home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2201 2202 [2203] 2204 2205 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4880315 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33030: 06 Jul 2011, 21:39 »

Hysen øh manden koster 15-20 millioner og er totalt urealistsik.

16 mio for Ujah, hvorfor skulle vi ikke kunne byde det samme på Bennys regning?

Og har du et link til at dokumentere, at han koster 15-20 mio, eller er det bare en konklusion du selv drager? Synes da det er en pris der er lidt i overkanten...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #33031: 06 Jul 2011, 22:37 »

Jeg overværede kampen i Kirke Såby i går aftes, og hold kæft et bundniveau de udviste i går, altså Brøndby! I stod uorganiseret på hele banen, og spillet sejlede og der var absolut ingen tegn på struktur! De enkelte pasningsspil fungerede overhovedet ikke, og det virkede som om, at spillerne blev frustreret og derfor blot valgte at losse ubrugelige bolde op på Roskildes banehalvdel. Det var trods alt et meget flot mål af 'Stryger.'

Henrik Jensen vælger at straffe spillerne, men spørgsmålet er vel også om hans egen forberedelse har været grundig nok. Resultatet betyder teoretisk set ikke spor, da det blot er kampformen der skal genopbygges, men det må være pinligt som klub at tabe til Roskilde, når man kaster spillere ind på banen, som har en ugentlig løn på 100.000. kr. Især at man taber på den måde, det virkede modløst, virkeligt. 

Jeg tror der sker noget i Brøndby de kommende dage, med hensyn til transfer.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33032: 06 Jul 2011, 22:42 »

16 mio for Ujah, hvorfor skulle vi ikke kunne byde det samme på Bennys regning?

For en 29 årig det ville jo være bindegalt Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33033: 06 Jul 2011, 22:43 »

Og har du et link til at dokumentere, at han koster 15-20 mio, eller er det bare en konklusion du selv drager? Synes da det er en pris der er lidt i overkanten...

Det var prisen der var fremme da han blev rygtet til Brugge for en månedstid siden.
Derudover bejler Fulham også til ham. Sikkert også flere andre

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33034: 06 Jul 2011, 22:46 »

Nu må vi jo så se, hvem der er ude efter ham, og hvem som ikke er... har kun set 2 kampe med ham i løbet af denne halvsæson, og der har jeg ikke just været imponeret... kender så ikke til hans "normale" niveau, men det er hvad jeg har at bedømme udfra Peace

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #33035: 07 Jul 2011, 09:54 »

blomvikings
Manager

« Svar #33036: 07 Jul 2011, 10:07 »

Det har alle jo vidst hele tiden, det kom frem for laaang tid siden. Forstår ikke hvorfor der kommer en ny artikel om det hver anden måned?

De bliver ved med at sige det er som en slags konsulent, og det er der jo ikke noget at gøre ved.
Er bange for der går lang tid før der er ryttet rigtigt op derude!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33037: 07 Jul 2011, 10:33 »

Derudover ser jeg intet problem i at man stadig gør brug af Anders Bjerregaard.
Absolut ikke.

Dette er dog under forudsætning af at Ole Bjur, Bjarne Jensen (formand for sportslig udvalg) og adm.direktør Jan Lockhart har godkendt kvalitet af spilleren og det økonomiske aspekt.
Anders Bjerregaard må have opbygget et netværk og eventuelt nogle venskaber med andre agenter som muligvis kan være til at få disse til at vælge Brøndby til deres spillere.

Måske naivt at forestille sig, men lige pt. så tror jeg på det Smiley

Til sidst så kan det jo være at Anders Bjerregaard kun hjælper til når Ole Bjur har opbygget sit eget netværk.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33038: 07 Jul 2011, 10:45 »

Spottede desuden lige den oprindelige artikel:
http://www.sporten.dk/superligaen/bjerregaard-junior-spoeger-i-broendby

Anders Bjerregaard skulle eftersigende også hjælpe til i OB, Horsens og FCN. Smiley

Og så håber Ole Bjur på forstærkning inden premieren:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/bjur-jagter-forstaerkning-til-premiere

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33039: 07 Jul 2011, 10:56 »

Jeg beder så meget for en angriber.
Jeg havde mange krav inden transfervinduet, men med den måde det har udviklet sig på, ved jeg at det ikke bliver indfriet!

Så giv os nu bare en klasse angriber !

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33040: 07 Jul 2011, 11:00 »

Ja, det virkede noget mere rosenrødt inden vinduet åbnet - men det er klart, hvis diverse udtaltelser var på baggrund man troede man havde en aftale med fonden Wink

Men jeg tror nu stadig på at vi får en spiller inden premiere (eller i så fald kort tid efter denne) og så en angriber midt august. (klubben vil nok være sikker på spilleren som bliver præsenteret kan præstere)

Det må dog gerne komme før : D

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33041: 07 Jul 2011, 12:26 »

Er der andre, der skal til Hamborg i morgen? Opstemt

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33042: 07 Jul 2011, 12:56 »

Det var normalt planen her, men kunne ikke lade sig gøre alligevel... ville ellers virkelig gerne afsted, havde sgu glædet mig i mange uger Skuffet

Så må pengene bruges på EL-tur(e) i stedet, og de hjemlige kampe self... God tur Thumbs Up

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33043: 07 Jul 2011, 13:20 »

Det var normalt planen her, men kunne ikke lade sig gøre alligevel... ville ellers virkelig gerne afsted, havde sgu glædet mig i mange uger Skuffet

Så må pengene bruges på EL-tur(e) i stedet, og de hjemlige kampe self... God tur Thumbs Up

Håber godt nok der kommer mange Opstemt
Og tak Wink

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #33044: 07 Jul 2011, 13:36 »

Alle to EL-aways. :Q

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2201 2202 [2203] 2204 2205 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010