home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2285 2286 [2287] 2288 2289 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170475 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34290: 31 Aug 2011, 21:16 »

Kampprogrammet for resten af efteråret er på plads, den byder på en lørdagskamp (Derbiet), en mandagskamp (Horsens hjemme d. 28/11), resten er søndagskampe med start enten 16 eller 18.. Gid Viasat og de andre landsbytosser ville droppe de forpulede mandagskampe en gang for alle. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HansenLFC
Gæst

« Svar #34291: 31 Aug 2011, 21:17 »

Nu er i jo ikke sæææærlig ramt af de mandagskampe, der er andre som jeg har mere ondt af. Det var vel nærmest på tide i fik.

SKAL der være mandagskampe, BØR de deles mere fair op. Vi kan dog også hurtigt blive enige om de bør afskaffes! Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34292: 31 Aug 2011, 21:25 »

Jeg synes vi får mandagskampe konstant. Fandeme irriterende Skuffet Er det ikke efterhånden hveranden kamp?

Nå, men alt går efter planen. Vi røg dog desværre ud til Ried efter reglen på udebanemål trods fantastisk spil.
Noget vi dog kan glæde os over er, at vi er blevet væsentligt forstærket ved tilgangen af Mikkel Thygesen samt lejeaftalen til Femi. Derudover har vi også tilknyttet den velkendte Oke Akpoveta som ingen svagheder har.

Mesterskabet kommet hjem!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34293: 31 Aug 2011, 21:53 »

Nu er i jo ikke sæææærlig ramt af de mandagskampe, der er andre som jeg har mere ondt af. Det var vel nærmest på tide i fik.

SKAL der være mandagskampe, BØR de deles mere fair op. Vi kan dog også hurtigt blive enige om de bør afskaffes! Smiley

Jeg har aldrig været fan af mandagskampe, og bliver det heller aldrig. De skal væk asap. At vi ikke har mange af dem, skyldes det er 1. vælger, 2. vælger osv med kampene..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

HansenLFC
Gæst

« Svar #34294: 31 Aug 2011, 22:12 »

Jeg har aldrig været fan af mandagskampe, og bliver det heller aldrig. De skal væk asap. At vi ikke har mange af dem, skyldes det er 1. vælger, 2. vælger osv med kampene..

Nemlig, men det er også det som er langt ude. Skal man have sådan et lorte tidspunkt, så bør det deles total lige op.

Men jeg er også imod mandagsbold.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34295: 31 Aug 2011, 22:29 »

Jeg synes vi får mandagskampe konstant. Fandeme irriterende Skuffet Er det ikke efterhånden hveranden kamp?

Nå, men alt går efter planen. Vi røg dog desværre ud til Ried efter reglen på udebanemål trods fantastisk spil.
Noget vi dog kan glæde os over er, at vi er blevet væsentligt forstærket ved tilgangen af Mikkel Thygesen samt lejeaftalen til Femi. Derudover har vi også tilknyttet den velkendte Oke Akpoveta som ingen svagheder har.

Mesterskabet kommet hjem!

Tror det er første gang i sæsonen... Wink Og i sidste sæson, fik vi sgu heller ikke mange Peace

Aldrig alene!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34296: 31 Aug 2011, 22:31 »

Tror det er første gang i sæsonen... Wink Og i sidste sæson, fik vi sgu heller ikke mange Peace
En mandags kamp er en for meget Wink

Er også modstander, hvis I ikke skulle have luret den.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #34297: 31 Aug 2011, 23:18 »

Der er ingen pointe i mandagskampe, det er latterligt. Godt vi ikke er en af de klubber der er aller hårdest ramt.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #34298: 31 Aug 2011, 23:31 »

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #34299: 31 Aug 2011, 23:32 »

Velkommen til Rommedahl bliver spændende at se hvad han kan byde ind med Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #34300: 31 Aug 2011, 23:33 »

synes de skulle lave fredagskampe i stedet for mandagskampe, der vil sikkert dukke flere tilskuere op til fredagskampe end mandagskampe, da det ligger lige op til weekenden. mener også det er på tale til den næste tv pakke, eller huske jeg forkert Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #34301: 01 Sep 2011, 08:28 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

blomvikings
Manager

« Svar #34302: 01 Sep 2011, 08:38 »

Ja det er rigtig vigtigt ! Jeg håber vi kan få noget kontinuitet i vores spil nu !

DeBuur
Manager

« Svar #34303: 01 Sep 2011, 09:29 »

Dejligt med Rommedahl - når han er i form så er hand en giftig herre... og i form skal han nok komme for mon ikke han lykkes med at komme på hold i Brøndby  Wink

Jeg håber at det bliver et vende punkt for os og jeg syntes det sender et signal om at Brøndby ikke har givet op... nu håber jeg bare at vi går ud og tjekker markedet for låne spillere og kigger efter Michael Jakobsen og Michael Lumb.... de skulle være mulige at hente som låne spillere for rimelige penge... men ok det sker så nok ikke  Wink

YNWA

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34304: 01 Sep 2011, 10:06 »

Lort, lort, lort! KÆMPE fejl, at hente Romme! Skuffet Han kan INTET andet end at løbe vildt hurtigt...

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2285 2286 [2287] 2288 2289 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010