft mange liga kampe i benene allerede, om det er realistisk at kunne få ham er så spørgsmålet?
Kristoffer Hæstad fra Start, lige blevet sendt hjem efter et miserabelt ophold i Engelsk Wigan. Fik få kampe hvor han ikke slog igennem og derefter stod den på bænkplads. I en alder af 22 år(?) har han allerede haft norske landsholdskampe og virker som en dygtig spiller. Idet han ikke slog igennem i England kunne det tænkes at et mellemophold i Brøndby kunne gavne ham, og derfra videre. En mand som kunne gå ind og forstærke vores midtbane.
Lige 2 stk. fra mig af, skriv hvad i har.
Håber på nogle input og en god debat selvom der er lang tid til det er helt aktuelt
«
Seneste Redigering: 16 Apr 2007, 23:21 af Inex
»
-KNM-
Manager
«
Svar #4516:
16 Apr 2007, 23:23 »
Mads J. Synes jeg er en god reserve. Så ha, synes jeg vi skal beholde med mindre der rent faktisk kommer et bud på ham.
Kildentoft synes jeg ikke er en dårlig spiller. Derfor synes jeg vi skal vente et år eller to med at sælge ham for at se hvilket niveau han ender på.
Jeg er af den opfattelse at vi mangler en Centerback. Per N holder desværre ikke evigt og har nok højest 2-3 gode sæsonner tilbage plus 1-2 som udskifter. Vi må finde en spiller til at erstatte ham. Jeg kan ikke komme på oplagte forstærkninger, selvom Michael J vel også kunne hjælpe her?
Braaten har jeg ikke set i aktion, men kan ikke forstå at du ikke mener vihar nogle kanter? Lorentzen - T.Rasmussen er da ganske udemærkede spillere, der kunne forstærke alle hold i ligaen.
Resten af din fyringsrunde er jeg dog enig i.
Inex
Reserveholdsspiller
«
Svar #4517:
16 Apr 2007, 23:30 »
Tja, som reserve kunne han fungere, men på intet tidspunkt som fast i en start 11'er.
Kildentoft har intet af det der kræver for at spille på holdet. Han er for langsom til backpladsen og derfor også som kant, han er utrolig ringe i mand til mand situationer. Jeg ser ikke nogen fremtid i ham.
Vi mangler generelt bare nogle gode backs!
Ang. det med kanterne, Køhlert har annonceret Thomas Rasmussens omskoling til venstre back, og derfor kan han vel ikke være ind i billedet som fast mand til venstre kant? Lorentzen har du ret i, men har vi ikke set i kamp gennem længere tid, dog er han selvfølgelig nok danmarks største talent, større end Kahlenberg var efter min mening.
-KNM-
Manager
«
Svar #4518:
16 Apr 2007, 23:42 »
Selvfølgelig kan han stadig spille kant. Problemet er bare at de to v-backs vi har er på VSdivisions niveau. Derfor er det klart at foretrække at spille med TR på back og Lorentzen og Spelmann på kanterne.
Det gør at vi må vende tilbage til venstre back for at spotte problemet. Med en ny v. back vil vi kunne spille med TR på fløjen. Og med en offensiv linje, der hedder Lorentzen - ericsson - Duncan - Katongo - Thomas Rasmussen - Peguero kan vi vidst ikke klage. Den def. midt er også god nok med Retov - Lantz. Dog måske lidt tynd.
Forsvaret er til gengæld alt for tyndt og dårligt. Rytter er ved at finde formen ligesom Per N er kommet op i gear. Howard er også begyndt at spille acceptabelt, men er ikke god nok til Brøndby. Og venstre back har jeg vidst omtalt nok.
Så konklusionen:
En Forsvarer
mindst En back
en midtbane backup
en fløjspiller til at skabe lidt konkurrence.
Men da Køhlert ikke vil hente for mange spillere og i stedet satse på talentudviklingen tror jeg ikke på, vi ser så mange spillere.
Inex
Reserveholdsspiller
«
Svar #4519:
16 Apr 2007, 23:58 »
Citat af: -KNM- 16 Apr 2007, 23:42
Selvfølgelig kan han stadig spille kant. Problemet er bare at de to v-backs vi har er på VSdivisions niveau. Derfor er det klart at foretrække at spille med TR på back og Lorentzen og Spelmann på kanterne.
Det gør at vi må vende tilbage til venstre back for at spotte problemet. Med en ny v. back vil vi kunne spille med TR på fløjen. Og med en offensiv linje, der hedder Lorentzen - ericsson - Duncan - Katongo - Thomas Rasmussen - Peguero kan vi vidst ikke klage. Den def. midt er også god nok med Retov - Lantz. Dog måske lidt tynd.
Forsvaret er til gengæld alt for tyndt og dårligt. Rytter er ved at finde formen ligesom Per N er kommet op i gear. Howard er også begyndt at spille acceptabelt, men er ikke god nok til Brøndby. Og venstre back har jeg vidst omtalt nok.
Så konklusionen:
En Forsvarer
mindst En back
en midtbane backup
en fløjspiller til at skabe lidt konkurrence.
Men da Køhlert ikke vil hente for mange spillere og i stedet satse på talentudviklingen tror jeg ikke på, vi ser så mange spillere.
Enig i han stadig kan spille kant, uden tvivl mister han selvfølgelig ikke format af fordi han bliver rykket nogle meter tilbage. Men nu vil Køhlert jo satse på ham som den VB, jeg så dog hellere man købte en helt ny.
Jeg ved ikke rigtig med Spelmann på fløjen, han har selvfølgelig et enormalt løbepensum, men han fungerer bare ikke på kanten som en rigtig kant spiller skal gøre (Efter min mening). Han når ikke til nok indlæg og får ikke man afslutninger inde i banen, men derfor ikke sagt jeg ikke synes om Spelmann, for det gør! Han har et talent, men føler bare ikke man har fundet den rigtige plads til ham endnu.
Og min konklusion på de nye indkøb:
Central forsvarsspiller
Højre back
Venstre back
En central midtbanespiller
En eller flere fløjspillere
Ved godt det med at Køhlert har sagt at man ikke går ud og satser på mange indkøb, der må jeg simpelthen sige, BÅÅÅÅT! At det bryder en opbygningsfase kan jeg ikke se, at få 4-5 nye spillere ind er da nogle, men ikke noget som burde ødelægge meget hvis man foretager de rigtige spillerindkøb. Talenter er gode, på langt sigt, men lige nu kræves der kvalitet, og ikke noget der er godt om 1-2 år. Jeg er enig i at talenter er vigtige, for netop det produkt er det vi skal drive en del af forretningen på. For at vi igen skal være et tophold og spille med om mesterskabet næste sæson, kræver det kvalitets indkøb, ellers løber dem på Østerbro fra os.
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #4520:
17 Apr 2007, 12:43 »
Jeg er enig langt af vejen med hensyn til spillere, som skal ud af truppen. Dog må jeg sige, jeg kan godt lide Henrik Kildentoft, men det er ikke så meget ham mit indlæg skal handle om, men omkring indkøb.
Som der bliver skrevet mange steder, så skal vi have spillere som går direkte ind på 1. holdet og gør en forskel, og jeg er helt enig med dig, Inex om, at den defensive linie skal forstærkes væsentligt, i alle sidder, men er der nogle som har tænkt på angrebet? - Vi har Williams, Agger og Bagger som substituter til Duncan og Katongo, hvilket jeg ikke synes er godt nok, så har vi selvfølgelig også Peguero når han kommer tilbage, men der går jo stadig nogle måneder. En spiller, som har samme styrker som Duncan men som blot koncentrede sig mere om spillet istedet for at gå og diskuterer dommeren. Forstå mig ret, Duncan er en god spiller og et rigtigt godt talent, men jeg føler godt vi kan forbedre angrebet væsenligt med en ny spiller med rutine, en spiller som Allbäck.
Med hensyn til fløjene, så skal vi have nogle spillere som ikke har glasben. Thomas Rasmussen er hurtig, virkelig hurtig, men FORESTILLER man sig AaB ikke vil sælge Michael Jacobsen, bliver det svært at få udfyldt bagenden, også må han derned. Så har vi Kasper Lorentzen, den dreng er alt for ustabil. Uden tvivl et af de største talenter i Danmark, måske på størrelse med Agger og Kahle, men det er jo lige meget når han hele tiden er skadet. På højrefløjen, har vi også problemer. Jeg ser ikke Martin Spelmann som en mulig spiller dér, langt fra. Martin Jørgensen har også glasben og generelt synes jeg bare ikke om hans måde at spille fodbold på. Derimod synes jeg virkelig godt om Mike Jensen. Desværre er han stadig ganske ung og har hele sin karriere foran sig, så umiddelbart ville jeg stadig sige nogle år før han skulle være fast mand på plænen.
- Men tilbage til indkøbene. Min liste ville se sådan her ud:
Central forsvarsspiller.
Højre back.
Venstre back.
En central midtbanespiller.
En eller flere fløjspillere.
En angriber.
- Og når jeg er i gang, vil jeg gerne uddybbe hvorfor.
Central forsvarsspiller
- Som der bliver skrevet højere oppe, så holder PerPer ikke forevigt, og hans dage er så småt ved at være talte, på trods af han spiller rigtig fornuftigt for tiden. Mark Howard er igen ung og har hele sin karriere foran sig. Desværre laver han nogle gange nogle småfejl, som kan koste, men igen, først om nogle år.
Højre back
Thomas Rytter er en gammel garvet spiller, som har rutinen, men ikke den helt rigtige hurtighed. Henrik Kildentoft har jeg hurtigt omtalt, men igen, en ung spiller, som liiiige skal have lidt mere.
Venstre back
Det dystre hul på banen. Thomas Rasmussen kan være udmærket dernede, men vi skal have en desideret venstre back. Det har topklubber! Michael Jacobsen er før blevet nævnt, men vil AaB sælge til rivalerne?
En central midtbanespiller
Vi har Retov og Lantz og de er ikke gode nok i længden. Køhlert har annonceret et rotationsystem i truppen, dette kræver ihvertfald én måske endda to nye midtbaner. Desuden skal Spelmann lige tilføjes, jeg synes han er klar. Han har ikke rutinen, men hjertet for:
1. - At lære det.
2. - At blive til noget.
Bliver han ved med at få spilletid vil han blive en værdifuld spiller og ikke mindst arvtager for Lantz, hvilket må siges, at være en stor opgave.
En eller flere fløjspillere
No doubt!! Der bliver nævnt nogle forskellige spillere og af dem kender jeg kun Hæstad, som er guld værd, når han får spillertid, men man må ikke sammenligne et spil med virkelighed. Et er penge noget andet er en editor.
Som generel strategi skulle Brøndby først starte med den defensive linie. Måske et hets på Michael Jacobsen også tage fløjene derfra og er der penge tilovers, hvilket der skal være efter de store salg de forgangene år, så fløjene. Alt dette kan måske blive helt op til 7-8 spillere, men hvis det er dét som der skal til for, at Brøndby kommer tilbage i toppen, så er jeg egentlig ligeglad!
Kerm - Med en ordentlig smøre..
«
Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 14:46 af Kerm
»
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
Inex
Reserveholdsspiller
«
Svar #4521:
17 Apr 2007, 13:04 »
Rigtig gode ting du skriver Kerm, og er enig med dig, PÅNÆR med Kildentoft. Og så hedder han Michael, det er brilleaberne som har Lars Jacobsen, hehe
I Sverige og Norge er der en del dygtige spillere og tage af, og vi skal her ikke sige vi skal have den og den spiller, argumenteret udfra Manager. Hæstad har jeg lsæt en del om, og der er kun positive ting, Braaten har jeg set et par kampe med og han virker dygtig på fløjen (Kan dog virke lidt som e humørspiller). Ligaen i Danmark er stærkere end Norge og Sverige, derfor tror jeg ikke man får så store problemer med at lokke spillerne til Danmark, derudover synes jeg måske også man skal kigge efter spillere som er gået i stå, som vi gjorde med Elmander, Skoubo o.s.v.
Kerm
Landsholdsspiller
«
Svar #4522:
17 Apr 2007, 14:45 »
Citat af: Inex 17 Apr 2007, 13:04
Rigtig gode ting du skriver Kerm, og er enig med dig, PÅNÆR med Kildentoft. Og så hedder han Michael, det er brilleaberne som har Lars Jacobsen, hehe
I Sverige og Norge er der en del dygtige spillere og tage af, og vi skal her ikke sige vi skal have den og den spiller, argumenteret udfra Manager. Hæstad har jeg lsæt en del om, og der er kun positive ting, Braaten har jeg set et par kampe med og han virker dygtig på fløjen (Kan dog virke lidt som e humørspiller). Ligaen i Danmark er stærkere end Norge og Sverige, derfor tror jeg ikke man får så store problemer med at lokke spillerne til Danmark, derudover synes jeg måske også man skal kigge efter spillere som er gået i stå, som vi gjorde med Elmander, Skoubo o.s.v.
Det var dog en dum fejl? - Retter den right away..
- Men igen, Inex er jeg rørende enig med dig.
Kerm
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
Desler
Reserveholdsspiller
«
Svar #4523:
17 Apr 2007, 15:11 »
Stoke har vidst en stor bavian de gerne vil af med igen.. er Brøndby mon interesseret ?
Zone 43
Manager
«
Svar #4524:
17 Apr 2007, 18:45 »
Citat af: Inex 16 Apr 2007, 23:16
Ruben Bagger
Ham skal du nok ikke regne med stopper efter sæsonen. Så vidt jeg ved tager han ½-1 sæson mere
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Inex
Reserveholdsspiller
«
Svar #4525:
17 Apr 2007, 21:44 »
Citat af: Zone 43 17 Apr 2007, 18:45
Ham skal du nok ikke regne med stopper efter sæsonen. Så vidt jeg ved tager han ½-1 sæson mere
Nej, men det kunne tænkes at han stopper efter denne sæson for at komme igang med en civil karriere, enten udenfor Brøndby IF eller indenfor. Brøndby vil sikkert gerne have han blir', tror mere det er op til ham selv.
Zone 43
Manager
«
Svar #4526:
17 Apr 2007, 21:58 »
Citat af: Inex 17 Apr 2007, 21:44
Nej, men det kunne tænkes at han stopper efter denne sæson for at komme igang med en civil karriere, enten udenfor Brøndby IF eller indenfor. Brøndby vil sikkert gerne have han blir', tror mere det er op til ham selv.
Det er muligt, at han stopper efter sæsonen, men jeg tror nu, at det bliver efter næste sæson. Til gengæld får han nok mindre spilletid på 1. holdstruppen end nu
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
søgaard
Gæst
«
Svar #4527:
17 Apr 2007, 22:44 »
Problemet med Bagger er jo at man skal næsten have en erstatning for ham i truppen..
for odds'ene på han går en hel sæson igennem uden en alvorlig skade er ikk særlige store..
Bademesteren
Manager
«
Svar #4528:
18 Apr 2007, 09:32 »
Blev helt bange da jeg så at 3+ viser FC Nordsjælland iaften og ikke brøndby vs. Viborg.
Det er jo ikke lige sådan at tage på stadion, når man lige er blevet far.
Men heldigvis så viser TV2Sport kampen fra kl. 18:55 - Så er dagen reddet!
http://tv2sport.dk/
SLEORT
Landsholdsspiller
«
Svar #4529:
18 Apr 2007, 09:34 »
Citat af: Bademesteren 18 Apr 2007, 09:32
Det er jo ikke lige sådan at tage på stadion, når man lige er blevet far.
Tillykke! Hvornår om man må spørge?
Min lærer er også netop blevet far. Det fejrede han ved at give en stil for, og ellers bare bunker af papirer, om det mest ligegyldige vås her på jorden
Sider:
1
...
300
301
[
302
]
303
304
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »