|
Lassenolesen
|
|
Det tager meget kort tid. Jeg registrerede mig for et år siden.. og for hvert sekund der går jo længere tid siden var det  Okay, tak for det 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Har set den, kan også se mig selv der ! 
|
|
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Hva så brøndbyfans, er der nogen der skal ud og se dem imod AAB?  .. Det bliver en vild kamp...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Mike og Stryger starter inde på U21 landsholdet på TV2 Sport nu. Og husk at Wass er på A-landsholdet som spiller 20.15 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Hva så brøndbyfans, er der nogen der skal ud og se dem imod AAB?  .. Det bliver en vild kamp... Regner da med at skulle ned at se dem 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Mike og Stryger starter inde på U21 landsholdet på TV2 Sport nu. Og husk at Wass er på A-landsholdet som spiller 20.15  Ved du hvilke numre Sryger og Mike har?  Er lige slået derover og kan ikke helt finde dem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Ved du hvilke numre Sryger og Mike har?  Er lige slået derover og kan ikke helt finde dem.  Mike Jensen nummer 8, Stryger 7. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Mike Jensen nummer 8, Stryger 7.  Tak Benja, pænt navn btw. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvor mange Brøndby drenge er med i dagens trup?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvor mange Brøndby drenge er med i dagens trup?
2 på U21 hvis det er det du mener...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ja det var det jeg mente.. tak for det :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Regner da med at skulle ned at se dem  Så ses vi nok, selvom jeg ikke kender dig hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|