AFC
|
|
AFC: Du bliver VED og VED og VED med at kalde dem for fans hver gang der er folk på Brøndbyafsnittet der gør noget forkert. Man skulle tro du efterhånden har fattet det men nej. De er ikke fans. Ser frem til at du skriver det igen d. 20. Marts.
Så må du som Brøndby... hvad?, være pinlig overfor den opførsel de laver.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Har jeg sagt det var fedt? nej vel. Lad nu være med at komme herind i tråden og prikke til os hver gang efter i vinder over os.
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Har jeg sagt det var fedt? nej vel. Lad nu være med at komme herind i tråden og prikke til os hver gang efter i vinder over os.
Han skriver da heller ikke noget med resultatet lige nu? Han pointere blot jeres FANS dårlige opførsel. Jo gu er det da så fans?! De er der jo HVER gang i spiller, og de finder på noget lort hver gang... Ufatteligt klubben ikke snart kan få gjort noget ved dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
hvordan ved du de er der hver gang? kan du måske genkende dem? det er jo kun nogle få af dem som lavede noget lort men det var forventet de ville gøre det pga det med tifoen
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Han skriver da heller ikke noget med resultatet lige nu? Han pointere blot jeres FANS dårlige opførsel.
Jo gu er det da så fans?! De er der jo HVER gang i spiller, og de finder på noget lort hver gang... Ufatteligt klubben ikke snart kan få gjort noget ved dem.
Ja de er der HVER gang vi spiller for at lave ballade. De kan ikke betragtes som fans. en flok tabere, skam jer.!
Ih du er vel nok sød. Er du gaaal en pasioneret fan. Jeg går udfra at du var på stemningstribunen hos fck? og er stiv?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
hvordan ved du de er der hver gang? kan du måske genkende dem? det er jo kun nogle få af dem som lavede noget lort men det var forventet de ville gøre det pga det med tifoen
Der bliver jo lavet før/under/efter mange af Brøndbys kampe Desuden så får man da slet ikke lov til at lave nogle tifoer i fremtiden når man opfører sig så tåbeligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
ja det ved jeg godt.. men kan jo godt være nogle helt andre.. behøves ikk være de sammen
det var jo ren chikane fra fck's side.. brøndbys tifo som de havde lavet var lavet af noget som ikk kunnes brændes og fcks undskyldning for de ikke måtte tage tifo med var at de ville lave bål ud af det:S..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
i øvrigt synes jeg det er utrolig, at de begynder at sloges indbyrdes med hinanden. Det bevidner da godt nok utrolig stor intelligens.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
i øvrigt synes jeg det er utrolig, at de begynder at sloges indbyrdes med hinanden. Det bevidner da godt nok utrolig stor intelligens.
Ja for du var jo tilstede på tribunen og ved præcis hvad der skete og hvorfor der opstod slagsmål?
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Ja for du var jo tilstede på tribunen og ved præcis hvad der skete og hvorfor der opstod slagsmål?
Hvis du var til stede, så fortæl da hvad der skete? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Nej. Men uanset hvad er det da fuldstændig idiotisk at begynde at slås med hinanden!? Måske var det fordi de RIGTIGE fans ville stoppe ikke fansne med at lave alt det lort 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Og derudover ligger fcks stadionansvarlige selv op til ballade ved at forbyde den tifo. Og ved at forbyde flagene. Så i de flag fck havde? de var jo 30 gange større end dem vi måtte have med ind. Er sikker på at det planlagte pyro ikke havde fundet sted hvis det ikke var sket.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Og derudover ligger fcks stadionansvarlige selv op til ballade ved at forbyde den tifo. Og ved at forbyde flagene. Så i de flag fck havde? de var jo 30 gange større end dem vi måtte have med ind. Er sikker på at det planlagte pyro ikke havde fundet sted hvis det ikke var sket.
Der vil jeg rent faktisk give jer ret. Forbudet var latterligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvis du var til stede, så fortæl da hvad der skete?  Jeg var til stede ja. Men jeg har ikke sagt at jeg så hvad der skete. Stod og så kampen og så pludselig at det gik amok.
|
|
|
|
|
|
|
|