home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1985 1986 [1987] 1988 1989 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4612340 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29790: 05 Okt 2010, 20:15 »

Den FMB er jo kun sendt ud fordi medier og fans krævede det, og den indeholder ikke mere fordi planen skal afstemmes, godkendes og sættes på skinner før man kan fortælle rigtigt om den.

Ja, det er vel den eneste grund, der kan være til det Smiley

Aldrig alene!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29791: 05 Okt 2010, 20:17 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/per-b-glaeder-mig-til-at-fortaelle-mere  

så rolig nu med at gå helt amok før han har fortalt alt

DeBuur
Manager

« Svar #29792: 05 Okt 2010, 20:27 »

Thumbs Up Hurra dagens gode nyhed er at der ikke er magt kampe i Brøndby...jamen så er alt jo ved det gamle..  Peace

Men er det godt nyt nu hvor vi tænker det igennem.... svaret har bestyrelsen.... forhåbentlig... eller er vi der hvor kassen er tom og alt skal sælges ud fordi en fast låst ledelse har spillet deres sidste kort og har tabt...

Hvilken investor tør gå ind i Brøndby efter at Wonder Boy KASI Jesper har fortalt om enevældige tilstande... ingen er jeg bange for.... det skulle da lige være Karsten Ree og Amagerbanken... de kaster jo penge efter alt.

YNWA

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29793: 05 Okt 2010, 20:33 »

Thumbs Up Hurra dagens gode nyhed er at der ikke er magt kampe i Brøndby...jamen så er alt jo ved det gamle..  Peace

Men er det godt nyt nu hvor vi tænker det igennem.... svaret har bestyrelsen.... forhåbentlig... eller er vi der hvor kassen er tom og alt skal sælges ud fordi en fast låst ledelse har spillet deres sidste kort og har tabt...

Hvilken investor tør gå ind i Brøndby efter at Wonder Boy KASI Jesper har fortalt om enevældige tilstande... ingen er jeg bange for.... det skulle da lige være Karsten Ree og Amagerbanken... de kaster jo penge efter alt.

Eller Kasi-Jesper selv Thumbs Up http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/kasi-jesper-broendby-kan-bare-ringe

Aldrig alene!

DeBuur
Manager

« Svar #29794: 05 Okt 2010, 20:38 »

Næppe realistisk....... jeg vil love at sove i en FCK trøje i et helt år hvis det sker...

Jeg mener helt klart at Kasi Jesper ligger afstand til BIF i de udtalelser... og det lyder ikke som om han tror på at de kommer til at ske....

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #29795: 05 Okt 2010, 20:47 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/per-b-glaeder-mig-til-at-fortaelle-mere  

så rolig nu med at gå helt amok før han har fortalt alt

Så må han sige lidt mere end blot de to punkter på planen. For det er jo intet nyt, at vi skal være økonomisk ansvarlige og have sportslig succes med mesterskaber og EL/CL-deltagelse..

Havde der været lidt fedt på flæskesværdet, så havde det være fornuftigt, da det kunne skabe noget mere debat, og ikke et hav af indlæg på div. internet sider med indlæg lig dem, der har skrevet i denne tråd.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29796: 05 Okt 2010, 21:10 »

i takt med at planens forskellige detaljer falder på plads,
derfor de ikke siger noget endnu

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29797: 05 Okt 2010, 21:11 »

Næppe realistisk....... jeg vil love at sove i en FCK trøje i et helt år hvis det sker...

Jeg mener helt klart at Kasi Jesper ligger afstand til BIF i de udtalelser... og det lyder ikke som om han tror på at de kommer til at ske....

WOW!!!  Shockeret uanset hvor sikker ejg er på noget, ville jeg ALDRIG love sådan noget!! Wink

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #29798: 05 Okt 2010, 21:21 »

i takt med at planens forskellige detaljer falder på plads,
derfor de ikke siger noget endnu

Derfor havde det stadig klædt dem, at fortælle lidt mere om, hvad der skal ske, hvordan det skal ske og over hvor lang en periode f.eks., istedet for at gentage sig selv. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brodtgaard
Manager

« Svar #29799: 06 Okt 2010, 10:53 »

Per B åbner op for Kasi-Jesper:

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-34049669

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29800: 06 Okt 2010, 11:02 »

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29801: 06 Okt 2010, 14:43 »

Efter alt det her tumult omkring Per B på det seneste og med klubbens igen tilbagegang så tror jeg selv på to ting som kan komme til at ske.

1. Per B har fået en sidste chance fra bestyrelsen og amatørafdelingen, mislykkedes hans nye plan/strategi som blev fremlagt i mandags så er det farvel og tak. Og det betyder også at han ikke har al evighed til at få den plan i gang.

2. Til det møde der var i mandags der blev der diskuteret at Per B har planlagt son afgang og det kan være imorgen som det kan være om 1 år. Han har indset at klubben skal bruge helt nye kræfter og der skal en støre kapital til for at komme frem og hermed er der en lille dør åben til Kasi Jesper, som trods ovenstående link gerne vil ind i BIF hvis han bliver direktør, bestyrelsesformand og der kommer ro på igen og styr på direktionsgangen. Kommer Jesper ind vil han med garanti selv bringe folk ind og han vil lave en slags overbygning fra AG København og Brøndby IF og dermed er Brøndby ikke en børsnoteret klub, her kan man jo tænke over om Søren Colding, Jordi og steen laursen skal bringes ind. Dermed sagt at jeg tror ikke jesper vil stå standby i al tid.. han har sendt klare signaler om at nu skal det snart være hvis jeg skal putte flere penge ind i BIF. Her tænker jeg på han ville købe Glostrup og få dem i champions league... come on! Det jo ikke sandt.. det er bare et direkte signal til at "jeg kan komme ind i BIF og jeg kan få jer i champions league og i bliver det største hold i danmark igen inden for få år"

Anyway som vi alle ved skal der ske noget denne her gang... vi kommer ikke videre sådan her.. det er det samme der sker år efter år.

Zone 43
Manager

« Svar #29802: 06 Okt 2010, 17:35 »

Jeg tror ikke, der blev snakket om Bjerregaards afgang ved mødet. Men ellers passer begge punkter meget godt sammen.

Han har ikke meget tid tilbage i klubben, Bjerregaard, og med den plan der fejlede i mandags - sandsynligvis ved punktet Anders Bjerregaard - er hans snort forkortet yderligere, og derfor åbner han i dag døren til Kasi-Jesper, som han ved har hjerte, ambitioner og pengene med. At han har det, tror jeg, er derfor Bjerregaard gerne vil se ham som hans afløser. Desuden findes der næppe mange, der kan opfylde alle tre ting, og som er villige til, at overtage pladsen.

Ifl. dagens BT er Bjerregaard sendt tilbage til tegnebordet for, at ændrer planen, og fejler ved denne også, tror jeg endeligt, at Bjerregaard kan tage på en (velfortjent trods alt) pension.

- Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29803: 06 Okt 2010, 18:10 »

Jeg tror også han har fået et slags ultimatum nu.. eller håber han har.
Og ja en velfortjent pension ville være passende.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #29804: 06 Okt 2010, 18:48 »

For et par uger siden, var det Kasi-Jesper som friede til Brøndby ved at snakke om et nyt storhold.
Nu er det den anden vej - håber der kommer noget godt ud af det: http://www.bold.dk/nyt/Palmaa-vil-have-Kasi-Jesper-tilbage

Både Per B og nu Ole Palmå er åben.

Sider: 1 ... 1985 1986 [1987] 1988 1989 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010