home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2591 2592 [2593] 2594 2595 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955141 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38880: 23 Jan 2013, 20:02 »

Fuck dig.....

Undskyld Skuffet Jeg var fristet

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #38881: 23 Jan 2013, 20:07 »

ej den var kraftedeme  led den der!!!

Brøndby IF!!!!

U-4-E
Manager

« Svar #38882: 23 Jan 2013, 20:09 »

Frankfurt ligger PT på en CL plads i Bundesligaen. Hvad i alverden skal de med Goodson? Jeg havde luret den. Cool

Men dælme ærgerligt vi mister Lise. Vi kommer jo aldrig til at vinde CL på den måde!!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38883: 23 Jan 2013, 20:10 »

Udover det, så vil Goodsons kone ikke bo i et land, hvor der er flere muslimer end i Danmark.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #38884: 23 Jan 2013, 20:12 »

Men findes der så lande med flere muslimer end i Danmark?

Zone 43
Manager

« Svar #38885: 23 Jan 2013, 20:36 »

Du skal bare sidde med hånden på tastaturet end i bukserne.

Never!

Men findes der så lande med flere muslimer end i Danmark?

Jylland? Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38886: 24 Jan 2013, 18:17 »

Daniel Holm‏@DanielHolm9
På vej hjem efter endnu en hård, men god træning med A holdet.. Min motivation har aldrig været større! #BIF!

Flemming Hansen‏@FlemmingKbh
@DanielHolm9 Hvad er dit indtryk af den bosniske prøvespiller?

Daniel Holm‏@DanielHolm9
@FlemmingKbh Han gjorde det fint idag. Men kan hverken snak engelsk eller noget. Så svært at kommunikere med ham

KØØØØØØB!!!!

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #38887: 24 Jan 2013, 20:09 »

http://sporten.tv2.dk/2013-01-24-rystet-ankergren-vil-have-sine-br%C3%B8ndby-feriepenge

Hmmm viser vel lige præcis det flere af os har sagt.... spillerforeningen gør det deres medlemmer ønsker.
Er man grisk hvis man holder fast i den kontrakt man har.... tja døm selv det er moral mod jura.... eller sådan er livet og nu har Brøndby lært det på den hårde måde  Peace

Benny W og de andre gangstere skulle angiveligt ville låne flere penge mod at få pant i det tilgode havende de mener Kasi Jesper skylder Brøndby... det næste bliver vel at de vil have pant i en evt CL titelt i 2016.... det er så langt ude og det tyder på at Brøndby og deres tåbelige ledelse ikke er i nærheden af en løsning.... det ender som FC Fyn...konkurs.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #38888: 27 Jan 2013, 02:22 »

"Det sportslige vil jeg lade Ole Bjur udtale sig om. Beløbet, der bliver handlet for, er et, som Ole og jeg har. Ellers har jeg ingen kommentarer til det."

Tommy-boy får det til at lyde som om, at der smider penge efter en mand. U mad, Spillerforening? Hævet Øjenbryn
Men det er vigtigt med et nyindkøb eller to, især til den defensive del af banen. En højreback og en centralmidtbane spiller er de vigtigste steder at få nyt kvalitets blod ind imo.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38889: 27 Jan 2013, 09:07 »

"Det sportslige vil jeg lade Ole Bjur udtale sig om. Beløbet, der bliver handlet for, er et, som Ole og jeg har. Ellers har jeg ingen kommentarer til det."

Tommy-boy får det til at lyde som om, at der smider penge efter en mand. U mad, Spillerforening? Hævet Øjenbryn
Men det er vigtigt med et nyindkøb eller to, især til den defensive del af banen. En højreback og en centralmidtbane spiller er de vigtigste steder at få nyt kvalitets blod ind imo.

Helt enig vi skal have forstærket den defensive del reelt mangler vi en HB en DMC og en DC... men jeg tvivler på at vi kan hente 3 spillere og henter vi bare en, så skal det være en der reelt kan forstærke holdet ellers giver det ingen mening.

Det er klogt nok at vente til aller sidst idet priserne på de spillere som ikke har kontrakt bliver endnu lavere og så kan der gøres et godt køb....

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #38890: 28 Jan 2013, 20:48 »

Helt enig vi skal have forstærket den defensive del reelt mangler vi [..] og en DC...

Lige på de(n) plads(er) mener jeg, at vi er dækket okay ind, med eller uden Goodson på holdkortet. Albrechtsen er fast starter, mens Stenderup og Dumic må kæmpe om pladsen ved siden af. I et worst-case tilfælde har vi Mads Nielsen fra U19, der har lidt inde over Superligaholdet det halve års tid, og som jeg kun har hørt lovende ting om.
Højrebacken ser slemmest ud med kun Holst og Randrup til pladsen, hvorfor den må og skal være første prioritet imo.

https://twitter.com/Morten_Crone/status/295976085127061505
Håber virkelig at det sker. Udover de åbenlyse grunde, så også fordi det med stor sandsynlighed vil kaste nogle kroner af sig som Bjur kan handle med, her på falderebet. Forhåbentlig nok til at få forlænget med Stryger, Albrechtsen og Rommedahl først og fremmest, samt Durmisi så han ikke bliver den næste i rækken der ryger før han har slået igennem i Suppen.

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38891: 28 Jan 2013, 21:14 »

https://twitter.com/Morten_Crone/status/295976085127061505
Håber virkelig at det sker. Udover de åbenlyse grunde, så også fordi det med stor sandsynlighed vil kaste nogle kroner af sig som Bjur kan handle med, her på falderebet. Forhåbentlig nok til at få forlænget med Stryger, Albrechtsen og Rommedahl først og fremmest, samt Durmisi så han ikke bliver den næste i rækken der ryger før han har slået igennem i Suppen.

Hvis Brøndby skal overleve så skal det ske - håber stadig på at en eller anden smider pengene i Brøndby så vi også kan forstærke holdet...... det hold vi har nu kommer ikke til at redde os i Superligaen.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #38892: 28 Jan 2013, 21:27 »

Hvis Brøndby skal overleve så skal det ske - håber stadig på at en eller anden smider pengene i Brøndby så vi også kan forstærke holdet...... det hold vi har nu kommer ikke til at redde os i Superligaen.

Det kan det blive nødt til. Der er lidt over 48 timer tilbage af transfervinduet, og jeg tvivler ærligt talt på at der kommer 250 millioner dumpende ned fra himlen på den tid.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #38893: 28 Jan 2013, 21:44 »

Pengene kommer næppe faldende ned fra himlen, men ryger Per hos amatørerne er forudsætningerne for at hente et tre-cifret millionbeløb ved en aktieemission i løbet af foråret i høj grad til stede. Det forøger også chancerne for at låne lidt penge til en handel, med mindre det sker gennem et af de forbandede player sponsorater fra Th. Rasmussen.

Men i morgen aften omkring denne tid er amatørernes gf ovre, hvilket kan efterlade Bjur med en reel arbejdstid på to døgn med at få en handel hjem. Så er der bare at krydse fingre for at hjemmearbejdet er gjort ordentligt. Men med de tre handler han gjorde i 2012 er jeg ikke så bekymret for dette.

Fra Conte/Nestor profilen på Twitter:
Conor O'Brien har måske en ny klub i morgen, og det er ikke nødvendigvis OB.
Måske en klub øst for Storebælt.

Tør man krydse fingre?

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38894: 28 Jan 2013, 22:01 »

Claudemir skal nok til Twente, så han er oplagt inde på Østerbro.

Ellers istedet for Adu - men jo tak til ham i BIF!

PER er forhåbentlig ikke med hos amatørene imorgen når vi skriver 23:59.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2591 2592 [2593] 2594 2595 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010