home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4701919 gange)
mini90
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3015: 19 Nov 2006, 20:23 »

Nårh okay?? Men så definere vi det anderledes !

Zone 43
Manager

« Svar #3016: 19 Nov 2006, 20:25 »

hmmm?=

jeg har klinex eller en kiks hvis det skulle være ??

Er det ikke at provokere eller drille ?

Eftersom der er en 'Wink' efter teksten, er det jo nok ment som en spøg ikke? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3017: 19 Nov 2006, 20:25 »

Drille, det lyder som et lille barn i børnehaven der kommer hjem til sin mor.
Provokere, er måske så meget sagt. Desuden er der jo sådan Wink én til sidst. Så mon ikke, der var lidt humor over det.

Du ved hvad jeg mener så lad være med det der mor pis.

jeg kan ikke se noget humor i det, mere provokationer, derfor har vi vel også denne debat, da vi opfatter det forskelligt

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3018: 19 Nov 2006, 20:26 »

Eftersom der er en 'Wink' efter teksten, er det jo nok ment som en spøg ikke? Rullende Øjne

Synes sku stadig det er en provokation. Min mening !

Zone 43
Manager

« Svar #3019: 19 Nov 2006, 20:27 »

jeg kan ikke se noget humor i det, mere provokationer, derfor har vi vel også denne debat, da vi opfatter det forskelligt

Jeg tror at du er den eneste, som opfatter det som en provokation! Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #3020: 19 Nov 2006, 20:27 »

Det er skam ikke noget pis med mor, bare det, jeg prøver at forklare dig, at du ikke kommer langt i livet hvis man ikke kan ligge de ting bag i hovedet, ellers får du det sku hårdt senere.

Our Honor Defend! We will fight to the end!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3021: 19 Nov 2006, 20:28 »

kom da ind i kampen
Har jeg ikke sagt ??

Kom selv ind i kampen - det har du sagt. Kig venligst dine sidste 10 indlæg igennem, og du vil se, at du selv opfylder alle disse kriterier.

Men at sige at det er fint og prvoker/drille synes jeg sku ikke er fint nok..

Sådan er fan ivert fald ikke !
Det er fint nok - uanset om du vil det eller ej. Det han skriv, holdte sig på den rette side af retningslinierne - dit svar til ham gjorde derimod ikke. En fan har da lov til at se anderledes på sagerne, i stedet for at være monster giga negativ - tak.

hmmm?=

jeg har klinex eller en kiks hvis det skulle være ??

Er det ikke at provokere eller drille ?

Nej - det er humor, ironi - som kommer af det rivaleri der er mellem FCK og Brøndby - og du vil selv reagere sådan, hvis situationen var sådan - og jo, det ville du.

Opfatter det forskelligt? Der er én, der opfatter det forskelligt, og opfører sig fuldstændig hysterisk - gæt selv hvem det er - mens andre griner af det.. Smiley

Men tak for et godt grin, jeg skal desværre lave opgave nu. Jeg beder i øvrigt alle folk om at holde sig inde for retningslinierne, da dette simpelthen ikke er godt nok - stram op.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3022: 19 Nov 2006, 20:29 »

Det er skam ikke noget pis med mor, bare det, jeg prøver at forklare dig, at du ikke kommer langt i livet hvis man ikke kan ligge de ting bag i hovedet, ellers får du det sku hårdt senere.

JEG OPFATTER DET SOM PROVOKATION, DERFOR REAGERE JEG SÅDAN, DET VILLE ALLE ANDRE OGSÅ GØRE. I SER DET BARE SOM HUMOR, DERFOR REAGERE I  ( BRØNDBY FANS ) IKKE SOM MIG

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #3023: 19 Nov 2006, 20:31 »

JEG OPFATTER DET SOM PROVOKATION, DERFOR REAGERE JEG SÅDAN, DET VILLE ALLE ANDRE OGSÅ GØRE. I SER DET BARE SOM HUMOR, DERFOR REAGERE I  ( BRØNDBY FANS ) IKKE SOM MIG

Du kan jo derfor stadig ikke sige, at de andre ville reagere som dig. Jeg forklarer dig hvordan det er, ellers ender du sikkert bare som dem der smadrer toge når det ikke går som de vil. Det er jeg, tro det eller ej, imod. Men nogle vil ikke lytte, uanset hvor mange der end prøver at banke det ind i knolden på dem. Så tror jeg vil lade det til de andre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3024: 19 Nov 2006, 20:31 »

JEG OPFATTER DET SOM PROVOKATION, DERFOR REAGERE JEG SÅDAN, DET VILLE ALLE ANDRE OGSÅ GØRE. I SER DET BARE SOM HUMOR, DERFOR REAGERE I  ( BRØNDBY FANS ) IKKE SOM MIG

Slap af, fjern caps lock. Der er jo ingen, der kan tage det der seriøst..

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3025: 19 Nov 2006, 20:31 »

Kom selv ind i kampen - det har du sagt. Kig venligst dine sidste 10 indlæg igennem, og du vil se, at du selv opfylder alle disse kriterier.
Det er fint nok - uanset om du vil det eller ej. Det han skriv, holdte sig på den rette side af retningslinierne - dit svar til ham gjorde derimod ikke. En fan har da lov til at se anderledes på sagerne, i stedet for at være monster giga negativ - tak.

Nej - det er humor, ironi - som kommer af det rivaleri der er mellem FCK og Brøndby - og du vil selv reagere sådan, hvis situationen var sådan - og jo, det ville du.

Opfatter det forskelligt? Der er én, der opfatter det forskelligt, og opfører sig fuldstændig hysterisk - gæt selv hvem det er - mens andre griner af det.. Smiley

Men tak for et godt grin, jeg skal desværre lave opgave nu. Jeg beder i øvrigt alle folk om at holde sig inde for retningslinierne, da dette simpelthen ikke er godt nok - stram op.

Hysterisk?? ved jeg ikke.

HVis du havde opfattet på den måde som jeg havde ville du sikkert selv reageret sådan, så derfor?? STRAM selv op !

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #3026: 19 Nov 2006, 20:31 »

Slap af, fjern caps lock. Der er jo ingen, der kan tage det der seriøst..

lad vær at læs det evt. ?

Gosser
Manager

« Svar #3027: 19 Nov 2006, 20:32 »

Først: funny

Dernæst: Flot du kan modsige dig selv, på to sætinger!

"Det ville alle gøre" og "Derfor reagerer i ikke som mig"

Thumbs Up

iaurdae
Ynglingespiller

« Svar #3028: 19 Nov 2006, 20:33 »

Nu tror jeg lige at du, mini, inden du kommer for langt ud hvor du ikke kan svømme skal tage at tælle til ti, eller tyve. Og så lade være med hele tiden at skyde skylden videre på andre og se lidt på dig selv og dine indlæg evt.?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3029: 19 Nov 2006, 20:34 »

Hysterisk?? ved jeg ikke.

HVis du havde opfattet på den måde som jeg havde ville du sikkert selv reageret sådan, så derfor?? STRAM selv op !

Nej jeg havde ikke - jeg havde, så vidt muligt, forsøgt at reagere normalt, og ikke gå fuldstændig i spåner. Så nej, det havde jeg ikke. Og lad være med at bede mig, om at stramme op. Jeg går ikke til angreb på diverse brugere ligesom dig..

lad vær at læs det evt. ?

Jeg kunne også være mere hård - læs retningslinierne og forhold dig til dem. Vi er på et debatforum, hvor der forventes at vi kan kommunikere sammen som normale individer - bevis nu, at dette er korrekt.

Sider: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010