home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2172 2173 [2174] 2175 2176 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4840652 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32595: 14 Jun 2011, 00:51 »

Men kunne nu alligevel være dejligt at høre rygter fra dem man kan "stole" på, i stedet for kun at høre dumme ekstrabladet-rygter, om at vi allerede skulle have skrevet kontrakt med Ujah...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32596: 14 Jun 2011, 08:41 »

Så fik jeg fat i lidt af ønskelisten:

Mtiliga
Rindarøy

Lindgren (Østrigsk klub og OB er foran os i kampen, samt en række svenske klubber vil have ham)
Thomas "Kalle" Kahlenberg
Femi Ajilore

Morten Skoubo
Anthony Ujah
Stanislav Sestak
En tysker der har spillet i Gladbach

Vi går et stort vindue i møde. Der er buffet for Brøndby, og Benny Winther gi'r Wink

Nu er VB ikke det absolut mest nødvendige her og nu men man bliver lidt kåd af at se Rindarøy på listen. Det må blive en vintertransfer! Smiley Medmindre man absolut vil have en nu - så tror jeg desværre man kigger mere på Mtiliga.

Ellers en Femi i stedet for Lindgren er vel også okay. Deres status mht spilletid er vel også noget lig hinanden.
Niveauet er svært at vurdere helt præcist - men umiddelbart - med forbehold for lang tid uden spilletid og/eller skader - så er Lindgren måske marginalt bedre.

Nu skal man selvf. passe på med at råbe Ujah fuldstændig op men han kunne da være en spændende mand.
Sestak kender jeg kun meget begrænset ... og så i FM.  crazy

Vi må se hvad der sker. I Første omgang så håber jeg på en bomber, og hvis pengene er til det så en Femi eller Lindgren til def.midt og så er jeg godt tilfreds.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #32597: 14 Jun 2011, 13:50 »

men Sestak bombede vidst godt og grundigt til VM sidste sommer, husker at han scorede 4 mål...

Det er Vittek du tænker på, Sestak scorede ikke. Vittek er i øvrigt klubløs. Begge to vil være en forstærkning af vores offensiv, dog skal der heller ikke alverdens til. Tunge

En fin indkøbsliste, dog så jeg hellere Conboy og M. Jakobsen på venstrebacken end de to, dog er mit kendskab til Rindarøy begrænset. Men hvis Winther betaler, så er det i min optik endnu værre end hvis det var hedgefonden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32598: 14 Jun 2011, 13:57 »

hvis Winther betaler, så er det i min optik endnu værre end hvis det var hedgefonden.

Nu vil jeg være skide naiv og sige at Winter selvfølgelig vælger at købe et par spillere til Brøndby i gave.

Dog er det ikke være i mine øjne at - lad os sige - at Winter låner BIF pengene til at købe for end en Hedgefond.
Tror at - uden at gøre mig for klog på det - Winter vil være lidt mere tilbøjelig til at se på det sportslige frem for profit.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #32599: 14 Jun 2011, 14:10 »

Nu vil jeg være skide naiv og sige at Winter selvfølgelig vælger at købe et par spillere til Brøndby i gave.

Dog er det ikke være i mine øjne at - lad os sige - at Winter låner BIF pengene til at købe for end en Hedgefond.
Tror at - uden at gøre mig for klog på det - Winter vil være lidt mere tilbøjelig til at se på det sportslige frem for profit.

Ingen tvivl om det, men jeg vil tro at det samtidig vil styrke ham til at overtage PBs plads, den dag han trækker sig. Og det er det frygter jeg mest. Navnligt med alt det lort han lukker ud.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32600: 14 Jun 2011, 15:31 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ujah-taler-jeg-vil-til-broendby

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA, hov vent... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA A Opstemt

Go, go, go!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Dan60
Lilleputspiller
*

« Svar #32601: 14 Jun 2011, 15:48 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA, hov vent... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA A Opstemt

Go, go, go!

JA TAK!!

Brøndby IF
Manchester United
FC Barcelona

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32602: 14 Jun 2011, 15:48 »

Go, go, go!
FEDT NOK! Opstemt Håber seriøst det ikke går i vasken! Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32603: 14 Jun 2011, 16:01 »

Well Benny Winther har jo flere gange før smidt penge i og lad ham endeligt bare gøre det endnu engang da.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32604: 14 Jun 2011, 16:14 »

Ingen tvivl om det, men jeg vil tro at det samtidig vil styrke ham til at overtage PBs plads, den dag han trækker sig. Og det er det frygter jeg mest. Navnligt med alt det lort han lukker ud.

Ah ja - så kan jeg godt se mig enig. Så må jeg dog alligevel foretrække PER i stedet for Winter.

Pragtfuldt - jeg venter dog med at danse solskinsdansen samt jodle.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32605: 14 Jun 2011, 16:22 »

Fantastisk!!! Og endnu bedre hvis Benny betaler! Hellere ham end de englændere Opstemt

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #32606: 14 Jun 2011, 16:24 »

Synes det klinger lidt hult med kommunikationen, når man op mod vinduet siger at man vil hente transferfrie eller billige spillere, og så kort inde i vinduets åbning kommer rygterne om Ujahs tilgang for 15-20 mio., der vil gøre ham til det dyreste indkøb i klubbens historie. Men okay, det er efterhånden standard..

- Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32607: 14 Jun 2011, 16:26 »

Synes det klinger lidt hult med kommunikationen, når man op mod vinduet siger at man vil hente transferfrie eller billige spillere, og så kort inde i vinduets åbning kommer rygterne om Ujahs tilgang for 15-20 mio., der vil gøre ham til det dyreste indkøb i klubbens historie. Men okay, det er efterhånden standard..

Man har sagt man ville satse på transferfrie/billige spillere og egen avl, men at pengene var der til den rette spiller.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32608: 14 Jun 2011, 16:30 »

Vinduet åbner først den 1. juli Wink
Men det er jo rigtigt hvad Sunbao siger..

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32609: 14 Jun 2011, 16:31 »

Vinduet åbnede 11. Juni i DK Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 2172 2173 [2174] 2175 2176 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010