home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2087 2088 [2089] 2090 2091 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4734143 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31320: 01 Feb 2011, 16:00 »

Ved ikke hvor mange gange det skal diskuteres med ham. Indse bare, at han ikke kommet til at forstå det.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31321: 01 Feb 2011, 16:12 »

Det er en parodi.. Der må foregå et eller andet bag kulisserne som vi ikke ved af noget ala Per Bjerregaard gjorde den gang med Interbank eller da han gamblede med Bella Centeret.. Sådan et mega underskud kommer ikke bare af ingenting.. Vi handlede ikke i 2010 + at kampen mod Sporting tæller med i den her del af regnskabet...

Skræmende !

Zone 43
Manager

« Svar #31322: 01 Feb 2011, 17:53 »

Det skulle ikke undrer mig, hvis Baby Doc har haft en finger eller tre i det underskud..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

korzika
Gæst

« Svar #31323: 01 Feb 2011, 20:00 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31324: 01 Feb 2011, 20:16 »

"hvor vi allerede har mange massive nyskabende tifoer stående klar i kulissen. Så I kan roligt glæde jer..." LAD DET BLIVE MARTS!!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #31325: 02 Feb 2011, 15:59 »

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #31326: 02 Feb 2011, 18:28 »

Hvis det passer så ser jeg helst, at man bruger Nilsson istedet for på højrebacken. Har ikke den store tiltro til Randrup, håber han bliver udlejet i foråret, og vender tilbage i stil med Wass og Mike.. Og der udover så MvS på venstrebacken og Remco som den defensive midtbane. Så begynder defensiven, at ligne lidt brugbart.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31327: 02 Feb 2011, 18:33 »

Det er simpelthen så sørgeligt at vi mister vores bedste spiller gratis Græder

Jeg ville egentlig helst se Randrup spille backen fra starten af sæsonen. Han har et stort potentiale, som han jo allerede har vist til tider.
Håber han kunne komme tilbage til niveauet.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #31328: 02 Feb 2011, 18:54 »

Set fra Daniel Wass side så kan jeg godt forstå han smutter, han har vist at han er et stort talent med en god udvikling. Og han kan ikke få sit talent frem i Brøndby som det har/gør sejler sportsligt. Og der er ikke udsigt til noget Mesterskab længe og heller ikke Europæisk fodbold..
Og han har fortjent at få en meget bedre løn, som BIF sikkert ikke ville give ham... Så vi kan jo glæde os over han kommer fra Brøndby når han engang bliver fast højre back på landsholdet og en endnu større klub en Benfica.

Set fra BIF/fans side så har jeg ikke ord for hvad fuck den bestyrelse laver, de har vidst i oceaner at hans kontrakt udløb og alligevel har man ikke forlænget for lang tid siden... Det er et større tab en Farnerud! Han er den bedste på holdet sammen med Krohn.. Men han smutter gratis! ... klam nyhed at komme hjem til.

Og Randrup skal ikke spille i vores forsvar... Lausus ved ikke hvor du har det med potentiale fra, men de kampe jeg har set han spiller fra start så laver han mange fejl, har ingen teknik, skod på hoved og er dårlig til at dække sin modstander op... Væk med ham.

Bliver et spændende forår, tror sq ikke det bliver til europæisk fodbold næste år heller... OB og FCM er stærkere... Og hvem ved AAB har handlet klasse, så de blandet sig sikkert også til sidst.. de er trods alt "kun" 14 point efter toppen.. det er 5 kampe de skal vinde ud af 18.. set nemt på det..

Desuden kan jeg heller ikke se hvem der skal score vores mål... Bern er skadet, Jallow spiller ikke og løber bare mere end han score, Farnerud er væk..

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #31329: 02 Feb 2011, 19:23 »

Set fra Daniel Wass side så kan jeg godt forstå han smutter, han har vist at han er et stort talent med en god udvikling. Og han kan ikke få sit talent frem i Brøndby som det har/gør sejler sportsligt. Og der er ikke udsigt til noget Mesterskab længe og heller ikke Europæisk fodbold..
Og han har fortjent at få en meget bedre løn, som BIF sikkert ikke ville give ham... Så vi kan jo glæde os over han kommer fra Brøndby når han engang bliver fast højre back på landsholdet og en endnu større klub en Benfica.

Set fra BIF/fans side så har jeg ikke ord for hvad fuck den bestyrelse laver, de har vidst i oceaner at hans kontrakt udløb og alligevel har man ikke forlænget for lang tid siden... Det er et større tab en Farnerud! Han er den bedste på holdet sammen med Krohn.. Men han smutter gratis! ... klam nyhed at komme hjem til.

Og Randrup skal ikke spille i vores forsvar... Lausus ved ikke hvor du har det med potentiale fra, men de kampe jeg har set han spiller fra start så laver han mange fejl, har ingen teknik,. skod på hoved og er dårlig til at dække sin modstander op... Væk med ham.

Bliver et spændende forår, tror sq ikke det bliver til europæisk fodbold næste år heller... OB og FCM er stærkere... Og hvem ved AAB har handlet klasse, så de blandet sig sikkert også til sidst.. de er trods alt "kun" 14 point efter toppen.. det er 5 kampe de skal vinde ud af 18.. set nemt på det..

Desuden kan jeg heller ikke se hvem der skal score vores mål... Bern er skadet, Jallow spiller ikke og løber bare mere end han score, Farnerud er væk..

På den anden side så mener jeg at Wass også gav masser af mål væk inden hans udlejning. Så jeg er enig med Zone i at vi kunne prøve at udleje ham, og så spille med Nilsson på højreback.Jeg er også fuldstændig uforstående for at bestyrelsen ikke forlængede hans kontrakt mens man havde chancen.Jeg er også skeptisk omkring angrebsposten, mit eneste håb er Bernburg, men man skal jo nok ikke regne med ham Ubeslutsom Jeg syntes ganske enkelt ikke Brent Mcgrath er god nok, Jallow er ikke skidemålfarlig, Nicolaj Agger er jeg dog lidt usikker på, men tror han skal have en god makker for at præstere godt, som han gjorde med Farnerud i slutningen af efteråret.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31330: 02 Feb 2011, 19:36 »

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31331: 02 Feb 2011, 19:37 »

Well Wass han skal bare fryses ud nu nede på 2 holdt, ingen grund til at spilde spilletid på en der vil væk.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #31332: 02 Feb 2011, 20:34 »

Forstår ikke kritikken at det er spild og sådan . Man kan da bruge det halve år på at få spillet en anden ind på den plads .. hvorfor bruge et halvt år på at bruge ham når han er væk efter sæsonen .. Synes det er fint vil han væk så må han da også tage konsekvensen ...

Vi skal alle være her.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31333: 02 Feb 2011, 20:36 »

Forstår ikke kritikken at det er spild og sådan . Man kan da bruge det halve år på at få spillet en anden ind på den plads .. hvorfor bruge et halvt år på at bruge ham når han er væk efter sæsonen .. Synes det er fint vil han væk så må han da også tage konsekvensen ...

Præcis, hvorfor bruge en mand man mister, frem for at teste alternativerne og finde ud af om de er gode nok eller om man skal i markedet efter en ny.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #31334: 02 Feb 2011, 20:55 »

Randrup har jo været fast mand på holdet, og har endda været udtaget til landsholdet, så selvfølgelig har han haft noget potentiale. Han er stadigvæk ung, så derfor synes jeg han skal have chancen, også fordi han nu selv må vide at han ikke får større chance end han har nu for at tilspille sig en plads  Smiley

Synes Nilsson er for meget en lappe-løsning, og han er for gammel.
Selvfølgelig hvis ikke randrup griber chancen og stadig spiller håbløst ringe, må vi benytte Nilsson og hente en erstatning til sommer. Men sådan er situationen når nu bestyrelsen har været så ekstremt tåbelige   ticked off

Sider: 1 ... 2087 2088 [2089] 2090 2091 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010