home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4863194 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4305: 01 Apr 2007, 22:20 »

Hmm, JPP kan da ikke gøre for at hende robbie russel har mindre styr på sine ben, end fucking Joseph Elanga!

tja måske men hvis man ikke kan holde til at spille fodbold burde man måske begynde at spille skak.. her tænker jeg på ham lorentzen..

Det ser ud som om, at Russell 'flyver' ind i JPP Skuffet

http://www.youtube.com/v/eeFfC6tpl7A

skal lige sige at vi stadig kan få en god griner over den fine tackling robbie drengen satte ind på ham jpp Cool

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4306: 01 Apr 2007, 22:22 »

tja måske men hvis man ikke kan holde til at spille fodbold burde man måske begynde at spille skak.. her tænker jeg på ham Lorentzen..

skal lige sige at vi stadig kan få en god griner over den fine tackling robbie drengen satte ind på ham JPP Cool
Den idiot til søren pallesen havde absolut ingen grund til at save K:Lo midt over på den måde, og han ved jo godt at hans knæ er røvelendige. Han skal sgu have livsvarigt fængsel for sådan noget pis!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #4307: 01 Apr 2007, 22:24 »

Den idiot til søren pallesen havde absolut ingen grund til at save K:Lo midt over på den måde, og han ved jo godt at hans knæ er røvelendige. Han skal sgu have livsvarigt fængsel for sådan noget pis!

det er da en kontakt sport og det der skete var jo en uheld Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #4308: 01 Apr 2007, 22:24 »

....han ved jo godt at hans knæ er røvelendige. Han skal sgu have livsvarigt fængsel for sådan noget pis!

Så burde Lorentzen måske da hellere indstille sin karriere, for der er sgu ingen grund imo til at tage hensyn, for hvis de spiller må man forvente at de er klar. Hvis man skulle tage hensyn til spillere med mange skader, ville fodbold jo blive røvsygt i længden, for ingen tør tackle hinanden Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #4309: 01 Apr 2007, 22:25 »

tja måske men hvis man ikke kan holde til at spille fodbold burde man måske begynde at spille skak.. her tænker jeg på ham lorentzen..

skal lige sige at vi stadig kan få en god griner over den fine tackling robbie drengen satte ind på ham jpp Cool

Eller måske ludo?  Rullende Øjne

Amen, I har jo heller ej nogen humor i det jyske! I er jo blot små grå domkirkemus.

Wink

det er da en kontakt sport og det der skete var jo en uheld Smiley

Hvornår er uheld blevet et synonym for mord?  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #4310: 01 Apr 2007, 22:26 »

Det er lige indtil, at JPP tager sin hævn, og sætter Russell ude af fodbold i omkring et års tid Djævel

Amen, I har jo heller ej nogen humor i det jyske! I er jo blot små grå domkirkemus.

Hvornår er uheld blevet et synonym for mord?  Wink

Grin

Siden donthomas sagde det! Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4311: 01 Apr 2007, 22:26 »

det der skete var jo en uheld Smiley
Må jeg anbefale dig at se kampen, før du udtaler dig!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #4312: 01 Apr 2007, 22:29 »

Det er lige indtil, at JPP tager sin hævn, og sætter Russell ude af fodbold i omkring et års tid Djævel

Grin

Siden donthomas sagde det! Wink

Det vil måske hjælpe os lidt.. Opstemt

Må jeg anbefale dig at se kampen, før du udtaler dig!

Ja det må du da gerne men nu så jeg tilfældigvis kampen.. så jeg kan roligt udtale mig.. behøver jeg nu heller ikke at have set kampen før at gøre.. Peace

Don AA
Manager

« Svar #4313: 01 Apr 2007, 22:30 »

Synes nu ikke det ser ud til at han bliver savet over med vilje!
Men man skal da ikke tage hensyn til om en spiller har et glasknæ eller ej når man går ned i en tackling

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #4314: 01 Apr 2007, 22:31 »

Eller måske ludo?  Rullende Øjne

Wink

Hvornår er uheld blevet et synonym for mord?  Wink

godt ord igen.. der måtte jeg grine.. men vi vinder nu afligevel pokalen i år Thumbs Up grå mus eller ej... Cool

Zone 43
Manager

« Svar #4315: 02 Apr 2007, 00:56 »

men vi vinder nu afligevel pokalen i år Thumbs Up grå mus eller ej... Cool

Har mine tvivl omkring pokalen til VFF. Tror ikke helt på den, da der er masser af andre gode hold tilbage endnu Peace

Til gengæld var der godt gang i fejlene på stadion.. Horsens' start 11'er. Stadionspeakeren, som vil have Esbjerg til at foretage en udskiftning, og ikke Vejle Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4316: 02 Apr 2007, 08:20 »

Har mine tvivl omkring pokalen til VFF. Tror ikke helt på den, da der er masser af andre gode hold tilbage endnu Peace

Til gengæld var der godt gang i fejlene på stadion.. Horsens' start 11'er. Stadionspeakeren, som vil have Esbjerg til at foretage en udskiftning, og ikke Vejle Grin
Mod fcn, gjorde han også opmærksom på at kunne man ikke navnet på Anders Randrup, stod det på storskærmen. Ikke desto mindre havde vi alle sunget ham til en fenerbahce.

Synes generelt de speakere har styr på utroligt lidt.

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #4317: 02 Apr 2007, 08:58 »

VFF vinder ikke pokalen i år. De bliver da slået ud i næste runde, når Holbæk venter på Holbæk Stadion.
De har da ikke en chance.  Grin
Skal selv ud og se kampen. Det er jo ikke så tit der kommer et Superliga hold forbi Holbæk. Så skal Holbæk bare vinde, og så håber vi på FCK i næste runde.
Nå, men nok om det. Det er jo en Brøndby tråd. Rigtig dejligt med en 4-0 sejr, og Martin Ericsson var da fantastisk. Synd med Lorentzen, da det ellers er en spiller jeg rigtig godt kan lide. Nu må vi se hvad fremtiden byder på for ham.

Brøndby IF & Chelsea FC

United-styrer
Gæst

« Svar #4318: 02 Apr 2007, 10:28 »

Underlig kommentar. Sjovt, at en person bliver savet over og sidder ude i et år.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2007, 13:20 af United-styrer » Logged

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4319: 02 Apr 2007, 13:05 »

Nej, fordi hårde slagskader på knæet, det er er jo noget alle knæ skal kunne klare, godt set mester. Jeg fletter dig hermed en hat af papir.

Hvad er det for noget og gnide sig i sine små hænder over at en person får en skade på 9 måneder? Han får revet ledbåndene over og måtte gennem operation og nu igang med en hård genoptræning for at komme tilbage på banen. Du er simpelthen for dum og høre på, være glad for at en spiller får en så hård tackling at det fører til skade, aldrig har jeg hørt noget dummere.

« Seneste Redigering: 02 Apr 2007, 13:07 af Inex » Logged

Sider: 1 ... 286 287 [288] 289 290 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010