home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2304 2305 [2306] 2307 2308 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171394 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34575: 18 Sep 2011, 18:52 »

træneren er ikke det egentlige problem, det er truppens ringe sammensætning, mentale problemer og ringe bund niveau.

Vi har da handlet godt ind ja, men vi har en krohn der ikke ønsker at være her på holdet, vi har to backs der ikke er gode nok, vi har en svag målmand, et angreb bestående af en håbløs australier og en bernburg der stille og roligt er på vej tilbage mod toppen.

Træneren har IMO et reelt ansvar - han skal kunne motivere og skal kunne sætte holdet op - det har vi ikke set HJ kunne og IMO sætter han selv spørgsmålstegn ved om han kan - så kunne ledelsen vælge at fyre...... det har de iøvrigt gjort en del gange uden effekt - i stedet flytter de lidt rundt internt og så virker det til at BIF ledelsen satser på at Auri kan være den person der skal kunne sparke liv i truppen..... men er det så den rolle en assisterende træner skal have og er det Auris styrke og hvor langt vil BIF ledelsen acceptere at vi kommer ned i tabellen ?

HJ er bestemt ikke den rigtige træner - men hvem har vi der kunne tage over - har vi pengene til at skifte og hvad så med Auri - det er noget rod - jeg mener den største fejl er at vi har hentet Auri pr 1/1...... vi skulle have hentet ham nu eller slet ikke.

Hvis Ledelsen overvejer at Auri skal være cheftræner når han kommer...så er det nu det skal gøres det og så må de smide HJ på porten - men jeg er bange for Sunbao har ret...kommer det til at give flere point - og kan vi reelt med den amatør ledelse vi pt har hente en kvalificeret træner ?

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #34576: 18 Sep 2011, 18:58 »

Vores trup har på midbanen en af de bedste besætninger ja, på målmandspladsen er vi nede som en nr 10-11 stykker ?. På backsne en 9-10 vel centerforsvaret en 5-8 stykker ?. Midtbanen er i top 1-3 uden tvivl ja. Angrebet er vel i top 8-10 på en god dag.

Ud over på midtbanen ser det jo håbløst ud.

Ja især fordi mange af vores løntunge spillere så heller ikke har viljen til at gå ud og fighte for holdet de dage hvor modgangen er størst - vi har et hold med taber attitude også mangler vi en målmand og 2 backs.

Resten af sæsonen skal vi IMO spille med Bernburg på toppen som ene angriber også bruge Rommedahl længere fremme på fløjen.

Hvad vi skal gøre på back pladsen...tja Lars Jakobsen og Michael Lumb ville have pyntet...

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34577: 18 Sep 2011, 19:49 »

Kan jeg egentlig godt følge dig i. Min fejl.

Ja ikke, vi har en masse gode midtbane folk også på bænken, men alle andre steder puha.

Altså Randrup Frederiksen, er da fine nok til et bundhold, men hos os skal de også bidrage offensivt, og det har de ganske simpelt bare ikke kompetancerne til.

Midterforsvaret goodson svinger meget, stenderup er nogenlunde, men vi har jo også kun de 2 også talentet Dumic.

Målmands posten, er et kæmpe problem forsvaret stoler ikke på Tørnæs og det gør et i forvejen skrøbeligt forsvar endnu skrøbeligere.

N17
Manager

« Svar #34578: 18 Sep 2011, 19:56 »

Kunne egentlig være meget sjovt at lave en vurdering.

Målmænd; (de startende)
1. Wiland, FCK
2. Lössl/Jensen, FCM
3. Jochumsen, ACH
4. Hansen, FCN
5. Rasmussen, AGF
6. Wessels, OB
7. Heinze, SIF
8. Larsen, AaB
9. Rune P, LFC
10. Coe, SE
11. Tørnes, BIF
12. Haastrup, HBK

Højre back
1. Lars J, FCK
2. Ruud, OB
3. Afriyie, FCM
4. Nøhr, ACH
5. Nielsen/Bøgelund, AaB
6. Kildentoft, FCN
7. Randrup, BIF
8. Lucena, AGF
9. Sørensen, HBK
10. Pedersen, SIF
11. Brandrup, LFC
12. Christensen, SE

Venstre back
1. Juelsgaard, FCM
2. Mendy, OB
3. Storbæk, SE
4. Mtiliga, FCN
5. Bengtsson, FCK
6. Jensen, ACH
7. Poulsen, SIF
8. Eckersley, AGF
9. Cagara, LFC
10. Frederiksen, BIF
11. Kristensen, AaB
12. Richter, HBK

Midterforsvar
1. AMC - Reginiussen, OB
2. Okore - Bjelland, FCN
3. Bak - Albrechtsen, FCM
4. Ottesen - Zanka, FCK
5. Goodson - Stenderup, BIF
6. Wæhler - Kenneth Emil, AaB
7. Lodberg - Rasmussen, ACH
8. Håland - Sorin, AGF
9. Østli - Troest, SE
10. Holst - Jakobsen, SIF
11. Rusin - Thomas G., HBK
12. Bresemann - Traore, LFC

Venstre kant
1. Kadrii, OB
2. Krohn-Dehli, BIF
3. Due, AaB
4. Petersen, AGF
5. Mehl, ACH
6. Laudrup, FCN
7. Borring, FCM
8. Fetai, LFC
9. Christensen, SE
10. Absalonsen, FCK
11. Storm, HBK
12. Flinta, SIF

Højre kant
1. Bolanos, FCK
2. Rommedahl, BIF
3. Berg, AGF
4. HHA, OB
5. Larsen, LFC
6. Hassan, FCM
7. Mikkelsen, FCN
8. Rolfe, AaB
9. Hansen, SIF
10. Christensen, HBK
11. Drachmann, ACH
12. O'Brien, SE

Midt
1. Izunna - Poulsen, FCM
2. DD - Traore, OB
3. Thygesen - Femi, BIF
4. Würtz - Augustinussen, AaB
5. Claudemir - Grindheim, FCK
6. Jørgensen - Povlsen, AGF
7. Spelmann - Retov, ACH
8. Stokholm - Christensen, FCN
9. Jonasson - Hansen, SE
10. Rømer - Madsen, HBK
11. Mikkelsen - Holst, SIF
12. Bernier - AC, LFC

Angreb
1. Santin - N'Doye, FCK
2. Igboun - Janssen, FCM
3. Larsen - Graulund, AGF
4. Utaka - Johansson, OB
5. Toft - Macena, ACH
6. Curth - Helenius, AaB
7. Runsewe - Makienok, HBK
8. Granskov - Beckmann, FCN
9. McGrath - Bernburg, BIF
10. Saag - Pedersen, SIF
11. Hansen - Bechmann, SE
12. Aabech - Madsen, LFC

Træner
1. Sørensen, AGF
2. Mølby, ACH
3. Bech, SIF
4. Clausen, OB
5. Nilsson, FCK
6. Hjulmand, FCN
7. Ridderstrøm, FCM
8. Nielsen, AaB
9. Søndergaard, SE
10. Jensen, BIF
11. Auri, HBK
12. Frederiksen, LFC

Det er min vurdering, måske lidt hård ved BIF på enkelte, men synes jeg egentlig ikke selv Smiley
Jeg har kun taget ud fra de opstillinger jeg lige har kunne finde, så måske er nogle spillere ikke placeret helt rigtigt, men sådan nogenlunde Smiley

- Angrebet er primært vurderet ud fra, at Bernburg på nuværende tidspunkt ikke har en makker med niveau!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #34579: 18 Sep 2011, 20:03 »

Uanset hvor ringe vi er, så glæder jeg mig så meget til vi skal ud og gå til stålet på Lørdag.. Kæft jeg håber vi flækker dem noget så grusomt Smiley..

Og lad os endelig sparke dem midt over i feltet.. De skal jo alligevel have deres obligatoriske straffespark som de altid får som ingen andre end dommeren kan se, og så kan vi lige så godt give dommeren en anledning til at dømme det!

Jeg kan nærmest ikke beskrive mit had over den ulækre klub, deres succes som er betalt af penge de aldrig har haft, deres patetiske fans, og ikke mindst deres evige dommerhjælp når det kniber.. FØJ, NAK DEM BRØNDBY!!!!!!!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34580: 18 Sep 2011, 20:58 »

Henrik Jensen som træner i Brøndby IF, er og bliver jeg ikke tilhænger af. Men at skifte ham ud, for at skifte ham ud er idioti - jeg tror at han er færdig senest efter sæsonen, måske allerede i vinterpausen nu hvor Auri tiltræder. Jeg har tidligere peget på Magnus Haglund som ny træner, og det holder jeg fast i. Men hvorvidt han er realistisk, fra vinterpausen af, skal jeg ikke gøre mig klog på.

HJ må tage sin del af ansvaret for nederlag i dag, men størstedelen går til spillerne, der burde have lært at forsvare sig og udnytte sine chancer. Første halvleg var som sådan fin og god nok, men med anden halvleg i mente, er det naturligt og oplagt at kigge på de øvrige skuffelser, og komme ud med vreden og skuffelsen, som det var tilfældet med Patrick_J. For det er slet, slet ikke nogen start der er bare er i nærheden af at være acceptabel for Brøndby IF. 5-4-10 hedder sæsonstatistikken, træningskampene inkl, og groft sagt er det imo kun mod Ajax, og de to aways mod OB og FCM, hvor man kan forvente ikke at skulle ende med alle tre point, måske også St. Pauli og GF.

Og så er jeg overrasket over, at Svendsen ikke er nævnt endnu. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34581: 18 Sep 2011, 21:05 »

JEG ERT SÅ FUCKING TRÆT AF DEN BRØNDBY HADSKE DOMMER MICHAEL SVENDSEN! SkuffetSkuffetSkuffet SVIN!

(den var til for din skyld Zone)

Magnus Haglund ville være et godt bud som ny træner. En jeg ville være tilfreds med og hvis man endelig skal hente ham så ville det, at hente ham i en vinterpause være det mest oplagte for begge klubber pga. de netop har afsluttet deres sæson. Men tja.. økonomi og om Haglund vil til BIF - der strander den nok.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34582: 18 Sep 2011, 22:00 »

JEG ERT SÅ FUCKING TRÆT AF DEN BRØNDBY HADSKE DOMMER MICHAEL SVENDSEN! SkuffetSkuffetSkuffet SVIN!

(den var til for din skyld Zone)

Magnus Haglund ville være et godt bud som ny træner. En jeg ville være tilfreds med og hvis man endelig skal hente ham så ville det, at hente ham i en vinterpause være det mest oplagte for begge klubber pga. de netop har afsluttet deres sæson. Men tja.. økonomi og om Haglund vil til BIF - der strander den nok.

Tak. <3

Og jeg er helt enig, jeg frygter at den vil strande der, og vi fortsat vil stå med en taktisk tosse som HJ og svingende/elendige resultater vil fortsætte i alt for lang tid. Forhåbenlig kan Bjur finde de nødvendige penge til en kompetent træner, som skal have maks. tid og tillid til at opbygge holdet, selvfølgelig med en tidsgrænse på eksmpelvis 2-3 år.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34583: 18 Sep 2011, 23:50 »

Det er min vurdering, måske lidt hård ved BIF på enkelte, men synes jeg egentlig ikke selv Smiley
Jeg har kun taget ud fra de opstillinger jeg lige har kunne finde, så måske er nogle spillere ikke placeret helt rigtigt, men sådan nogenlunde Smiley

- Angrebet er primært vurderet ud fra, at Bernburg på nuværende tidspunkt ikke har en makker med niveau!

Jeg tror kun at Absalonsen er startet inde en enkelt gang for København(synes dog stadig det er hul i hovedet at sætte ham på en "10. plads" Opstemt). Vingaard skal helt klart stå der, men hvis det er fordi du vurdererer at det er for lang tid siden at han har spillet, så sæt hellere Delaney derind, som har spillet der mest.

Synes ikke du er så hård ved BIF igen, da i trods alt ligger på en 9. plads. Dog synes jeg egentlig at MKD burde ligge højere end Bashkim f.eks. Synes måske du ligger FCK-spillerne lavt i mange tilfælde, når man tænker på at det er nummer 1 med 8-9 points margin allerede, men det er OT, og det beklager jeg. Wink

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #34584: 18 Sep 2011, 23:51 »

Hvorfor har du ikke sat Nilsson som back?

Badefar
Manager

« Svar #34585: 18 Sep 2011, 23:59 »

Kunne være spændende at få flytte den liste over i en anden tråd inden der bliver for meget OT herinde. Ellers glimrende oplæg til diskussion du er kommet med JS.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #34586: 19 Sep 2011, 13:58 »

Så blev det Mike og Thygesen på forsiden til Fifa 12 Brøndby Edition, den skal klart anskaffes. Også får man oveni købet to billetter til Bif-AAb 30 oktober Cool

U-4-E
Manager

« Svar #34587: 19 Sep 2011, 15:24 »

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #34588: 19 Sep 2011, 20:28 »

Sidder og ser Horsens - OB og savler nærmest over Gilberto...

Forstår simpelthen ikke hvad han laver i Horsens, han er lige præcis den angriber vi mangler...

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Enzo
Manager

« Svar #34589: 19 Sep 2011, 20:34 »

Sidder og ser Horsens - OB og savler nærmest over Gilberto...

Forstår simpelthen ikke hvad han laver i Horsens, han er lige præcis den angriber vi mangler...

Lige mine ord Wink
Køber ham også altid i fm, når jeg er Brøndby Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 2304 2305 [2306] 2307 2308 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010