home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2388 2389 [2390] 2391 2392 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176814 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35835: 31 Jan 2012, 13:44 »

Ti timer plus det løse tilbage af transfervinduet, og der er ikke udsigt til flere handler. Jeg håber dog at man får skippet Bern og/eller Brent, da vi er voldsomt besat oppe foran (også set i lyset af at Noves indlæg må være den ideele starter i foråret).

Kan vi gå foråret igennem uden de større skader og for mange karantæne dage, skal det nok kunne gå an, ellers kan det hurtigt begynde at se skidt ud nede i forsvarskæden.

Kampen på lørdag mod Næstved er rykket sydpå, jeg skal se om ikke Hamza kan omplaceres dertil, så vi kan få et referat af kampen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35836: 31 Jan 2012, 13:47 »

Bern tror vi stadig på Brent, har næppe nogen fremtid, hvornår har hahn udløb ?

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #35837: 31 Jan 2012, 15:08 »

Håber at Brent har en fremtid i klubben, men hvis Makienok gør det godt så har vi jo ikke så meget at bruge Brent og vi har jo også Nicolaj Agger Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #35838: 31 Jan 2012, 15:36 »

Tørnes
Nilsson - Goodson - Stenderup - Norouzi
                Jensen - Femi
Rommedahl          -          Krohnaldinho
                            Thygesen
                 Makienok

Har Auri udtalt at han vil bruge Norouzi?

Men et rigtig stærkt hold, og er sikker på at vi nok skal kravle langt op i tabellen.

Enzo
Manager

« Svar #35839: 31 Jan 2012, 15:45 »

Jeg håber virkelig at formen holder ind i sæsonen, og gerne længere..
Der har set imponerende ud, hvis man tager forbehold for vores efterår. Wink

Desuden tror jeg på, at Simon Makienok vil blive 1. valg Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35840: 31 Jan 2012, 20:32 »

Har Auri udtalt at han vil bruge Norouzi?

Men et rigtig stærkt hold, og er sikker på at vi nok skal kravle langt op i tabellen.

Rygter siger at Jan F er tiltænkt reserverolle.
Det efterlader en foretrukken og yderligere en outsider. Gæt selv hvem. Den ene af disse kan også være bobler til højre back.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/brondby-derfor-er-jattas-kontrakt-ophaevet
Tja, ovenstående er jeg lidt ked af, men det er da rart at de melder ud at der ser lidt lidt fremad - lidt ligesom vi så med Green.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35841: 31 Jan 2012, 20:38 »

Farvel Jatta, tjaeh han har haft det skidt længe og ikke været i nærheden af holdet. Dog håber jeg da godt nok vi har betinget os han ikke kan skifte til en anden klub i dk.

patrick J
Manager

« Svar #35842: 31 Jan 2012, 20:39 »

Tjaah altså ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.. da jeg faktisk tror han kan gå hen at blive en ganske god spiller. Men held og lykke fremover til Jatta. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager

« Svar #35843: 31 Jan 2012, 20:45 »

Rygter siger at Jan F er tiltænkt reserverolle.

Det er også fornuftigt nok, han er væk til sommer og angiveligt skulle Norouzi være et stort talent, fint eksempleret ved, at han var anfører på U19-holdet sidste sæson.

Ærgeligt men dog forventet, at Jatta ville være fortid hos os, senest til sommer. Mon ikke at han ender i Randers som Lorentzens afløser?
Han skal ihf. skal en go' vind fremover.
http://brondby.com/article.asp?aid=61550

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35844: 01 Feb 2012, 11:23 »

Mon ikke at han ender i Randers som Lorentzens afløser?

Og dog..

Nå, anyways et forventet vindue uden den store aktivitet, ganske som ventet. Det virker som om, at der rent faktisk er en plan for, hvordan tingene skal bygges op, og der kan ikke sættes en finger på Bjurs arbejde indtil videre. Både i sommers og nu her i januar, har vi sagt farvel til en masse spillere, hvoraf størstedelen ingen fremtid burde have af forskellige årsager, og samtidig er der handlet fint ind - og det er stort set uden at hive penge op ad lommen (sign-on fee fraset).

Vi har siden i sommers sagt farvel til følgende: Bischoff, Jallow, SA, Kanstrup, TR, MvS, Munksgaard, Jatta, Madsen (reelt set) - Wass, Remco og Osama så jeg dog gerne have været fortsat - samtidig ryger Nilsson, Jan F, Madsen og (med stor sandsynlighed) Femi til sommer.
Der er sparet mange lønkroner her, hvilket kun er positivt - dels pga. gælden, dels fordi en del af disse kan bruges som en økonomisk gulerod for de unge, ligesom de meget vel kan opnå spilletid, hvilket er fint, da vi med de to ting kombineret med hinanden forhåbenlig kan være med til at beholde de unge i længere tid istedet for at sende dem til udlandet i en ung alder.

Vi har hentet Thyge, Femi, Romme, Oke og Makienok siden i sommers, alle dygtige spillere, og jeg ser en plan for, hvordan vi spille, med Noves indlæg som værende den ideele start 11'er. Vi kan variere spillet som vi ønsker det, spille Romme i dybden, Krohn kan trække ind i banen og afslutte, Norouzi kan løbe til baglinien og slå indlæg, man kan smide en lang bold op til Makienok for nu at nævne et par muligheder. Vi mangler dog lidt kvalitet i bredden på den centrale midtbane og i forsvarskæden. Men med de ni talenter der skal træne med i foråret fra tid til anden, finder jeg det ikke utænkeligt at et par af dem også får lidt minutter i foråret, med Olsen, Durmisi og Holst som mine umiddelbare favoritter. Jeg tror også at de tre rykkes op i A+-truppen til sommer.

Den bedste handel er dog nok Auri. Nuvel, det var måske ikke overbevisende i de kampe han fik i efteråret, men i min bog bestod han i 2/6 kampe, og alt taget i betragtning er det også fint nok. Det lader dog tid at vinterpausen kom på et godt tidspunkt og der er arbejdet med en masse ting, som lige viser sig at være en stor succes. Vi har slået Aalesund, Hvidovre og Mjällby samt spillet uafgjort mod Lausanne - måske ikke de mest skræmmende modstandere, men det er stadigvæk vigtigt at vinde disse kampe, navnligt pga. den selvtillid og det gode humør der kommer ud af det.
Jeg var ovenud glad - lykkelig var nok lige et for stort ord at bruge - da hans tilgang blev offenliggjort i sommers. Og indtil videre har han ikke givet mig grund til andet, end at være positiv og optimist omkring fremtiden på den lange bane, men også den korte. Jeg tror vi vil gå et flot forår i møde og hurtigt bevæge os væk fra bunden.

Auri og Bjur er et godt og lovende match, rent sportsligt. Det eneste der kan stoppe os, er den inkompetente bestyrelse.

Edit:
Jeg glemte at nævne Ricardo Gray af dem, der nok får chancen i foråret. Det tror jeg fordi, jeg er forhåndsvis sikker på, at Bern og Brent - til trods for at jeg i efteråret fik set i lille lys i ham - er væk til sommer, og efterlader os med Makienok og Oke til at slås om targetpladsen samt Thyge og Agger som værende den hængende angriber.
« Seneste Redigering: 01 Feb 2012, 12:21 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #35845: 01 Feb 2012, 11:50 »

Jeg tror at Auri vil give talenterne mere spilletid nu. Så derfor tror jeg også lidt at Norouzi får pladsen..
Fordi vi ikke rigtig har så meget at spille for mere... DESVÆRRE!!

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #35846: 01 Feb 2012, 13:47 »

Jeg tror at Auri vil give talenterne mere spilletid nu. Så derfor tror jeg også lidt at Norouzi får pladsen..

Vi spiller nu faktisk lidt om ikke at rykke ned. Jeg tror dog på ingen måde at vi skal møde det scenarie i denne sæson, men rent sporsligt vil klubben nok også foretrække en midterplacering (nej, håber ikke på mere) end en placering nær nedrykningsstrejen.

Desuden skal man da ikke se talenternes kommende spilletid som noget negativt? At han skulle bruge "dårligere" spillere, fordi vi ikke har noget at spille for, ville jo heller ikke være klogt på nogen måde.

Helt enig i Zones indlæg.

Zone 43
Manager

« Svar #35847: 01 Feb 2012, 14:52 »

Vi skal ikke taget noget for givet, og bide os sikre på noget som helst, for så ender vi med fuldbyrde en lorte sæson. Som sagt tror jeg ikke nedrykning vil gå hen og blive et emne i Brøndby, når vi kommer midtvejs/mod enden i april måned.

Men vi har altid noget at spille for, og taget i betragtning af at Lyngby har oprustet flot, deres situation i mente, økonomisk og sportsligt (placering + Aabechs karantæne), samt SønderjyskE' evige fighten så bliver det ikke lige så nemt som at klø i skægstubben, at stikke af fra de to.

Jeg tror ikke at talenterne, som udgangspunkt, vil få meget spilletid. Det er klart, at skulle vi få nogle ukampdygtige spillere (skader, karantæner..) så vil de komme i spil, ligesom de vil få nogle minutter hist og her, når vi 'bare skal køre sejr i hus'. Det vil også være det mest fornuftige, at lade dem snuse lidt til Superligaen og kører dem stille og roligt ind på holdet fremfor de direkte skal kastes for løverne som det var tilfældet med McGrath, hvorfor han meget har haft det svært i Superligaen, men i efteråret til tider viste lidt af sit talent.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35848: 03 Feb 2012, 10:19 »

Jeg synes der er lidt for stille herinde - er i alle sammen blevet omplaceret? Tunge

Lidt nyheder til her morgen:
Hummel kommer tilbage fra næste sæson af mener EB at vide - det er vel næppe så overraskende igen, da de vel altid har været - mere eller mindre - favoritten? Mon ikke at man ved sammen lejlighed, når næste sæsons trøje præsenteres, også har en ny sponsor på trøjen?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1702258.ece

At vi sagde nej til fondene i sommers har jeg alle dage ment var positivt, og med Tipsbladet artikel i mente er det kun en bekræftelse af dette. Det kunne have fået fatale følger, at arbejde med disse. Det er dog kun en lille bid der er at læse på nettet lige nu, men de har en længere artikel i dagens blad (hvor der er også er et interview med Mike).
Lækkert der blev sagt nej, og at Bjur istedet arbejder på at bygge et nyt hold op fra bunden af, som beskrevet i min halvlange roman i onsdags.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/tidl-chelsea-direktoer-ville-ind-i-broendby

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35849: 03 Feb 2012, 17:59 »

Og dog..

[...]bla, bla, bla... Zone får ondt i hænderne... bla, bla, bla[...]

Edit:
...som værende den hængende angriber.

På transfer- og lønsiden har Bjur bestået big time. På resultatsiden har han ikke bestået.
Der er selvfølgelig et 'men'. Under 80% (+/-) af tiden har vi haft Henrik Jensen som træner. Manden har ikke haft noget koncept på et eneste tidspunkt. Det er dog fair nok at Bjur giver ham 7-8 mdr som træner. Her er der indregnet sommerferie. Han hentede også en bronze endnu en gang. Over sommeren fik han et par gode indkøb på holdet og dem skal han have chancen for at spille ind. Dette gik som bekendt mindre godt.
Han burde dog aldrig været forlænget efter sin brandslukning, men det er en helt anden sag.

Omkring det taktiske du er inde på, så byder opstillingen på en masse muligheder som du også skriver. Her har jeg ikke noget yderligere at kommentere på.

Om Auri er den bedste handel eller ej skal jeg ikke kunne sige endnu. Kampene mod Horsens og HB Køge var rædselsfulde, men kampen mod OB stod vi godt defensivt. FCK fik han besejret. Nederlaget til selv samme vil jeg ikke komme ind på - han havde kun været der i 3-4 dage og kunne ikke sætte noget præg overhovedet.
Indtil videre i optakten lyder det lovende. Spillerne giver det til udtryk at han er benhård og fortæller hvad han vil gøre med dem. Derudover hans snak med hver og en spiller er et stort plus for mig.

Inkompetente bestyrelse? Get out of here!

Omkring Ricardo Gray - som var i mange storklubbers søgelys for et par år siden, og har været i klubber som Porto og Feyenoord - så tror jeg ikke på at det bliver til debut i dette forår. Han har været klubløs siden april 11' og skal nok lige få spillet nogle reservekampe og træne med holdet. Man skal nu aldrig sige aldrig. Spændende lyder det i hvert fald!

Der er masser at spille for. Vi er Brøndby IF. Vores hjemmebane skal være et fort som det var i 90'erne og i starten af 00'erne. Der står ære på spil for vi skal genvinde respekten som vi har mistet - efteråret gjorde det ikke ligefrem bedre.
Nedrykning er ikke en mulighed i denne sæson

Jeg synes der er lidt for stille herinde - er i alle sammen blevet omplaceret? Tunge

Lidt nyheder til her morgen:
Hummel kommer tilbage fra næste sæson af mener EB at vide - det er vel næppe så overraskende igen, da de vel altid har været - mere eller mindre - favoritten? Mon ikke at man ved sammen lejlighed, når næste sæsons trøje præsenteres, også har en ny sponsor på trøjen?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1702258.ece

At vi sagde nej til fondene i sommers har jeg alle dage ment var positivt, og med Tipsbladet artikel i mente er det kun en bekræftelse af dette. Det kunne have fået fatale følger, at arbejde med disse. Det er dog kun en lille bid der er at læse på nettet lige nu, men de har en længere artikel i dagens blad (hvor der er også er et interview med Mike).
Lækkert der blev sagt nej, og at Bjur istedet arbejder på at bygge et nyt hold op fra bunden af, som beskrevet i min halvlange roman i onsdags.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/tidl-chelsea-direktoer-ville-ind-i-broendby

Er faktisk blevet omplaceret, ja - dog på job. Derudover er jeg blevet omplaceret oppe i hovedet at jeg glemmer at kigge inde i tråden : D

Selvfølgelig vil det blive Hummel. Har ligget i kortene siden Adidas og Brøndby blev enige om at ophæve samarbejdet pr. 1/7.

Vedr. fondene - ja, det har nok været fornuftigt nok at sige nej. Med artiklen som Tipsbladet lancerer, så er dette blevet forstærket yderligere. Hvis det der står er rigtigt, så ville det kunne ende med et nedbrud i Brøndby. Det kunne også ende positivt med CHL hver sæson, men risikoen bør ikke tages.
Nu kan jeg ikke huske om det var Jan eller PER som endte med at sige NEJ. Hvis det var PER, så var det nok endnu en gang fornuftigt. PER har generalt altid været godt til at vurdere situationer som disse - minus Interbank.

Roman fra mig.  Kys

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2388 2389 [2390] 2391 2392 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010