home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1258 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2707 2708 [2709] 2710 2711 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216853 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40620: 12 Jan 2014, 19:44 »

Same shit som Svaitchenko, dog uden et decideret bud på ham. Men mon ikke at det kommer.
Og det samme sagde Hradecky. De ændrer mening når de hører om det hele - plus ser lønnen.

Er jeg den eneste der er lidt skuffet over, at vi kun har skrevet to år med Szymanowski? Per Rud udtalte et par dage før: "Vi har skrevet en så lang en kontrakt, at jeg ikke kan huske hvor lang den er" Hvor det så et par dage kommer frem at der er tale om blot to år.

- Szymanowski har fået en lang kontrakt. Jeg kan dårligt huske, hvor lang, men den er i hvert fald lang, og det er aftalt det hele, siger Rud.

http://onside.dk/superligaen/broendby-szymanowski-har-faaet-lang-kontrakt

Zone 43
Manager

« Svar #40621: 12 Jan 2014, 20:53 »

Og det samme sagde Hradecky. De ændrer mening når de hører om det hele - plus ser lønnen.

True dat! Plus det kan vel kun være positivt for dem, rent mentalt, at opleve presset her før man smutter til udlandet.. Og ja, et par år for lidt til Szymanowski. Anders B tilbage!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #40622: 14 Jan 2014, 16:58 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Kusk-har-afvist-Broendby

Ved ikke rigtigt, hvad jeg skal synes om det her. Et eller andet sted, er jeg godt nok tilfreds med, han afviser os. Forstår simpelthen ikke måden, Per Rud og co. agerer på transfermarkedet.

Først er de ude efter Sviatchenko - fair nok, han er en rigtig god spiller, men i forvejen har vi Boulahrouz, Albrechtsen, Dumic, Almebäck Stenderup (dog skadet) og Mads Nielsen.

Så er vi ude efter Kusk, på trods af vi har Szymanowski, Hasani, Antipas, Thygesen (skadet), Ørnskov, Phiri, Nørgaard og Hjulsager, til at dække midtbanen ind. Så hvad skal vi med Sviatchenko og Kusk? Som sammenlagt højst sandsynligt koster 20 millioner?

Det virker desværre lidt som om, at bare fordi vi er kommet til penge, så er det et krav, at vi handler ind. Tag det nu stille og roligt. Personligt ville jeg sige, at hvis vi kunne finde en ny højre back, så skal der handles ind der, da jeg ikke ser Almebäck som en fuldblods løsning til den plads. Evt også en ekstra angriber, men det er ikke en nødvendighed. Resten af pladserne synes jeg ikke, der er behov for forstærkninger til.

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Zone 43
Manager

« Svar #40623: 14 Jan 2014, 21:43 »

Jeg synes nu, at det giver fin mening, at gå efter de to.

Albrechtsen bliver ikke yngre, Boulahrouz heller (hvis han forlænger). Mads Nielsen så jeg gerne udlejet, så kan han få fast spilletid - Stenderup er væk til sommer senest, Almebäck, som det ikke lader til har fået TF overbevist som sit værd, er på højrebacken.
Kusk er vel reelt set kun udset til at skulle kæmpe mod Hasani og Hjulsager, der stadigvæk er U19 spiller, nu hvor Thyge er ude. Og med den frikøbsklausul, bør det betragtes som kriminelt ikke at forhøre sig.

Alt i alt, giver det fin mening, at forsøge at lande de to, ligesom man i sommers sendte følere ud efter Igboun og  Ankersen bl.a.
Lidt i samme boldgade, så kan det nemt tolkes som et farvel til Bern og Maikon, at de ikke er med på turen til Dubai.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #40624: 14 Jan 2014, 23:32 »

Boulahrouz drømmer jeg om at vi kan lave en længereaftale med - Albrechtsen har jeg aldrig set som en kvalitets løsning og Stenderup tror jeg ikke får forlænget - derfor syntes jeg det er genialt at Brøndby forsøger at hente forstærkning i FCM - det handler i øvrigt om godt købmandskab idet FCM er ualmindelig meget presset på økonomien og det kunne få klubben til at sælge billigere for at få hurtig kapital.

Kasper kusk så jeg gerne i en Brøndby trøje men vi er nu godt dækket ind - vi mangler bedre alternativer på højrebacken og vi mangler en angriber senest til sommer hvor jeg tror MAK forsvinder.

Jeg var dybt forundret da Aldo hentede Per Rud til klubben... men må indrømme at han har været overbevisende og sidste uges artikel og Brøndby i tipsbladet får mig til at tænke at vi er på rette vej - så håber jeg bare på at driften også kommer til at fungere og at der igen bliver overskud i Brøndby

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #40625: 17 Jan 2014, 14:36 »

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40626: 17 Jan 2014, 14:44 »

Eneste jeg kender til ham er, at han er navnebror med Pavel Nedved.

KØØØØØØB

Derudover er jeg glad for at man kigger lidt mere eksotisk med ture til Brasilien og scouting i Spanien og Frankrig. Der kan blive fundet guld.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40627: 18 Jan 2014, 14:31 »

Lader til, at Mohamed Zidan (måske) er på vej til Brøndby. I hvertfald hvis man skal tro Brøndby IF Live på twitter.
Kunne være lækkert, at se ham i vores trøje, specielt hvis han kan finde noget af hans gamle niveau igen.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2014, 14:34 af sebbe » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #40628: 18 Jan 2014, 15:10 »

Eneste jeg kender til ham er, at han er navnebror med Pavel Nedved.

KØØØØØØB

Hvis han så bare var lige så god.. Whoscored roser ham ikke ligefrem. Måske med grund?

Lader til, at Mohamed Zidan (måske) er på vej til Brøndby. I hvertfald hvis man skal tro Brøndby IF Live på twitter.
Kunne være lækkert, at se ham i vores trøje, specielt hvis han kan finde noget af hans gamle niveau igen.

Han bor dernede, så der skal ikke lægges så meget i det.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40629: 18 Jan 2014, 15:12 »

Og så skal vi have Ebbe Sand som angrebstræner (meldt ud at de skal bruge en) og Allan Nielsen som talentspejder?

Mon ikke bare han er på visit.

Tja, hvem ved... jeg tvivler dog på Zidan stadig har niveau, men hvis han spiller som han gjorde for FCM og Mainz så er det da bare at købe.
Fint med en uforudsigelig angriber. Fuck fremtiden hvis han kan give sig allerede nu inden Holm (forhåbentlig) kan spille sig nærmere førsteholdet.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #40630: 19 Jan 2014, 02:16 »

3 minutters højdepunkter fra Shakhtar kampen.
http://video.shakhtar.com/en/v5864

Vedr. Zidan, så synes jeg lidt det vil være at hente for at hente. Han vil formodentlig være (halv)dyr, have få år i sig og er uden megen kampform. En dårlig cocktail. Så hellere give Hjulsager, Holm og de andre unge en chance for at vise sig frem.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #40631: 21 Jan 2014, 18:01 »

http://brondby.com/article.asp?aid=76634&id=145
Forventet han ville ryge, dog ikke stoppe. Lidt overraskende imo. Med en nogen uvished om Makienoks fysiske tilstand og Zohore, der ikke har slået igennem endnu, så begynder det så småt at se lidt tyndt ud oppe foran.
Jeg vil ikke blive overrasket, hvis der sker lidt, men vinduet nærmer sig lukning og priserne ryger opad som tiden går.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40632: 21 Jan 2014, 18:55 »

Den lå i kortene eftersom han ikke var med i Dubai pga en "process" der var igang.
Dog kedeligt, at en ellers målfarlig angriber som ham, bliver bremset af skader. Det første halvår var acceptabelt da han skabte enormt plads til Duncan.

Men han burde aldrig være signet. Der har været problemer med knæet i teenagetiden i KB. Det har man altid vidst.
Derfor er det også hans "skyld", at vi ikke signer Emil Larsen. Lektien er lært.

Vi kommer til at se et forår med Makienok / Zohore / Holm. Hverken Bernburg eller Oke har spillet og derfor tror jeg at man satser andre steder hen i forhold til at forstærke sig her.
Når det så er sagt, opstår der en exeptionel mulighed, så henter man formentlig denne ind. Løsningen er dog ikke Zidan, i mine øjne.

For at slutte Bernburg af, så synes jeg at det er fint at han får plads på U19-holdet. Han har formentlig nogle ting, som han kan bringe videre, ligesom Smith og Foldgast.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #40633: 24 Jan 2014, 17:09 »

Løsningen er dog ikke Zidan, i mine øjne.

Enig. Alt for stort et spørgsmålstegn lige nu.. I øvrigt skulle der være sendt et bud afsted mod Häcken og el Kabir, vi også var ude efter for nogle år siden. Spændende.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #40634: 24 Jan 2014, 22:14 »

Bram Verbist til lægetjek i morgen. 30 år, reservekeeper i Cercle Brügge siden i sommers..
https://twitter.com/Sportifun/status/426815238227652609

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2707 2708 [2709] 2710 2711 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010