home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2045 2046 [2047] 2048 2049 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4706957 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30690: 06 Dec 2010, 13:43 »

Hver sin mening, hehe. Synes ikke stephan er så langt foran Tørnæs, og synes bestemt I kan være rolig ved ham, og man kunne da også finde rigtig gode refleks-redninger af Tørnæs igår. Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #30691: 06 Dec 2010, 13:43 »

Giv os Tørnæs, og i kan få Zaza.

Ariana Grande
Manager

« Svar #30692: 06 Dec 2010, 13:44 »

Med Zaza er man da garanteret underholdning.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #30693: 06 Dec 2010, 13:46 »

Ja for modstanderne.

verdenskrig
Manager

« Svar #30694: 06 Dec 2010, 13:49 »

Ja for modstanderne.
  Grin Husker selv alt for godt, hvor nervøs jeg altid var når Zaza fik en tilbagelægning i sin BIF tid.. Glemmer aldrig engang han lavede kanal på Abdul Sule funny

Han er dog blevet noget mere cirkus præget af at være i AaB.. Hvorfor ved jeg ikke  Rullende Øjne Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #30695: 06 Dec 2010, 13:51 »

Han kan tjene penge på at være i cirkus Charlie. Det lover jeg dig. Hold kæft hvor laver han mange unødvendige ting. funny

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30696: 06 Dec 2010, 17:10 »

Ville være strålende at hente Zaza. Med alle de tilbagelægninger vi laver, får man meget mere for pengene med ham på mål.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #30697: 06 Dec 2010, 17:13 »

Tørnæs er bare ikke god nok som 1 målmand i en superliga klub, alt for usikker ved dødbolde og totalt håbløs til udspark.

Zone 43
Manager

« Svar #30698: 06 Dec 2010, 17:14 »

Selvom Silkes to mål hører til i den tvivlsomme ende, så synes jeg, at det var noget nær et røveri i går, at vi overhovedet fik point hjem. Jovist havde vi en 20-25 gode minutter efter pausen, men alt i alt en ret så skuffende indsats.

Ellers en fantatisk dag med de to tosser, VK og GE. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #30699: 06 Dec 2010, 18:00 »

Nu må i altså lige huske at Tørnes IKKE staves med "æ" Peace
Og synes godt nok ikke vi skal hente Zaza! For det første synes jeg at Tørnes er bedre, for det andet er Tørnes en del yngre... Smiley

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #30700: 06 Dec 2010, 21:22 »

Jeg vil hellere have Zaza som reserve end Tørnes, grundet rutinen. Så kan man altid udleje Tørnes et år eller to, og se om han skulle udvikle sine svage sider dér.

I øvrigt, hvis man kigger på statistikken, så har Zaza faktisk haft fire clean sheets - okay, han har så også spillet 6 kampe flere end Tørnes - mere end Tørnes dette efterår. Gennemsnitligt har Tørnes lukket 1,4 mål ind, Zaza 1,5.
Ingen tvivl om, at SA skal forblive første keeper! 13 kampe, 14 mål indkasseret og 6 clean sheet - et gnm. snit på 0,9.

Desuden kom efterårets nedtursperiode, efter Tørnes røg ind på kassen istedet for SA. At vi ligger, hvor vi gør, skal nok ses i lyset af Farnerud' og Agger's optur på banen. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

patrick J
Manager

« Svar #30701: 06 Dec 2010, 21:26 »

Synes nu Tørnes har gjort det godt nok, og han kan da ikke klandres for ret mange af de mål der er gået ind. Et forsvar som har sejlet, har heller ikke hjulpet på det. Før SA blev skadet, stod han skam ikke prangende, og lavede både drop mod OB og Sporting. Synes faktisk kampen som første keeper er utrolig tæt...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager

« Svar #30702: 06 Dec 2010, 21:54 »

Synes nu Tørnes har gjort det godt nok, og han kan da ikke klandres for ret mange af de mål der er gået ind. Et forsvar som har sejlet, har heller ikke hjulpet på det. Før SA blev skadet, stod han skam ikke prangende, og lavede både drop mod OB og Sporting. Synes faktisk kampen som første keeper er utrolig tæt...

Drops, rød front, dårlige hårdage og balladen i ledelsesgangene osv. er ingen undskyldning, når faktum - statistikken - viser, at SA har været en klasse over Tørnes i efteråret. Spillemæssigt finder jeg også SA bedre, Tørnes laver et par mærkelige ting indimellem, så sent som i går, som sagtens kunne have kostet 2-3 mål.

- Daniel Agger.

Brodersen93
Gæst

« Svar #30703: 06 Dec 2010, 22:01 »

Synes også at Tørnes har gjort en glimrende figur i kassen, selvfølgelig lavet et par svipsere en gang imellem. Før Stephan Andersen blev skadet var han heller ikke ligefrem prangende til tider, men vores store problem er efter min mening forsvaret "De vender jo som færge" Peace, føler at vi mangler hurtighed i den bagerste kæder, vi virker utrolig følsomme overfor hurtige vævre angribere  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #30704: 06 Dec 2010, 22:02 »

Før Stephan Andersen blev skadet var han heller ikke ligefrem prangende til tider,
Det er også de færreste målmand som spiller godt med en skadet skulder Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2045 2046 [2047] 2048 2049 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010