Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 530 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2470
2471
[
2472
]
2473
2474
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5171644 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #37065:
06 Aug 2012, 22:13 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 22:07
Tak for debatten VK, orker ikke at debattere med nogen, som skal blive personlige, fordi andre ikke synes som en selv!
Det er fordi det du siger er latterligt og dybt forkert.. Normalt kan jeg sagtens acceptere at andre mener noget andet, men det du siger er simpelthen så stor en mangel på respekt for de mennesker som vores spillere faktisk er.. Det er ikke maskiner, men mennesker som har sanser og følelser som alle os andre.. Så hvordan du kan bedømme vores møde med dem efter kampen som latterlig og forkert det går over min forstand..
I øvrigt er du selv hamrende spydig i dine indlæg, så bare drop selvhøjtideligheden
..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Anfield Road
Manager
«
Svar #37066:
06 Aug 2012, 22:15 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 22:12
Altså fra min plads virkede det sådan, og fik også meldinger om det samme hjemme fra stuen. Men nej du har naturligvis ret i at man kan have forskellige meninger alt efter hvor på stadion man sidder, men synes bare det var rimelig vildt at vi holdt vokalen på trods af kampens udvikling
synes jeg egentlig ikke. det gør i jo altid
Det er meget lang tid at optimismen har været så høj i Brøndby, efter at man har fået 3 point i 4 kampe. Nu tager jeg på stadion på Søndag og så skal jeg lige føle det på lidt nærmere hold end hjemme i sofaen.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #37067:
06 Aug 2012, 22:20 »
Skal du på sydsiden eller på langsiden
?
Anfield Road
Manager
«
Svar #37068:
06 Aug 2012, 22:24 »
Prøv at tjek min profil.
langsiden. Men det er også fint
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37069:
06 Aug 2012, 22:29 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 22:13
Det er fordi det du siger er latterligt og dybt forkert.. Normalt kan jeg sagtens acceptere at andre mener noget andet, men det du siger er simpelthen så stor en mangel på respekt for de mennesker som vores spillere faktisk er.. Det er ikke maskiner, men mennesker som har sanser og følelser som alle os andre.. Så hvordan du kan bedømme vores møde med dem efter kampen som latterlig og forkert det går over min forstand..
I øvrigt er du selv hamrende spydig i dine indlæg
, så bare drop selvhøjtideligheden
..
Alt du siger er korrekt og alt jeg siger er forkert. Så der kan ikke være to meninger omkring jeres hyldest efter kampen?
Jeg synes ikke at jeg har manglende respekt for jeres spillere overhovedet. Men i er Brøndby IF, en af de største klubber herinde. I skulle da i den grad kunne forlange mere end et 3-1 nederlag mod AGF.
Selvom du påstår jeg hverken har spillet fodbold selv, eller set fodbold live. Så kan jeg så afkræfte begge dine påstande. Jeg har selv spillet på et okay højt niveau, i to klubber. Jeg ville da mindst ligeså meget modbevise, hvis der stod nogle modstandere og svinede mig som keeper, eller spin før og efter kampen. Det satte da i den grad kun mig mere op. Det er da med til at tænde en.
Derfor synes jeg endnu en gang, at det var en flot opbakning under kampen. Som det skal være i min verden, 100 % opbakning før og under kampen. Efter kampen kan man alt efter udfald hylde sine spillere. Har de leveret lort, kan man godt pifte og synge en kritisk sang. Har de leveret fint, men tabt eller spillet uafgjort, kan man også klappe og synge. Men som jeg opfatter det igår, er det nærmest en hyldest. En hyldest høre i mine øjne på ingen måde hjemme efter et nederlag med 2 mål mod en rival som er i en elendig resutaltmæsig form.
Men synes i det andet er det rigtige, så gør som i gør. Men at vi hverken laver andet end at spille Fifa og FM er jo latterligt VK.
Jeg så ALLE Vejles udekampe før sammenlægningen med Kolding. Om det hed Brønshøj eller Hjørring. Jeg var fan og brugte livet på det, nu er hjemmekampene blot underholdning, før var det livet!
Synes i desuden ikke det er manglende respekt at to profiler smutter i byen torsdag? Det synes jeg ihvertfald.
(
Til det markerede, hvor?
)
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 22:31 af HansenLFC
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #37070:
06 Aug 2012, 22:41 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 22:29
Alt du siger er korrekt og alt jeg siger er forkert. Så der kan ikke være to meninger omkring jeres hyldest efter kampen?
Jeg synes ikke at jeg har manglende respekt for jeres spillere overhovedet. Men i er Brøndby IF, en af de største klubber herinde. I skulle da i den grad kunne forlange mere end et 3-1 nederlag mod AGF.
Selvom du påstår jeg hverken har spillet fodbold selv, eller set fodbold live. Så kan jeg så afkræfte begge dine påstande. Jeg har selv spillet på et okay højt niveau, i to klubber. Jeg ville da mindst ligeså meget modbevise, hvis der stod nogle modstandere og svinede mig som keeper, eller spin før og efter kampen. Det satte da i den grad kun mig mere op. Det er da med til at tænde en.
Derfor synes jeg endnu en gang, at det var en flot opbakning under kampen. Som det skal være i min verden, 100 % opbakning før og under kampen. Efter kampen kan man alt efter udfald hylde sine spillere. Har de leveret lort, kan man godt pifte og synge en kritisk sang. Har de leveret fint, men tabt eller spillet uafgjort, kan man også klappe og synge. Men som jeg opfatter det igår, er det nærmest en hyldest. En hyldest høre i mine øjne på ingen måde hjemme efter et nederlag med 2 mål mod en rival som er i en elendig resutaltmæsig form.
Men synes i det andet er det rigtige, så gør som i gør. Men at vi hverken laver andet end at spille Fifa og FM er jo latterligt VK.
Jeg så ALLE Vejles udekampe før sammenlægningen med Kolding. Om det hed Brønshøj eller Hjørring. Jeg var fan og brugte livet på det, nu er hjemmekampene blot underholdning, før var det livet!
Synes i desuden ikke det er manglende respekt at to profiler smutter i byen torsdag? Det synes jeg ihvertfald.
(
Til det markerede, hvor?
)
Jeg er bare forundret over, at hvis du selv har spillet fodbold hvordan du så ikke kan give mig ret i at det er motiverende at se at ens fans står bag en bare man kæmper for det.. Spillerne gør jo hva de kan, og har man gjort hva man kan kan man ikke forlange mere.. For eksempel ville det nok ikke hjælpe Tørnes meget hvis jeg var løbet ind og havde stukket ham en på lampen når han koster det første mål.. derimod hjælper det nok mere med et klap på skulderen og en bekræftigelse i at vi i hvert fald er fint tilfredse med ham og at han bare skal komme videre fra kampen..
Men nej jeg tager da gerne de ting med at du aldrig har spillet fodbold før, i mig hvis du har.. Jeg synes bare det du skriver virker meget som en der har set fodbold gennem en skærm altid, og aldrig selv har prøvet det for alvor.. Men fair nok hvis du har..
I øvrigt er jeg helt enig i at de ikke havde fortjent den modtagelse af os hvis de havde været opgivende og ikke havde kæmpet for sagen.,. Men i mine øjne var vi det bedste hold i spillet, kæmpede flot og forbilledligt, og ja så taber vi fordi modstanderne scorer på ALT pt.. Taget i betragtning af at vi har et ungt hold så er det mere det vi gjorde som de har brug for, frem for en overhaling.
Abefest, at vi fik smæk selvom vi åbenlyst spillede bedst, at du skal pointere at vi eeeeeeeeeendelig vinder over silkeborg.. Igen du ikke personlig og nej det løb måske af med mig, men jeg synes stadig du har en spydig tone i dine indlæg..
I øvrigt synes jeg ikke man kan have en anden mening end mig i den her sag nej
verdenskrig
Manager
«
Svar #37071:
06 Aug 2012, 22:46 »
Citat af: Anfield Road 06 Aug 2012, 22:24
Prøv at tjek min profil.
langsiden. Men det er også fint
Fair nok, den havde jeg faktisk ikke lige spottet før haha
Men langsiden er sgu også fint hvis man gerne bare vil på stadion og nyde stemningen
Ariana Grande
Manager
«
Svar #37072:
06 Aug 2012, 22:47 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 20:56
Vanvittig away til Aarhus.
Igen igen bliver tingene totalt blæst op af medierne.. Ved det ene minuts stilhed havde nogle fra vores hårde kerne svært ved at holde kæft ja, men medierne får det til at fremstå som om det var en stor del. Det var det ikke. Der var også folk fra GF' tribunen som råbte noget, og der blev tysset kraftigt på dem som sagde noget..
Tjaeh.
At i ikke kan holde kæft er nu ikke noget nyt.
http://www.youtube.com/v/56Gh8gvsGys
Jeg var ikke særlig gammel den dag, men jeg glemmer det aldrig.
Det er muligvis en lille del, men en lille del vil uanset hvad trække hele flokken ned.
verdenskrig
Manager
«
Svar #37073:
06 Aug 2012, 22:50 »
Ja det sgu trist.. Kan kun være helt enig med dig...
Anfield Road
Manager
«
Svar #37074:
06 Aug 2012, 22:51 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 22:46
Fair nok, den havde jeg faktisk ikke lige spottet før haha
Men langsiden er sgu også fint hvis man gerne bare vil på stadion og nyde stemningen
eller en sejr...eller en stadionplatte
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37075:
06 Aug 2012, 22:56 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 22:41
Jeg er bare forundret over, at hvis du selv har spillet fodbold hvordan du så ikke kan give mig ret i at det er motiverende at se at ens fans står bag en bare man kæmper for det.. Spillerne gør jo hva de kan, og har man gjort hva man kan kan man ikke forlange mere.. For eksempel ville det nok ikke hjælpe Tørnes meget hvis jeg var løbet ind og havde stukket ham en på lampen når han koster det første mål.. derimod hjælper det nok mere med et klap på skulderen og en bekræftigelse i at vi i hvert fald er fint tilfredse med ham og at han bare skal komme videre fra kampen..
Men nej jeg tager da gerne de ting med at du aldrig har spillet fodbold før, i mig hvis du har.. Jeg synes bare det du skriver virker meget som en der har set fodbold gennem en skærm altid, og aldrig selv har prøvet det for alvor.. Men fair nok hvis du har..
I øvrigt er jeg helt enig i at de ikke havde fortjent den modtagelse af os hvis de havde været opgivende og ikke havde kæmpet for sagen.,. Men i mine øjne var vi det bedste hold i spillet, kæmpede flot og forbilledligt, og ja så taber vi fordi modstanderne scorer på ALT pt.. Taget i betragtning af at vi har et ungt hold så er det mere det vi gjorde som de har brug for, frem for en overhaling.
Abefest, at vi fik smæk selvom vi åbenlyst spillede bedst, at du skal pointere at vi eeeeeeeeeendelig vinder over silkeborg.. Igen du ikke personlig og nej det løb måske af med mig, men jeg synes stadig du har en spydig tone i dine indlæg..
I øvrigt synes jeg ikke man kan have en anden mening end mig i den her sag nej
Jeg har nok spillet fodbold de sidste 17 år, med meget små pauser, så en noget skidt vurdering
.. Men igen, jeg er ikke til personlig hetz som hvis i havde kørt på Michael efter første mål. Jeg var selv keeper som du er. Men når man laver en fejl, så er man satme klar over det selv. Man vil ikke lave flere, men det tænder da i den grad også en gnist i en selv ved man selv er langt mere oppe på træerne.
Jeg forstår slet ikke de fodboldspillere, som ikke automatisk bliver tændt af at komme på banen. Se enten sit syngende hjemme-udebaneafsnit koge i det omfang det er muligt. Det synes jeg er respektløs, langt mere end når fansne efter kampen pifter af en dårlig kamp.
At jeg skriver eeeendelig, skulle nu ikke forståes provokerende. Mere ment til at i endelig kom på tavlen, og jeg troede sådan set også det ville være vendepunktet i sæsonen. Da jeg slet ikke synes jeres trup er til at ligge, hvor i gør. Ordet abefest, bliver da sindsyg tit brugt? Men fair nok, så mange uenigeheder, kan åbenbart nemmere skabe provokerende udtryk.
# TheX.
Jeg var også på Silkeborg stadion den dag. Jeg var også en knægt, som var med min bedste ven (Biffer) til bold. Jeg var også rystet og var total uvirkelig at opleve, når man ikke var ældre. Selvom det ikke var andet end få få personer, så høres det jo nemt og giver et total skævt billede!
«
Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 23:04 af HansenLFC
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #37076:
06 Aug 2012, 23:08 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 22:56
Jeg har nok spillet fodbold de sidste 17 år, med meget små pauser, så en noget skidt vurdering
.. Men igen, jeg er ikke til personlig hetz som hvis i havde kørt på Michael efter første mål. Jeg var selv keeper som du er. Men når man laver en fejl, så er man satme klar over det selv. Man vil ikke lave flere, men det tænder da i den grad også en gnist i en selv ved man selv er langt mere oppe på træerne.
Jeg forstår slet ikke de fodboldspillere, som ikke automatisk bliver tændt af at komme på banen. Se enten sit syngende hjemme-udebaneafsnit koge i det omfang det er muligt. Det synes jeg er respektløs, langt mere end når fansne efter kampen pifter af en dårlig kamp.
At jeg skriver eeeendelig, skulle nu ikke forståes provokerende. Mere ment til at i endelig kom på tavlen, og jeg troede sådan set også det ville være vendepunktet i sæsonen. Da jeg selv ikke synes jeres trup er til at ligge, hvor i gør. Ordet abefest, bliver da sindsyg tit brugt? Men fair nok, så mange uenigeheder, kan åbenbart nemmere skabe provokerende udtryk.
# TheX.
Jeg var også på Silkeborg stadion den dag. Jeg var også en knægt, som var med min bedste ven (Biffer) til bold. Jeg var også rystet og var total uvirkelig at opleve, når man ikke var ældre. Selvom det ikke var andet end få få personer, så høres det jo nemt og giver et total skævt billede!
Ja sådan har nogle det jo
Det er heller ikke sådan at jeg tror vi klarer nedrykning fordi vi stormer banen og kysser og krammer spillerne
.. Men det skal mere forstås som noget jeg synes bør virke mere positivt på holdånden end at man bliver sablet..
I øvrigt helt enig i at fodboldspiller som ikke er motiveret er forfærdelige.. Specielt prof spillere.. Men det er heller ikke det som er vores problem at all pt.. Mentalt synes jeg faktisk vi er godt med, kæmper godt og prøver at dominere spillet.. Men vi kan bare ikke score på vores chancer, og så ender man med at tabe når man også er ineffektiv i eget felt..
Men igen beklager jeg min forudindtagede holdning om dig som person, du har sgu ret i det ikke var i orden egentlig, jeg synes bare det virkede så logisk at jeg måtte ud med det
Angående det med tavshed ved et minuts stilhed eller mangel på samme, må jeg bare sige at det desværre viser at vi har nogle typer i klubben(Fans) som ikke er deres opgave voksne.. Vi har alt for meget personer som går mere op i at være seje hooligans og se cool og kloge ud og føre sig frem ved at synge deres egne sange fra interne grupperinger, frem for at støtte holdet..
Derudover blev der sniffet godt og grundigt sjove ting og sager i toget i går.. Så en del borde hvor folk havde travlt med lave baner til næsen.. Den slags typer kan være med til at få stemningen op på kogepunktet, men de er desværre også skyld i at vi er hadet overalt i DK.. Trist, men sådan er det
HansenLFC
Gæst
«
Svar #37077:
06 Aug 2012, 23:16 »
Citat af: verdenskrig 06 Aug 2012, 23:08
Ja sådan har nogle det jo
Det er heller ikke sådan at jeg tror vi klarer nedrykning fordi vi stormer banen og kysser og krammer spillerne
.. Men det skal mere forstås som noget jeg synes bør virke mere positivt på holdånden end at man bliver sablet..
I øvrigt helt enig i at fodboldspiller som ikke er motiveret er forfærdelige.. Specielt prof spillere.. Men det er heller ikke det som er vores problem at all pt.. Mentalt synes jeg faktisk vi er godt med, kæmper godt og prøver at dominere spillet.. Men vi kan bare ikke score på vores chancer, og så ender man med at tabe når man også er ineffektiv i eget felt..
Men igen beklager jeg min forudindtagede holdning om dig som person, du har sgu ret i det ikke var i orden egentlig, jeg synes bare det virkede så logisk at jeg måtte ud med det
Angående det med tavshed ved et minuts stilhed eller mangel på samme, må jeg bare sige at det desværre viser at vi har nogle typer i klubben(Fans) som ikke er deres opgave voksne.. Vi har alt for meget personer som går mere op i at være seje hooligans og se cool og kloge ud og føre sig frem ved at synge deres egne sange fra interne grupperinger, frem for at støtte holdet..
Derudover blev der sniffet godt og grundigt sjove ting og sager i toget i går.. Så en del borde hvor folk havde travlt med lave baner til næsen.. Den slags typer kan være med til at få stemningen op på kogepunktet, men de er desværre også skyld i at vi er hadet overalt i DK.. Trist, men sådan er det
De fans er hvis i alle klubber efterhånden. Men det er klart i har flest på slæb, eftersom i er nogle af de største i Danmark sammen med FCK!
Men tro det eller lad være, jeg er enig i alt denne gang VK
Men bliver virkelig spændende at se hvilken angriber i henter til klubben inden august er over. For jeg kan næsten ikke forstille mig andet efterhånden. For med den midtbane i har, fatter jeg ærligtalt ikke jeres placering. Spiller for spiller den bedste i Danmark.
(Godnat)
verdenskrig
Manager
«
Svar #37078:
06 Aug 2012, 23:21 »
Citat af: HansenLFC 06 Aug 2012, 23:16
Men tro det eller lad være, jeg er enig i alt denne gang VK
Jeg nåede mit mål for i dag, kan du hygge dig
Zone 43
Manager
«
Svar #37079:
07 Aug 2012, 12:13 »
Faldt over dette rygte på SSO: "Danish side Brondby is in serious talks with the defensive allrounder and former Fulham player Fredrik Stoor. Stoor is playing in Norway atm."
Ifl. wiki fejlede han lægetjekket hos Rosenborg, og istedet blev udlejet til Lillestrøm i foråret. Det lyder som et klassisk Brøndby-køb. Godt forarbejde, Bjur!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
2470
2471
[
2472
]
2473
2474
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »