home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2044 2045 [2046] 2047 2048 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4706851 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #30675: 05 Dec 2010, 21:02 »

Jeg er stoppet med det.. Det smittede af på lagnet og dynen. Kunne næsten ikke få det af igen! ticked off

Peace

Det overrasker mig lidt at du rent faktisk fik det af Shockeret Jeg går ud fra at der skal lyde en stor tak til Cillit BANG! - BANG! Og FC-blodet er væk - På dynen, på lagenet, ja selv på TRØJEN!
« Seneste Redigering: 05 Dec 2010, 21:09 af Ghertesteas » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30676: 05 Dec 2010, 21:03 »

FC-blod på trøjen? Haha, hvor latterlig kan man være? Og så sover i med den om natten. Det er bare sært. Tunge

Hentyder nu mere til silkeborg-supporternes kreativitet. Du ved hvad jeg mener så bare undlad yderligere spørgsmål omkring dette.

absa: Det bliver begået udenfor. Det kan vi godt blive enige om. Men reglerne er lavet om til at det er der hvor hændelsen ender at der skal dømmes. Og tror også at vi kan blive enige om at det sluttede i feltet. Ergo var der straffe.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Manager

« Svar #30677: 05 Dec 2010, 21:08 »

Du er i hvertfald altid farvet. Der skulle rigtig nok ikke have været mål til Silkeborg ved 2 mål, men jeg er ikke enig med at i skulle have haft 2 straffespark, og bare fordi der belv dømt straffe i Fck mod Fcn betyder jo ikke det er rigtigt, det var nemlig forkert dømt i den kamp og ikke i dag. I øvrigt skulle Silkeborg også have haft et straffe hvor der er klar hånd på. Så syntes jeg også at Brøndby fansene har godt af at opleve en dommer som rent faktisk dømmer i mod dem det er i ikke vant til
Bryder lige ind...

Hvilket af straffesparkene fra FCK - FCN er det du omtaler, som du ikke mener skulle have været dømt?

absalonsen
Gæst

« Svar #30678: 05 Dec 2010, 21:14 »

absa: Det bliver begået udenfor. Det kan vi godt blive enige om. Men reglerne er lavet om til at det er der hvor hændelsen ender at der skal dømmes. Og tror også at vi kan blive enige om at det sluttede i feltet. Ergo var der straffe.

"Frispark uden for straffesparksfeltet:

- frisparket skal tages fra det sted, hvor forseelsen blev begået, eller fra det sted, hvor bolden var, da forseelsen blev begået (alt efter forseelsen)."

http://www.dbu.dk/sitecore/content/Faelles/turneringer_og_resultater/Love%20og%20regler/DBUs%20love/Fodboldloven/_13_-_frispark.aspx

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30679: 05 Dec 2010, 21:15 »

Så er det da lidt underligt at eksperter, kommentatorere og dommeren fra fck-fcn mener at det er der hvor forseelsen ender.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30680: 05 Dec 2010, 21:25 »

absalonsen
Gæst

« Svar #30681: 05 Dec 2010, 21:48 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #30682: 05 Dec 2010, 21:51 »

Hold nu op. Kig godt efter. Han giver slip en meter før de overhovedet er inde i feltet.

absalonsen
Gæst

« Svar #30683: 05 Dec 2010, 22:03 »

Hold nu op. Kig godt efter. Han giver slip en meter før de overhovedet er inde i feltet.

Nej, det gør han ikke.. Desuden forholder jeg mig til fodboldloven og er egentligt ligeglad med, hvad der skete i fck-FCN.

verdenskrig
Manager

« Svar #30684: 06 Dec 2010, 13:21 »

Fed fed away til Silkeborg i går.. Jeg synes det er dybt imponerende at vi næsten kan fylde et helt tog fra sjælland og fylde hele øverste tribuneafsnit ud, mens Silkehår vel dårligt havde 150 fans på plads Grin.. Fantastisk fremmøde i går, og rigtig fin stemning i lange perioder Smiley

Ud fra det jeg så, så spillede vi en ganske godkendt kamp.. Vi skaber en lang række chancer som burde være nok til at vinde kampen, men omvendt så sejler vi altså stadig rent defensivt.. Opspillet fra forsvaret er blevet langt bedre med Stenderup derinde, men så snart vi bliver presset den mindste smule så ser det vakkelvornt ud!
Mike, Farnerud, Stenderup, Wass, samt Agger synes jeg gjorde det rigtig godt i går.. Specielt Farnerud var jo helt vanvittig.. Den skudfinte han laver ved 2-1 målet er jo simpelthen lige til at få stiv gren af, og det krævede lige en ekstra vild jubel Grin Cool
Men vi må bare erkende at Michael Svendsen ikke bryder sig synderligt om os, og det var vel logisk nok at han skulle forære Silkeborg et point.. Derudover ærgeligt at vi ikke får scoret efterfølgende, da vi var nærgående i flere situationer.. Skuffet

Glæder mig derudover til at Stephan kommer tilbage fit for fight.. Kan egentlig godt lide Tørnæs som målmand og med hensyn til attitude, men hans spil med fødderne er ganske enkelt ikke godt nok, og i går var han tæt på at koste en kasse ( Jeg havde virkelig set den bold inde Rullende Øjne )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #30685: 06 Dec 2010, 13:26 »

VK: Det var pisse koldt udenfor og der er altså langt til Århus Grin

Og det mest pinlige er vel at vi blev tilbudt gratis fadøl, bustur og gratis indgang for 100 kr i alt! Men fuck nej om vi gider møde op Grin

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #30686: 06 Dec 2010, 13:31 »

Jeg giver dig ret i det hele verdenskrig, bortset fra at du indirekte mener Stephan er en del bedre end Tørnæs, hvilket jeg ikke mener han er. Før Stephan blev skadet lignede han ikke en spiller, som ville tage over for Thomas Sørensen på det danske landshold. Tørnæs derimod er gået upåvirket til opgaven i en svær BIF-tid, og synes bestemt han ser rigtig god ud! Du har dog ret i det med han ikke er så god med fødderne, men det kan sgu læres Smiley Det vigtigste er da at han er en god målmand, og det synes jeg godt nok han er Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

verdenskrig
Manager

« Svar #30687: 06 Dec 2010, 13:32 »

VK: Det var pisse koldt udenfor og der er altså langt til Århus Grin

Og det mest pinlige er vel at vi blev tilbudt gratis fadøl, bustur og gratis indgang for 100 kr i alt! Men fuck nej om vi gider møde op Grin
Og det er der ikke for os Grin Grin ?
Fandme tyndt, jeg er skuffet, og jeg vil naturligvis holde dig TheX ansvarlig for dette makværk  Djævel

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #30688: 06 Dec 2010, 13:33 »

Og det er der ikke for os Grin Grin ?
Fandme tyndt, jeg er skuffet, og jeg vil naturligvis holde dig TheX ansvarlig for dette makværk  Djævel

Jo men i er meget mere hardcore end vi er. Vi vel helst sidde der hjemme foran TV'et med en látte og et tæppe.

verdenskrig
Manager

« Svar #30689: 06 Dec 2010, 13:34 »

Jeg giver dig ret i det hele verdenskrig, bortset fra at du indirekte mener Stephan er en del bedre end Tørnæs, hvilket jeg ikke mener han er. Før Stephan blev skadet lignede han ikke en spiller, som ville tage over for Thomas Sørensen på det danske landshold. Tørnæs derimod er gået upåvirket til opgaven i en svær BIF-tid, og synes bestemt han ser rigtig god ud! Du har dog ret i det med han ikke er så god med fødderne, men det kan sgu læres Smiley Det vigtigste er da at han er en god målmand, og det synes jeg godt nok han er Thumbs Up

Tørnæs er som jeg skriver, bestemt ingen dårlig keeper :-).. Han har leveret ganske acceptable indsatser.. Men som jeg ser det så bliver han aldrig en målmand som redder point for os.. Han er en ok keeper, men jeg synes at hvis vi ser bort fra luftspillet så er Stephan altså et niveau over ham Wink

Føler mig mere tryg ved en SKADESFRI Stephan end Tørnæs..

Cool

Sider: 1 ... 2044 2045 [2046] 2047 2048 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010