Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 626 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1969
1970
[
1971
]
1972
1973
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4597941 gange)
Hamza_BIF
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #29550:
28 Sep 2010, 20:22 »
Citat af: Fernando 28 Sep 2010, 20:15
Jeg synes, at vores forsvar Max og Remco er alt for langsomme og også alt for langsomme i, at opbygge spillet! Så her mod Horsens gad jeg godt se Stenderup og Bissen inde!
og i det næste transfervindue SKAL der altså ske noget! ind med en ny forsvarsspiller og ud med Gisla, Magic og Farnerud, som er alt for løntunge og som ikke bliver brugt!
Enig med dig i at de er for langsomme. Max er ret hurtig alderen taget i betragtning. Han kan imo. godt følge med. Remco er alt for langsom. Også enig i at det går for langsomt i det opbyggende spil. Men igen her synes jeg kun det er Remco der er for langsom og for ringe. Max er kun ringe i det opbygende spil. Men når vi ikke har nogle midtstoppere der er bedre end ham både fremadrettet og og defensivt så nytter det ikke at sætte ham af. Så vidt jeg ved er Stenderup og Bissen begge højrebenede og det er måske lidt for satset i en kamp hvor det sikkert ender med at vi bliver lagt under pres i perioder. Som jeg også skrev før kampen mod fck kan deres hurtige angriber (dengang santin - nu Macena) blive et stort problem for vores langsomme forsvar. Vi har ingen spillere pånær Jens Lyn der kan følge med ham. Måske Jallow også men han har intet at lave nede i forsvaret.
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Fernando
Gæst
«
Svar #29551:
28 Sep 2010, 20:32 »
Og kender nu ikke helt startopstillingerne som vi har stilt op med i de seneste par kampe, men Jallow skal/kan altså ikke lægge alene på toppen han skal have en makker! men synes ikke det skal være Bern - Fordi han scorer jo ingen mål og det var jo det vi nok forventede at ham da han kom til klubben, og desværre også hans mange skader! Men, Bruno's sprogbariere er jo også et problem, men gad nu godt se lidt mere til ham
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29552:
28 Sep 2010, 20:38 »
Lige på søndag skal vi spille med 5 på midtbanen og en på toppen imo. Det vil gøre at holdet står mere kompakt og dermed har 'sværere' ved at falde fra hindanden. Så skal angriberen bare have nogle gode bolde at arbejde med. Får vi et hurtigt mål så tror jeg det ser meget lyst ud! det sidste vi har brug for nu er at lukke et tidligt mål ind og falde fuldstændig fra hinanden. Så er krisen her for alvor.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #29553:
28 Sep 2010, 20:44 »
Citat af: Altid Brøndby 28 Sep 2010, 20:38
Lige på søndag skal vi spille med 5 på midtbanen og en på toppen imo. Det vil gøre at holdet står mere kompakt og dermed har 'sværere' ved at falde fra hindanden. Så skal angriberen bare have nogle gode bolde at arbejde med. Får vi et hurtigt mål så tror jeg det ser meget lyst ud! det sidste vi har brug for nu er at lukke et tidligt mål ind og falde fuldstændig fra hinanden. Så er krisen her for alvor.
Helt enig i at i skal spille med 5 på midten i næste kamp. Jeres angribere har sammenlagt scoret 1 mål, og det var på straffe, og det var ikke meget bedre i sidste sæson. På midtbanen synes jeg faktisk i har langt mere målfarlige spillere, og det er også den del af banen hvor jeg synes i holder det niveau i gerne vil have. Som mange har påpeget har jeres forsvar været elendigt, og det samme kan man sige om jeres angreb, hvor der ikke rigtig er den boksspiller i har brug for. Set i det lys, så ynes jeg det er fornuftigt med fem mand på midten.
Fernando
Gæst
«
Svar #29554:
28 Sep 2010, 20:46 »
Tror ærlig talt at Bruno kan gøre det bedre deroppe alene end Jallow kan fordi syntes tit han bare løber i dybden, hvor jeg hellere vil se ham som boksspiller! Tror Bruno vil være bedre deroppe alene fordi han er bedre fysiks og teknisk
Men vi Skal have en ny spiller til forsvaret, hvor vi virkelig lider og har problemer efter min mening..
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #29555:
28 Sep 2010, 20:47 »
Citat af: Ghertesteas 28 Sep 2010, 20:44
Helt enig i at i skal spille med 5 på midten i næste kamp. Jeres angribere har sammenlagt scoret 1 mål, og det var på straffe, og det var ikke meget bedre i sidste sæson. På midtbanen synes jeg faktisk i har langt mere målfarlige spillere, og det er også den del af banen hvor jeg synes i holder det niveau i gerne vil have. Som mange har påpeget har jeres forsvar været elendigt, og det samme kan man sige om jeres angreb, hvor der ikke rigtig er den boksspiller i har brug for. Set i det lys, så ynes jeg det er fornuftigt med fem mand på midten.
Jallow har nu scoret 2 kasser på hjemmebane mod Vaduz, i Europa League
Aldrig
alene!
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29556:
28 Sep 2010, 20:51 »
I bund og grund kan vi ligeså godt lade være med at spille med angribere. For vi har ingen. Vi går hen og spiller 4-6-0 midt i kampene. Angriberen går hele tiden ned og skal modtage bolden nærmest nede ved forsvaret så når vi slår den ind i boksen er vi 0 imod de 2-4 det andet hold har. Det betyder så at vi må spille dybt i stede og sende fløjerne afsted og vente på der er nogle gule trøjer i feltet. Det fatter jeg personligt ikke. Der er sgu ingen fordel i at spille med angribere hvis han alligevel skal stå nede på den defensive midt alligevel. Så må vi satse på dødbolde og langskud. Det skal der sgu laves om på.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29557:
28 Sep 2010, 20:51 »
Citat af: Brøndby_4ever 28 Sep 2010, 20:47
Jallow har nu scoret 2 kasser på hjemmebane mod Vaduz, i Europa League
Ja. Og en mod Buducnost og nede i Lissabon scorede han også. Men han mener i ligaen
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #29558:
28 Sep 2010, 20:53 »
Citat af: Altid Brøndby 28 Sep 2010, 20:51
Ja. Og en mod Buducnost og nede i Lissabon scorede han også. Men han mener i ligaen
Nåe, ja.... Havde lige glemt de to mål. Men så har han jo også scoret. Selvom det ikk er i ligaen, har han jo så vist at han kan finde ud af det...
Aldrig
alene!
Fernando
Gæst
«
Svar #29559:
28 Sep 2010, 20:54 »
Citat af: Altid Brøndby 28 Sep 2010, 20:51
I bund og grund kan vi ligeså godt lade være med at spille med angribere. For vi har ingen. Vi går hen og spiller 4-6-0 midt i kampene. Angriberen går hele tiden ned og skal modtage bolden nærmest nede ved forsvaret så når vi slår den ind i boksen er vi 0 imod de 2-4 det andet hold har. Det betyder så at vi må spille dybt i stede og sende fløjerne afsted og vente på der er nogle gule trøjer i feltet. Det fatter jeg personligt ikke. Der er sgu ingen fordel i at spille med angribere hvis han alligevel skal stå nede på den defensive midt alligevel. Så må vi satse på dødbolde og langskud. Det skal der sgu laves om på.
Det lige præsis det jeg mener! Jallow går med tilbage til omtrent midten og venter på bolden, derfor vil jeg se bruno i angrebet istedet for ham! så han kan ligge lidt længere oppe! Hvor lang tid siden er det engenligt, at vi har scoret på en dødbold?
Vi mangler altså en målfarlig angriber!
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29560:
28 Sep 2010, 20:56 »
Nu er Buducnost jo heller ikke den sværeste modstander.. og det nede i Lissabon var på tom kasse. Men jo han har bevist det før og tror også kun det er et spørgsmål om tid før han scorer igen. Hvis vi altså snart kommer ud af krisen før vi synker helt ned i kviksandet (Ja, det udtryk fandt jeg lige på xD )
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29561:
28 Sep 2010, 20:57 »
Citat af: Fernando 28 Sep 2010, 20:54
Det lige præsis det jeg mener! Jallow går med tilbage til omtrent midten og venter på bolden, derfor vil jeg se bruno i angrebet istedet for ham! så han kan ligge lidt længere oppe! Hvor lang tid siden er det engenligt, at vi har scoret på en dødbold?
Vi mangler altså en målfarlig angriber!
Nu har det nok ikke så meget at gøre med at det er Jallow men nok noget han har fået at vide af træneren. Hvonår har vi ikke scoret på dødbolde? vi har ikke scoret et mål i åbent spil i ligaen siden starten af August. Udover Remcos 3. mål i Lyngby.
Fernando
Gæst
«
Svar #29562:
28 Sep 2010, 20:59 »
Tænkte lidt det samme, at det er jo ikke det samme neveau i suppen og EL (kommer jo selvfølgelig an på modstanderen
) men enig AB tror også kun det er et spørgsmål om tid før han scorer en enkelt basse eller to
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #29563:
28 Sep 2010, 21:11 »
http://brondby.com/tv/?id=64298
Henrik om den seneste uge
EDIT: Vi kan umuligt tabe på Søndag. Det er på min fødselsdag. Vi plejer altid at vinde kampen der er tættest på min fødselsdag. I år er det PÅ dagen så det bliver fremragende
søgaard
Gæst
«
Svar #29564:
28 Sep 2010, 21:15 »
Så selvom jeres angribere har scoret 5-6 mål på 14 kampe, så er det jo ikke imponerende og problemet er for mig, at I mangler den targetspiller. Jallow, Bruno og hvem I ellers har, ville fungere fint, hvis de havde den høje, store stærke angriber ved siden af sig. Sådan en mand har I ikke haft siden Ducan. Bernburg blev købt til at dække den position, uden helt at have de spidskompetencer, som Duncan havde, når han så samtidig har været kronisk skadet i hans tid i Brøndby har jo bare gjort det værre.
Når I desuden har spillere, som Jens Stryger og Jan K. som kan gå til baglinjen og gerne vil slå indlæg. Det samme vil jeres backs, så mangler den angriber, da Jallow, som vel må betegnes som jeres 1.angriber, ikke fylder nok i feltet. Hvis man skulle tage Brøndby briller på, så kunne man håbe på, at familien Bjerregaard kom hjem fra den badeferie og begyndte at lave deres arbejde, så I kunne få en ordentlig sportsdirektør og få den angriber, som I mangler. Selvom det måske er ment som en sjov bemærkning, så ville Remco ikke være dårlig oppe foran, hvis I kunne omskole ham rent hurtigt. Han har de kompetencer, som I formentlig mangler, men spørgsmålet er om I i virkeligheden kan undvære ham i forsvaret, hvor Bischoff ikke virker helt fit for fight og det samme gælder med Max Von Schlebrügge og ham den unge gut I har, tror jeg aldrig at jeg har set, så hans niveau er lidt svært at bedømme.
Nu læste jeg den anden dag, at det ville koste næsten 19 mio. at fyre Gislason, Farnerud og Peter Madsen, som skulle være nogle af de tungeste gutter i truppen. Det er altså mange penge, som I reelt bruger på ingenting. Peter Madsen har vel ikke spillet fast, siden to sæsoner siden, hvis det ikke er længere siden. Gislason ser heller ikke ud til at overhovedet komme i nærheden af 1.holdet. Farnerud er jo nok den eneste, som man i virkeligheden får lidt for de mange penge, men stadigvæk så leverer han ingenting i forhold til de penge, som han kan sætte ind på kontoen hver måned. Hvis I formår at sælge nogen af dem, så bukker jeg mig i støvet, for det er satme godt gået! De vil ret sikkert stadig kræve en høj løn i forhold til deres nuværende niveau og derfor virker det næsten umuligt med mindre der er en eller anden virkelig desperat klub, som ikke har tid til at scoute deres indkøb.
Der var engang, hvor I kunne finde gode spillere til billige penge og man kan jo undre sig over hvor det er blevet af, da det vel er de samme folk, som har sidder på de positioner de sidste mange år.
Sider:
1
...
1969
1970
[
1971
]
1972
1973
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »