home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170392 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34275: 31 Aug 2011, 12:15 »

Vi har Norouzi i A+-truppen, at han så er skadet hele/det meste af efteråret, er et minus.

Præcis, så han vil tidligst kunne få reglmæssig spilletid fra starten af næste sæson.

blomvikings
Manager

« Svar #34276: 31 Aug 2011, 12:15 »

Vi har Norouzi i A+-truppen, at han så er skadet hele/det meste af efteråret, er et minus.

Det er det, når jeg sidder i vilfort loungen og ser kamp så sidder han i øjeblikket med en stor skinne på hele benet, så det ligner ikke ligefrem at han er med foreløbig.

Og jan F ALENE er slet slet ikke nok.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #34277: 31 Aug 2011, 12:16 »

Max kan vel godt spille den sådan nogenlunde. Ellers kunne jeg forestille mig at man sendte Stenderup derud i nød, og så satte Dumic ind i centerforsvaret. Ellers kan Nilsson ryge derover, og så med Semou på højre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34278: 31 Aug 2011, 12:18 »

Max kan vel godt spille den sådan nogenlunde. Ellers kunne jeg forestille mig at man sendte Stenderup derud i nød, og så satte Dumic ind i centerforsvaret. Ellers kan Nilsson ryge derover, og så med Semou på højre.

Max er knæskadet, og vi så alle hvor pivringe han er blevet imod Horsens, så det kan han næppe nej.

Zone 43
Manager

« Svar #34279: 31 Aug 2011, 12:47 »

Jan K, Nilsson, Randrup og MvS må alle betrages som back-ups til pladsen, så længe de er i truppen. Men ingen af dem er optimale, det kan vi alle blive hurtigt enige om. Og derfor håber jeg på, at man henter en ny mand ind (Lumb), på enten køb eller leje, og så kan Jan F agerer en fin back-up i efteråret..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #34280: 31 Aug 2011, 13:14 »

hmm.. lumb ville være en god signing, enten om det er permanent eller ej - men jeg synes problemet ligger på højrebacken - randrup er overvurderet, og han er lige så elendig som zanka.. bif burde hente en mand som lars jacobsen han er gratis - og vil gerne bosættes i københavn, og så skal der altså en ny centerforsvarer til - han behøver ikke være bedre end stenderup pt. Men MvS smutter efter al sandsynlighed til vinter, her ville jeg anbefale en lejeaftale med stadsgaard, michael jakobsen eller ekstrand..

... U ain't got a minute.

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #34281: 31 Aug 2011, 13:25 »

hmm.. lumb ville være en god signing, enten om det er permanent eller ej - men jeg synes problemet ligger på højrebacken - randrup er overvurderet, og han er lige så elendig som zanka.. bif burde hente en mand som lars jacobsen han er gratis - og vil gerne bosættes i københavn, og så skal der altså en ny centerforsvarer til - han behøver ikke være bedre end stenderup pt. Men MvS smutter efter al sandsynlighed til vinter, her ville jeg anbefale en lejeaftale med stadsgaard, michael jakobsen eller ekstrand..

Synes du Zanka er lige så elendig som randrup? Så er ALLE jeres forsvare jo amatører,,, 

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34282: 31 Aug 2011, 13:26 »

Agger udlejet, lugter af 433

blomvikings
Manager

« Svar #34283: 31 Aug 2011, 13:28 »

Stadsgaard ser jeg slet ikke som mulig, da han pt er tredje valg i malaga og får en ok løn dernede.
Så intet taler for at han vil forlade solen, og en kommende storklub, samt en lønnedgang for at tage til Brøndby.

Michael Jakobsen tror jeg også bliver halv dyr, men jeg ved ikke så meget om hans kontrakt osv... Men en kanon mand at få hvis det er muligt.
Ekstrand kender jeg ikke det store til.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34284: 31 Aug 2011, 13:40 »

Agger udlejet, lugter af 433

Ja, det gør det. Men hey! Så lader det da til at vi måske har fundet ud af hvordan vi skal placere? Jeg er nu også ligeglad med om det hedder 433, 422, 811 eller noget helt fjerde bare så længe vi får tilspillet os chancer og samtidig har en solid defensiv.

DREAMS DREAMS DREAMS

Men at det nu begynder at man handler så materialet matcher opsætning (/spillestil) er et godt stykke af vejen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #34285: 31 Aug 2011, 13:59 »

Stadsgaard ser jeg slet ikke som mulig, da han pt er tredje valg i malaga og får en ok løn dernede.
Så intet taler for at han vil forlade solen, og en kommende storklub, samt en lønnedgang for at tage til Brøndby.

Michael Jakobsen tror jeg også bliver halv dyr, men jeg ved ikke så meget om hans kontrakt osv... Men en kanon mand at få hvis det er muligt.
Ekstrand kender jeg ikke det store til.

Det er muligt at stadsgaard var et dårligt eksempel - men jeg tror de to andre ville være interesserede - ekstrand får ingen spilletid i Udinese igen i år, og michael jakobsen vil nok gerne spille højere en segunda bold i spanien..
med al respekt for brøndby - så er deres økonomi trængt, og de kan ikke tillade sig at bruge ret mange penge på spillere, derfor er lejeaftaler optimale indtil vinter - hvor en masse spillere fra norge og sverige kan erhverves gratis...

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #34286: 31 Aug 2011, 14:18 »

Det er muligt at stadsgaard var et dårligt eksempel - men jeg tror de to andre ville være interesserede - ekstrand får ingen spilletid i Udinese igen i år, og michael jakobsen vil nok gerne spille højere en segunda bold i spanien..
med al respekt for brøndby - så er deres økonomi trængt, og de kan ikke tillade sig at bruge ret mange penge på spillere, derfor er lejeaftaler optimale indtil vinter - hvor en masse spillere fra norge og sverige kan erhverves gratis...
Nu spillede Ekstrand begge CHL kampene mod Arsenal så det med spilletid holder ikke

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #34287: 31 Aug 2011, 14:30 »

fordi neuton, domizzi, coda eller benatia ikke har været i stand til at spille..

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #34288: 31 Aug 2011, 18:33 »

fordi neuton, domizzi, coda eller benatia ikke har været i stand til at spille..
Både neuton og domizzi spille mod Arsenal

Zone 43
Manager

« Svar #34289: 31 Aug 2011, 18:51 »

Men MvS smutter efter al sandsynlighed til vinter, her ville jeg anbefale en lejeaftale med stadsgaard, michael jakobsen eller ekstrand..

Der er intet der tyder på, at MvS får forlænget hans kontrakt som udløber til vinter, så han er fortid der. MJ har længe haft tænkt på, om man ikke burde hente ham til. Selvom det med al sandsynlig ikke bliver dette vindue, så tror jeg stadigvæk at oddsene er ganske fornuftige - jeg tror godt at vi kan matche løn og spilletid, med det han får i Almeria. Ellers må det umiddelbart alternativ være Lumb, nu da Conboy tager til Holland, hvis man vil have dansk kvalitetsblod på pladsen.

Jeg tror ikke der sker mere i dag hos os, med udmeldinger o.l. Til gengæld forventer jeg en præsentation af Romme (+ en anden ny?) i morgen! Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2284 2285 [2286] 2287 2288 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010