Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:34:30
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 19:53:44
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 663 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2391
2392
[
2393
]
2394
2395
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5176814 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #35880:
10 Feb 2012, 12:55 »
Citat af: Neymar 10 Feb 2012, 00:28
Hvorfor kom det aldrig på tale til sidste derby i betonen?
Ellers for et års tid siden efterhånden omkring fingeraftrykket?
Hvad der er sket, er sket, og man bør fra begge sider fokusere på at få løst problemet, så man igen ville kunne tage til Derbies uden at skulle igennem det helvede vi, os og jer, har været igennem det sidste års tid.
Citat af: Netrom89 10 Feb 2012, 12:07
http://www.sporten.dk/superligaen/stor-kritik-af-broendbys-talentpleje
Det ser bare ikke helt ud som om tingene hænger sammen i forhold til udtalelser og handling.
Selvfølgelig skal man have "in mente" at det er fra nogle som lige har forladt klubben, men jeg tror ikke at dette bare er et smæk med døren.
Lige i denne sag er jeg på klubbens side. Med Vilforts udtalelser i dag (
http://brondby.com/article.asp?aid=69224
) samt Bjurs forleden er jeg ikke i tvivl om, at der er en plan og at man arbejder på at blive bedre - også set i lyset af at man under Bjur har hentet få, men spillere fra øverste hylde (+2 talenter) og suppleret dem med talenter, samtidig med at man på tegnebrættet har en plan for at udbygge talentarbejdet.
Den eneste umiddelbare kritik, jeg mener er på sin plads, er, at man har været for langsomme med at give PEH et udspil til en ny kontrakt, hvorfor han også skifter til Bayern til sommer. Det lader dog til at man har haft tilbudt ham en (standard?) kontrakt, som ville give ham 8k om måneden + betalt transport. I tilfældet med AC gav Chelsea en bedre kontrakt, og så er der ikke meget at rafle om.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35881:
10 Feb 2012, 20:56 »
Det tyder lidt på, at fck-fansene vil gå med til et fælles boykot af Derby
http://torcida.dk/
Jeg synes det er meget befriende og da det er en fælles kamp for alle fans, vil det sende et klart signal at de to største klubber i Danmark, som ellers er store rivaler, står sammen om en sag. Har også hørt at de øvrige fanfraktioner fra fck har tænkt sig at boykotte, så det kunne tyde på at det bliver et stemningsløst parken i April - selvom det også havde været det hvis kun vi boykottede
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #35882:
10 Feb 2012, 20:58 »
Citat af: Hamza_BIF 10 Feb 2012, 12:47
Hvor hører du det?
I gjorde det ikke.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35883:
10 Feb 2012, 21:04 »
Er du med i Urban Crew? Er du med i Alpha Brøndby? Ved du noget ingen af os andre ved omkring at fck bad Brøndby boykotte? Hvad regner du selv med, når der var så kort varsel i forhold til denne gang, hvor der er 5 måneders varsel eller lignende. Det kan slet ikke sammenlignes, og når fck ikke har kontaktet Brøndby og drøftet mulighederne, er det godt nok underligt at du har trang til at skyde os ned uden nogen form for retfærdigt grundlag.
Zone 43
Manager
«
Svar #35884:
12 Feb 2012, 15:10 »
Igen, ved at pege af hinanden omkring, hvorfor modparten ikke boycuttede den og den kamp, gør, at vi ikke kommer videre. Hvad der er sket er sket, og det kan man ikke ændre på. Hamza har ret i, at det kun er positivt, at man nu har masser tid til at begge parter kan sætte sig ned og diskuterer om et fælles boycut/protest, så man i fremtiden ikke skal kriminaliseres for at kunne tage på away til disse kampe.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
plutonium
Manager
«
Svar #35885:
12 Feb 2012, 15:25 »
Som Zone siger, så kræver sådan en aktion at begge parter kan sætte rivaliseringen til side for en enkelt gangs skyld for at vise klubberne at det ikke er i orden. Jeg mener det er politiet der har gennemtrumfet det (og bevares, det har da hjulpet), men hvis klubberne stiller sig mere på bagbenene er jeg sikker på at det kan gennemtvinge et resultat der er til alles bedste.
Hvis der kun sidder 4-5.000 på lægterne til det største rivalopgør i Norden så sender det altså et signal der ikke bare kan ignoreres.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #35886:
12 Feb 2012, 17:11 »
http://onside.dk/nyheder/superligaen/auri-sendte-rommedahl-pa-tribunen
Hardcore Auri - men sådan skal det sgu også være. Miskomunikation eller ej, så synes jeg det er fint at vise at der er en linie i klubben.
Disse udtalelser synes jeg også er i toppen:
http://www.sporten.dk/superligaen/auri-bliv-vaek-hvis-i-haenger-i-fortiden
Han virker som at have en klar plan, ligesom Bjur også har en - hvis man skal tro diktatoren.
Jeg er fuld af optimisme - større end de foregående opstarter. Ødelæg det nu ikke.
edit: Aron Thode i stedet for Rene Skovdahl virker også som en i fandens spændende. Virker som om at der er mere hjerne bag.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #35887:
12 Feb 2012, 19:28 »
Citat af: Netrom89 10 Feb 2012, 12:07
http://www.sporten.dk/superligaen/stor-kritik-af-broendbys-talentpleje
Det ser bare ikke helt ud som om tingene hænger sammen i forhold til udtalelser og handling.
Selvfølgelig skal man have "in mente" at det er fra nogle som lige har forladt klubben, men jeg tror ikke at dette bare er et smæk med døren.
Faderen har undskyldt for kritikken.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35888:
15 Feb 2012, 13:36 »
Så er dagens startopstilling oppe
http://brondby.com/article.asp?aid=69241&id=145
Bedømt ud fra opstarten, er det fuldt berettiget at Franck Semou starter inde. Han har virkelig være imponerende. Boldfast, forudseende, adræt og rigtig god til at erobre bolden. I min bog har han været niveauer over Femi i opstarten, men Femi har så til gengæld også være lidt plaget af skader. Synes i hvert fald det er underligt at Femi ikke har fået flere chancer, men kan jo være man har indset at man ikke har råd til ham fra sommer og derfor skal have spillet en ny ind. Den eneste jeg ville bytte om på, er Norouzi og Jan F. Synes stadig Norouzi laver for mange positioneringsfejl, men spændende bliver det. Nok den stærkeste modstander i opstarten so far? God kamp
Zone 43
Manager
«
Svar #35889:
15 Feb 2012, 16:15 »
Det lugter af at Auri har fundet sin ideele startformation til forårssæsonen, da de 11 også var det udvalgte 'A'-hold mod Brønshøj forleden, mens 'B'-holdet havde AB. Det tyder dog også på, at hverken Nilsson, Jan F eller Femi er her efter sommerferien, og så skal Randrup, Norouzi og Semou prøves af. Fair nok. Det er næppe helt optimalt defensivt, men til at leve med, når nu offensiven ser god og fornuftig ud for en gangs skyld.
Jeg så ikke kampen mod Dacia, men jeg kan forstå, at vi stod skidt i defensiven, kom bagud 2-0 - for så at vende det til 2-3 indenfor de sidste 25 minutter, og så fik de et straffe til sidst. Fysisk skulle vi være med i hele kampen, samt have et overskud efter det første reduceringsmål. Det lover alligevel godt, både for selvtilliden at få vendt 2-0 til 2-3, samt have det fysiske overskud mod kampens slutning. I øvrigt er det vel dårligt nogen overraskelse, at Agger var blandt vores målscorer i dag - hvad er han oppe på efterhånden, 6 mål i de seneste 5 kampe? Makienok og Thyge scorede også.
Citat af: Skovlyst 12 Feb 2012, 17:11
edit: Aron Thode i stedet for Rene Skovdahl virker også som en i fandens spændende. Virker som om at der er mere hjerne bag.
Enig. Måske det bedste der er sket i vinterpausen. Jeg tror at forskellen er, at Thode har haft arbejdet med dette før (bl.a. kvindeholdet - jeg mener også at have set, at han har været fysisk træner på et college football hold?), hvorimod Skovdahl nærmest kom fra sin uddannelse uden den store erfaring (men med kontakterne i orden
). Erfaringen mellem de to er til at se.
- Daniel Agger.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #35890:
15 Feb 2012, 16:30 »
Hvad sker der Agger?! :-)
Men synes det lyder lovende med Semou, da vi nok højst sandsynligt mister Femi til sommer.
Jeg glæder mig bare til at superligaen starter, og se om der sket forbedringer.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #35891:
15 Feb 2012, 17:22 »
Citat af: Zone 43 15 Feb 2012, 16:15
Det lugter af at Auri har fundet sin ideele startformation til forårssæsonen, da de 11 også var det udvalgte 'A'-hold mod Brønshøj forleden, mens 'B'-holdet havde AB. Det tyder dog også på, at hverken Nilsson, Jan F eller Femi er her efter sommerferien, og så skal Randrup, Norouzi og Semou prøves af. Fair nok. Det er næppe helt optimalt defensivt, men til at leve med, når nu offensiven ser god og fornuftig ud for en gangs skyld.
Jeg så ikke kampen mod Dacia, men jeg kan forstå, at vi stod skidt i defensiven, kom bagud 2-0 - for så at vende det til 2-3 indenfor de sidste 25 minutter, og så fik de et straffe til sidst. Fysisk skulle vi være med i hele kampen, samt have et overskud efter det første reduceringsmål. Det lover alligevel godt, både for selvtilliden at få vendt 2-0 til 2-3, samt have det fysiske overskud mod kampens slutning. I øvrigt er det vel dårligt nogen overraskelse, at Agger var blandt vores målscorer i dag - hvad er han oppe på efterhånden, 6 mål i de seneste 5 kampe? Makienok og Thyge scorede også.
Enig. Måske det bedste der er sket i vinterpausen. Jeg tror at forskellen er, at Thode har haft arbejdet med dette før (bl.a. kvindeholdet - jeg mener også at have set, at han har været fysisk træner på et college football hold?), hvorimod Skovdahl nærmest kom fra sin uddannelse uden den store erfaring (men med kontakterne i orden
). Erfaringen mellem de to er til at se.
Kampen mod Dacia får vi smidt Goodson ud efter kort tid. Vi spiller med 10 mod 11 mand frem til pausen. Der vel her det bliver 2-0. Herefter kommer Dumic ind efter pausen. Ret mig hvis jeg tar' fejl. Med så ung i en bagkæde er det vel iorden kun at sætte et mål til i 45 min - og så endda på straffe? Dacia er mesterhold i Moldova. Samt træningskamp.
Nå, men nok en gang så scorer der 2-3 angribere , yes sir!
Hvis Semou kan spille min. det niveau som Femi har gjort i foråret så er jeg godt tilfreds med at bruge ham i stedet for Femi. Måske har man vægtet ham for dyr efter sommer? Så hellere køre en ung mand ind mere end udelukkende bruge Femi.
Jo, Thode har arbejdet med et par spillere som nu er en del af NFL!
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35892:
15 Feb 2012, 18:50 »
Citat af: Skovlyst 15 Feb 2012, 17:22
Kampen mod Dacia får vi smidt Goodson ud efter kort tid. Vi spiller med 10 mod 11 mand frem til pausen. Der vel her det bliver 2-0. Herefter kommer Dumic ind efter pausen. Ret mig hvis jeg tar' fejl. Med så ung i en bagkæde er det vel iorden kun at sætte et mål til i 45 min - og så endda på straffe? Dacia er mesterhold i Moldova. Samt træningskamp.
Nå, men nok en gang så scorer der 2-3 angribere , yes sir!
Hvis Semou kan spille min. det niveau som Femi har gjort i foråret så er jeg godt tilfreds med at bruge ham i stedet for Femi. Måske har man vægtet ham for dyr efter sommer? Så hellere køre en ung mand ind mere end udelukkende bruge Femi.
Jo, Thode har arbejdet med et par spillere som nu er en del af NFL!
1. Kort tid og kort tid. Der gik 25-30 minutter før Goodson blev smidt ud.
2. Nej, vi spillede ikke 10 mod 11 på noget tidspunkt, Dumic blev sat ind lige efter og spillede over en time.
3. Nej, den blev ikke 2-0 "her", den blev 1-0 og 2-0 EFTER pausen.
4. Mesterhold i Moldova eller ej, så spillede vi overhovedet ikke godt nok i dag. De er en af de to klart bedste hold i Moldova sammen med Sheriff Tirasspol, men de blev altså slået ud af et eller andet hold fra Georgien i Europa og har ikke været særlig imponerende i Europa. De sad på første halvleg fra start til slut og rev os rundt i små perioder. Men det værste var, at absolut intet igennem kampen gav anledning til at klappe i sine små hænder over vores offensiv, for vi snakker så højt om hele tiden at arbejde på den sidste tredjedel af banen, men det er svært at gøre når vi aldrig kommer derop men smider den væk på midten konstant. Vi spillede os ikke frem til en eneste chance i første halvleg som var nævneværdig. Sad, but true... I 2. halvleg scorer vi 3 mål som er Dacias fortjeneste fordi de snorksov.
5. Ved ikke hvordan Femi gjorde det i foråret, men i efteråret synes jeg periodevist at han var lige hvad vi havde brug for. Semou har dog gjort det fremragende i opstarten, og fortjener en startplads hvis han fortsætter sådan.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #35893:
15 Feb 2012, 18:56 »
Hamza er offensiv og hård. Av min røv.
Undskylder jeg tog fejl og ikke havde sat mig ind i kampen, hr.
Kort tid er en 25 min ud af 90 vel egentlig også?
At vi så var fuldtallige kampen igennem er en anden ting.
Dejligt at slutte af med endnu mere flueknepperi mht. jeg fik skrevet foråret i stedet for efteråret.
Indlæget over mit er af høj, høj tåbelighed.
Ser ikke grund til at gide at læse det du skrev omkring kampen. Spild af tid
Adios y love. <33333
Smukke ord
U-4-E
Manager
«
Svar #35894:
16 Feb 2012, 16:24 »
Højdepunkter fra 3-3 kampen
(Mute inden du trykker)
Sider:
1
...
2391
2392
[
2393
]
2394
2395
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »