home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 908 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2514 2515 [2516] 2517 2518 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4957659 gange)
Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37725: 22 Sep 2012, 19:07 »

Fedt! Jeg er på sjælland med familien indtil i morgen formiddag, hvor vi drager hjem mod Hjørring. Jeg og min far hopper så af i Aalborg, og tager med bussen resten af vejen mod Herning! Smiley
Så en lidt kringlet vej, for at komme med. Men vi klarer det!  crazy
Har du været med tidligere, hvis ja, hvilke kampe? Smiley

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #37726: 23 Sep 2012, 12:26 »

Har du været med tidligere, hvis ja, hvilke kampe? Smiley

Nej, jeg har kun været i bil til kampene tidligere Smiley

Aldrig alene!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #37727: 23 Sep 2012, 18:54 »

DUMME AMERIKANER?!?!?!?
HVAD FANDEN TÆNKER HAN PÅ!?
TAG DEN FØRSTE FLYBILLET HJEM MAN!

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Enzo
Manager

« Svar #37728: 23 Sep 2012, 18:55 »

DUMME AMERIKANER?!?!?!?
HVAD FANDEN TÆNKER HAN PÅ!?
TAG DEN FØRSTE FLYBILLET HJEM MAN!

+1

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37729: 23 Sep 2012, 18:57 »

Forventer snarligt at Goodsons anførerbind bliver flået ud og overdraget til en anden - Thygesen er vel umiddelbart mest oplagte bud.
Goodson kan passende finde en ny klub.

Det her spark og røde kort er dråben... Han er skudt i låget og gør intet rigtigt på en fodboldbane.

1-1 kan vi nu godt være tilfredse med trods FCM også er i krise. Samtidig har vi altid haft svært i Herning.

Og så fik Auremis lige endnu et X.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #37730: 23 Sep 2012, 18:58 »

Fint resultat, bare trist vi smider sejren IGEN Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #37731: 23 Sep 2012, 19:01 »

Goodson er godtnok altid god for et gedigent fuckup.

welbz is dat guy

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37732: 23 Sep 2012, 19:01 »

Syntes nu det er pisse irriterende vi aldrig kan holde en skide 0-1 føring! Og jeg er total uforstående overfor vores taktik i dag (IGEN), FC Midtjylland er ligesom os til at tale med og vi har jo bare parkeret bussen og håber på det bedste. Når vi enkelte gange kommer frem er det over kanten med indlæg?!? WTF. Hvor er Makienok så, hvis det er taktikken.

Goodson pga. hans røde kort, ja det er dumt og ikke til debat.
Men jeg er ligeså skuffet over Thygesen og Mike Jensen, Thygesen er slet, slet ikke eksisterende i øjeblikket og Mike Jensen minder mere og mere om Magnus Svensson, kæmper og fighter.. men når der skal afsluttes ryger bolden ud af stadion selvom han sparker lige på kanten af feltet..

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37733: 23 Sep 2012, 19:02 »

Forventer snarligt at Goodsons anførerbind bliver flået ud og overdraget til en anden - Thygesen er vel umiddelbart mest oplagte bud.

Det her spark og røde kort er dråben... Han er skudt i låget og gør intet rigtigt på en fodboldbane.

1-1 kan vi nu godt være tilfredse med trods FCM også er i krise. Samtidig har vi altid haft svært i Herning.

Auri kommer vel ud og siger man nu er ubesejret i 6 kampe i træk?

Er det fair Antipas får gult kort for at filme?(Så kampen i dårlig kvalitet og for mig lignede det mere han skvattede end han kastede sig) Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #37734: 23 Sep 2012, 19:02 »

For ikke at nævne at han filmer konstant, overdramatiserer, brokker sig til dommeren hyppigt og han føler sig konstant som offeret i alle situationer.

Thaurat al Shabab

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37735: 23 Sep 2012, 19:03 »

Er det fair Antipas får gult kort for at filme?(Så kampen i dårlig kvalitet og for mig lignede det mere han skvattede end han kastede sig) Wink

Syntes det er en smags sag, det ligner lidt svanens død.. jeg har svært ved at se han snubler over sine egne ben. Så den kan vel forsvares.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37736: 23 Sep 2012, 19:04 »

Han faldt over sine egne ben.

Skod dommer, ligesom at der bliver dømt frispark til FCM ved det røde kort... wtf?!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37737: 23 Sep 2012, 19:08 »

Syntes det er en smags sag, det ligner lidt svanens død.. jeg har svært ved at se han snubler over sine egne ben. Så den kan vel forsvares.
Fair nok.
Han faldt over sine egne ben.

Skod dommer, ligesom at der bliver dømt frispark til FCM ved det røde kort... wtf?!
Ja, det er vel at give dem to fordele? De får skuddet, stopper så spillet og får en korrekt udvisning, men han skal vel vente til bolden er ude af spil når 4. dommeren gør ham opmærksom så sent?

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37738: 23 Sep 2012, 19:15 »

Thygesen med en ægte vatpikket udtalelse - Mand nu op, og fortæl hvad I virkelig mener! Der skal virkelig bankes noget realitet ind i hovedet på drengene meget snart!!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37739: 23 Sep 2012, 19:44 »

Syntes nu det er pisse irriterende vi aldrig kan holde en skide 0-1 føring! Og jeg er total uforstående overfor vores taktik i dag (IGEN), FC Midtjylland er ligesom os til at tale med og vi har jo bare parkeret bussen og håber på det bedste. Når vi enkelte gange kommer frem er det over kanten med indlæg?!? WTF. Hvor er Makienok så, hvis det er taktikken.

Goodson pga. hans røde kort, ja det er dumt og ikke til debat.
Men jeg er ligeså skuffet over Thygesen og Mike Jensen, Thygesen er slet, slet ikke eksisterende i øjeblikket og Mike Jensen minder mere og mere om Magnus Svensson, kæmper og fighter.. men når der skal afsluttes ryger bolden ud af stadion selvom han sparker lige på kanten af feltet..
Makienok blev skadet til gårsdagens træning.

Fjern det anførerbind fra Goodson! Men hvis Thygesen skal ha det, skal han da starte til fodbold...

Sider: 1 ... 2514 2515 [2516] 2517 2518 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010