home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2190 2191 [2192] 2193 2194 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4862833 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32865: 27 Jun 2011, 16:03 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/bjur-kan-maske-laere-af-fans-i-debatfora

Ole Bjur er da fantastisk.
Synes det er super at han bruger diverse Brøndby fan fora for at få noget feedback på nogle ting.
Man burde da anbefale ham at tage et kig herind Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #32866: 27 Jun 2011, 16:08 »

Det rygtet ellers på - både Tipsbladet og især inde på Sidelinien går de amok over det - underholdende læsning.

Men vanvittig pris for en mand som har bevist sit værd i EN sæson.

Og som en skriver på bold.dk - så har de købt en spiller til 50 millioner som kun havde optrådt i den rumænske liga - og han blev aldrig en succes.

Tror vidst vi er oppe på 2 sæsoner i superligaen + 2 x EL og 1 x ChL
Hvis vi lynhurtigt tager et kig på Jupiler League (Belgien), så ser i transfers af et langt større niveau end 75-100 mio. og deres eksporterede spillere har bevist, at de på ingen rummer mere potentiale end N'Doye - så skulle det lige være en Marouane Fellaini der blev skudt afsted for intet mindre end 160 mio. som bare 21-årig.
Derudover skulle en Axel Witsel stå til 75-90 mio.
Steven Defour til 100 mio.+
Spillere der på ingen måde har bevist mere end en fx Kvist, men alligevel formår en jævnbyrdig liga at sælge for en højere pris end vi i DK gør.
Istedet bør vi glæde os over, at Superligaen (måske) for solgt sin aller største profil for godt og vel 100 mio. Hvis det sker kunne det tyde på, at markedet og blikket rettet imod DK ville andre sig og de danske klubber med tiden ville kunne kræve større summer for sine spillere.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #32867: 27 Jun 2011, 17:30 »

Gal hvor er jeg træt af at læse om denne Ujah.. Så er han vidst heller ikke bedre crazy
25 mio er i mine øjne en grotesk pris som vi på ingen måde kan eller skal betale.. Jeg tror efterhånden det må gå op for samtlige Brøndby fans at vi ikke har SKYGGEN af chance for at hente ham.. Lillestrøm er nogle nærige Von and inspirerede hundehoveder, og vi skal ALDRIG give 25 mio for en spiller som ham..

Videre, der er andre angribere som kan fås billigere og leverer det samme hvis ikke bedre!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32868: 27 Jun 2011, 17:33 »

Gal hvor er jeg træt af at læse om denne Ujah.. Så er han vidst heller ikke bedre crazy
25 mio er i mine øjne en grotesk pris som vi på ingen måde kan eller skal betale.. Jeg tror efterhånden det må gå op for samtlige Brøndby fans at vi ikke har SKYGGEN af chance for at hente ham.. Lillestrøm er nogle nærige Von and inspirerede hundehoveder, og vi skal ALDRIG give 25 mio for en spiller som ham..

Videre, der er andre angribere som kan fås billigere og leverer det samme hvis ikke bedre!

Søren Larsen og Fall er vel egentlig dem vi kan betale som har et ok niveau  .

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #32869: 27 Jun 2011, 17:35 »

Og jeg fatter INTET af hvorfor Fall ikke er hentet for længst? En utrolig komplet angriber som både kan med fødderne og med låget.. Men frem for at hente ham som vi ved hva står for, går vi efter en i dansk fodbold, totalt ukendt nigerianer som enda ikke bliver beskrevet videre imponerende af en scout.. Jesus

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #32870: 27 Jun 2011, 17:37 »

Søren Larsen og Fall er vel egentlig dem vi kan betale som har et ok niveau .

Søren Larsen, og Duncan for den sags skyld, kan man sagtens skyde en hvid pil efter. Der er større chancer for, at OB vinder CL næste sæson, end at vi en af dem, eller dem begge.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #32871: 27 Jun 2011, 17:42 »

Hva skal vi også med dem? Den ene er skadet året rundt, og den anden spiller en god halvsæson for så enten at underpræstere, eller blive skadet i den anden..

Fall er en meget mere konstant og komplet spiller, og kan vi hente ham og få ham til at præstere som han gjorde i OB ville han blive langt mere værd end de to andre Smiley

Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32872: 27 Jun 2011, 17:44 »

Hva skal vi også med dem? Den ene er skadet året rundt, og den anden spiller en god halvsæson for så enten at underpræstere, eller blive skadet i den anden..

Fall er en meget mere konstant og komplet spiller, og kan vi hente ham og få ham til at præstere som han gjorde i OB ville han blive langt mere værd end de to andre Smiley

Men tror du det er realistisk at hente Fall ?

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #32873: 27 Jun 2011, 17:45 »

Hvis han spiller i Molde kan jeg ikke se hvorfor det skulle være urealistisk?

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32874: 27 Jun 2011, 17:50 »

Hvis han spiller i Molde kan jeg ikke se hvorfor det skulle være urealistisk?

Han spiller vist for Lokomotiv nu, men han kan jo ikke komme på holdet, så han er i hvert fald på vej væk. Og jeg er helt enig i at det er realistisk, han spiller ikke en gang fast for Ruslands nummer 8, så det store spørgsmål er så bare om BIF er den mest attraktive klub for ham. Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #32875: 27 Jun 2011, 17:57 »

Han spiller vist for Lokomotiv nu, men han kan jo ikke komme på holdet, så han er i hvert fald på vej væk. Og jeg er helt enig i at det er realistisk, han spiller ikke en gang fast for Ruslands nummer 8, så det store spørgsmål er så bare om BIF er den mest attraktive klub for ham. Smiley
Medmindre i henter ham som erstatning for N`Doye ... de er jo samme typer .

Vi skal alle være her.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32876: 27 Jun 2011, 18:54 »

Er helt enig i at vi burde prøve at hente Fall !:) Han har 5 måneder tilbage af sin kontrakt, så han er formentlig ikke særlig dyr..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32877: 27 Jun 2011, 20:13 »

Medmindre i henter ham som erstatning for N`Doye ... de er jo samme typer .

Det er jo det, og hvis vi er interesserede i Fall, er det vel ikke svært at udpege den mest attraktive klub pt., det håber jeg at jeg godt må skrive her. Wink Men nu skal N'Doye jo også først lige afsted, før det bliver interessant, og det er jo ikke sket endnu, selvom det lugter af det. Så må vi se hvem vi har i kikkerten, for det er i hvert fald en af samme type vi skal have.

Chamberlain15
Manager

« Svar #32878: 27 Jun 2011, 22:14 »

Og så ser det ud til at i ikke får fornøjelsen af Ujah

Meget trist, da han efter min mening ville have været en spændende spiller at have i ligaen, og da jeg også er stor FCK modstander, så ville det ikke have gjort noget med Ujah i den gule trøje. Man ved dog aldrig.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32879: 27 Jun 2011, 22:14 »

Nå for saten... så er det vidst snart officielt. Vi mangler en plan b Ubeslutsom

http://www.bold.dk/nyt/Lillestroem-Har-accepteret-Mainz-bud

Sider: 1 ... 2190 2191 [2192] 2193 2194 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010