home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2182 2183 [2184] 2185 2186 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4853677 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32745: 22 Jun 2011, 11:31 »

Fuck Morten Skoubo. Vælger han OB fremfor for sin tidligere klub, som også har udvist en massiv interesse, så er det kun penge det handler om. Håber det værste for den lille l****. Nå screw it.

Nu er han jo ikke direkte Brøndby-mand, da han bare spillede i klubben i to sæsoner, men hvis han skulle have et tilhørsforhold til nogen klub i Danmark, så må det jo være FCM, hvor karrieren startede. Hvis man kigger med neutrale briller, så ville jeg da også vælge OB, hvis de kom med et bedre udspil. De har fået sølv de seneste par sæsoner og skal spille CL-kval i år.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32746: 22 Jun 2011, 11:46 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1575253.ece

Nu er det ingen nyhed at Mallorca bød på ham i vinters. Vidste så bare ikke det var under 9 millioner - jeez.
Men nu får vi lige en andens scouts syn på ham i stedet for fjeldaben.

Et lille udpluk af det han siger:
Erik Larsen bekræfter altså at han (Ujah) ikke super arbejdsom, men at han derimod bare er skarpretteren som hjælper bolden det sidste stykke over stregen.
Og det er vel også sådan en angriber som vi har brug for Smiley

Brian Priske kommer med en afsluttende kommentar om hans kølighed foran mål:Fortsat god onsdag Smiley

Det er jo lige sådan en angriber vi leder efter! Vi har altid helt vildt mange chancer, men vi kan ikke udnytte dem.
Tror virkelig han kan blive god i Brøndby Thumbs Up

Og så fik vi ikke Skoubo... Men Ujah er sgu også bedre!! Opstemt

Aldrig alene!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32747: 22 Jun 2011, 12:16 »

Fuck Morten Skoubo. Vælger han OB fremfor for sin tidligere klub, som også har udvist en massiv interesse, så er det kun penge det handler om. Håber det værste for den lille l****. Nå screw it.

Jeg håber virkelig du troller, for du virker da godt nok blændet af et blågult lys.

1. Massiv interesse ligefrem? Synes nu ikke man har set det store til BIF-rygter om Skoubo, det har da næsten kun handlet om Ujah. Hvis du har insiderviden, så undskylder jeg. Wink
2. Det er vel ikke kun penge det handler om her? OB skal altså ud og spille CL-kval, og er endt over Brøndby i tabellen de sidste tre år, så det kan man vel ikke fortænke ham i. Nej, OB har ikke mere end 5% chance for CL, men vejen til EL kan meget nemt blive kortere.
3. Som Søgaard siger, så var Skoubo altså kun i BIF i 2 år, så dt er nok lidt for meget at forlange, at han vil vælge dem over alle andre, bare fordi han har spillet for dem og været glad for det.

Dog kan jeg sagtens se dn frustration over at OB napper en spiller du gerne ville have, det ville jeg da også blive sur over hvis jeg stod i din situation. Jeg synes dog du overreagerer...

patrick J
Manager

« Svar #32748: 22 Jun 2011, 12:24 »

Nu er han jo ikke direkte Brøndby-mand, da han bare spillede i klubben i to sæsoner, men hvis han skulle have et tilhørsforhold til nogen klub i Danmark, så må det jo være FCM, hvor karrieren startede. Hvis man kigger med neutrale briller, så ville jeg da også vælge OB, hvis de kom med et bedre udspil. De har fået sølv de seneste par sæsoner og skal spille CL-kval i år.
Han kan da kun være taknemlig for sin tid på vestegnen. Han havde stor succes, og vi skippede ham videre til en af verdens største ligaer. At han så ikke slog til er noget helt andet. Desuden så kan jeg bare slet ikke klare når man skifter til en tidligere klubs rival. Synes det er så latterlig klamt, og man viser i den grad at det kun handler om penge. Respekt og loyalitet i fodbold - nej tak..
Jeg håber virkelig du troller, for du virker da godt nok blændet af et blågult lys.

1. Massiv interesse ligefrem? Synes nu ikke man har set det store til BIF-rygter om Skoubo, det har da næsten kun handlet om Ujah. Hvis du har insiderviden, så undskylder jeg. Wink
2. Det er vel ikke kun penge det handler om her? OB skal altså ud og spille CL-kval, og er endt over Brøndby i tabellen de sidste tre år, så det kan man vel ikke fortænke ham i. Nej, OB har ikke mere end 5% chance for CL, men vejen til EL kan meget nemt blive kortere.
3. Som Søgaard siger, så var Skoubo altså kun i BIF i 2 år, så dt er nok lidt for meget at forlange, at han vil vælge dem over alle andre, bare fordi han har spillet for dem og været glad for det.

Dog kan jeg sagtens se dn frustration over at OB napper en spiller du gerne ville have, det ville jeg da også blive sur over hvis jeg stod i din situation. Jeg synes dog du overreagerer...
Ja har i den grad blågule briller på. Uden tvivl. derudover så skal jeg til at høre på alle de satans OB fans. Men det som virkelig pisser mig af, er det som jeg har beskrevet længere oppe til Søgaards indlæg. Men det hele bunder nok i at jeg er så pisse træt af vores inkompetente bestyrelse, som gang på gang lader vores konkurrenter snuppe billige spillere som ville være en klar forstærkelse hos os. Vi sidder bare og venter på Ujah lige indtil den 31. august hvor han bliver præsenteret i en eller anden fransk midterklub..
« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 12:32 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32749: 22 Jun 2011, 12:34 »

Patrick J hvem siger vi overhovedet har givet manden et tilbud ? er altså lidt svært at vælge et tilbud man ikke har fået.

patrick J
Manager

« Svar #32750: 22 Jun 2011, 12:39 »

Når man har læst den ene artikel efter den anden, om hvor at vi var interesseret i at få ham hjem, så må man gå ud fra det. Men altså hverken i eller jeg kan være sikre i min sag, så kan i sgu blive ved med at stille spørgsmål. Om vi har givet ham et tilbud eller ej, ændre ikke på mit syn med at man ikke skifter til ens tidligere klubs rival. Håber han bliver hadet af hele stadionet når han vender tilbage til VP.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #32751: 22 Jun 2011, 12:57 »

Anthony Ujah har scoret 13 mål i 12 ligakampe i denne sæson og lagt op til yderligere fire scoringer. fra ekstra bladet.

ikke nok med at Ujah score mål, så viser han også efter statistikken at han ikke er selvisk, hvilket jeg synes er endnu en god ting om ujah. nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige det nøjagtig da jeg ikke har set ham spille, men han ligger også op til andres mål, hvilket er en rigtig god kvalitet at have på sit hold. tror virkelig på at en Agger-Ujah angreb kan blive stærk hvis det altså bliver en realitet.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32752: 22 Jun 2011, 13:06 »

Når man har læst den ene artikel efter den anden, om hvor at vi var interesseret i at få ham hjem, så må man gå ud fra det. Men altså hverken i eller jeg kan være sikre i min sag, så kan i sgu blive ved med at stille spørgsmål. Om vi har givet ham et tilbud eller ej, ændre ikke på mit syn med at man ikke skifter til ens tidligere klubs rival. Håber han bliver hadet af hele stadionet når han vender tilbage til VP.

Nu må du da lige tage det roligt. OB er altså ikke ligefrem vores største rivaler. Var helt enig, hvis det havde været FuCK'erne (ligesom Absalonsen, den L****!), men kan ikke se noget stort problem i, han tager til OB, i stedet for at vente på et tilbud han MÅSKE får fra Brøndby.

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32753: 22 Jun 2011, 13:07 »

Tag dig dog sammen altså. manden var hos os i et par sæsoner. Og er nu altså kun os fans der har talt om ham.

MLL
Manager

« Svar #32754: 22 Jun 2011, 13:19 »

Hvad skal vi da med Skoubo? 12 mål på 5 år! Desuden har han haft en lang række skader, jeg er lettet over vi ikke fik ham. Tak, OB :*

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #32755: 22 Jun 2011, 13:25 »

Jeg kan sagtens forstå, og jeg deler også, skuffelsen over Skoubos skifte til OB. Men det er ikke Jordens undergang, og jeg vil ikke ligge søvnløs over dette. Bjur og Lockhart har givet god grund til optimisme, og jeg vælger at tro, at de har noget i skøbeskeen, der er endnu bedre end Skoubo.

Der udover har jeg ladet mig forstå, at hverken MKD, SA eller Madsen har været deltagende i den første træning efter sommerpausen. Mon der er noget på vej der omkring deres fremtid inden længe?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32756: 22 Jun 2011, 13:26 »

Du er lidt ekstrem, er du ikk'?
Hvis der er nogle som kunne ærgre sig ville det da være FCMs fans. De blev da både bollet af ham da han tog til os og nu OB. Nuvel, det kan jo også være interessen ikke har været der fra deres side. Nu bliver de spist af med Janssen.

Btw:
http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=40695
http://onside.dk/nyheder/superligaen/skoubo-vil-lytte-til-brondby-tilbud
http://onside.dk/nyheder/superligaen/henrik-j-opmaerksom-pa-skoubo-og-kahlenberg - obs: opmærksom!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=78289
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-og-ob-jagter-skoubo

Jeg kan på intet tidspunkt se at Brøndby jagter Skoubo med henblik på at signe. De er dog meldt interesseret, men jeg kan ikke læse ud fra ovenstående at de decideret jagter ham.
Tror ikke klubben har haft som første eller anden prioritet.

Nu må du da lige tage det roligt. OB er altså ikke ligefrem vores største rivaler. Var helt enig, hvis det havde været FuCK'erne (ligesom Absalonsen, den L****!),

Frygter du at møde Absalonsen? Jeg gør ikke. Han bliver på magisk måde altid skadet inden et møde med os - især i FCK.
Men det er mere forståeligt hvis der var et had til Absa. Og så alligevel ikke - manden er fynbo og ikke Brøndbydreng.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brodtgaard
Manager

« Svar #32757: 22 Jun 2011, 13:32 »

Nogen der har overværet træningen i dag?  jeg har hørt rygter om at Krohn ikke var med - er han måske på vej væk?  Skuffet

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32758: 22 Jun 2011, 13:34 »

Det kunne det måske godt tyde på - kan også bare være han stadig er tøsesur.

Men det kunne være Krohn er på vej væk til fordel for Ujah. Det er måske der de finder pengene.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32759: 22 Jun 2011, 13:49 »

Well Stephan deltog heller ikke, er vel fordi de var med på landsholdet til island kampen.

Sider: 1 ... 2182 2183 [2184] 2185 2186 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010