home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4680676 gange)
mini90
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2880: 14 Nov 2006, 13:26 »

Haiti, kan jeg ikke rigtigt bedømme, det var begrænset hvad jeg så ham spille pga. af skaden.

Duncan, mangler meget i det tekniske område hvor Junker er bedre. DOG er duncan en bedre boksspiller Så jeg mener at de har hver deres kvalifikationer..

Så må det være op til træneren at bestemme hvad for nogle kvalifikationer han har brug til den kommende kamp.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #2881: 14 Nov 2006, 13:34 »

Hmm, enten husker jeg helt forkert, eller også har Junker ikke de store tekniske egenskaber..

Men synes ikke det holder det der.. Og jeg vil synes at det er endnu et panikkøb af Brøndby, hvis de henter ham. Hvor mange angribere er det så ikke lige de har? Det duer jo ikke..

Soccerpop
Gæst

« Svar #2882: 14 Nov 2006, 13:49 »

Hmm... Ubeslutsom
Egentlig passer Junker jo ikke voldsomt godt ind i Brøndbys system gør han?
Han er vel mere "angrebsspiller" en "Boksspiller", sådan en som Brøndby gør,
men så ham gerne i FCK. Djævel

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #2883: 14 Nov 2006, 13:53 »

Syntes ik Brøndby skal have flere angriber hellere en forsvar

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2884: 14 Nov 2006, 14:15 »

Hmm, enten husker jeg helt forkert, eller også har Junker ikke de store tekniske egenskaber..

Men synes ikke det holder det der.. Og jeg vil synes at det er endnu et panikkøb af Brøndby, hvis de henter ham. Hvor mange angribere er det så ikke lige de har? Det duer jo ikke..

Mener da at jeg kan huske at han f¨år en laaang aflevering bag sig. Hans første berørring er i verdens klasse den kommer til at ligge en halv meter over jorden hvor han efter lobber bolden i kassen. uden den har ramt jorden.??

hvis ikke det er teknik ved jeg ikke hvad teknik skal være Huh

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #2885: 14 Nov 2006, 14:22 »

Jeg syntes Brøndby skal købe per nilsson, som klubben os er interesseret i.
For syntes ik howard gør det optimal han er over hovedt ikke sikker nok

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2886: 14 Nov 2006, 14:25 »

Jeg kender ikke Per Nilsson, men mener at du ret i at Howard ikke er god nok. Endnu.

engangbrøndby
Gæst

« Svar #2887: 14 Nov 2006, 14:26 »

Junker ville helt sikkert være et godt køb for Brøndby, men ja har vi brug for ham er nok mere spørgsmålet!

Peguero, er nok den bedste angbriber vi har på nuværende tidspunkt. Også selvom han ikke har spillet meget, vidste han alligevel at han kunne noget i de kampe han spillede! Og i sær det mål han blev skadet på, det var en perle!!!

Duncan er god, men jeg forstår stadig ikke hvorfor vi købte ham. Han passer ikke ind på vores hold! Men ok, han har ikke fået meget tid til at tilpasse sig!

Sigurdsson har ikke gjort det godt, men han har heller ikke haft de bedste betingelser! Han er ikke typen der selv skal søge chancen, men skal skyde den i mål! Derfor mener jeg at han har mere at vise os, når den tid kommer!

Williams har gjort det godt ja, men han er stadig for ung! Han skal være udskifter, ligesom Christian Olsen i FCM!

Derfor ville min konklusion være, at så længe peguero eller duncan er ude, så ville junker have en stam plads! Så jo jeg mener han ville være et godt køb! Hvis han ellers kan præstere på et skadet BIF hold, men en hollænder som træner! Wink

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #2888: 14 Nov 2006, 14:28 »

Han har en god fremtid foran sig men mener ik han er klar til det her niveau i nu laver stadig for mange fejl og det syntes jeg bare ikke er godt nok, men han har stadig en god fremtid foran sig for han er jo meget ung endnu

engangbrøndby
Gæst

« Svar #2889: 14 Nov 2006, 14:28 »

Kan du give os et link, til ham, eller en omtale om ham?

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #2890: 14 Nov 2006, 14:30 »

Kan du give os et link, til ham, eller en omtale om ham?
Til fm eller hva mener du

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2891: 14 Nov 2006, 14:31 »

Junker ville helt sikkert være et godt køb for Brøndby, men ja har vi brug for ham er nok mere spørgsmålet!

Peguero, er nok den bedste angbriber vi har på nuværende tidspunkt. Også selvom han ikke har spillet meget, vidste han alligevel at han kunne noget i de kampe han spillede! Og i sær det mål han blev skadet på, det var en perle!!!

Duncan er god, men jeg forstår stadig ikke hvorfor vi købte ham. Han passer ikke ind på vores hold! Men ok, han har ikke fået meget tid til at tilpasse sig!

Sigurdsson har ikke gjort det godt, men han har heller ikke haft de bedste betingelser! Han er ikke typen der selv skal søge chancen, men skal skyde den i mål! Derfor mener jeg at han har mere at vise os, når den tid kommer!

Williams har gjort det godt ja, men han er stadig for ung! Han skal være udskifter, ligesom Christian Olsen i FCM!

Derfor ville min konklusion være, at så længe peguero eller duncan er ude, så ville junker have en stam plads! Så jo jeg mener han ville være et godt køb! Hvis han ellers kan præstere på et skadet BIF hold, men en hollænder som træner! Wink

har du helt glemt Rector Huh

-KNM-
Manager

« Svar #2892: 14 Nov 2006, 14:35 »

Rector er ikke angriber Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #2893: 14 Nov 2006, 14:38 »

har du helt glemt Rector Huh

Rector er efter min mening alt, alt for ringe til Brøndby, og SAS ligaen i det hele taget.

Brodtgaard
Manager

« Svar #2894: 14 Nov 2006, 14:38 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010