home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1093 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1939 1940 [1941] 1942 1943 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215671 gange)
N17
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29100: 01 Sep 2010, 22:11 »

Tja ifølge det AB skrev på SSO, så sagde han "Det er Mads" hvorefter AB svarede "Undskyld må have fået forkert nummer" fordi han troede agenten hed Mikkel!

Meget spændende, ikke?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29101: 01 Sep 2010, 22:13 »

håber de har købt ham også bare offentligt gøre det i morgen:d

blomvikings
Manager

« Svar #29102: 01 Sep 2010, 22:25 »

Tror sgu ikke Brøndby henter nogen, desværre !!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #29103: 01 Sep 2010, 22:32 »

de skal bare købe en.. jeg vil have en ny spiller om det så er mufufu

Zone 43
Manager

« Svar #29104: 02 Sep 2010, 07:47 »

Nå, indtil videre ser det ikke ud til, der er sket en fløjtende fis. Lorte vindue, lorte sæson. 5. pladsen kommer hjem! Sur

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29105: 02 Sep 2010, 08:27 »

Hold kæft hvor er jeg træt af, at de inden transfervinduet melder ud, at der rigeligt med penge, og der skal forstærkninger til. Nu sidder vi her, og intet er hændt. Er som sådan ikke skuffet, for havde ikke forventet noget, som sådan, for der mangler jo tydeligt handlekraft i sportsudvalget. håber dog der bliver præsenteret et eller andet i dag, men tvivler. Skuffet 

Brodtgaard
Manager

« Svar #29106: 02 Sep 2010, 08:42 »

Suk...   http://www.bold.dk/nyt/Broendby-kunne-ikke-finde-gode-spillere

Hvad fanden er det for en udmelding.   Har vores scout ikke været god nok, eller har vi bare ikke penge nok til at hente en forstærkning? Det er da skidt hvis spillerne hverken er dygtige nok og for dyre. (Det er da lidt selvmodsigende)
Havde virkelig håbet på en forsvarsforstærknin g.
Men som Zone nævner:  5. pladsen kommer hjem!
« Seneste Redigering: 02 Sep 2010, 09:16 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29107: 02 Sep 2010, 09:09 »

Endnu en gang sidder man med en virkelig tom følelse efter vinduet. Ved starten er man spændt på hvad der skal ske, fordi man er sikker på der vil komme spændende spillere til klubben. Og så nu efter vinduet er der sket.... INTET! Vi har lejet bruno, der ender med at blive 3. valg når bern er tilbage. Super super flot bestyrelse. Jeg nægter simpelthen at tro på at det er totalt umuligt at hente gode spillere til klubben.

Jeg vil sku næsten hellere have AB tilbage, for han købte da i det mindste noget  crazy

Det virker som om det der sportsudvalg ikke fungere en skid, og at de nu bare er mange mennesker der kan kigge på hinanden og tænke "hmm, mon vi skulle ud og kigge på spillere?... Nej heller ikk i dag" Huh.

Må ærligt indrømme jeg havde forhåbninger om at Thygesen blev præsenteret i dag, men nu kan vi se frem til en middelmådig sæson, hvor vi skal kæmpe for at slå Lyngby Skuffet

DeBuur
Manager

« Svar #29108: 02 Sep 2010, 09:29 »

Peace Finans krisen har så også ramt Brøndby.... jeg syntes det er ansvartligt at klubben ikke henter flere middelmådige spillere til klubben... der er jo masser af udviklings spillere i klubben så det er vigtigt at klubben kun køber nogle spillere der kan forstærke holdet med det samme.

Jeg forstår dog ikke at det ikke er lykkes at hente en stærk center forsvar.... det kommer til at blive dyrt i denne sæson.

YNWA

absalonsen
Gæst

« Svar #29109: 02 Sep 2010, 10:34 »

Endnu et succesfuldt vindue for Per B.

Elsker Blok4! Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29110: 02 Sep 2010, 10:43 »

Problemet er jo at man har mange løntunge flop spillere rendende rundt som man ikke kan komme af med pga lønnen. Af samme grund er det også svært at få folk til at skifte klub den anden vej også da folk på ½-1 år tilbage af deres kontrakter da bare vil fuldføre dem og skumme fløden før de skifter klub og skal gå 30-40% ned i løn.

blomvikings
Manager

« Svar #29111: 02 Sep 2010, 10:44 »

Suk ! Få nu smidt de ubrugelige spillere ud, så som Farnerud og Remco.. Og så må man hive flere unge ind som reserve, og så købe noget kvalitet!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #29112: 02 Sep 2010, 10:51 »

Lettere sagt end gjort Wink

søgaard
Gæst

« Svar #29113: 02 Sep 2010, 11:13 »

De udtalelser, som kommer fra Brøndby med at der ikke var interessante emner er da lidt noget fis at fyre af. Faktummet er jo, at de ikke har gjort deres arbejde godt nok og ikke har været i stand til at enten at finde interessante spillere eller få forhandlet spilleren ned i jeres prisklasse. Godt nok har I løntunge spillere, men i forhold til de andre storklubber lige nu (FCK og OB), så burde I jo ikke have en meget større lønudgift. Så enten har familien Bjerregaard fejlet igen eller også burde I kigge efter nogle nye scouts, som kan finde spillere.

En helt anden ting, som jeg måske også tror har spillet ind, er at I måske kun har kigget på det nordiske markedet, hvilket nok er en kæmpe fejl. I forhold til for et par år siden, så har klubberne i Norge og Sverige ikke lyst til at smide deres stjernespillere eller talenter til Danmark i samme grad. Så de presser priserne op og så er det op til den danske klub om de er villige til at betale overpris eller ej. Derimod så man hvad FCK fik for omkring 8 mio i Holland og jeg tror at danske klubber i fremtiden bør/vil kigge mod Holland og Belgien efter spillere. Der er ikke tale om stjernespillere dernede fra, men det kan være reserver, som måske er blevet utilpas i deres klub eller klubben ikke vil have dem længere.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29114: 02 Sep 2010, 11:25 »

Er ligeså skuffet som jer andre at vi ikke har hentet andre end Bruno.
Men som så meget andet så er pengene ikke store og slet ikke i fodboldverdenen og som der er nævnt så hæver klubberne sikkert priserne meget i disse tider.
Der er mange forslag til hvorfor vi ikke har hentet nogle, det også derfor jeg bare savner noget konkret udmelding fra klubbens side som de overholder. Henrik Jensen sagde for noget tid siden at han godt kunne se 2-3 forstærkninger i truppen og derfor sidder man jo bare og venter og venter på at der sker noget, men intet sker selvom alle godt kan se der er brug for det.
Ved ikke om deres udtagelser bare er et spin for at få ro fra fans og medier.
De sagde hvis der skal købes, så skal der spillere ud først og det må man jo sige i den grad at der er kommet.
Duncan, Holmén & Jon Jønsson, specielt de to første ser jeg som spillere der skal findes nye for..

Savner bare generalt udmelding fra klubben som holder... Og hopper med på vognen 5.pladsen kommer hjem!

Sider: 1 ... 1939 1940 [1941] 1942 1943 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010